Lobbylounge

Beoordelingen van My Story Hotel Tejo

3 out of 5
My Story Hotel Tejo
Rua dos Condes de Monsanto 2, Lisbon, Lisbon

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 343 van 743 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 275 van 743 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 92 van 743 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 743 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 743 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Lynsey

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ligt prima centraal. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Mooie kamer, echter schimmel op diverse voegen in de badkamer. Ontbijt prima, maar weinig variatie bij een meerdaags verblijf.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Ricardo Sá, General Manager op 26 sep 2023
Beste Lynsey,Bedankt voor uw beoordeling.We zijn blij te horen dat u onze centrale locatie en vriendelijk personeel waardeerde. Onze kamers zijn ontworpen om een comfortabele en aangename sfeer te bieden, en we zijn blij dat u dit op prijs stelde.We betreuren het echter dat u schimmel op enkele voegen in de badkamer heeft opgemerkt. We zullen dit probleem zeker onder de aandacht brengen van ons onderhoudsteam om het op te lossen. Wat betreft het ontbijt, we bieden een verscheidenheid aan opties aan, maar we zullen uw opmerkingen in overweging nemen om te proberen meer variatie te bieden voor gasten die voor langere tijd bij ons verblijven.Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,

8/10 – Goed

Eddy Peter de

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel vriendelijk,incheck en koffers afgeven geen probleem.Vroege uitcheck(06.45 uur vanwege terugvlucht) ontbijtpakketje stond klaar en nog een bakje koffie.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Manager op 18 sep 2023
Beste Peter,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.We zijn blij te horen dat u tevreden was met ons vriendelijke personeel en de soepele incheckprocedure. Het is fijn om te weten dat u het ontbijtpakketje en de koffie bij uw vroege uitcheck op prijs stelde. We waarderen uw feedback over de kamer en zullen deze meenemen om onze diensten te verbeteren. Onze kamers zijn uitgerust met hoogwaardige matrassen en geluiddichte ramen om een comfortabel verblijf te garanderen. Mocht u in de toekomst nog specifieke wensen of voorkeuren hebben, aarzel dan niet om dit bij de receptie aan te geven, zodat we uw verblijf nog aangenamer kunnen maken.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,

10/10 – Uitstekend

Michelle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was great. Nice staff, good location, nearby the airport and nearby the water, shops, restaurants etc.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ricardo Sá, General Manager op 17 aug 2023
Dear Michelle,Thank you for taking the time to share your positive feedback.We are delighted our location met your needs, and appreciate your mention of our team's courteous service. We work hard to create a memorable experience for every guest.We look forward to the pleasure of welcoming you back. Many thanks again,Ricardo Sá, General Manager

8/10 – Goed

Dick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Op mooie locatie in het centrum. Goed ontbijt en nette kamer.
3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Rita Mendes, General Manager op 7 dec 2022
Dag Dick,Bedankt voor de hoge score die u gaf aan ons hotel.Wat fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat we u konden bekoren met ons lekker ontbijt en het comfort van onze kamers.Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Hartelijke groet,Rita Mendes, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes, schoon, pas gerenoveerd, stil, goede locatie
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good quality rooms.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kleine liften voor zo'n groot hotel perfecte ligging, vriendelijk personeel
4 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Maria, Den Haag

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was erg mooi, ruime badkamer en goed geluiddicht.
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Fantastische ligging, vriendelijk personeel, lekker ontbijt, mooie en propere kamer
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg schone kamer, lekker bed en douche met rituals producten. Kamer was echter wel erg klein, maar er waren wel grotere kamers zagen wij. Hotel lag erg gunstig gelegen.
3 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel, zeer centraal gelegen, dichtbij metro.
Gemoderniseerde, maar kleine kamer. Door renovatie van hotel zeer beperkte faciliteiten, zoals geen lobby of prettige ontbijtruimte. Ontbijt is zeer eenvoudig. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Centrale ligging bij metrostation Rossio, dichtbij tramhalte en taxistandplaats.

10/10 – Uitstekend

sabien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel fijn
Centrale locatie alles op loopafstand. Enorm vriendelijk personeel

8/10 – Goed

Robin, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel midden in het centrum
Goed hotel om in te verblijven gedurende je citytrip. Met de metro sta je vanaf het vliegveld in ongeveer 30/40 min voor de deur. Met de taxi voor iets meer dan tien euro en 15 min. Perfecte locatie, beste uitvalsbasis voor je citytrip dichtbij allerlei attracties en tramlijnen. Personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Kamers zijn in goede conditie, hoewel wat krap. Redelijk wat geluid van buiten vooral van de tram, maar die rijdt midden in de nacht niet of nauwelijks. Ontbijten kan hier prima. Er is een ruim assortiment en het wordt goed bijgehouden. Als er dan nog wat opgemerkt moet worden dan is dat de douche redelijk donker was (weinig verlichting). Al met al een heel fijn hotel om in te verblijven voor een paar dagen.

6/10 – Redelijk

lissabon, nederland

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima ligging
Badkamer gedateerd, geen wifi op de kamer, midden in centrum, erg schoon, behulpzaam personeel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Sherry

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was conveniently located near shops and great restaurants.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Johannes

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr zentrale Lage am Rossio-Platz. Alles im Zentrum ist in sehr guter Reichweite. Zimmer und Dusche super, schön eingerichtet und TOP in Schuss. Frühstück umfangreich und alles was man sich wünschen kann. Gepäck kann nach Auschecken noch hinterlassen werden, wenn man erst abends abreist. Verbesserungsvorschlag: Mindestens 1 deutscher Sender im TV ;)
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Michael

Location is perfect steps from public / tour buses. Rooms exceptionally clean, met all needs. Beds very comfortable and staff wonderful. The only negative was that our and some rooms have no view. Ours had a balcony but facing a cement wall and construction scaffolding. Staff offered another room next days but would have to repack and wait for 3 o’clock check in which would have interrupted touring time. This hotel has no outside patio /seating area. Overall great place
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

susi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was too warm and the thermostat was not functioning properly
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ricardo Sá, General Manager op 20 apr 2024
Dear Susi,Thank you for your feedback concerning our hotel.We are thrilled to hear of your satisfaction with the cleanliness of the room, the overall condition of our hotel, the level of service provided, and our room amenities. At My Story Hotel Tejo, we pride ourselves on offering a comfortable and welcoming environment for our guests.We regret to hear that the room temperature did not meet your expectations. Please rest assured that our maintenance team is dedicated to ensuring all our facilities function properly for the comfort of our guests. We apologize for any inconvenience this may have caused during your stay.It is delightful to learn that our efforts to provide top-notch amenities and service have resonated with you. We take great pride in the positive atmosphere our hotel staff strives to create for our valued guests like yourself.It would be a pleasure to have you return on a future occasion. Best regards,Ricardo Sá, General Manager

10/10 – Uitstekend

Rozina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the location, room was clean. Could use wash cloths, clocks, and tea. Should let guests know about the construction noise.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ricardo Sá, General Manager op 14 apr 2024
Dear Rozina,Thanks very much for your feedback.We are thrilled to hear that you loved our convenient location and found your room to be clean, reflecting our commitment to providing a comfortable and spotless environment for our guests.We regret to hear that the lack of wash cloths, clocks, and tea in your room did not meet your expectations. We appreciate your suggestions and will take them into consideration as we continuously strive to improve our guest experience. Additionally, we apologize for any inconvenience caused by construction noise, and we understand how important a peaceful stay is.It pleases us to know that the overall condition of the hotel and the quality of service met your satisfaction. We take pride in maintaining high standards and ensuring that our guests feel well taken care of during their stay.All of the team really do hope we may welcome you back in the future. Kindest regards,Ricardo Sá, General Manager

10/10 – Uitstekend

Abhishek

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and helpful staff!
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ricardo Sá, General Manager op 14 apr 2024
Dear Abhishek,Thank you very much for this kind review.We are delighted to hear that we met your expectations. Our team members always work hard to create a memorable experience for our guests, and feedback like this inspires us to keep up the good work.Furthermore, we are happy that you found our location to be ideal for your needs.We hope to see you again on your next visit to Lisbon.Best wishes,Ricardo Sá, General Manager

10/10 – Uitstekend

Ted

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, amazing location within steps of metro and trams, a few more steps to attractions and shopping or food. What’s not to like? Breakfast buffet was copious and delicious. There are three other MyStory hotels in the square nearby as well so plenty of choices. We will definitely stay here again.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ricardo Sá, General Manager op 12 apr 2024
Dear Ted,Thank you for this positive review of your stay.We are thrilled to hear that our staff's friendliness and our hotel's prime location contributed to a memorable stay. It's wonderful to know that the proximity to metro and tram lines made your exploration of Lisbon's attractions, shopping, and dining options convenient.Your appreciation of the breakfast buffet and the overall condition of our hotel is truly valued. We take pride in ensuring our guests start their day with a wide variety of delicious options. Moreover, your commendation of the room amenities reflects our dedication to providing comfort and convenience to our guests.The entire team at My Story Hotel Tejo is heartened by your positive feedback and we are glad that these aspects have made a significant impression on you.We hope to see you again on your next visit to Lisbon.Best wishes,Ricardo Sá, General Manager

