Terrein van de accommodatie

Beoordelingen van Park Inn By Radisson Leuven

3 out of 5
Park Inn By Radisson Leuven
Martelarenlaan 36, Leuven

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 163 van 403 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 195 van 403 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 31 van 403 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 403 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 403 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Margriet

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Andra Tiuca, Front office Manager op 25 mrt 2024
Beste Margriet, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Vriendelijke groeten en hopelijk tot gauw,

8/10 – Goed

René

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima ligging tov centrum Leuven en station. Alles op loopafstand. Lekker ontbijt
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Andra Tiuca, Front Office Manager op 29 jan 2024
Beste René, Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Het verheugt ons te horen dat de ligging van ons etablissement ideaal was voor uw bezoek aan Leuven en dat alles gemakkelijk te voet bereikbaar was. Wij zijn ook blij dat ons ontbijt met een ruime keuze aan huisgemaakte en lokale producten naar wens was. Uw tevredenheid over de netheid van de kamer en de staat van ons hotel stemmen ons tevreden, en wij zijn dankbaar voor uw volledige tevredenheid over de service van ons team.We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

René

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naast het station van Leuven dus je kan snel in Brussel zijn. De kamer was groot.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Andra Tiuca, Front office Manager op 20 okt 2023
Beste René, Bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel en dat alles wat u nodig had beschikbaar was.Vriendelijke groeten en hopelijk tot gauw,

10/10 – Uitstekend

Gerard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Andra Tiuca, Front Office Manager op 14 sep 2023
Beste Gerard, Bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.Vriendelijke groeten en hopelijk tot gauw,

10/10 – Uitstekend

Klaas

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Small things, but nothing big 4,5/5. Kind staff, very close to the station. Parking nearby (but expensive and small parking spaces, note, not from the hotel).
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Andra Tiuca, Front Office Manager op 2 aug 2023
Dear Klaas, Thank you for letting us know that you enjoyed your stay.We are delighted to hear that you appreciated our kind staff and convenient location near the train station. It's great to know that our proximity to public transportation and local attractions added value to your stay. We understand your concern about the parking situation. While we do not have our own parking facility, we are fortunate to have a public parking lot right next to the hotel. We apologize for any inconvenience caused by the parking rates and space size, as these are beyond our control. We appreciate your understanding in this matter.We look forward to welcoming you back.Best wishes,

8/10 – Goed

Roger

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Andra, Front Office Manager op 5 jan 2023
Beste Roger, Bedankt voor uw review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met vriendelijke groet en fijne feestdagen,

8/10 – Goed

Wim

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minder goed de beugel in badkamer gevaarlijk tegen aan lopen met schouder. En ontbijt zaal te weinig zitplaatsen en niet gezellig. Ontbijt was uitstekend!! Verders mooi hotel.
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Front Office Desk op 20 dec 2022
Beste Wim, Fijn dat u de tijd nam voor uw feedback.Prettig te vernemen dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad en dat het ontbijt naar wens was. Op sommige momenten kan het in de ontbijtruimte inderdaad wat drukker zijn, onze excuses hiervoor. Jullie opmerking over de beugel in de badkamer staat genoteerd. We lezen verder graag dat jullie genoten hebben van onze mooie inrichting.We hopen dat jullie met plezier aan jullie verblijf terugdenken.We verwelkomen jullie een volgende keer graag weer. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Hanife

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Martin, Rijssen

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net modern stads/zakenhotel, je loopt zo via het station naar het supergezellige centrum van de stad. Op de kamers niets aan te merken. Fijn dat de toiletten gescheiden zijn van de badkamers
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Chloé op 10 aug 2022
Beste Martin, Bedankt voor uw fijne review. We lezen met plezier dat jullie verblijf aan jullie verwachtingen voldeed en dat jullie hierbij tevreden waren met de netheid van jullie kamer en onze centrale ligging. Vriendelijke groet en hopelijk tot ziens,

8/10 – Goed

Donald

1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Hennie

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Chloé op 4 apr 2022
Dear Hennie, Thank you for your positive feedback. How nice to read your nice comments. It's always nice to hear that our guests enjoyed their stay so much! We hope that you will soon opt for a weekend in Leuven again, we are looking forward to welcoming you again! Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Perry

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Chloé op 21 mrt 2022
Beste Perry, Hartelijk bedankt voor uw super beoordeling. De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. Nogmaals bedankt ! Hopelijk tot ziens,

8/10 – Goed

Rick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed business hotel in Leuven
goed business hotel met goede bereikbaarheid en parking bij het station - het grote nadeel is dat de 10 autoladers al 2 jaar niet meer werken - iemand zou dit aan de Belgische Spoorwegen moeten laten weten (zij zijn eigenaar van de parkeergarage)
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Nick

