Hotel Lokomotive
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Linz
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Schillerpark Linz, a member of Radisson Individuals
Innenstadt
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 604 beoordelingen
De prijs is € 92
inclusief belastingen en toeslagen
10 aug - 11 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Weingartshofstraße 40, Linz, 4020
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Arcotel Nike Linz
Arcotel Nike Linz
- Zwembad
- Restaurant
- Fitnessruimte
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 4 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.40 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 15 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 9.00 per persoon
- Parkeerkosten: EUR 8 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Oostenrijk een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lokomotive Hotel Linz
Lokomotive Hotel
Lokomotive Linz
Hotel Lokomotive Linz
Hotel Lokomotive Linz
Hotel Lokomotive Hotel
Hotel Lokomotive Hotel Linz
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Lokomotive
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
18 nov 2019
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
14 nov 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
angelo
1 okt 2021
angelo
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Clemens
14 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clemens
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 okt 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Incredibly bad smell in room
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 aug 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
M.undR.Oribold, Velbert
Reisde met partner
12 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
M.undR.Oribold
3 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 mrt 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
kozu, 日本
22 dec 2019
Positief: Netheid
kozu
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Gudrun
27 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel mit Geschichte
Gudrun
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
駅から近くきれいなホテル。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Andreas
7 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andreas
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Miroslav
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Miroslav
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
GAKU
4 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適な滞在でした。
GAKU
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
ANDREW
Reisde met familie
4 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel in Linz
ANDREW
4 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
angela
3 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
angela
4 nachten verbleven in augustus 2019
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Vluchten
Autoverhuur
Pakketten