Interieur

Beoordelingen van Van der Valk Hotel Lelystad

4 out of 5
Van der Valk Hotel Lelystad
Larserplein 1, Lelystad

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 31 van 44 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 44 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 44 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 44 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 44 beoordelingen" "

9,8/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Annemieke

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, mooie kamer, fantastisch uitzicht, zeer uitgebreid ontbijtbuffet alleen jammer dat het restaurant vol zat. Wellness is ook zeker de moeite waard, zeer ontspannen weer vertrokken. Hotel is zeker een aanrader.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Relations Lelystad op 6 mei 2024
Geachte mevrouw,Hartelijk dank voor uw feedback over uw recente verblijf in ons hotel. We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van onze mooie kamer, het fantastische uitzicht en het uitgebreide ontbijtbuffet. Het spijt ons echter te horen dat het restaurant vol zat tijdens uw bezoek.Desalniettemin zijn we verheugd dat u de tijd heeft genomen om te genieten van onze wellnessfaciliteiten en dat u ontspannen ons hotel heeft verlaten. Uw aanbeveling wordt zeer gewaardeerd en we zijn verheugd dat u ons hotel als een aanrader beschouwt.We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en zullen ons best doen om uw volgende verblijf nog aangenamer te maken.Met vriendelijke groet,DebbyGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Siegfried

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relations Lelystad op 14 feb 2024
Geachte heer,Hartelijke dank voor uw fantastische beoordeling. Wij waarderen dit enorm.Graag verwelkomen wij u snel weer.Met vriendelijke groet,DebbyGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Sastra

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was perfect
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relations Lelystad op 7 feb 2024
Dear Mr, Mrs,Thank you for your 5-star review! We appreciate your positive feedback.Best regards,DebbyGuest Relations

4/10 – Matig

Mona

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations Lelystad op 5 jan 2024
Beste heer,Bedankt voor de geweldige 5-sterrenreview! We zijn verheugd dat u zo'n positieve ervaring had en hopen u snel weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,DebbyGuest Relations

8/10 – Goed

Maureen

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations Lelystad op 20 nov 2023
Geachte mevrouw,Hartelijk dank voor uw positieve review. We zijn verheugd dat u een plezierig verblijf heeft gehad. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,DebbyGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Norely

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goed
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations Lelystad op 31 okt 2023
Geachte mevrouw,Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn verheugd dat u van uw ervaring hebt genoten en hopen u snel weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,DebbyGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Serkan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Debby op 19 okt 2023
Geachte heer,Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en positieve beoordeling. We stellen uw feedback zeer op prijs en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,DebbyGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Henry

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitgebreid ontbijt en mooi uitzicht in de Skybar over Lelystad.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Debby op 19 okt 2023
Geachte heer,Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en positieve beoordeling. Wat leuk dat u gebruik heeft gemaakt van onze Skybar. Uw complimenten over het ontbijt gaan wij delen met de collega's. We stellen uw feedback zeer op prijs en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,DebbyGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Erna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles prima. Alleen de e-bikes buiten parkeren wat een beetje een onveilig gevoel gaf. Is helemaal goed gegaan. De kussen op de slaapkamer is voor mij veel te dik. Ik heb de sloop om een sierkussen gedaan. Dat ging prima. gr erna harbers
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Debby op 10 okt 2023
Geachte mevrouw,Hartelijk dank voor het delen van uw bevindingen. Onze fietsenstalling wordt 24/7 beveiligd doormiddel van camera toezicht, fijn te horen dat het goed is gegaan. Wij rusten onze kamers standaard uit met 2 verschillende soorten kussens. Onze excuses voor het feit dat het kussen wat u persoonlijke voorkeur geniet er niet tussen zit.Graag verwelkomen wij u snel weer in ons hotel.Met vriendelijke groet,DebbyGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Will, Roosendaal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel zowel receptie als restaurant. Goed gelegen, 24/7 checkin.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Debby op 8 okt 2023
Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Het verheugt ons te vernemen dat u onze accommodatie als positief heeft ervaren, met specifieke lof voor het vriendelijke personeel zowel bij de receptie als in het restaurant. We zijn ook blij dat u de gunstige locatie en het gemak van onze 24/7 incheckservice op prijs heeft gesteld.Bij van der Valk Lelystad streven we ernaar om onze gasten een hoogwaardige service en een aangename ervaring te bieden, en uw positieve opmerkingen zijn voor ons een waardevolle bevestiging dat we op de goede weg zijn.We waarderen uw tijd en moeite om uw ervaring met ons te delen. Mocht u in de toekomst terugkeren, kijken we ernaar uit om u opnieuw te verwelkomen en uw verblijf nog aangenamer te maken.Met vriendelijke groet,DebbyGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Harry

3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Debby op 23 okt 2023
Geachte heer,Bedankt voor uw positieve review! We zijn verheugd dat u een geweldige ervaring had tijdens uw verblijf bij ons. Uw waardering betekent veel voor ons en is een motivatie voor ons team. We hopen u snel weer te verwelkomen.Met vriendelijke groet,DebbyGuest Relations

