Exterieur

Beoordelingen van Jupiter Lisboa Hotel

4 out of 5
Jupiter Lisboa Hotel
Avenida da Republica, 46, Lisbon

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 725 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 220 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 1001 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Talitha

3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Astrid van

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel ziet er goed onderhouden uit. De kamer was echt heel ruim. Onze kamer bestond uit 2 kamers. 1 slaapkamer en 1 kamer met een bank en mini bar. Op het dak zijn 2 zwembaden en een bar. We hadden gekozen voor ontbijt en dat is ook zeker een aanrader! In de omgeving is het wel een stukje lopen naar verschillende restaurants maar ook goed te doen.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Sara B.- Guest Relations op 4 okt 2023
Dear Astrid,We want to extend our gratitude for selecting Jupiter Lisboa Hotel.We're absolutely delighted to hear that you had a wonderful experience at our hotel and our facilities accomplished all your purposes.Your encouraging feedback is incredibly motivating and holds great significance for us.We are committed to consistently providing exceptional service to all our guests, and we look forward to serving you again in the future.Kindest Regards,

10/10 – Uitstekend

Sherifa

4 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Ashley de

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer net hotel, ontbijt uitgebreid en erg lekker. Vriendelijk personeel niets op aan te merken
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Sara B.- Guest Relations op 29 mei 2023
Dear Ashley,It is with a lot of pleasure that we received your kind words about our hotel.We would like to agree with you about our delightful breakfast.On behalf of whole team we hope to have the opportunity to welcome you again.Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Patricia Roza Eduard

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dakzwembad
4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Edmond

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goed
3 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Henk

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goed hotel vlakbij het centrum van Lissabon. Prima kamers en voorzieningen. Zeer uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel met uitzondering van de bar (nors).
4 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Guest Relations op 26 sep 2022
Beste Henk,Hartelijk dank voor uw opmerkingen na uw recente verblijf in het Jupiter Lisboa Hotel.We zijn blij dat je genoten hebt van onze accommodatie en faciliteiten.Bedankt voor het delen van uw mening over het barpersoneel, we zullen dit met het team delen en uitzoeken wat er is gebeurd, want over het algemeen hebben we erg goede feedback van henWe hopen u nog een keer te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf.Met vriendelijke groetenCarla D.Gastrelaties

8/10 – Goed

Johannes

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is netjes. Over het algemeen vriendelijk personeel. Kamer was zeer ruim met ruime badkamer. Zeer goed en uitgebreid ontbijt. Meisje van de bar maakt heerlijke vruchtencoctails!!! Het hotel is heel gemakkelijk te bereiken met de metro. Als minpunt; het is wat gehorig en er zijn harde bedden.
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Carla D. Guest Relations op 28 aug 2022
Sehr geehrter Frau Johannes,Vielen Dank, dass Sie sich für das Jupiter Lisboa Hotel entschieden haben und für die Zeit, die Sie damit verbracht haben, so positives Feedback zu teilen.Wir freuen uns zu wissen, wie sehr Sie Ihre Erfahrung genossen haben, insbesondere unser Frühstück, unsere Dienstleistungen an der Bar und die Unterkunft. Ich werde mit unserem Team Ihren motivierenden Kommentar darüber teilen.Wir danken Ihnen für alle Ihre Kommentare und werden uns mit denen befassen, mit denen Sie weniger zufrieden waren.Nochmals vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Meinung zu teilen, und wünschen Ihnen alles Gute.Mit freundlichen GrüßeCarla D.

10/10 – Uitstekend

danny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam Locatie top voor dag uitstapje Vooral de rooftop met zwembad is een meerwaarde Prima ontbijt
6 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Carla D. Guest Relations op 8 aug 2022
Lieber Herr Danny, Herzliche Grüße vom Jupiter Lisboa Hotel Vielen Dank, dass Sie Ihre Meinung nach Ihrem letzten Aufenthalt im Hotel geteilt haben. Wir freuen uns sehr, dass Ihnen die Qualität des Frühstücks gefallen hat und Sie die Gelegenheit genutzt haben, sich auf der Dachterrasse zu entspannen. Das gesamte Hotelteam ist bestrebt, die Gäste willkommen zu heißen und ihnen das Gefühl zu geben, willkommen zu sein. Wir freuen uns über den sehr positiven Kommentar zu unserem Team, der uns sehr motiviert. In der Hoffnung, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen, grüßen wir Sie herzlich.

