Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Geen parkeergelegenheid ter plaatse
Gezinsvriendelijk
Geluiddichte kamers
Voorzieningen
24-uursreceptie
Automaat
Gastendiensten
Schoonmaakservice (dagelijks)
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Geen lift
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Badkamer
Douche
Haardroger (op verzoek)
Handdoeken inbegrepen
Privébadkamer
Toiletpapier
Zeep
Entertainment
Smart-tv
Meer
Geluiddichte kamers
Strijkijzer/strijkplank op verzoek
Verwarming
Beleid
Inchecken
Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 10.30 uur
Speciale incheckinstructies
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Als je na de openingstijden bij deze accommodatie aankomt, dien je op een andere locatie in te checken: [Brownlows Inn Hotel, 2 Mount Pleasant Liverpool L3 5RY.]
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.00 uur te arriveren.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
Contante borgsom: GBP 50 per accommodatie, per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Registratienummer van de accommodatie 14863805
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Brownlows Inn Rooms Hotel
Brownlows Inn Rooms Liverpool
Brownlows Inn Rooms Hotel Liverpool
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Brownlows Inn Rooms ?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij Brownlows Inn Rooms te parkeren?
Bij dit hotel kun je niet parkeren.
Hoe laat kan ik inchecken bij Brownlows Inn Rooms ?
Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.
Tot hoe laat kan ik bij Brownlows Inn Rooms uitchecken?
Je dient uiterlijk om 10.30 uur uit te checken.
Waar ligt Brownlows Inn Rooms ?
Dit hotel ligt in Liverpool City Centre, binnen 10 minuten lopen van Winkelcentrum Clayton Square en Liverpool ONE. Ook Royal Albert Dock en The Beatles Story Museum liggen binnen 2 km afstand. Station Liverpool Central ligt op maar 3 minuten lopen en naar Liverpool Lime Street Station is het 5 minuten lopen.
Beoordelingen over Brownlows Inn Rooms
Beoordelingen
7,2
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 16 beoordelingen
10 - Uitstekend
7
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 16 beoordelingen
8 - Goed
3
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 16 beoordelingen
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 16 beoordelingen
4 - Matig
2
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 16 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
3
7,2/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
5,6/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Hugh
6 jun 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolute disgrace , toilet seat was broken, television didn’t work, chips and dust under bed, shower was the worse I’ve ever seen, as for the management they had nothing positive to offer when I complained, no use taking another room as the were all the same.
Hugh
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Gillian
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfy cozy room, central location, nice staff, slept great (and I’m normally a light sleeper). Thanks!
Gillian
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jakki
22 mrt 2025
Negatief: Netheid, comfort kamer
Jakki
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jason
Reisde met familie
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jason
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Emmanuel
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emmanuel
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
18 mrt 2025
Negatief: Comfort kamer
Riley's Rooms
We booked 2 nights at Brownlows Inn Hotel, Liverpool. We received confirmation of this booking with a street view, however on arrival we were moved to another hotel (Riley's Rooms) with no explanation. The room we were given was like a storage room with a small window which was frosted glass so you could not see out and appeared to be facing a back alley. We booked Brownlows hotel following a recommendation from a friend, however the booking was changed without informing us. We have a standard when booking hotels and this was not what we booked and paid for
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
wendy
8 mrt 2025
wendy
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Vedant
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vedant
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Gary
Reisde met een groep
27 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Excellent price and location
Gary
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Helen
29 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Centrality good but VERY noisy at weekends
Helen
2 nachten verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
1 sep 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
2/10 – Ontzettend slecht
M Nazmul
Reisde met familie
26 aug 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
M Nazmul
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Carl
Reisde met partner
11 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic
Carl
1 nacht verbleven in augustus 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 aug 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room
The room look nothing like the photos there was "stuff" on the groud the was someone else's trash and band aid in the trash you could hear every your nabourgh's were doing and saying you could have a convosation with them if you wanted and at 6 im the morning you would get woken up by people moving beer kegs and if you want to clean your room you would have ti gi diwn 2 flights of stairs and get the hoover your self
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Alan
Reisde met partner
28 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Thx to the staff. We were moved up the road a few doors away and had to hand over 50£ cash 'deposit'. Our pal who got the actual room he booked didnt.
Air condition units out back noisy on/ off but room fine and bed comfortable. Thx
Alan
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Mark
21 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer