Lobby

Beoordelingen van Campanile Lille Sud-CHR

Campanile Lille Sud-CHR
Rue Jean Charles Borda, Lille, Nord

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 104 van 474 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 200 van 474 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 117 van 474 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 30 van 474 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 474 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jacob

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
perfect for spending a night in Lille
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Andre

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
The location is in the middle of nowhere. Near a subway rail. That was quite loud in my opinion. The receptionist deserves a compliment though. She was very friendly, and she spoke English. I was quite pleased with that because my French is terrible.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Elise, Directrice op 1 sep 2023
Dear Andre,Thank you very much for taking the time to share your opinion and satisfaction with our staff.We would like to point out that we are not in the middle of nowhere, but 10 minutes from the centre of Lille with the metro nearby ;-)We hope to see you soon,The Campanile Lille Sud CHR team.

10/10 – Uitstekend

Cédric

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Tiffany op 20 jan 2023
Bonjour Cédric,Merci d'avoir pris le temps de noter votre séjour et nous sommes ravis de cette note magnifique que vous nous attribuer.Au plaisir de vous recevoir prochainement.

10/10 – Uitstekend

Genghis

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Mahtab

1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van L'équipe du Campanile Lille Sud - CHR op 7 jan 2022
Madame, Monsieur, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met huisdieren
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Apart parkeertarief maakte verblijf toch net minder voordelig
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Michèle, Receptionist op 6 okt 2019
Dear guest, Thank you for your review of our hotel. Our car park is indeed 5.00€ per night and per spot, it is because it is private, closed and secured from 11pm to 6am. Best regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simpel maar goed, en goedkoop. Ook het ontbijt was gewoon heel goed, dit hadden wij eigenlijk niet verwacht.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Michèle, Receptionist op 19 aug 2019
Dear Madam, Dear Sir, Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,

8/10 – Goed

Liz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van L'Equipe du Campanile Lille Sud-CHR op 29 jul 2018
Bonjour, Nous vous remercions pour votre avis laissé sur votre séjour dans notre établissement; ceux-ci sont importants pour nous afin de nous améliorer. En espérant vous recevoir de nouveau, Cordialement,

6/10 – Redelijk

Alain, Leuven

Positief: Netheid
Basic hotel
Basic hotel gelegen tussen een snelweg, treinspoor en metrospoor. Ondanks dit was er voor mij niet overdreven lawaaihinder. Het hotel is hierdoor wel goed bereikbaar en met een metrostation op 500 meter ben je ook snel in het centrum.
2 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van L'équipe du Campanile Lille Sud-CHR op 9 jan 2018
Bonjour, Nous vous remercions pour votre note que vous avez donné sur votre séjour dans notre hôtel. Nous espérons vous revoir bientôt. Cordialement,

8/10 – Goed

jowan, Venlo

Positief: Netheid, comfort kamer
Ondanks de snelweg een rustige kamer.
Een werkende TV (smart), ligbad (!) annex douche, goed bed. Free WiFi is bagger, ik regel mijn Internet toegang steeds vaker zelf, als ik er toch voor moet gaan betalen. Het zou zo'n goede zet kunnen zijn: gratis goed werkende Internet toegang: een basisbehoefte zoals er water uit de kraan komt. Het is inmiddels 2016..... Hotel bestaat uit appartementjes, ieder eigen voordeur aan galerij. Voor ontbijt of diner moet je dus buiten komen, ander gebouw. Ontbijt door de week slechts tot 09:00 uur. Ontbijtbuffet verder ok. Prijs hotel is redelijk, maar verder moet alles betaald worden, ontbijt, parkeerplaats enzovoorts. Ligt echt niet gemakkelijk te belopen vanuit centrum, is erop ingesteld dat men met auto of bus komt. Uit spaarzaam contact met personeel: spreken rap Engels als dat moet, zijn behulpzaam en professioneel. Op de vraag kreeg ik zo een stadsgidsje.

6/10 – Redelijk

Dennis

kamer en hotel op zich is allemaal in orde aan last minute prijzen +- 40 50€ per nacht. daar aangekomen zagen we normaale prijs 140€ per nacht en dit vond ik toch veel te veel. Ontbijt 9.9€ per persoon veel te veel voor wat men ervoor in de plaats wordt.

8/10 – Goed

Maria, Breda

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Practical location, but not much atmosphere.
We had a fine stay at the Campanile hotel, the room was clean but a bit lacking in atmosphere. The receptionist who checked us in was friendly, but did not speak one word of English, and did not understand my French, which made asking questions very difficult. Parking and Wi-Fi were great, and the hotel was easy to find, and it was great that the highway, the city and shops were so nearby. We had a nice weekend.