10/10 – Uitstekend

Gerrit Gerardus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer fijn hotel, staff zeer behulpzaam. Kamer zeer ruim en heel schoon. Ontbijt is fantastisch, metro, bus en trein voor de deur. Zwembad op het dak is geweldig !
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Carla D. Guest Relations op 8 mei 2022
Lieb Gerardus, Vielen Dank für Ihre Bewertung auf Expedia. Wir freuen uns, dass Sie einen großartigen Aufenthalt in unserem Hotel hatten und dass unsere Teammitglieder dafür gesorgt haben, dass Sie sich während Ihres Aufenthalts so gut aufgehoben gefühlt haben. Ich werde dafür sorgen, dass Ihr Feedback mit unseren Teammitgliedern geteilt wird. Vielen Dank für die Anerkennung der Qualität des Frühstücks und Sie haben eine tolle Zeit am Pool genossen. Wir freuen uns, bald von Ihnen zu hören Mit freundlichen Grüße Carla D.

10/10 – Uitstekend

Arjen

5 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Sander van der

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not so quiet room, lots of noise from the traffic.
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Carla D. Guest Relations op 20 apr 2022
Dear Sander Van Der, We would like to thank you for choosing our Hotel and for the time you spent sharing your opinion with us. We regret to know about the noise from the street, although all our windows are soundproof. It could happen when windows are not fully closed. In this case, I sincerely apologize for the inconvenience caused during your stay. We hope to have the honor of welcoming you back to the Jupiter Lisboa Hotel so that we could have the opportunity to exceed your expectations Best wishes,

10/10 – Uitstekend

Kurt

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een zeer goed hotel, mooie kamers .zowel ontbijt en avonddiner waren uitstekend
4 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Carla D. Guest Relations op 20 apr 2022
Sehr geehrter Gast, wir freuen uns sehr zu hören, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten und alles Ihren Vorstellungen entsprach. Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Freundliche Grüße aus Lissabon

10/10 – Uitstekend

Martinus, Uithoorn

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon hotel met vriendelijk professioneel personeel!
11 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Michael, Den Haag

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi en modern hotel. Alles was in top conditie. Kamers schoon en ruim, de muren zijn voorzien van fotos van Lissabon. Klein zwembad op het dak van het hotel wat wil je nog meer. Ontbijt is echt top. Hotel is echt een aanrader voor koppels. Niet echt geschikt voor kids.
5 nachten verbleven in september 2021
Reactie van General Manager op 13 sep 2021
Lieber Michael. Zunächst möchten wir uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie sich während Ihres Aufenthalts in Lissabon für unser Hotel entschieden haben. Das Feedback unserer Kunden ist uns allen sehr wichtig, denn wir glauben, dass es immer Raum für Verbesserungen gibt. Wir freuen uns auf Ihre Kommentare und Bewertungen. Wir hoffen, auch weiterhin Ihr Vertrauen zu gewinnen und freuen uns auf Ihren Besuch in naher Zukunft. Nuno L. Generaldirektor

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Nuno L. op 5 apr 2020
Dear Client, We thank you in advance for your preference for our hotel during your last stay in Lisbon. We are very pleased that you enjoyed your stay in our Hotel and the evaluation given to us. We look forward to your return in the near future. With best regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamers en algemene ruimtes zijn schoon. De bedden zijn wel aan vervanging toe.
6 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Raul B - Front Office Agent op 31 jan 2020
Dear Guest, To begin we would like to thank you for taking some time to write your review. We sincerely appreciate your feedback as it is the best way to know which are our strong points and what should be improved upon. Thank you for acknowledging the cleanliness of the rooms and general areas, we follow strict guidelines in order to ensure the highest standards of quality. Regarding the beds, we apologize for not living up to your expectations, however we would like to highlight that our bedding is one of the most appreciated aspects of the hotel. If the issue is a matter of comfort we can always place a topper in order to make the mattress softer and we also have a catalogue of pillows that suit the majority of guests needs. Thank you again for your comment, we would like to welcome you again to our hotel and surpass your expectations in the near future showing you how much we have evolved. Kindest regards on behalf of the team,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dat we moesten voor zwemmen nog bij betalen 12,50€ ppersoon
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Raul B - Front Office Agent op 22 dec 2019
Dear Guest, To start we would like to thank you for taking some time to rate us. We would like to clarify that we have 2 pools in the hotel, a rooftop pool which is free and an interior pool which belongs to the SPA. As the SPA is a separate service, we make a special price for guests of 12 € to enter it and enjoy for the whole day the heated indoor pool, water circuit, sauna and turkish bath. Also all this information of extra payable fees is visible on Expedia and other agencies which advertise our hotel. Thank you again for your comment, we would be glad to welcome you again to our hotel. Kindest regards, a Merry Christmas and Happy New Year.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel leuk dat er een attentie gegeven werd voor de verjaardag. Heel proper en verzorgd hotel. Misschien minpunt dat je extra moet betalen om in de parking te staan en om te kunnen zwemmen.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Raul B - Front Office Agent op 16 dec 2019
Dear Guest, To begin we would like to thank you for taking some time to write us a review. We were very pleased to know you consider our hotel to be very clean and well-kept. Regarding the prices paid for both garage and SPA we would like to let you know we make a special price for guests and also this information is present on Expedia when you book your room. Thank you again for your comment, we would be very happy to welcome you again to our hotel in the near future. Kindest regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uniek is het zwembad op het dak met prachtig terras. Ontbijt is zeer uitgebreid. Minder is de kaart voor het diner. we hebben er niet gedineerd.
5 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Petrus

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed en centraal gelegen hotel in Lissabon
Goed hotel! Erg mooi en netjes, goed en centraal gelegen in Lissabon. Met zo'n 25 minuten sta je midden in het centrum. Dichtbij een metrostation, als je de deur uitloopt kun je het metrostation al binnenlopen. De kamers waren netjes. Wij hadden een superior kamer voor 3 volwassenen. De bedden in de kamer waren echter erg hard. Het derde bed was slecht en veroorzaakte rugpijn. Tip voor het hotel om hier een goed matras op te leggen en ook goede kussens, of er een echt bed te plaatsen. De badkamer was heel erg mooi en heel ruim! Nadeel was echter wel dat je niet onder de douche past als je langer bent dan 1.90m. Flesjes water staan klaar in de kamer en de minibar is gevuld en is tegen betaling te gebruiken. Schoonmaak van de kamers was ook goed. Het ontbijt was echt voortreffelijk!! Geruime keuze, voor ieder wat wils! We hebben ook eens 's avonds à la carte gegeten in het hotel en dat was ook goed. Erg mooi dakterras met zwembad! Lekker om even te ontspannen. Wel erg druk. Jammer dat de bar op het dak al om 10 uur dicht is, waardoor je 's avonds na het eten niet nog lekker wat kan drinken. Al met al erg goed hotel!! Prima vertoeven in Lissabon!
4 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamers,vriendelijk personeel.Kinderen vonden zwembad top.
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Diogo N.-Front Office Manager op 20 aug 2019
Dear guest, Thank you for choosing Jupiter Lisboa Hotel for your stay in Lisbon. We are very pleased that you and your family had have an amazing experience in our hotel. We hope to welcome you back in the near future. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
metro op 100 meter van hotel, zwembad op dak van hotel, mogelijkheid om te eten in restaurant van het hotel.
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Miguel S op 20 aug 2019
Dear Guest, First of all, thank you very much for your preference and for taking some time to comment on your stay. We are very pleased that you have enjoyed your stay with us, specially when it comes to our Hotel's location, rooftop swimming pool and Restaurant at the Hotel. Thank you again for such a kind review and we hope to see you again in a near future. Best regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
goed : locatie vlakbij metrohalte Campo Pequeno. Uitgebreid ontbijtbuffet 's morgens. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. minder goed : lange wachttijden aan de liften.
4 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

John, Hilversum

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prachtige kamers die door het personeel keurig dagelijks worden schoon gemaakt. Ontbijt en diner zeer uitgebreid en voortreffelijk bereid. Fijn vertoeven op het dakterras met zwembad. Nog geen 50 meter gelegen van het metrostation.
5 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Sabine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Sara B.- Guest Relations op 9 mei 2024
Dear Sabine,Thank you for selecting Jupiter Lisboa hotel for your stay in Lisbon.We appreciate that you took some time to rate us, since it matters so much.We truly hope to welcoming you back in the future.Kind regards,Sara BorgesGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Dana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was great for what we needed it for. Clean, quiet, and convenient. Away from crowded downtown, but still close. The service was also excellent! Would recommend to anyone and would come back! Thank you!
7 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Flora

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Near Metro transit
7 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Flora

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern spare decor. Everything a traveler needs. The breakfast is outstanding!
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Herbert, Hohenkammer

