Fotogalerie voor ibis Leuven Heverlee





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 77
inclusief belastingen en toeslagen
19 okt - 20 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Kamer, 1 tweepersoonsbed (for 1 or 2 persons) laden

Kamer, 1 tweepersoonsbed (for 1 or 2 persons)
8,0 van 10
Zeer goed
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Satellietzenders
Huisdiervriendelijk
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Sint-Jansbergsesteenweg 405, Heverlee, Leuven, 3001
Over deze accommodatie
ibis Leuven Heverlee
Vergelijkbare accommodaties

ibis budget Leuven Centrum
ibis budget Leuven Centrum
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 123 beoordelingen
De prijs is € 63
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.50 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 20 voor volwassenen en ca. EUR 10 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor extra bed: EUR 40 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van ALLSAFE (Accor Hotels) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in België een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ibis Heverlee
ibis Heverlee Hotel
ibis Heverlee Hotel Leuven
ibis Leuven
ibis Leuven Heverlee
Leuven Heverlee
Leuven ibis
ibis Leuven Heverlee Hotel
ibis Leuven Heverlee Hotel
ibis Leuven Heverlee Leuven
ibis Leuven Heverlee Hotel Leuven
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ibis Leuven Heverlee
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
edwin van
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
edwin van
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Griet
Zakenreiziger
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Clean zonder charme
Griet
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Yvonne
Zakenreiziger
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yvonne
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Karel
7 jan 2025
Positief: Personeel en service
Karel
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Milla
Reisde met een groep, Zakenreiziger
6 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Milla
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Wenbo
Zakenreiziger
22 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wenbo
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Dirk
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirk
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Annemiek
17 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Annemiek
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Sibbelina
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sibbelina
4 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Jos
4 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jos
1 nacht verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
Winter
Reisde met een groep, Zakenreiziger
26 mei 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Winter
2 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
An
Reisde met een groep
11 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
An
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Roel
Zakenreiziger
10 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima voor business trips
Roel
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Harry
Reisde met partner
19 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harry
2 nachten verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2022
4/10 – Matig
Frederic
Zakenreiziger
17 okt 2022
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Business trip
Frederic
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
R.G.
11 jul 2022
R.G.
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Pascal
Reisde met een groep
3 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een aanrader
Pascal
2 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Jessica
27 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Naomi
Reisde met partner
19 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naomi
1 nacht verbleven in juni 2022
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
29 mei 2022
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
ingmar
16 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
ingmar
2 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Liliane
Zakenreiziger, Reisde met partner
12 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liliane
1 nacht verbleven in mei 2022