8/10 – Goed

Marijke

Reisde met partner
Zeer attent & oplossingsgericht personeel. Fijne sfeer. Mooie en zeer schoon hotelkamer. Jammer dat er te weinig personeel was.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations Lelystad op 18 sep 2023
Geachte mevrouw,Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij waarderen dit enorm.Fijn dat onze collega's behulpzaam zijn geweest en een oplossing konden aandragen.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Roos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel, aanrader
De kamer was ruim en heel mooi, ik heb heerlijk geslapen, het ontbijt was uitstekend. Heb de wellness als redelijk ervaren, ondanks de prachtige accomodatie was er onduidelijkheid, medegasten gebruikten de sauna onjuist en hadden erg intiem contact wat storend was. De koude douche werkte niet en ook de ruimte met ijs werkte niet. Er was niemand aanwezig van personeel en ook geen telefoon gevonden om mijn vragen te stellen, dat was jammer. Toch heb ik mijn verblijf als zeer prettig en luxe ervaren.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations Lelystad op 18 sep 2023
Geachte mevrouw,Hartelijk dank voor het delen van uw bevindingen. Wij waarderen dit enorm.Wat spijtig om te horen dat andere gasten de wellness niet juist gebruiken. Wij gaan proberen dit in de toekomst beter te communiceren. Helaas hebben wij de ijsdouche een aantal dagen buiten gebruik moeten stellen i.v.m. met onderhoud en het aanpassen van de afwatering. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Wirindrenath

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het ontbijt was goed en je kon gaan sporten .
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations Lelystad op 18 sep 2023
Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij waarderen dit enorm.Leuk om te lezen dat het ontbijt naar wens is geweest. Wij hopen dat u zelf bent gaan sporten. Onze PT Room is een zeer uitgebreide gym waar u rustig tijd kan nemen om te trainen.Graag verwelkomen wij u snel weer.Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Hellen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations Lelystad op 18 sep 2023
Geachte mevrouw,Hartelijk dank voor uw beoordeling.Graag verwelkomen wij u snel weer.

10/10 – Uitstekend

Jacob

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk, mooi en gezellige hotel met vriendelijk personeel. Heerlijk eten! Ook waren de kamers prima voor elkaar, erg schoon!
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Marc

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer comfortabel hotel
Zeer ruime en nette kamer, ook geen omgevingsgeluid gehoord. Geen enkele negatieve opmerking hier. Het ontbijt was sowieso meer dan voldoende, en zeer vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Marieke

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super fijn hotel. Uitgebreid en heerlijk ontbijt. Mooie kamers. Wij hadden jammergenoeg geen bad..maar we komen zeker terug. Dan nemen we wat luxer kamer met ligbad Zwembad was prachtig..maar mocht iets warmer kwa temperatuur
1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamer is vrij klein voor die prijs
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Willem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prettig verblijf, prima ontbijt, vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Charlene

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Renate

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolles Hotel und hervorragendes Frühstück. Das Personal war sehr freundlich.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Relations Lelystad op 15 mei 2024
Sehr geehrte Frau,Vielen Dank für Ihr positives Feedback über unser Hotel. Wir freuen uns zu hören, dass Ihnen Ihr Aufenthalt, unser ausgezeichnetes Frühstück und die Freundlichkeit unseres Personals gefallen haben. Wir freuen uns darauf, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,DebbyGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Noor

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Alt var bra, kun Respsjon damen var lit frekt
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Relations Lelystad op 22 apr 2024
Kjære frue,Takk for at du delte tilbakemeldingen din om ditt nylige opphold hos oss. Vi setter pris på at du tok deg tid til å dele din erfaring med oss, da dette lar oss kontinuerlig forbedre tjenesten vår.Det er med stor beklagelse vi hører at du følte at servicen i resepsjonen ikke levde opp til forventningene dine. Vi beklager oppriktig for eventuell uhøflighet du opplevde under interaksjonen med vårt resepsjonsteam. Vi tar dine kommentarer på alvor og vil diskutere dette internt med vårt resepsjonspersonale for å sikre at vår service alltid er vennlig, profesjonell og høflig.Takk igjen for dine verdifulle tilbakemeldinger. Vi håper å få sjansen til å ønske deg velkommen igjen i fremtiden og gi deg et opphold som oppfyller alle dine forventninger.Med vennlig hilsen,DebbyGjesteforhold

6/10 – Redelijk

Florian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
all nice
Living up to the standard of van der Valk Hotels
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations Lelystad op 9 jan 2024
Mr,Thank you for your feedback. We appreciate you taking the time to share your satisfaction with us.While we are pleased to hear that you are generally content and that we meet the standard of a Van der Valk hotel, we understand that there is room for improvement. Your feedback is valuable to us, and if there are specific areas where we can enhance, we would like to know.We are continuously striving to optimize our guests' experience, and your input aids us in doing so. If you have further suggestions or specific areas where you think we can improve, please let us know.Once again, thank you for your feedback, and we hope to welcome you again in the future.Kind regards,DebbyGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Kim Sophie

