Zitruimte lobby

Beoordelingen van Hotel Real Palacio

5 out of 5
Hotel Real Palacio
Rua Tomas Ribeiro 115, Lisbon

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 513 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 326 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 99 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 37 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 27 van 1002 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Esma

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
A Disappointing Stay at a Formerly Grand Hotel
The hotel has many technical and managerial issues: To begin with, the hotel has numerous broken amenities. The spa, the elevator, and the wifi. It's disheartening to see a hotel that could have easily been a five-star establishment decades ago fall so far behind the times. It's clear that the senior management has neglected the necessary updates and maintenance required to keep the hotel up to par with modern standards. Last but not least, the breakfast waiting line, 40 minutes waiting for a table, it is a disgrace since the breakfast itself was wonderful.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marta Sousa op 16 jan 2024
Dear Mrs. Esma,We regret that your experience did not meet your expectations.We will check all the aspects mentioned and assure you that we will do everything we can to improve them.We hope to see you again so that you can experience our usual high quality standards.Best regards,Hotel Real Palacio

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een gewoon goed hotel, maar in onze ogen niet 5 sterren waardig. Vloerbedekking was niet overal even schoon en verfwerk mag wel weer een opknapbeurt gebruiken. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. We waren al om 10.00 uur in het hotel op de dag van aankomst, maar de kamer was al klaar voor ons. Topservice! De kamer was schoon en het bed lag lekker (goed matras). Het hotel ligt op loopafstand van veel metro- en buslijnen. We vonden het jammer dat de spa/jacuzzi alleen tussen 9.00 en 21.00 uur open is. Dat zijn net de tijden dat de meeste toeristen de stad in zijn. De badkamer was schoon, maar het voegwerk was niet overal meer goed. Na een douche was ook heel de badkamer nat, omdat de douchekop niet meer vast te zetten was en hierdoor schuin bleef hangen. Wij hebben geen gebruik gemaakt van ontbijt en diner. De kaart en prijzen zagen er echter wel goed uit. Algemene prijs/kwaliteitverhouding is erg goed!
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Ana Cláudia Branco – Real Experience Manager op 21 mrt 2020
Geachte Gast, Het was een waar genoegen om je mening en hoeveel u genoten van uw verblijf bij ons lezen. Wij zullen ervoor zorgen dat uw opmerkingen zullen worden doorgegeven aan ons team, die zullen blij zijn. Dank u voor de vermelding van de aspecten die, naar zijn mening, kan beter. Blijf met zekerheid dat deze in aanmerking worden genomen. Ik hoop je weer te zien, misschien bij een andere gelegenheid, naar een ander goed verblijf in het. Vriendelijke groeten, Noteren: Onze excuses voor eventuele fout die je zou kunnen vinden, maar aangezien onze nederlandse is helaas niet perfect, we hadden voor een vertaling programma te gebruiken voor onze reactie. Ana Cláudia Branco – Real Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Ana Cláudia Branco - Real Experience Manager op 5 mrt 2020
Dear Guest, We really appreciate your feedback and we are happy to learn that you enjoyed your experience with us. Our guest`s satisfaction is extremely important to us. Therefore, we would like to assure you that we will do everything we can to improve continuously. We hope to have the great pleasure of welcoming you again soon. Best regards, Ana Cláudia Branco - Real Experience Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Juan

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
-
The 5 stars of this hotel are only on the name. Everything, from facilities to service is poor and not up to 5 stars standards AT ALL!
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Ana Cláudia Branco – Real Experience Manager op 5 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for having left your feedback. We sincerely regret that your stay did not meet your expectations.and to that you feel that we do not deserve our 5-star rating but we will get your comment on to the department heads and assure you that we will continue trying to always provide a high-quality service in all areas and circumstances. Kind regards, Ana Cláudia Branco – Real Experience Manager