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

johnny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok
Dichtbij de stad station proper
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Chloé op 2 jun 2021
Beste Johnny, Hartelijk dank voor uw review. Het doet ons plezier dat onze topligging naar wens was! U mag het altijd laten weten als er iets is dat we volgens u nog kunnen verbeteren om uw volgende verblijf helemaal perfect te maken. Met warme groeten en graag tot een volgende keer,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie is top. Alles heel goed in orde. Vriendelijk Netjes
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Chloé op 10 feb 2021
Beste gast, Leuk dat u de tijd nam voor uw fijne feedback. Het verheugt ons dat uw verblijf naar tevredenheid was en dat u met name onze gastvrije medewerkers, gunstige ligging en onze netheid als pluspunten benoemt. We hopen dat u ook van een goede nachtrust heeft genoten. Met warme groeten en graag tot een volgende keer,

10/10 – Uitstekend

Guy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zakenreis
Heel vriendelijk ontvangst, goede regeling ivm de corona maatregeling, mogelijkheid om ontbijt op de kamer die ondanks alles heel goed verzorgd was, snel internet.
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Chloé op 21 dec 2020
Beste Guy, Hartelijk dank voor uw perfecte score! Positieve feedback als deze doet ons steeds enorm veel plezier. We zijn blij dat u zo tevreden was over uw verblijf. Met vriendelijke groeten en graag tot snel!

10/10 – Uitstekend

Fred, Antwerpen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie is super. Heel net hotel. Ze hebben goede bedden.
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Chloé op 8 okt 2020
Beste Fred, Wat een mooie review! Bedankt hiervoor. Het doet ons enorm veel plezier te lezen dat uw verblijf naar wens was en dat u de bedden goed vond. Fijn ook dat onze ligging u kon bekoren en dat u tevreden was met de netheid in het hotel. Hartelijke groeten en hopelijk tot ziens,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern and clean rooms. Very friendly staff. Nice central location and great price-quality balance. Definitely recommend staying here!
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Chloé op 8 okt 2020
Dear guest, Thank you for such a positive review. A message of satisfaction from a recent guest is always a reward and incentive for our team members to continue with their efforts to uphold our high standards. We are very glad that everything met your expectations and appreciate your kind recommendation to other travellers. We look forward to seeing you again. Best wishes,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was mooi, fris en netjes. Locatie gunstig, personeel vriendelijk.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was netjes. Miss wat meer plaats voorzien voor het ontbijt!
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

gudrun

Reisde met familie
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijke schoonmakers die prima hun taak uitvoeren. Bij het inchecken was het waarschijnlijk iemand nieuw, nam behoorlijk wat tijd in beslag, maar het kwam in orde
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

jean

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er valt niks op aan te merken: nette kamer, badkamer en toilet.
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prachtig hotel op loopafstand van Centrum
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamers waren net en het ontbijt was prima. Ook vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Leon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel/ lokatie voor bezoek Leuven.
Direct bij station gelegen. Parkeer garage onder Hotel, in weekend (za/zo, dagprijs 5,20 euro) voordelig parkeren. Vanuit hotel loop je direct via een loopbrug richting het centrum. Prima ontbijt. Kamers schoon, voorzien van bureau. Koffie zet mogelijkheid en safe op kamer. Vriendelijk ontvangst.
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

kris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi, modern hotel aan het treinstation in Leuven
Het hotel is perfect gelegen aan het station. Het incheckproces was erg efficiënt. Mijn kamer was mooi en modern ingericht met een erg comfortabel bed. Er was een afzonderlijk toilet aanwezig.
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A convenient hotel for visiting Leuven. Despite being next to the station, we did not have any problems with noise from the trains. A general parking garage next door means there is sufficient place to park. Normally this is about €20 per day, but at the weekend it is only €5.20 (2019). The room was clean and spacious with coffee making facilities. We did not have breakfast there as we thought this was too expensive at €19. Would stay here again.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Junot Sales department op 1 okt 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is pleasing to know that you found our location to be convenient. Please know that we have noted your concern about our breakfast pricing, and we regret that you were not entirely satisfied in this regard. We are otherwise, delighted that you enjoyed your room. We look forward to seeing you again in the future, Kind regards,

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is gelegen nabij de binnenstad. Handig parkeren onder het hotel en in het weekend zijn de parkeerkosten niet zo hoog.
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rustig vriendelijk personeel goede accomodatie cheque in vlot gevarieerd ontbijt
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

vandecasteele

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Junot Sales department op 1 okt 2019
Thank you for your rating. We hope to welcome you in the near future. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

harry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Lois, Amsterdam

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie, ruime, lichte kamers. Nette badkamer en toilet. Kamers waren op het oog schoon, maar de schoonmaak kan beter (beter stoffen, doekje over tegels en hoofdbord van het bed enz.)
5 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel bij station
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Junot Sales Department op 12 aug 2019
Beste Gast, Bedankt voor het achterlaten van een positieve review, wij hopen u spoedig weer te verwelkomen. Met vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Veronique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Één nacht doorgebracht. Was allemaal goed.
Nachtje doorgebracht . Kamer was prober. Ontbijt is goed genoeg. Personeel heel behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Junot Sales Coordinator op 12 aug 2019
Beste Veronique, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen in het Park Inn by Radisson. Wij zijn heel blij te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf! We hopen nogmaals de gelegenheid te krijgen om u te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Gilles