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die ganze Crew, vom Empfang bis zur Reinigungskraft waren sehr gut.
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Glenn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sara B.- Guest Relations op 9 mei 2024
Dear Glenn,Thank you for taking some time to rate us, since it very important to us.Your opinion could help us to improve our service and quality.We received your review without any comment about your stay, so feel free to contact us if you would like to leave us any comment about your stay.Thank you for choose Jupiter Lisboa Hotel.Kind Regards,Sara Borges

10/10 – Uitstekend

Xavier

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Portia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Safe, nice and convenient.
7 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Albert, medfield

Reisde met partner
Property was wonderful as well as the staff! Ricardo the bartender was so attentive and helpful!
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Thomas, Beverly Hills

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A great central location in Lisbon. It is in a central part of the city. Beautiful parks and plaza's. It is about a 15 minute cab drive to the older part of the city (e.g., Al Falma etc.). The hotel is modern and well kept. A fantastic breakfast buffett for a reasonable price, great rooftop pool area, and the rooms are large and modern with comfortable beds. Great Service.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Fabien

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tres bon hôtels
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Anja

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolles Hotel, gute Anbindung, schöne Dachterasse. Besonders das Frühstück war super!
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

amy

Wonderful
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Amarildo Martins

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff and comfortable rooms.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Syesha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautifully presented with lovely views, not sure it was suitable for families as the pool was small and on the rooftop but what you’d expect to find in a city
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Fabien

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Hans Udo, Kerpen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes Hotel, kompetentes Personal, gute Metro-Anbindung, hervorragendes Frühstück, saubere Zimmer, grosses Bad
5 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Theresa

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Would not stay here again. There were renovations going on right outside our room and it was very noisy. The door to the bathroom is frosted glass and offers little in the form of privacy or soundproofing. Elevator is very slow and usually has a wait. Only positive was the gym, which was a good size but lacked Matt’s.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sara Borges op 23 apr 2024
Dear Theresa,Thank you for choosing Jupiter Lisboa Hotel and for sharing your experience with us. Your feedback is incredibly valuable as it helps us identify areas for improvement in our service.We apologize for any inconvenience caused by the renovations. When our guest relations team spoke with you about your bed preferences, we regret that you didn't mention any issues regarding the renovations. Nonetheless, please rest assured that we are committed to making every effort to ensure our guests have the best possible experience.We truly appreciate your kind words about our gym facilities.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Patricia

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met huisdieren, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liked everything about it! Great location/ pleasant staff
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Susan Gail

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved this hotel. The room was very spacious. The staff was friendly and helpful, especially Luis who had dining recommendations and answered all of our questions. We patronized the pool and lobby bars for eating.
13 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ellen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed it. This hotel is huge! Their breakfast area is massive. HUGE breakfast selection. Located right in the city.
2 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Khaled

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Place very nasty
Reactie van Luís P. General Manager op 17 apr 2024
Esteemed Khaled,Thank you for choosing Jupiter Lisboa Hotel for your stay in Lisbon.We are fully committed on providing a service of excellence to our guests and therefore we regret any inconvenient that you felt during your stay with us.Being rude or disrespectful is not our standard and our entire team always receives very good compliments, including our guest relations.Our mission is to provide our guests with the best experience and help them to enjoy our city and our hotel.We are sorry and understand that the situation that happened in your room was something exceptional and never happened in our hotel either, and we wish had known sooner to help you and solve it.Please understand that we found your room in adverse conditions, it was necessary to transfer you to another room and we had no explanation for what happened until 2 days later, when we approached you, as unfortunately we were not informed by you about the entire inconvenience. Our colleague tried to approach you to understand the condition of the room and informed you that we have set an amount for cleaning fees and damages to our rooms by management. Once again, we understand your side and the discomfort you felt during the night and therefore, after everything explained, we came to an agreement.We are also pleased to know that the rest of your stay went well and you've enjoyed our hotel and the cuty of Lisbon.Kind regards,Luís P.General Manager

10/10 – Uitstekend

david

All staff we encountered were so polite, friendly and helpful. The amenities are wonderful, ( breakfast included, rooftop pool and bar, concierge).
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Allan

3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Fabiana

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We absolutely LOVED this hotel, The staff were amazing The room was fabulous Beds comfy Pool fantastic Breakfast amazing We will deffo be back!! Thank you to all
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sara B.- Guest Relations op 12 apr 2024
Dear Fabiana,On behalf of the whole team, we would like to thank you for choosing Jupiter Lisboa Hotel. We are glad you have spent some time to review us regarding your experience.Your amazing words about us and will be shared with the entire team. We are very happy you liked the hotel and its facilities. We look forward to welcome you back in the future.Best Wishes,Sara Borges