8/10 – Goed

ghislain, hoeilaart belgie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
goede ligging , rustig en proper hotel, aangename sfeer en vriendelijk personeel
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Ana Cláudia Branco - Real Experience Manager op 5 dec 2019
Geachte Gast, Onze excuses voor eventuele fout die je zou kunnen vinden, maar aangezien onze nederlandse is helaas niet perfect, we hadden voor een vertaling programma te gebruiken voor onze reactie. Het was een waar genoegen om je mening en hoeveel u genoten van uw verblijf bij ons lezen. Wij zullen ervoor zorgen dat uw opmerkingen zullen worden doorgegeven aan ons team, die zullen blij zijn. Dank u voor het verlaten van uw feedback over ons hotel en we hopen te kunnen om u weer van harte welkom binnenkort naar een andere goede ervaring. Vriendelijke groeten, Ana Cláudia Branco - Real Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed ontbijt, prettige kamers, vriendelijk personeel, geschikte ligging bij metro
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Ana Cláudia Branco - Real Experience Manager op 2 okt 2019
Geachte Gast, Onze excuses voor eventuele fout die je zou kunnen vinden, maar aangezien onze nederlandse is helaas niet perfect, we hadden voor een vertaling programma te gebruiken voor onze reactie. Het was een waar genoegen om je mening en hoeveel u genoten van uw verblijf bij ons lezen. Wij zullen ervoor zorgen dat uw opmerkingen zullen worden doorgegeven aan ons team, die zullen blij zijn. Dank u voor het verlaten van uw feedback over ons hotel en we hopen te kunnen om u weer van harte welkom binnenkort naar een andere goede ervaring. Vriendelijke groeten, Ana Cláudia Branco - Real Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
High comfort, lawaai vuilniswagens tijdens de nacht ( kamer 115)
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Ana Cláudia Branco op 2 aug 2019
Dear Guest, First, i apologize for not answering in Dutch. We regret that your experience was not the perfect experience that we strive to provide to our Guests. Usually the comments about our Hotel are very positive. We look forward to welcoming you back hopefully for an improved experience. Kind regards, Ana Cláudia Branco Real Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel lag zeer gunstig in een rustige buurt vlakbij 2 metro`s. De kamer was ruim, met een terras en een goed bed. Het ontbijt was voortreffelijk, met een ruime keuze. Het personeel heel vriendelijk. Na de hele dag op pad hebben we een keer in het uitstekende restaurant van het hotel gedineerd. Zeker een aanrader, als je de drukte van Barrio Alto en Chiado zat bent. Er waren ook 2 restaurants vlakbij het hotel. Kortom, we hebben genoten van ons bezoek aan Lissabon en van dit prettige hotel.
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Ana Cláudia Branco - Real Experience Manager op 9 jul 2019
Geachte gast, Zeer waarderen uw commentaar, evenals de maximale score toegewezen aan ons hotel en onze service. Wij hopen u te mogen verwelkomen terug met de superieure kwaliteit die betrekking heeft naar ons hotel, evenals een van de andere Real Hotel Group. groet, Ana Cláudia Branco - Real Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Jan, Zwolle

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime kamers met airco. Rustig gelegen, maar wel dichtbij metro. Prima ontbijt. Service gericht personeel.
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Ana Cláudia Branco - Real Experience Manager op 9 jul 2019
Geachte gast, Zeer waarderen uw commentaar, evenals de maximale score toegewezen aan ons hotel en onze service. Wij hopen u te mogen verwelkomen terug met de superieure kwaliteit die betrekking heeft naar ons hotel, evenals een van de andere Real Hotel Group. groet, Ana Cláudia Branco - Real Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Ana Cláudia Branco - Real Experience Manager op 4 jun 2019
Dear Guest, We really appreciate your feedback and we are happy to learn that you enjoyed your experience with us. Our guest`s satisfaction is extremely important to us. Therefore, we would like to assure you that we will do everything we can to improve continuously. We hope to have the great pleasure of welcoming you again soon. Best regards, Ana Cláudia Branco - Real Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie, in centrum vlak bij metro. Soms wat vliegtuig lawaai.
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Ana Cláudia Branco - Real Experience Manager op 11 mei 2019
Geachte gast, Wij waarderen uw positieve reactie. In feite, onze locatie is een van de sterke punten van ons hotel. Het is met trots dat wij rapporteren hun geluk voor uw verblijf bij ons. Hopelijk kan je weer snel te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Ana Cláudia Branco - Real Experience Manager