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Positieve punten: Ligging vlakbij station dus kort bij alle winkels en centrum van de stad. Negatieve punten: nihil
2 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Theo

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wij hebben het koud gehad en niets aan te doen
Volgens de receptie kan het hotel slechts 1 temperatuur instellen. Deze stond op airco (lees koelen) daar enkele weken terug het te warm was in het gebouw. Laat het de nacht en dag van aankomst nu net koud zijn: de kamer was echt koud en geen mogelijkheid om te verwarmen enkel de koude lucht afleggen. Het ontbijt en vriendelijkheid is beter dan gemiddeld.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Junot Sales department op 17 mei 2019
Beste Theo, Hartelijk dank voor uw bezoek en uw constructieve feedback! Wij stellen het enorm op prijs dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. Het spijt ons te horen dat u niet de gewenste temperatuur op uw kamer kon verkrijgen tijdens uw verblijf. Het is inderdaad waar dat het hotel op koeling of verwarming kan staan. Desondanks kunnen wij als onze gast het te koud of te warm heeft, altijd een verwarmingstoestel of ventilator aanbieden. Wij kijken er alvast naar uit u nogmaals te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Prima! Ruime nette kamers, goed ontbijt, aardig personeel. Dichtbij de stad (lopen 1km)
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Junot Sales department op 3 mei 2019
Beste gast, Wat leuk om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad tijdens uw verblijf. Hopelijk kunnen wij u snel weer eens verwelkomen. Met vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Lisa M op 1 apr 2019
Dear Guest, Many thanks for taking the time to share your rating with us! So glad it was a good experience for you :) We’d be happy to welcome you back! Best regards, Lisa Marrone Local Marketing Coordinator

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel en service, 5 min van station+stad
Het was een geweldige ervaring. We mochten toch in de kamer inchecken rond 12:30 uur. Ook konden we de volgende dag later uitchecken zonder extra kosten te betalen. De kamer is groot genoeg,heel dicht bij station, een 5 minuten wandelen.Dit was erg fijn zodat we best wel langer in de kamer konden verblijven alvorens onze trein te nemen. Het ontbijt, daar zijn wij heel tevreden over. Ok zijn wij zeer tevreden over vriendelijkheid en service van het personeel en de netheid van de kamer. We komen zeker terug.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Lisa M op 6 feb 2019
Beste Gast, Wow, bedankt voor deze uitgebreide en positieve review. Het doet ons enorm veel plezier te lezen dat jullie zo een leuke ervaring achter de rug hebben en kunnen niet wachten jullie weer te mogen verwelkomen in Leuven. Met vriendelijke groeten, Lisa Marrone Local Marketing Coordinator

10/10 – Uitstekend

Marjan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Lisa M op 7 jan 2019
Dear Marjan, Many thanks for taking the time to share your rating with us! So glad it was a good experience for you :) We’d be happy to welcome you back! Best regards, Lisa Marrone Local Marketing Coordinator

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Jammer dat wij de kleinste kamer op de verdieping kregen, tevens op een laag gelegen verdieping.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Lisa M op 7 jan 2019
Beste Gast, Hartelijk dank voor het nemen van uw tijd om deze beoordeling te schrijven. Het doet ons plezier dat u uw verblijf met 4 sterren beoordeelt heeft. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in Leuven. Met vriendelijke groeten, Lisa Marrone Local Marketing Coordinator

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Lisa M op 4 jan 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your 4* rating with us. I am happy to see you have enjoyed your stay and do hope to see you again in the future. Kind Regards Lisa Marrone Local Marketing Coordinator

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Standaardhotel. Vlak bij het station, maar niks van geluidshinder.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Lisa M op 7 jan 2019
Beste Gast, Hartelijk dank voor het delen van deze uitstekende beoordeling. Het doet ons veel plezier te lezen dat u zo genoten heeft van uw overnachting en hopen u snel weer in Leuven te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Lisa Marrone Local Marketing Coordinator

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Mooi nieuw hotel. Service goed, kamers goed. Ontbijt prijzig, maar je krijgt wel waar voor je geld. Minpunten: 's nachts erg warm op de kamer. (Vraag: kan dit koeler? De airco stond al zo koud mogelijk). En minpunt: we waren met drie volwassenen. De derde persoon sliep op een wel erg simpel bijzetbedje; erg hard, de veren staken erdoorheen.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Lisa M op 7 jan 2019
Beste Gast, Bedankt om uw ervaringen betreffende uw recent verblijf met ons te delen. Het doet ons plezier te lezen dat jullie genoten hebben van jullie kamer en onze service. De standaardtemperatuur in de kamers is in de wintermaanden ingesteld op 20°C. In de gastenkamers zelf kan dit geregeld worden met 5 graden warmer of 5 graden koeler. Uiteraard kan ons receptieteam steeds een extra koeler voorzien in de kamer. We hopen jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Lisa Marrone Local Marketing Coordinator