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist sehr modern eingerichtet und hat einen tollen Wellnessbereich. Die Lage ist nah an der Autobahn. Um etwas vom Ort zu sehen oder etwas zu unternehmen braucht man allerdings ein Auto. Sehr zu empfehlen ist das Outlet Batavia Stad. Das Frühstück ist wie immer im Van der Valk sehr reichhaltig und gut aufgebaut.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations Lelystad op 5 jan 2024
Sehr geehrte Frau,Vielen Dank für das Teilen Ihrer Erfahrung nach Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel. Es freut uns zu hören, dass Ihnen das moderne Ambiente und der großartige Wellnessbereich gefallen haben. Es ist schön zu wissen, dass unsere Lage in der Nähe der Autobahn für Sie praktisch war.Ihre Empfehlung für Outlet Batavia Stad wird sehr geschätzt, und wir hoffen, dass dies für andere Gäste eine wertvolle Empfehlung ist. Wir freuen uns auch, dass das Frühstück Ihren Erwartungen entsprochen hat, wie Sie es von Van der Valk erwarten können.Vielen Dank für Ihr positives Feedback, und wir hoffen, Sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Falls Sie Vorschläge zur Verbesserung oder spezifisches Feedback haben, hören wir das gerne.Mit freundlichen Grüßen,DebbyGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Tawab

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations Lelystad op 30 jan 2024
Beste heer, mevrouw Tawab,Hartelijk dank voor de 5-sterrenreview! We zijn verheugd dat u van uw verblijf genoten heeft. We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,DebbyGuest Relations

8/10 – Goed

Barlinek Deutschland GmbH

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Debby op 2 jan 2024
Sehr geehrter Herr, Frau,Herzlichen Dank für das Teilen Ihrer Erfahrung und die Bewertung von 8/10. Es freut uns zu hören, dass Ihr Aufenthalt insgesamt positiv verlief.Wir schätzen Ihr Feedback und würden gerne mehr Einblick in die Aspekte erhalten, die zu Ihrer Bewertung beigetragen haben. Ihre Anregungen können uns helfen, unseren Service weiter zu verbessern und Ihren Erwartungen gerecht zu werden.Wir hoffen, Sie in Zukunft erneut begrüßen zu dürfen, und werden unser Bestes tun, um Ihre nächste Erfahrung noch positiver zu gestalten.Mit freundlichen Grüßen,DebbyGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Christoph

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a great stay, friendly staff, nice modern rooms, free parking, breakfast had fresh orangejuice and good choices. There was really nothing to complain about
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations Lelystad op 31 okt 2023
Mr,Thank you for your positive feedback! We are delighted to hear that you had a great stay and that you enjoyed the friendly staff, modern rooms, free parking, and the breakfast with fresh orange juice and good choices. We appreciate your kind words and are pleased that your experience met your expectations. We hope to welcome you back in the future!Best regards,DebbyGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Debby op 19 okt 2023
Geachte heer,Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en positieve beoordeling. We stellen uw feedback zeer op prijs en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,DebbyGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Christian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hervorragendes Gesamtpaket
Sehr schönes Hotel, mit guter Erreichbarkeit und direkten Parkmöglichkeiten. Es war der erste Aufenthalt in einem Van der Valk Hotel und wir waren überdurchschnittlich zufrieden. Von Ankunft bis Abreise sind keine Wünsche offen geblieben und das gesamte Personal war der ersten Sekunde an außerordentlich hilfsbereit und freundlich. Ein für uns sehr wichtiger Punkt auf Reisen ist das Frühstück. Das Frühstücksanbot war hervorragend und auch Sonderwüsche wurden problemlos erfüllt. Da bleiben keine Wünsche offen. Das gesamte Ambiente des Hotel ist eine Mischung aus Eleganz und Minimalismus. Atmosphäre, Beleuchtung, farbliche Gestaltung und die Ausstattung sind geschmackvoll aufeinander abgestimmt. Der Fitness und Wellnessbereich ist überdurchschnittlich gut ausgestattet, so dass jeder ambitionierte Hobbysportler während des Aufenthalts nichts vermissen wird und auf seine Kosten kommt.
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Colm

2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Christian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Johan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Isaac

2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Vidar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

marine

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Reactie van Guest Relations Lelystad op 20 nov 2023
Geachte mevrouw,Hartelijk dank voor uw buitengewoon positieve review. We zijn verheugd dat u een plezierig verblijf heeft gehad. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,DebbyGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Josef

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Matthew

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business Stay
Very nice, new hotel. Great restaurant, and helpful, friendly staff.
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Shayan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff. Clean and comfy room. Nice breakfast.
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Uwe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel ist neu und sehr schön , Leider Pool und Wellnessbereich ist noch nicht fertig. In Hotelbeschreibung steht Pool Und Wellness, aber keine Info dass ist noch in Bau ist.
2 nachten verbleven in augustus 2022