6/10 – Redelijk

mb, ndb

Reisde met een groep
Een goed hotel, maar voldoet niet aan wat je bij vijf sterren mag verwachten. Bedden waren prima, ruimte hotelkamer goed (maar niet uitbundig), ligging goed (maar niet midden in centrum), en het ontbijt alle ochtenden hetzelfde en passend bij 3 sterren (niks bijzonders); bovendien was een ochtend de ontbijtzaal vol, moesten we naar een ander zaaltje en was daar het koffiezetapparaat stuk (allemaal nogal wat gedoe).
6 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Ana Cláudia Branco – Real Experience Manager op 5 mrt 2019
Geachte Gast, Het spijt ons dat je ervaring was niet onverdeeld positief. Wij werken dagelijks aan het welzijn van onze gasten en we hopen dat u de kans om onze kwaliteit te bewijzen in de nabije toekomst. groet, Ana Cláudia Branco – Real Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima accommodatie, voorzien van nette kamers en service
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Ana Cláudia Branco – Real Experience Manager op 6 mrt 2019
Geachte Gast, Onze excuses voor eventuele fout die je zou kunnen vinden, maar aangezien onze nederlandse is helaas niet perfect, we hadden voor een vertaling programma te gebruiken voor onze reactie. Het was een waar genoegen om je mening en hoeveel u genoten van uw verblijf bij ons lezen. Wij zullen ervoor zorgen dat uw opmerkingen zullen worden doorgegeven aan ons team, die zullen blij zijn. Dank u voor het verlaten van uw feedback over ons hotel en we hopen te kunnen om u weer van harte welkom binnenkort naar een andere goede ervaring. Vriendelijke groeten, Ana Cláudia Branco – Real Experience Manager

6/10 – Redelijk

Elaine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
The hotel is located well just north of the centre with good metro connections around 5-10 mins walk away. Nice local coffee shops and restaurants without the bustle of central Lisbon. Hotel itself is clean and tidy in the public spaces, rooms are in need of an upgrade, small things needed like phone charging points, decent hairdryers and not having to pay for bottled water. Breakfast was abundant, great choice in the buffet, but was fairly crowded in the space available, felt a little claustrophobic and not a relaxed start to the day.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Marta Sousa op 23 apr 2024
Dear Mrs. Elaine,Thank you very much for your comments about our hotel, and we're very happy to hear that overall you enjoyed your stay with us.We endeavor to satisfy our guests' needs and promote their comfort and well-being. We would like to inform you that we have taken your comment into account and will do everything we can to improve and enhance your experience.We hope to welcome you back to our hotel soon.Best regards,Marta SousaGuest relations manager

6/10 – Redelijk

NOEL, Smithtown

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
had to move after first night due to unavailability of bathtub rubber mat for my 84 yr old uncle and unpleasant smell in one of our room, Room 330 Otherwise hotel was ok and conveniently located with a very good staff including GM Jorge who handled situation like a pro
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Marta Sousa op 8 apr 2024
Dear Mr. Noel,We sincerely regret that your experience was not the best one. Thank you for mentioning the commitment we make when a customer is dissatisfied with a situation.We hope that in spite those issues, we will still have you once more for an improved stay.Kind regards,Marta SousaGuest relations manager

8/10 – Goed

Wolfgang Manfred

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 gehminuten zur metro.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Marta Sousa op 25 mrt 2024
Lieber Wolfgang,Vielen Dank, dass Sie unsere Lage als einen unserer besten Vorzüge erwähnen.In der Tat befindet sich unser Hotel in der Nähe der Metrostation, der Bushaltestelle für Touristen und des Einkaufszentrums El Corte Inglés. Es freut uns sehr, dass Sie einen so angenehmen Aufenthalt hatten und wir würden uns freuen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Marta SousaManagerin für Gästebetreuung

10/10 – Uitstekend

Vanessa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had the best time staying here! The staff made us feel right at home. Thank you SO much you guys!
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Marta Sousa op 22 mrt 2024
Dear Vanessa,Thank you so much for taking the time to leave us your kind comments.Its a pleasure to learn that you loved our Hotel and to know that you had such a memorable and unique experience.Thank you. It will certainly be very helpful for our future Guests.We look forward to your next visit to our Hotel.Best Regards,Marta SousaGuest relations manager

6/10 – Redelijk

Alex

Positief: Netheid
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Marta Sousa op 20 mrt 2024
Dear Alex,Thank you for your feedback. We sincerely regret that your stay with us wasn't positive. We are very surprised that your score is not positive. Usually our guests praise our staff, the service and location. Kind Regards,Marta SousaGuest relations manager

