Hotel Gil Resort

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel aan het strand met een restaurant en een bar/lounge

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Gil Resort

Voorkant van accommodatie
Terras
Deluxe tweepersoonskamer, 2 queensize bedden, niet-roken | Gratis wifi, beddengoed
Terrein van de accommodatie
Zitruimte lobby

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Airconditioning
  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Eenpersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een plafondventilator
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer, 2 queensize bedden, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een plafondventilator
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Driepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een plafondventilator
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
BARRIO CAPITANIA, Livingston, Izabal, 01011

In de buurt

  • Los Siete Altares - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Museo Multicultural de Lívingston - 5 min. lopen - 0.4 km
  • Rio Dulce - 7 min. rijden - 2.9 km

Lokaal vervoer

  • Puerto Barrios (PBR) - 130 min. rijden

Restaurants

  • Restaurante El Viajero
  • ‪Restaurante Las Tres Garifunas - ‬3 min. lopen
  • ‪Buga Mama - ‬5 min. lopen
  • ‪Dugu Bar - ‬2 min. lopen
  • ‪Bahia azul - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Gil Resort

Hoogtepunten van de accommodatie
Bij Hotel Gil Resort zijn er de volgende voorzieningen: een terras, een tuin en een stomerij/wasserijservice. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een bar en een businesscentrum en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een ontbijt met lokale gerechten (tegen een toeslag), hulp bij uitstapjes/tickets en een rookvrije accommodatie
  • Een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Hotel Gil Resort bieden extraatjes zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en roomservice.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Plafondventilatoren en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijt met lokale gerechten tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 11.30 uur: GTQ 40 tot 50 voor volwassenen en GTQ 40 tot 50 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Buiten

  • Aan het strand
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Eten en drinken

  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Plafondventilator

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 20.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 13.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 06.00 uur en 20.00 uur geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 20.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Je dient de borgsom binnen 24 uur na het boeken te betalen via bankoverschrijving.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Ontbijttoeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. GTQ 40–50 voor volwassenen en ca. GTQ 40–50 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert uitsluitend contanten.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

HOTEL GIL RESORT Livingston
Hotel Gil Resort Guatemala/Livingston
Hotel Gil Resort Hotel
Hotel Gil Resort Livingston
Hotel Gil Resort Hotel Livingston

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Gil Resort?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Gil Resort te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Gil Resort?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 20.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Gil Resort uitchecken?

Je dient uiterlijk om 13.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Gil Resort?

Dit hotel aan het strand bevindt zich op enkele stappen van Los Siete Altares en op 2,2 km van Rio Dulce. Cueva del Tigre ligt op 11,1 km.

Beoordelingen over Hotel Gil Resort

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 5 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ismael

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Vicky

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Safe Comfortable &Value

The hotel is right next to the immigration office. Staff is very friendly and helpful. Carry cash because they do not accept credit cards. ATM mark is 7% in additional to the service charge.
3 nachten verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Gema

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen
Me gustó la ubicación No me gustó la atención al cliente, la limpieza deficiente de la habitación y el no cambio de toallas en 3 dias
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Al llegar a la recepción me aseguraron que el precio era más alto y tuve que enseñar la reserva para que lo respetaran. Tuve que pagar en efectivo.
1 nacht verbleven in februari 2019