Lounge

Beoordelingen van Hotel de Duif Lisse

3 out of 5
Hotel de Duif Lisse
Westerdreef 49, Lisse, South Holland

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 16 van 68 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 36 van 68 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 68 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 68 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 68 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Eleonoor

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Prima
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Sabri

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Alex

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

GJM

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ouder echtpaar
Prima voor 1 nacht. Helaas klemde de douchedeur en kon je de wastafel niet vol laten lopen (bij nat scheren van de heren wel makkelijker). Ook helaas geen ontbijt in hotel zelf maar dat hebben we weer kunnen oplossen door bij barista café te gaan zitten.
2 losse bedden
Badkamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Sang Mi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een heel erg fijn verblijf, we hadden een auto dus konden makkelijk in de omgeving dingen ondernemen. Er was genoeg te zien en te doen. Heel erg vriendelijk personeel en een mooie en ruime kamer!
6 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

koen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer net aangenaam hotel in centrum Lisse. Correcte prijs/kwaliteit. Enige minpunt is dat er overdag geen parking is, je kan wel opnstraat in buurt gratis parkeren maar als je je auto dichtbij wil, moet je die ´s avonds verplaatsen. Receptie niet bemand tussen 19 en 9h. Is wat onpersoonlijk. Voor de rest alles.top.
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Er was slecht schoon gemaakt. Onder de slaapbanken lagen chips nootjes en bierdoppen. Ontbijt werd wel goed in de gaten gehouden om bij te vullen en personeel was vriendelijk.
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

P

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 5 dec 2019
Beste P, Bedankt voor uw mooie beoordeling.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 7 dec 2019
Beste Anynomous, We zijn blij om te zien dat u tevreden was over uw overnachting.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect geslapen ontbijt alles was top alleen mindere punt was niet eens een klein tv ofzo op kamer dat was echt karig allemaal maar voor de rest was het top
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Hotel de Lis op 12 sep 2019
Geachte Gast, Bedankt voor uw overnachting bij Hotel de Lis. Goed om te horen dat u heerlijk geslapen heeft. Wij hebben ook andere kamertypes die wel voorzien zijn van een TV en koffie/thee faciliteiten. Tot de volgende keer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De 1-persoonskamer was prima en goed geprijsd. Zag er goed uit, al was de douche erg klein
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 22 jun 2019
Geachte Gast, Bedankt voor uw verblijf bij Hotel de Lis. Wij hebben ook ruimere kamers met badkamers beschikbaar. Wellicht voor de volgende keer! Fijn weekend,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg mooi knus en goed verzorgt Hotel en prachtige ligging
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 21 mei 2019
Geachte Gast, Bedankt voor uw overnachting bij Hotel de Lis. Fijn om te horen dat het naar wens is geweest. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
goed geslapen en een lekker ontbijt. ook dicht in de buurt van het centrum
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Esmee Spoor op 31 dec 2018
Geachte mevrouw/heer, Bedankt voor uw overnachting bij Hotel de Lis. Wij vinden het fijn om te zien dat het naar wens is geweest. Wij zien u graag terug!

8/10 – Goed

Valentina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

James

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
I liked the location of the property. The staff were all very friendly and helpful. The breakfast options were plentiful and excellent. We had dinner one night at the restaurant which was very very good
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Daniel

1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Ute

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Short way to Keukenhof is good 👍
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

gilliane

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Séjour agréable, personnel au top
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Simone

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Das Zimmer ausgelegt für 4 Personen . 2 im Doppelbett und 2 auf der Schlafcouch .. kleine Küchenzeile vorhanden . Schlafzimmer und Toilette im Obergeschoss . Allerdings finde ich die Treppe als ziemlich steil. Für mich 45 Jahre alt war es ok aber für meine Mutter mit 71 und Knie Probleme eine Herausforderung. Fahrstuhl gibt es im Hotel nicht. Allerdings gut zentral das man drum rum Einkaufs Möglichkeiten wie Aldi Takko ect hat und viele Restaurants sowie auch Eisdielen.. das zugebuchte Frühstück für 17.50 Euro pro Person war auch gut. Es war für jeden was dabei ... das Personal ist sehr nett und zuvorkommend. Bemühen sich in Deutsch zu kommunizieren und klappt das nicht ganz dann in Englisch.. alles gut verständlich. Im Zimmer selber sind uns ein paar Altersbedingte Spuren auf gefallen. Was mich persönlich jetzt nicht so gestört hat aber manch anderer darüber vielleicht anders denkt. Hellhörig war es allerdings auch.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles prima, gerne wieder!
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Bridget

Reisde met een groep
Overall the experience was fantastic and because we arrived early they up graded us from a twin room to a room with a double and a single! The reciptionist was very lovely and helpful when we arrived and the decor down in the lobby was lovely.
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Steffi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr nette Begrüßung, unkompliziertes Checkin und Checkout
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Abubaker

8 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Tine, Zuid-Holland

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was perfect for a family with two kids. Very spacious with two floors. Due to Corona there was no breakfast served. No issue, but this was not communicated clearly.
1 nacht verbleven in mei 2020

8/10 – Goed

Ton

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich wohne in Lisse nur wegen Umstände brauchte ich ein Hotel
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Asher