6/10 – Redelijk

linda

Positief: Netheid
This hotel very much in need of some updates. Small suiting area off lobby with couches that are completely worn out. Upon sitting in them you sink neatly too the floor. Beds are uncomfortable and pillows old and no flexibility. The parking garage under hotel. To get down with your car is treacherous, to say the least. The curves are SO TIGHT!! ( I’m from NYC I know tight space) we thought we were going to get stuck! Staff at desk not super friendly. Breakfast though was ample, plenty for any type of diet. Shower hot and water pressure great. Overall ok, but needs some upgrades.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Marta Sousa op 13 mrt 2024
Dear Mr. Linda,We regret that your stay at our hotel did not entirely correspond to your expectations and would like to thank you for your constructive comments and feedback. We are constantly reviewing, inspecting and carrying out maintenance work in order to keep everything in good, clean and safe conditions. Please be assured that your comments and suggestions will be taken into consideration and that we will do our utmost to improve wherever we can. Thank you so much for your review.Kind regards,Marta SousaGuest relations manager

8/10 – Goed

Esteban

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Podrían estar mejor las instalaciones. El desayuno no es bueno.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Marta Sousa op 12 mrt 2024
Estimado Sr. EstebanMuchas gracias por su opinión, que merece toda nuestra atención y que sin duda nos ayudará en la mejora continua que tanto defendemos.Lamentamos que su estancia en nuestro hotel no haya cumplido con sus expectativas, ya que una de nuestras principales misiones es ofrecer experiencias únicas a nuestros huéspedes.Revisaremos los aspectos mencionados y le aseguramos que haremos todo lo posible para mejorarlos.Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en nuestro Hotel.Reciba un cordial saludo,Marta SousaResponsable de Relaciones con los Huéspedes

6/10 – Redelijk

Lena

Reisde met partner
Positief: Netheid
Overall the hotel was good. Though not quite up to the standard of 5 star rating. Still like a 3 star hotel to me. Plus side, room was clean and the bathroom was nice. Breakfast had some inconsistencies but overall good. The biggest downside was the room temperature control. It got too warm and a bit sweaty and had to open the window for cool air. We mentioned it but I don't think they did not actively did anything as no one got back to us. Oh also, I really cannot believe we had to pay for coffee in the room. Tea was free but no milk available unless you paid for it.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Marta Sousa op 12 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for your comment and opinion.Feedback from our guests is very important to us.We regret that the facts you mentioned had a negative impact on your experience with us. These were certainly one-off situations that should not be repeated. However, we assure you that we will check the aspects mentioned and do everything we can to improve them.We look forward to seeing you again for a more positive experience.Best regards,Marta SousaGuest relations manager

10/10 – Uitstekend

Farhad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eine sehr gute Unterkunft für die Familien. Exzellente Frühstück und saubere Räume. Stadtnähe ist noch zu bennen
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Marta Sousa op 8 mrt 2024
Lieber Farhad,Wir fühlen uns geschmeichelt über Ihren Kommentar und wissen ihn sehr zu schätzen.Mit besonderer Wertschätzung nehmen wir zur Kenntnis, wie sehr Sie Ihren Aufenthalt in unserem Hotel genossen haben.Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.Beste grüße,Marta SousaGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Marsha

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Near shopping.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Marta Sousa op 27 jan 2024
Dear Marsha, We're very pleased to hear that your stay went very well, and that's also due to the hard work we put in every day to provide the best standards for our customers. Thank you very much for giving us the maximum score. Best regards, Marta SousaGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Jean

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Petit déjeuner extra.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Marta Sousa op 26 jan 2024
Cher Monsieur Jean, Nous vous remercions pour votre commentaire, ainsi que pour la note maximale que vous nous avez attribuée.Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau et nous ferons tout ce qui est en notre pouvoir pour que vous continuiez à bénéficier de la même expérience, selon les normes les plus élevées. Salutations distinguées.Marta SousaResponsable des relations avec les clients

10/10 – Uitstekend

Barbara

5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Marta Sousa op 21 mrt 2024
Cara Sra. Barbara,Muito lhe agradecemos a pontuação máxima que atribuiu ao nosso Hotel e ao nosso serviço. Desejamos voltar a recebê-lo em breve com a qualidade habitual do nosso Hotel.Melhores cumprimentos,Marta SousaGuest relations manager

