Damon's Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Lincoln
Fotogalerie voor Damon's Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
Alle foto's voor Suite, hot tub laden

Suite, hot tub
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een patio
Privéspa binnen
Verwarming
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een privébadkamer
Een bubbelbad
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Executive tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Executive tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
Een bureau
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Waterkoker
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
Alle foto's voor Deluxe kamer (Standard Double Disable Access) laden

Deluxe kamer (Standard Double Disable Access)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
Een bureau
Alle foto's voor Kamer (Standard Deluxe Twin Disable Access) laden

Kamer (Standard Deluxe Twin Disable Access)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

997 Doddington Road, Lincolnshire, Lincoln, England, LN6 3SE
Over deze accommodatie
Damon's Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Best Western Plus Bentley Hotel & Spa
Best Western Plus Bentley Hotel & Spa
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, 881 beoordelingen
De prijs is € 64
inclusief belastingen en toeslagen
18 dec - 19 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: GBP 150.00 per verblijf
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. GBP 7.50–20 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft een officiële sterrenclassificatie gekregen van VisitEngland, het Nationale Bureau voor Toerisme van Engeland.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Damon's Motel
Damon's Hotel Lincoln
Damon's Hotel Hotel
Damon's Hotel Lincoln
Damon's Hotel Hotel Lincoln
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Damon's Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
26 nov 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met partner
23 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Michelle
Reisde met familie
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
C
Reisde met partner
13 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
C
2 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
James
28 okt 2025
James
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
brian
19 okt 2025
brian
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Graham
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Graham
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Roy
Reisde met partner
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roy
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
John, Newcastle Upon Tyne
Reisde met familie
8 okt 2025
John
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Janet, Millom
Reisde met een groep
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Janet
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
karl
Reisde met partner
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
karl
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met partner
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
S
Reisde met partner
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
S
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Robert
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
Zakenreiziger
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Bill
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bill
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Stuart
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stuart
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
e
2 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
e
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Nikki
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nikki
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Matthew
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Clare
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clare
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Colin
Reisde met partner
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Colin
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Sian
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Sian
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Lee
Reisde met partner
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lee
2 nachten verbleven in augustus 2025