8/10 – Goed

Allan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Jean Marie

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Très vieux établissement !!!
5 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Nicolas

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

DANIEL

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Corinne

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Robert

1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

dominique

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
arrivés le 1/12/23, le 2 la chambre n'est pas faite, bien que nous restions jusqu'au 4/12. C'est dommage.
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Cécile

1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

MORVAN

2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Fabien

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L hébergement n était pas loin de la station de métro pour aller dans le centre de Lille Très pratique
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

norbert

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van La réception op 6 dec 2023
Bonjour Monsieur,Merci pour cette très bonne note de 8/10.Au plaisir de vous revoir.

10/10 – Uitstekend

Jean-Christophe

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van La réception op 6 dec 2023
Bonjour Monsieur,Voilà une excellente note de 10/10 qui fera plaisir à toute l'équipe du Campanile de Lille-CHR.Au plaisir de vous revoir.

10/10 – Uitstekend

Corinne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van La réception op 6 dec 2023
Bonjour Madame,Un grand merci pour cette excellente note de 10/10 suite à votre séjour au Campanile de Lille-CHR qui fera beaucoup plaisir à toute l'équipe.A bientôt.

8/10 – Goed

AUDREY

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van La réception op 6 dec 2023
Bonjour Madame,Un grand merci pour cette très bonne note de 8/10.A bientôt pour prochain séjour à Lille.

10/10 – Uitstekend

Saïd

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Correction
Bon accueil et chambre propre mais mauvais itinérant GPS.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van La réception op 6 dec 2023
Bonjour Monsieur,Un grand merci pour cette excellente note de 10/10 suite à votre séjour au Campanile de Lille-CHR.Nous vous disons à bientôt pour votre prochain séjour.La réception

8/10 – Goed

Richard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close to the Metro so great access to the centre.
10 nachten verbleven in september 2023
Reactie van La réception op 6 dec 2023
Bonjour,Merci pour cette très bonne note de 8/10 suite à votre séjour.A bientôt.

6/10 – Redelijk

Ian

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was clean but needs a coat of paint & is in the middle of nowhere.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van La réception op 6 dec 2023
Bonjour,Nous sommes ravi de voir de voir que la propreté de la chambre vous a plu.L'hôtel est à 400 mètres du métro qui vous emmène au centre de Lille en 4 stations, pas si perdu que cela.

6/10 – Redelijk

Mike

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location to get into Lille centre easily. However, extremely dated facility, particularly the bedrooms. Small beds, damp patches, hooks hanging off walls. Perfect for a lads weekend, would not recommend for families or couples - not unless you want a divorce 😀
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

M

1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Fabien

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Martine

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

sylvain

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Geoff

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Elise, Directrice op 22 aug 2023
Merci beaucoup Geoff pour votre très bonne note. Toute l'équipe était ravie de vous recevoir.A bientôt.

4/10 – Matig

jean

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Deception d un campanille ce n est pas habituel.
Pas de restaurant. Parking payant.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Elise, Directrice op 22 aug 2023
Bonjour Monsieur,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis.Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez été déçu par votre séjour. Il y a bien un restaurant, mais comme nous l'avions indiqué sur les sites de réservation, il est fermé 3 semaines au mois d'Août. Le parking est certes payant, et également indiqué sur nos sites, mais surveillé toute la nuit.Nous espérons pouvoir vous au mois de septembre, notre restaurant sera ouvert toutes les semaines.Cordialement

10/10 – Uitstekend

Florence

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Elise, Directrice op 22 aug 2023
Bonjour Florence, Nous avons été ravis de vous recevoir dans notre établissement, et toute l'équipe se joint à moi pour vous remercier de votre très belle note.A très bientôt au Campanile Lille Sud CHR.

8/10 – Goed

Bénédicte et Olivier

2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

MR M J

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Pey

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Laetitia

2 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Martine

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Nadine

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Samuel

1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Claudine

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
L'accueil laisse à désirer. A notre arrivée,: veuillez patienter s'il vous plait.. et cela a duré alors qu'il n'y avait pas d'autres clients. Par une chaleur accablante, nous avons demandé à acheter des glaçons et la réponse sèche , donnée: la machine est cassée! Bâtiments mal isolés: bruits à l'étage
1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

ALEXANDRE

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Literie catastrophique !!!
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Elodie

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Aurore

1 nacht verbleven in mei 2023