10/10 – Uitstekend

Maiza Harumi

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Marta Sousa op 27 jan 2024
Dear Maiza, Thank you very much for giving us the maximum score. We're very pleased to hear that your stay went very well, and that's also due to the hard work we put in every day to provide the best standards for our customers. Best regards, Marta SousaGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked it a lot. If I received a room upgrade, I was not informed
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Marta Sousa op 24 jan 2024
Dear Mr. John,It was a real pleasure to read your review and to learn how much you enjoyed your stay with us. Thank you for all your compliments to our staff.We will make sure that all of your comments are transmited to our team. They will be delighted.Thank you so much for leaving us your feedback. We look forward to welcoming you again!Kind regards,Marta SousaGuest relations manager

10/10 – Uitstekend

Paul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel confortable et agréable
Très bon hôtel, plutôt bien situé Confortable et tes propre Excellent accueil et encore merci pour le petit mot laissé dans la chambre avec cet excellent Vin du portugal en cadeau Personnel très à l écoute et toujours disponible
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marta Sousa op 24 jan 2024
Cher Monsieur Paul, Nous vous remercions par avance d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires. En tant qu'hôtel Real Palacio, il est très important pour nous de savoir comment s'est déroulé votre séjour, et nous sommes très heureux que vous ayez apprécié notre petit cadeau. Si vous décidez de séjourner à nouveau chez nous, n'hésitez pas à me contacter pour que je puisse organiser votre réservation. Salutations distinguées, Marta SousaResponsable des relations avec les clients

2/10 – Ontzettend slecht

PETER

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AVOID
I hate to write a review like this, but it is deserved. This is a FIVE star hotel in a great location. The hotel itself is nice, modern, and desrving of its 5-star status from a physical point of view. However, every single employee (with the exception of one young lady in the evening) is absolutely cold and unwelcoming. They made you feel like you were bothering them simply by checking in. This is not a cultural issue as we were in Lisbon the week prior, stayed at a 4-star hotel, and the staf was an absolute delight. This place is absolutely unbelievable, almost as if the manager was trying to sabotage the hotel with surly staff. If a nice property is in your vision, this place will work, if you want to be welcomed as a guest and be treated with respect, go elsewhere.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Marta Sousa op 12 jan 2024
Dear Mr. Peter,We are happy to learn that you have had a positive stay with us.We will share your positive opinion about the hotel in general.Please be assured that your other comments and suggestions will be taken into consideration and that we will do our best to improve wherever we can. Usually the friendliness of our team is praised by our guests but we will share your comment with our Front Office Manager.Thank you so much for your review and we look forward to welcoming you again, hopefully soon.Kind regards

8/10 – Goed

Markus

7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marta Sousa op 12 jan 2024
Dear Mr. Markus,Thank you for the feedback. It’s always important to know our Guests opinion to maintain and improve our service every day.Our Guests' satisfaction is our main concern.We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you again.Kind regards,

6/10 – Redelijk

Ederson

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Já foi um grande hotel 5 estrelas… suas instalações precisam urgente de reforma. Ótimo restaurante com atendimento excepcional! Ótimo café da manhã.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Marta Sousa op 12 jan 2024
Caro Sr. Ederson,Ficamos felizes que o serviço de pequeno-almoço tenha sido do seu agrado.De facto, possuímos uma grande variedade de oferta que nos permite ir de encontro às preferências dos nossos Hóspedes e temos ainda uma equipa de profissionais de extrema qualidade que visam a satisfação plena dos nossos Hóspedes.Lamentamos contudo saber, que a sua experiencia não tenha corrido a 100% como esperou, no entanto informo que a sua avaliação será partilhada por todos, para melhorar-mos a cada dia.Melhores cumprimentos,

6/10 – Redelijk

Arnaldo

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Regular com Wi-Fi que não funciona
A rede Wi-Fi não funcionava no quarto. Mesmo falando com a recepção por duas vezes sobre a minha necessidade de Wi-Fi, nada fizeram. Não aconselho a ninguém cuja a vida dependa de uma boa rede a reservar nesse hotel.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marta Sousa op 2 jan 2024
Dear Mr. Arnaldo,Thank you for the comment you left concerning our hotel. It will be very helpful to improve our daily service.Our hotel will be going under some renovations and one of these renovations is the wi-fi connection.We look forward to welcoming you again very soon in order to show you the new quality of our wi-fi connection and other enhancements made.Best Regards,Marta SousaCostumer experience manager

