Lobby

Beoordelingen van V Dinastia

3.5 out of 5
V Dinastia
Rua D Joao V, Lisbon, LIS

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 34 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 83 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 84 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 30 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 28 van 259 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Hans Willem

3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Medhat

Positief: Personeel en service
Lokatie is prima, vlakbij de metro en een supermarkt. Op loopafstand (1,5 km) van eind tramhalte van de bekende tram 28. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Hotel is heel eenvoudig, kamer en tweepersoons bed waren erg klein.
4 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Akbar

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Location is perfect, metro station is around the corner and the neighbourhood is also safe. Besides that, the service in itself reflects the price you pay; a budget accomodation.
7 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Close to metro and the highlights of the city
Nice and very helpfull staf, room ok but basic, the breakfast was also ok
8 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Monique

Positief: Netheid, personeel en service
Sober maar goed
Het hotel ligt aan een drukke weg waar altijd verkeer rijdt. Het hotel is zeer schoon en het personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn klein. Er staat een bed met een nachtkastje en een ijzerenstelling voor je kleding. Op de kamer is een kluis aanwezig. De badkamer is erg klein en kan wel een opfrisbeurt gebruiken. Op het plafond schimmelplekken. Na het douchen is alles zeiknat maar als je het raam open zet is het zo weer droog ook. Het ontbijt is simpel, maar prima te doen. Verse broodjes, diverse soorten croissantjes, koffie, thee, sap, kaas, ham, jam, cornflakes, yoghurt en pudding. De ligging is erg gunstig, vlakbij een metrostation waar vandaan je alle kanten op kunt.
3 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Tessa, Leiden

Positief: Netheid, personeel en service
Schoon, vriendelijk personeel, maar luidruchtig
Het hotel was schoon en de service was goed. We kregen iedere dag schone handdoeken, shampoo en zeep. Hiernaast was het personeel behulpzaam en spraken ze goed Engels. Het hotel was in goede staat, op het half verstopte doucheputje na. Andere nadelen zijn dat het hotel wel erg veel luchtverfrisser gebruikt, de luidruchtige verkeersweg waar het hotel aan ligt en dat het historisch centrum ongeveer 25 min lopen ligt. Desondanks hebben wij een prettig verblijf gehad.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

6/10 – Redelijk

David, Kortrijk

Positief: Netheid
basic hotel aan goede prijs.
Kleine kamer, mini badkamer maar alle noodzakelijke dingen zijn aanwezig. Overal gratis wi-fi is natuurlijk ook een plus. Vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie. Ontbijt leek me aan de dure kant en geen super recensies, daarom heb ik dit niet genomen. Geen airco aanwezig op de kamer maar in februari is dit nog niet nodig. Geen drank/snack automaten of de mogelijkheid om iets kleins te kopen.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Johan, Dordrecht

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Degelijk
Degelijk hotel, ligging is zeer goed vlakbij metrostation Rato en op wandelafstand van het centrum. Hotel was eerder oud. Kamer en badkamer zijn erg klein net zoals het bed. Niet afgestemd op grote mensen als ik. Het is allemaal zeer basic. Omdat je in Lissabon zit, betaal je er automatisch veel meer voor. In andere steden hadden we betere hotels voor minder geld. De service in het hotel was zeer goed. Spraken goed engels en zeer bereidwillig om te helpen (en zelfs te bellen).

6/10 – Redelijk

Wouter, Arnhem

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Gerenoveerd oud huis.
Was duidelijk nog niet af. Kamer zonder bedlampjes. Geen stoelen en lekkend toilet met pomp erachter die de hele nacht regelmatig een paar seconden pompte. Werd gelijk gerepareerd en tweede nacht goed geslapen. toiletruimte te klein om je billen te keren. Ontbijt prima, koffie slecht dus maar thee genomen. Schoon en voor de prijs een goed hotel. Gratis parkeren aan achterzijde een plus. Bairro Alto en Rossio op loopafstand.

10/10 – Uitstekend

Jade

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
LOVE IT
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Ben

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was exactly what we needed, within walking distance of Lisbon city centre and many things to see on the way there. The room was basic, but then again, while on holiday how much time do you spend in the room?! The staff were top-rate, very friendly and approachable, giving us a map and rundown of the city while we checked in.
6 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

JEAN-MICHEL ESCAPIL

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien placé entre le quartier amoreiras et le quartier Rato. L’ascenseur de l hotel est magique et d époque .
4 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Alfredo

Positief: Personeel en service, voorzieningen
El baño no tiene la privacidad que yo necesito
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Karon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Place is affordable and the guys working the front desk were always helpful and friendly. Conveniently located a minute away from Rato station and bus stops, and within walking distance of all the big tourist districts but just enough that it's you can open the windows without it being noisy. Would stay here again.
8 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Levi

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ben

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AVOID
Easily one of the dirtiest rooms I have ever stayed in-- the kind where you sleep on top of the bed, over all the blankets. Horrid smell, wax (?) on the floors, stains on the sheets, etc. Checked for bedbugs and found a TERRIFYINGLY stained mattress.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Israel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amables y atentos
El personal del hotel muy atento y amable,la habitación beataba bien de tamaño,las sábanas limpias,y el hotel y zona muy céntrico,lo unico es que el edredón era individual y era una cama de matrimonio por.lo que se nos quedaba pequeño.Y hacia un poco de frío la calefacción no calienta mucho,por lo demás agradable la estancia.
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parking charged unexpectedly
Stay was excellent but was disappointed to be charged for parking on check-out. There was no parking charge mentioned upon booking and this was unexpected.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Nelson Vaz da