10/10 – Uitstekend

Marisa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Ricardo Sá, Gerente Geral op 9 apr 2024
Estimada Marisa,ficamos gratos com a sua avaliação.Prezamos muito ter merecido a sua preferência e apraz-nos saber que fomos ao encontro de todas as suas expetativas.Esperamos revê-la em breve no My Story Hotel Tejo. Com os melhores cumprimentos,Ricardo Sá, Gerente Geral

10/10 – Uitstekend

Richard, Toronto

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrific location for seeing the old town and city centre. Especially walkable are for me (recovering from a knee fracture). Excellent water pressure and bigger boutique feel.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ricardo Sá, General Manager op 5 apr 2024
Dear Richard,Thank you for this positive review.It is heartening to hear that our central location contributed positively to your visit, especially considering your recovery. We are particularly proud of our boutique ambiance and appreciate your recognition of the excellent water pressure in our facilities.We hope to see you again on your next visit to Lisbon.Best wishes,Ricardo Sá, General Manager

10/10 – Uitstekend

Helen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very easy and can walk or bus anywhere.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Ricardo Sá, General Manager op 20 mrt 2024
Dear Helen,Thank you for taking the time to share your positive feedback.We are delighted that your stay with us was satisfying and that you enjoyed our location.We look forward to welcoming you back on future visits. Kindest regards,Ricardo Sá, General Manager

10/10 – Uitstekend

ALLAN

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente Hotel, café da manhã muito bom.
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ricardo Sá, Gerente Geral op 7 mrt 2024
Caro Allan,agradecemos a sua preferência e simpático comentário.Ficamos muito satisfeitos por ter apreciado a sua estadia connosco e por destacar a qualidade do pequeno-almoço servido. Apraz-nos saber que contribuímos para um excelente início de dia com a nossa proposta, com produtos de padaria e confeitaria, acompanhamentos diversos como queijo, fiambre, mel ou compotas, fruta, cereais, iogurtes e bebidas quentes e frias.Esperamos que tenha a oportunidade de regressar em breve. Cumprimentos,Ricardo Sá, Gerente Geral

10/10 – Uitstekend

francisco

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was great and very accommodating. Will stay there again.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ricardo Sá, General Manager op 1 feb 2024
Dear Francisco,Thank you for sharing this review of your time at our hotel.We're thrilled to hear that our team made such a positive impression and that their dedication to service excellence contributed to your willingness to return for another stay.We hope to see you again on your next visit to Lisbon.Best wishes,Ricardo Sá, General Manager

10/10 – Uitstekend

Darya

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Ricardo Sá, General Manager op 22 jan 2024
Dear Darya,Thank you for taking the time to share your positive feedback.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to welcoming you back.Best wishes,Ricardo Sá, General Manager

8/10 – Goed

Stephan Andreas

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Früstücksbüffet. Betten sind komfortabel. Alle Mitarbeiter sind sehr freundlich und zuvorkommend.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ricardo Sá, Hoteldirektorin op 1 jan 2024
Sehr geehrter Stephan,vielen Dank für Ihren positiven Kommentar!Es freut uns sehr zu hören, dass Sie unser Frühstücksbuffet und die Bettenqualität als positiv empfunden haben. Ebenso schätzen wir Ihre Anerkennung gegenüber der Freundlichkeit und Hilfsbereitschaft unseres Teams.Wir bedauern, dass die Sauberkeit Ihres Zimmers nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Unsere Gäste verdienen den höchsten Standard an Sauberkeit und wir nehmen Ihre Rückmeldung ernst, um unseren Service kontinuierlich zu verbessern.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch.Freundliche Grüße und ein frohes neues Jahr!Ricardo Sá, Hoteldirektorin

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location. Very helpful staff. Very clean & room’s extremely comfortable
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ricardo Sá, General Manager op 1 jan 2024
Dear Guest,Thank you for such a positive review.We're thrilled to hear you enjoyed the prime location of our establishment. Your kind words regarding our staff are greatly appreciated, and we're pleased to know our commitment to cleanliness met your expectations, providing you with a comfortable experience throughout your stay.We look forward to welcoming you back in future.With very best wishes for the New Year!Ricardo Sá, General Manager

