Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel des Deux Moulins





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

48-bis Avenue Garibaldi, Limoges, Haute-Vienne, 87000
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.32 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 10 per persoon
- Parkeerkosten: EUR 8 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij het inchecken een minimumleeftijd van 18.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, ANCV Chèques-vacances en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Boni Limoges
Hôtel Boni
Hôtel Boni Limoges
Hôtel Boni
Hotel des Deux Moulins Hotel
Hotel des Deux Moulins Limoges
Hotel des Deux Moulins Hotel Limoges
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel des Deux Moulins
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
7 mei 2025
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Grégory
Zakenreiziger
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grégory
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Wendy
Reisde met partner
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wendy
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Louise
Reisde met partner
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Louise
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Elisabeth
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel good price.
Elisabeth
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Franca
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Happy Guest
Franca
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Christophe
27 mrt 2025
Christophe
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
gilles
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gilles
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
ANGELO
8 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Impeccable
ANGELO
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Maxime
Zakenreiziger
31 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maxime
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
AGNES
3 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
AGNES
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Debra
10 sep 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Debra
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
laurent
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel aj coeur de la ville
laurent
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Yves
Reisde met familie
17 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yves
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Suzette
13 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Suzette
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Noelle
8 aug 2024
Reposant
Noelle
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Philippe
Reisde met partner
24 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philippe
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Kevin
Reisde met een groep
14 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
JORDI
13 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Confortable
JORDI
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
réjane
Zakenreiziger
11 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
réjane
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Sophie
Zakenreiziger
11 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RAS
Sophie
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Carole
Reisde met een groep
31 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carole
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
bernard
Reisde met een groep
25 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bernard
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Fabrice
Zakenreiziger
16 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabrice
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Mario
25 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mario
2 nachten verbleven in april 2024