10/10 – Uitstekend

Payal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful hotel
I had the most wonderful stay at the Real Hotel Palácio from the very beginning to the end of my stay. I arrived early, and the room I booked wasn’t ready. They were kind enough to upgrade me to a nicer room that was ready so I could check in sooner. The breakfast every morning was delicious. The staff was great and accommodating. The food in both restaurants was delicious. I would absolutely stay there again and recommend anyone else to stay there.
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marta Sousa op 2 jan 2024
Dear Payal,It is very special to learn how enjoyable your stay was and to know that you were pleased with our service. It is always a pleasure to know that a Guest is satisfied with our service, and our staff.Only the best Guests make it possible for us to be the best Hotel.We look forward to welcoming you again, hopefully soon at the Real Palace.Kind regards,Marta SousaCustomer experience manager

10/10 – Uitstekend

dongjun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常好的住宿体验,一家超值的豪华度假酒店
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Annetta

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Marta Sousa op 2 jan 2024
Dear Mrs. Annetta,Thank you for the feedback.It’s always important to know our Guests opinion to maintain and improve our service every day.We're very glad to know that you enjoyed our service in general. Our Guests' satisfaction is our main concern.We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you again in the near future at the Real Palace.Kind regards,Marta SousaCustomer experience manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Why does this hotel have 5 stars?
First, when we arrived, we had to switch rooms, and in the new room the air conditioning was not working. We spent the first night in a very hot room (more than 25°C), and my wife and son had a headache the day after. The second day there were four visits by the maintenance staff to fix the air conditioning, without succeeding and in the end we were offered another room, but we did have the strength to more all our things to the new room, so we stayed with the staff's recommendation to sleep with the window open. Which we did, and we woke up several times because there was a lot of noise outside the window (garbage trucks, etc). The first night we went to the restaurant, and even if the food was ok, we had to get the staff's attention by knocking on the kitchen door (we could hear them laughing and having fun inside the kitchen). Our family likes to work out, so we made sure that there was a fitness center and spa, but it was also a disappointment, because the exercise equipment was mostly broken, even the pool. The thing that made us the most sad was that at no point in all these problems did anyone offer us any compensation, no offer to change to a better room (upgrade, discount, etc), and even if we understand that things go wrong sometimes, if there is a will to fix it somehow, that can make all the difference, but that will or capacity was not there, in any of the staff.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marta Sousa op 25 dec 2023
Dear Guest,We sincerely regret that your experience was good but not the perfect experience that we strive to provide to all of our Guests. These are a set of observations that happen very exceptionally. Usually the comments about our Hotel are very positive, especially the ones about the friendliness and helpfulness of our staff.Your comment will be shared with our team in order to analyze your suggestions and we assure you that we will do our utmost to improve.Thank you for leaving us your review and comments. We look forward to welcoming you again, hopefully soon!Kind regards,Marta SousaCustomer experience manager

10/10 – Uitstekend

Emanuel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Marta Sousa op 25 dec 2023
Dear Emanuel,We are very happy to learn that you had such a great experience with us.Our teams' daily goal is to answer to our Guests' needs with kindness and professionalism.Your feedback is very special to us because it shows that our goal was accomplished.We will continue to do all of our efforts to improve our service every day.We hope you stay with us again soon.Kind Regards,Marta Sousa Customer experience manager

8/10 – Goed

TARO

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marta Sousa op 25 dec 2023
Dear Taro,Thank you for the feedback. It’s always important to know our Guests opinion to maintain and improve our service every day.We're very glad to know that you enjoy our service in general. Our Guests' satisfaction is our main concern.Once again, we are delighted to learn that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you again in the near future.Kind regards,Marta Sousa Customer experience manager

8/10 – Goed

RUSSELL

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Marta Sousa op 25 dec 2023
Dear Russel, It’s always important to know our Guests feedback to maintain and improve our service every day. Our Guests' satisfaction is our main concern. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you again!Kind regards,Marta Sousa Customer experience manager

10/10 – Uitstekend

Daniela

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marta Sousa op 25 dec 2023
Dear DanielaThank you for your feedback. We sincerely regret that your stay with us wasn't positive. We are very surprised that your opinion is so negative. Usually our guests praise our staff, the service and location. Kind Regards,Marta SousaCustomer experience manager