3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Mikebi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agréable séjour
Accueil chaleureux, la majorité du personnel etait aux petits soins, très a l' écoute
6 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Jeferson Antonio

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Marcello

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ascensore non funzionante.
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

ANTONIO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Maria Cathrine

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirty rooms and hard beds
We found the beds to be very hard, too hard to sleep on actually. We asked about other mattresses but the receptionist said there were no other types of mattresses in the hotel. The room was also dirty in the corners and the furniture was old and in bad condition
4 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Jaime

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Estuvimos muy a gusto para la noche que pasamos. El chico de la recepción fue muy amable y la habitación se veía bastante limpia, a parte de cómoda.
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

JAHAIRA

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
The hotel is located near to the bus, subway station and restaurants, very convenient! However the shower was very small and its was clogged, the room was fine.
3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Eva

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Solo estuvimos una noche y lo escogimos porque tenia una oferta. El precio que pagamos se ajusta a lo que recibimos. El personal muy amable. La habitación muy sencilla pero no necesitábamos más. El baño era pequeño. El jabón huele muy bien. Si nos cuadra volver a Lisboa y tiene otra oferta, volveremos.
1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Yolanda

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
No me gusto nada ese hotel no llega ni a hostal todo fatal viejo sucio pequeño
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Ivor Phillip

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Room was a little small, but served the purpose
1 nacht verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Michael

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Request a double bed and a crib, got 3 twin beds i
We chose this hotel specifically because it mentioned that they had a baby crib, air conditioning and parking as we needed somewhere to stay overnight to catch a flight in Lisbon the next morning. It gave us the option to choose a double bed or 2 twin beds. We chose a double bed and requested a crib for our baby. When we arrived, they gave a room with 3 twin beds and no air conditioning. The room was tiny, and the beds were very uncomfortable. I had to move one of the mattresses on the floor so that my baby would have a safer place to sleep. We spoke to the peryat the front desk and unfortunately they could do nothing to help us. At least the parking on the street was free because we were not going to spend an extra 9 euros for on-site parking.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

António

Positief: Netheid, personeel en service
Simples. Limpo. Bem situado.
Estava tudo limpo. Quartos simples mas razoáveis. Central. O único problema é o cheiro do esgoto no wc. Não deve haver muito a fazer a esse respeito.
2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice friendly place
Overall was very nice. Very friendly staff and they all speaking Englisch exept of the cleaning ladies. Very clean with daily service, ideal location just 2 minutes from the metro station and bus terminus. When we first arived we got a really small room but Philipp was kind enough to give us an other room. Thank you Philipp. 😃
7 nachten verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great staff and location.
Good for 1 night in Lisbon, great staff and location.
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Joao

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

françoise

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Katia et Carmine
Excellent accueil francophone. Personnel adorable serviable et disponible. Très très bon rapport qualité prix . Propreté impeccable. Juste un bémol : le confort des lits ….facile d’accès . Petit déjeuner correct.
4 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Pablo

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
muito bom
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Wiktor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dobra lokalizacja
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Maria A V B

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Es un guesthouse, ni mas ni menos. Teniendo en cuenta esto, el hotel está bien. La habitación es reducida, al igual que el baño, pero para usar el hotel únicamente para pasar la noche, esta bien. Era lo que buscábamos.
5 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Mathilde

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

alexis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Christine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
moyen
Personnel très sympathique et serviable, petit-déjeuner très convenable, confort moyen : chambres petites et surtout très sonores. Principal inconvénient de cet hôtel.Les chambres sur cour sont plus confortables de point de vue
4 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
No me pude alojar porque me habían dado de baja la reserva y como yo estaba manejando hacia el lugar , no me enteré, muy mal
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and incredibly friendly and helpful staff.
3 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Michael, Montreal

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pas de climatisation ni même de ventilateur. La chaleur dans les chambres est étouffante. Aucune commodité comme sèche cheveux, savon... Le petit déjeuner est toujours composé des mêmes viennoiseries et fruits en conserve.
8 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

MARÍA, Barcelona

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cómodo y agradable, el personal muy amable, nos atendieron muy bien y nos ayudaron con el equipaje.
2 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
The communication between you as a booking site and the hotel needs a BIG improvement. You sent different information to us and the hotel which cause errors and confusion. First: At the booking we booked a 3 bed room with one double and one single bed. We coosed this specifically since the alternative was a room with EITHER two single or a double bed. The three bed room was marginally more expensive but then we thought we were guaranteed a double bed for us two. At arrival we found our room had three single beds. After contact with the reception we was shown that the information you sent to them was a booking for a room for three people. This was corrected by the hotel by giving us a four bed room which had one double bed. Second: At the booking we got information from you that our credit card was used for reservation only and that we should pay at the hotel. This information was very clear from your side. To us this is important since the card we have that can be used online is Swedish and is debited in SEK but the hotel was to be paid in EUR. Our main currency is EUR. The current rate between SEK and EUR make payments about 10 % more expensive for us if the Swedish card is used for a payment in EUR. At check out where we expected to pay our visit with our portuguese card, based in EUR, we were told that they already had been paid. This caused an heated argument as they were informed by you that the payment should be made with the card we used for the reservation.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

harout

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019