10/10 – Uitstekend

WON JAE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ricardo Sá, General Manager op 1 jan 2024
Dear Jae,Thank you for this positive review of your stay with us.We are delighted to know that you had a pleasant stay with us.We hope to see you again on your next visit to Lisbon.Best wishes for the festive season!Ricardo Sá, General Manager

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ricardo Sá, General Manager op 18 dec 2023
Dear Peter,Thank you very much for this kind review of your recent stay.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us.We hope to see you again on your next visit to Lisbon.Best wishes,Ricardo Sá, General Manager

10/10 – Uitstekend

William

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Security and decor were both unique.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ricardo Sá, General Manager op 2 dec 2023
Dear William,Thank you so much for taking the time to share your experience with us.We're thrilled to hear that you appreciated the unique security measures we implement to ensure our guests' safety. Additionally, our team takes great pride in the hotel's condition, and we're delighted that it met your expectations. It's also wonderful to know that you enjoyed the room amenities, which have been carefully selected to enhance our guests' comfort, including a high-quality mattress and a selection of complimentary toiletries.We look forward to welcoming you again for another memorable stay.Kind regards,Ricardo Sá, General Manager

10/10 – Uitstekend

Bruce

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
a
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ricardo Sá, General Manager op 1 dec 2023
Dear Bruce,Thank you for this kind review.We're delighted to hear that you found our rooms impeccably clean, and it's wonderful that our service met your expectations. Our team strives to provide a comfortable and welcoming atmosphere around the clock.We hope to see you soon.Kind regards,Ricardo Sá, General Manager

8/10 – Goed

Stefan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ricardo Sá, General Manager op 20 nov 2023
Dear Stefan,Thank you for this great review.We're pleased that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards.We hope to see you again on your next visit to Lisbon.Best wishes,Ricardo Sá, General Manager

8/10 – Goed

Maria pilar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Problema ruido por edificio contiguo en obras
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ricardo Sá, Director general op 20 nov 2023
Estimada Maria Pilar,Le agradecemos sinceramente que se haya tomado el tiempo para compartir su experiencia con nosotros.Nos complace saber que la limpieza de la habitación, el estado del hotel, el servicio y las comodidades de la habitación fueron de su agrado, alcanzando un 80% de satisfacción. Estos aspectos son fundamentales para nosotros y nos alegra que hayan cumplido con sus expectativas.Lamentamos leer que experimentó inconvenientes debido al ruido de las obras en un edificio cercano. Entendemos que este tipo de situaciones pueden afectar la tranquilidad de su estancia. Aunque todas nuestras habitaciones cuentan con ventanas completamente insonorizadas para proporcionar un ambiente de descanso y relajación, en ocasiones factores externos pueden surgir y escapar de nuestro control. Apreciamos su comprensión y nos disculpamos por cualquier molestia que esto haya podido causarle.Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente para ofrecerle una experiencia aún más satisfactoria.Atentamente,Ricardo Sá, Director general

8/10 – Goed

ilkay

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ricardo Sá, Gerente Geral op 14 nov 2023
Cara Ilkay,muito agradecemos a sua preferência e simpático feedback.É para nós um prazer que tenha optado pelo My Story Hotel Tejo para a sua estadia em Lisboa — e ficamos muito satisfeitos por ter desfrutado de uma excelente experiência connosco.Esperamos revê-la quando regressar à capital portuguesa. Atenciosamente,Ricardo Sá, Gerente Geral

6/10 – Redelijk

SACHA

Negatief: Personeel en service
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ricardo Sá, General Manager op 10 nov 2023
Dear Sacha,Thank you for letting us know your opinion of your stay.We truly value all feedback and are sorry that you were not entirely satisfied with your recent experience. Clearly, we were not performing to our usual standards during your stay; rest assured, this critical feedback will be addressed with the relevant manager.We hope to have the opportunity to welcome you back on a future occasion.Best regards,Ricardo Sá, General Manager

8/10 – Goed

Esther

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ricardo Sá, General Manager op 29 okt 2023
Dear Esther,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel.We are delighted to know that you appreciated our convenient location and found the room cleanliness to be exceptional. Our dedicated housekeeping team works diligently to maintain a high standard of cleanliness throughout the hotel.We noticed that you rated our service and room amenities slightly lower. We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. Our team is committed to providing excellent service, and we continuously strive to improve our offerings. We would appreciate any specific feedback you may have, so we can address any concerns and enhance our guests' experiences.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an even better experience. Warm regards,Ricardo Sá, General Manager