10/10 – Uitstekend

Jose

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Marta Sousa op 25 dec 2023
Dear JoseThank you for your feedback. We sincerely regret that your stay with us wasn't positive. We are very suprised that your opinion is so negative. Usually our guests praise our staff, the service and location. We have a high standard quality and we are looking forward to an opportunity to show you this. Kind Regards,Marta SousaCustomer experience manager

10/10 – Uitstekend

SHIMIZU, Fujinomiya-shi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
徒歩4分程の位置に地下鉄(S.Sebastiao駅)があるので便利です。近くにスーパー(pingo doce)もあります。朝食ビュッフェは種類も豊富で、どれも美味しかったです。部屋のシャワーは熱いお湯もしっかり出て、清掃も行き届いているようでしたので特段気になることはなかったです。スタッフさんはどなたも親切でした。
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Marta Sousa op 25 dec 2023
お客様へ SHIMIZU,建設的なコメントとご評価をありがとうございます。私どもでのご滞在をお楽しみいただけたようで、大変嬉しく思っております。お客様のような厳しいお客様のおかげで、私たちはサービスを向上させ、期待以上のものを提供し続けることができるのです。またのお越しをお待ちしております。よろしくお願いいたします、Marta Sousaカスタマー・エクスペリエンス・マネージャー

8/10 – Goed

Don

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, very nice breakfast, nice area of the city and close to transportation options.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Marta Sousa op 25 dec 2023
Dear Don,We are very happy to learn that you had such a good experience with us.Our teams' daily goal is to answer to our Guests' needs with kindness.Your comment is very special to us because it shows that our goal was accomplished.We hope you stay with us again soon.Kind Regards,Marta SousaCustomer experience manager

10/10 – Uitstekend

Camila

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Marta Sousa op 25 dec 2023
Dear Camila,Thank you so much for your positive review.Only demanding Guests like you allow us to improve our service and continue to exceed expectations.We look forward to welcoming you again, hopefully soon.Kind regardsMarta SousaCustomer experience manager

8/10 – Goed

Patricia Yolanda

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El desayuno esta excellente
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Marta Sousa op 25 dec 2023
Estimada Patricia,Agradecemos su comentário positivo que será compartido com nuestro equipo.Es una felicidad ver que le gustó el desayno en nuestro hotel.Intentamos que haya siempre una grande diversidad de comidas y bebidas e garantizamos la mejor qualidad de los productos.Esperamos receberlo de nuevo los hoteles REAL.Saludos,Marta SousaCustomer experience manager

6/10 – Redelijk

Evelyn

Reisde met partner
Positief: Netheid
Needed 20 minutes of running water to get to warm / hot status
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Marta Sousa op 25 dec 2023
Dear Evelyn,Thank you for your feedback concerning your stay in our hotel.Probably some problem occurred, but we ensure that the maintenance department was informed and the problem was solved quickly.Thank you so much for your review.Kind regards,Marta SousaCustomer experience manager

10/10 – Uitstekend

Dudley

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel located in a nice area. I was well treated as a VIP. The breakfast options were excellent! I will go back there if I'm in Lisbon.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Marta Sousa op 25 dec 2023
Dear Guest,It is very special to learn how enjoyable your stay was and to know that you were pleased with our service. It is always a pleasure to know that a Guest is satisfied with our service, and our staff.Only the best Guests make it possible for us to be the best Hotel.We look forward to welcoming you again, hopefully soon at the Real Palácio.Kind regards,Marta SousaCustomer experience manager

10/10 – Uitstekend

Mattias

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Marta Sousa op 25 dec 2023
Dear Guests,Thank you for the feedback! It’s always very important to know our Guests' feedback in order to maintain and improve our service every day.We are happy to learn that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you again in the near future!Kind regards,Marta SousaCustomer experience manager

8/10 – Goed

Marcelle

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le bruit des avions étaient dérangeant
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Mariana Passo - Guest Experience Manager op 2 nov 2023
Dear M. Marcelle,It is really gratifying to know how enjoyable your stay was and that you were pleased with our service quality. We look forward to welcoming you again, hopefully soon, to our Hotel.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Christer

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Mariana Passo - Guest Experience Manager op 2 nov 2023
Dear M. Christer,It is very special to learn how enjoyable your stay was and to know that you were pleased with our service. It is always a pleasure to know that a Guest is satisfied with our service, and our staff.We look forward to welcoming you again, hopefully soon at the Real Palácio.Kind regards,