Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hôtel de France





Beoordelingen
6,2 op 10 –
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 67
inclusief belastingen en toeslagen
7 jul - 8 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 1 tweepersoonsbed met slaapbank laden

Superior kamer, 1 tweepersoonsbed met slaapbank
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2 pl. du Général de Gaulle, Lens, 62300
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hôtel le Paris Brest
Hôtel le Paris Brest
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Bar
7.0 van 10, Goed, 193 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.90 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 9.90 voor volwassenen en ca. EUR 9.90 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hôtel France Lens
France Lens
Hôtel de France Lens
Hôtel de France Hotel
Hôtel de France Hotel Lens
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hôtel de France
Beoordelingen
6,2
6,8/10
Netheid
6,8/10
Personeel en service
4,8/10
Voorzieningen
6,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 mei 2025
Negatief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Joël
Reisde met partner, Reisde met familie
16 mrt 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joël
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Kevin
Reisde met een groep
16 mrt 2025
Negatief: Netheid
Kevin
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
20 feb 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Week-end à Lens
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
cyrille
Reisde met een groep
16 feb 2025
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
cyrille
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Michèle
27 jan 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Le rapport qualité prix à revoir en baisse
Michèle
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Omcbat
Zakenreiziger
25 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avenant
Omcbat
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Paul
17 sep 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
2 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 aug 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Juste convenable
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
4/10 – Matig
Nicolas
Reisde met familie
4 aug 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicolas
2 nachten verbleven in augustus 2024
4/10 – Matig
Daniel
Reisde met familie
4 aug 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel moyen
Daniel
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Nina
16 jul 2024
Negatief: Personeel en service
Nina
2 nachten verbleven in juli 2024
4/10 – Matig
Paul
Zakenreiziger
18 jun 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
1 nacht verbleven in juni 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Etienne
20 mei 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Honteux !
Etienne
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
olivier
16 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
olivier
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Caroline
4 apr 2024
Caroline
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Maxime
27 mrt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Maxime
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Daniel
7 feb 2024
Positief: Netheid
Close to the train station
Daniel
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Noémie
12 jan 2024
Noémie
1 nacht verbleven in januari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Daniel
Reisde met familie
2 jan 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel
2 nachten verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Loic
Reisde met familie
10 dec 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel

Loic
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten


Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Soulichanh
8 okt 2023
Soulichanh
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Christopher
4 okt 2023
Christopher
2 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Jeffrey
3 okt 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Jeffrey
1 nacht verbleven in oktober 2023