10/10 – Uitstekend

Douglas

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ricardo Sá, General Manager op 29 okt 2023
Dear Douglas,Thank you for your kind review of your recent stay at our hotel.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope to see you again on your next visit to Lisbon.Best wishes,Ricardo Sá, General Manager

10/10 – Uitstekend

Jim

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is in a good location for easy access to the center of town. The room was clean and had a comfortable bed. They have a good breakfast. All in all it’s a good hotel.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ricardo Sá, General Manager op 25 okt 2023
Dear Jim,Thank you for taking the time to share your opinion with us.We are delighted to hear that you found our location convenient for exploring the city center. It's great to know that you enjoyed the cleanliness of your room and the comfort of the bed. Our team takes pride in providing a pleasant stay for our guests.We appreciate your kind words about our breakfast selection. We strive to offer a variety of options to cater to different tastes and preferences. Thank you for recognizing our efforts in providing a good overall experience.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Warm regards,Ricardo Sá, General Manager

10/10 – Uitstekend

Mario

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ricardo Sá, Direttore generale op 18 okt 2023
Gentile Mario,Grazie per averci fatto conoscere la sua opinione.Ci fa molto piacere sapere che il suo soggiorno sia stato ottimo da ogni punto di vista. Lavoriamo con grande impegno per raggiungere questo obiettivo e la sua valutazione ci incoraggia a proseguire su questa strada.In attesa di poterla accogliere di nuovo presso il My Story Hotel Tejo, le porgiamo i nostri cordiali saluti.Ricardo Sá, Direttore generale

10/10 – Uitstekend

Matthew

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel in a good location in Lisbon, walking distance from a lot of tourist sites, shops and restaurants. Clean room, big comfortable double-bed, powerful shower and a good breakfast selection. Front desk were very helpful and the luggage storage was very useful before our room was available at check-in and between check-out and our flight.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ricardo Sá, General Manager op 16 okt 2023
Dear Matthew,Thank you for this kind review.We are delighted to hear that you appreciated our convenient location, clean room, and comfortable double bed. It's great to know that you enjoyed the powerful shower and the variety of options available for breakfast. Our front desk team is always happy to assist our guests, and we're glad that you found their help valuable, as well as the luggage storage service.We hope to see you again on your next visit to Lisbon.Best wishes,

10/10 – Uitstekend

Andreas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Für mich gibt’sin Lissabon nur dieses Hotel!
Das Hotel ist wunderbar zentral gelegen und der Service lässt nichts vermissen. Ich war jetzt schon das zweite Mal dort und würde immer wieder in dieses Hotel gehen.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Ricardo Sá, Hoteldirektor op 7 okt 2023
Sehr geehrter Andreas,danke für den positiven Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Es freut uns sehr, dass Sie die zentrale Lage unseres Hotels und unseren Service schätzen. Wir sind stolz darauf, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten und freuen uns, dass wir Ihren Erwartungen gerecht werden konnten.Wir sind dankbar für Ihre Treue und freuen uns, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Dag

5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Ricardo Sá, General Manager op 4 okt 2023
Dear Dag,Thank you very much for this kind review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We hope to see you again on your next visit to Lisbon.Best wishes,Ricardo Sá, General Manager

10/10 – Uitstekend

ALFONSO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Ricardo Sá, Director general op 28 sep 2023
Estimado Alfonso,Nos alegra saber que ha podido disfrutar de su estancia con nosotros. Siempre realizamos el mayor de los esfuerzos por dar a nuestros clientes el mejor servicio y nos alegra que así lo haya percibido. Su satisfacción es nuestra mayor recompensa.Quedamos a la espera de su pronto regreso. Un cordial saludo,Ricardo Sá, Director general

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Ricardo Sá, General Manager op 26 sep 2023
Dear David,Thank you for your review.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We hope to see you again on your next visit to Lisbon.Best wishes,Ricardo Sá, General Manager

6/10 – Redelijk

Luke

5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Ricardo Sá, General Manager op 14 okt 2023
Dear Luke,Thank you for this review of your recent stay.We regret that all your expectations were not met.We would like to know how we could improve your experience with us.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Ricardo Sá, General Manager

8/10 – Goed

Giacomo

7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Ricardo Sá, General Manager op 11 okt 2023
Dear Giacomo,Thank you for this positive review of your stay with us.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope to see you again on your next visit to Lisbon.Best wishes,Ricardo Sá, General Manager