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 10 sep 2019
Dear Asher, Thank you for your stay, see you soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Recht frischt renoviert, sauber, nettes Personal. Man kann nicht meckern.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 3 aug 2019
Dear Guest, Thank you for your stay at Hotel de Lis. Good to hear you have enjoyed your stay with us. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Hadde rom i kjelleren uten utsyn. Renhold og frokostbuffé var tilfredsstillende .
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Hotel de Lis op 24 jul 2019
Thank you for your stay

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Check in time was very late. You have to manage a lot of stairs being on the 2nd floor. No lift makes it very difficult to manage luggage.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 24 jun 2019
Dear Guest, Thank you for your stay at Hotel de Lis. The check-in is at 15:00 o'clock - we cannot do earlier. The Hotel has no elevator which is written on the website. Kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Unser Zimmer lag mit Blick zum Hof/Außenbereich der Hotels. Leider hatte das Personal am frühen Abend einen perfekten Einblick ins Zimmer, oder man hat komplett die Gardinen früh zugezogen, früh schon kein Tageslicht. Zimmer etwas alt aber absolut sauber. Frühstück typisches kontinentales Frühstück. Für das Preis-Leistungs-Verhältnis überhaupt nicht zu bemängeln. Lage top. Fussläufig waren Restaurants und Supermarkt erreichbar. Zum Flughafen nur 20 Minuten Busfahren oder 15 Minuten Autofahrt. Im Gesamten empfehlenswert.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 22 jun 2019
Dear Guest, Thank you for your stay at Hotel de Lis. Good to hear you have enjoyed your stay with us. See you next time at Hotel de Lis, Kind regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 7 jun 2019
Dear Guest, Thank you for your stay at Hotel de Lis. See you next time, Kind regards,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 27 mei 2019
Dear Guest, Thank you for your stay at Hotel de Lis. See you next time,

6/10 – Redelijk

Canadian

Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Small dark shower. No lift for luggage. Room was clean... but not the room was not as described. Breakfast was plentiful, fresh, and delicious. Very little parking.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 22 mei 2019
Dear Guest, Thank you for your stay at Hotel de Lis. The hotel has no elevator and is written on the booking websites to make sure of this fact. Hotels.com has a leak of translation from Dutch to English, we have seen this and have reported this. In Lisse you can park for free in all the streets. Kind regards.

8/10 – Goed

Claudia

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 14 mei 2019
Dear Claudia, Thank you for your stay at Hotel de Lis. Good to hear you have enjoyed your stay. Kind regards,

8/10 – Goed

James

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 12 mei 2019
Dear James, Thank you for your stay at Hotel de Lis. Good to hear you have enjoyed your stay with us. See you next time

10/10 – Uitstekend

Wendy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 4 mei 2019
Dear Wendy, Thank you for your stay at Hotel de Lis. See you next time!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place for a solo traveller.
Great location for Keukenhof. Staff were helpful and kind, the breakfast was tasty and varied. Overall perfect for a solo traveller who wanted to explore the flower fields.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 4 mei 2019
Dear Guest, Thank you for your stay at Hotel de Lis. Good to hear you have enjoyed your stay with us. See you next time,

6/10 – Redelijk

Kathryn

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Hotel de Lis op 2 mei 2019
Dear Kathryn, Thank you for your stay at Hotel de Lis. See you next time

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close proximity to Keukenof gardens Very nice breakfast
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 28 apr 2019
Dear Guest, Thank you for your stay at Hotel de Lis. Good to hear you have enjoyed your stay with us. Kind regards,

8/10 – Goed

Maimona

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 28 apr 2019
Dear Maimona, Thank you for your stay at Hotel de Lis. Good to hear you have enjoyed your stay with us. Kind regards,

8/10 – Goed

Carsten

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Hotel de Lis op 2 mei 2019
Dear Carsten, Thank you for your stay at Hotel de Lis. Good to hear you have enjoyed your stay with us. See you next time!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liked: comfy bed, breakfast and great shower. Not so keen: no lift facilities that we were aware of
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Hotel de Lis op 17 apr 2019
Dear guest, Thank you for your stay! See you next time,

6/10 – Redelijk

Shiraz, London

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location for flower parade and Keukonhof gardens which is 10 minutes walk. Rooms are basic. Apart from shower gel in the bath there was nothing else in the bath room. Bed sheets are changed only once in 4 days and you gave to make your own bed every day. Room cleaning had to be persuaded.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 1 mei 2019
Dear Shiraz, Thank you for your stay at Hotel de Lis. If you want to have an extra change of bed sheet - it is possible but there will be a charge for this. The rooms will be cleaned everyday even for a stayover, we will have a meeting with the housekeeping. Kind regards,

8/10 – Goed

Dietmar, Bad Kleinen . de

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
liegt direkt im Zentrum von Lisse, nicht weit vom Keukenhof mit dem Fahrrad 5 Minuten. Parkplätze muß man in der Stadt suchen.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 17 apr 2019
Dear Dietmar, Thank you for your stay at Hotel de Lis. Good to hear you have enjoyed your stay with us. See you next time, Kind regards,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
You have to wait 10 minutes for check in and check out since no one is at the counter. No phone. Only liquid soap/shampoo is available. Location is perfect. Many steps to get to your room.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Hotel de Lis op 1 mei 2019
Dear Guest, Thank you for your stay at Hotel de Lis. There is only one receptionist who can help you, maybe she/he was helping another guest, Kind regards