Exterieur

Beoordelingen van Hotel Gran Duca

4 out of 5
Hotel Gran Duca
Piazza Giuseppe Micheli, 16-18, Livorno, LI

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 50 van 235 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 100 van 235 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 56 van 235 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 235 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 235 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Erik

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit hotel heeft een zeer goed restaurant en is zeer goed gelegen.
4 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

john

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel met mooi uitzicht op haven
Uitstekend hotel met goede service. Lekker ontbijt en ook op tijd te krijgen, zodat wij de ferry konden halen naar Corsica. Deze is namelijk op loopafstand. Tevens hebben wij heerlijk gedineerd in het restaurant. Fotogeniek pand en plein.
1 nacht verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een hotel bij de Ferry's
Slecht met auto bij hotel te komen omdat er een openbare P plaats voor het hotel ligt . Receptionist die ons verwelkomde was vriendelijk, maar de gene in de ochtend om uit te checken was vreselijk . Kamer niet schoon op de vloer en langs plinten , badkamer zeer klein , de parkeer plaats waar je €12,50 voor betaald was de in gang zo klein dat je met ingeklapte spiegels er in moest rijden en dat iemand aanwijzingen moest geven hoe je er in moest en dat met een normale personen auto .
1 nacht verbleven in september 2017

4/10 – Matig

desiree

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was friendly but hotel and rooms smelled , there was no air condition, there is an elevator but it doesn’t connect to all the rooms - you have to walk down some additional stairs and I have a bad knee so was painful. Location is decent if you can walk . Would not stay here again .
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Laurie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is fine. Wasn’t the greatest. Front desk was helpful. Restaurant isn’t great.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Alberto

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Angela

2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideal for port
It was a functional stay to visit and spend time with family who live in Livorno. Just a bed really.
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Kasper

Zakenreiziger
The Noise from the streets and other rooms are loud
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Kasper

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
Okay… internet was slow for My needs
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Mauro

1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Tania

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
La localizacion es buena para visitar la ciudad
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Luca op 18 sep 2023
Dear Mrs Tulevall many thanks for your nice feed back.We hope to see you again.Hotel Gran DucaBooking Dept.

8/10 – Goed

Ulrike

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Graziella

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Molto comoda per chi arriva tardi la sera con il traghetto, si può cenare e dormire tranquilli per poi il mattino proseguire per il viaggio di ritorno. comodo anche per visitare il centro
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Alana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Susan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Luca op 19 aug 2023
Dear Mrs. Fryer Mangan thank you very much for your nice feedback; we hope to see you again.Best Regards.Hotel GD.

4/10 – Matig

mrs P

1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Bruno

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Petit 3 étoiles manque d’entretien
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Ian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great spot. Great building. Great staff.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Luca op 19 aug 2023
Dear Mr. Johnson many thanks for your nice feedback.We hope to see you again.Best regards.Booking DeptHotel GD

4/10 – Matig

Peter

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad service and fake about gym
The hotel states that there is a gym at the hotel, even pictures of a gym at their website, and thats why we chosed this hotel. They haven´t had a gym in 2 years! When we alerted this to the reception at check in they were really nonchalant and we got no compensation at all! Its also very hard to find parking space at the hotel. We will not come back
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gut 👍 sind zufrieden
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Francesco

1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Markus

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Ole

1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Helmut

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Alte müffelige Zimmer, aber ok für eine Nacht...
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Jean Louis

1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

David, Mechanicsville

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Jan

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Dan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

4/10 – Matig

CHRISTIAN

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Problème technique d'eau chaude sur tout un étage
Séjour détestable Première chambre 3387 : pas d'eau chaude à la douche et baignoire ,mais eau chaude au lavabo; TEst d'une deuxième chambre au même étage et de même catégorie : problème identique. Repli sur la chambre 221 de catégorie différente et beaucoup plus petite Difficulté extrême pour négocier un rabais: seul le garage nous a été offert gratuitement ( moins 20€). Aucun mot d'excuse. Il s'agit d'un hôtel que nous fréquentons régulièrement depuis 8 ans.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Reception op 14 mrt 2023
Le repli a etè fait sur la chambre 211 ( pas 221) chambre superieur avec le balcon, meme prix , plus petit mais avec le balcon avec la vue sur la mer, nous avons trouvè la solution ,et nous avons vous donnè le garage gratuit; donc où est le probleme? .Recension detestable.

6/10 – Redelijk

Dario

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Luca op 21 feb 2023
Signor Barison grazie per il suo feedback positivo.Speriamo di riaverla al più presto come cliente.Cordiali salutiHotel GD

10/10 – Uitstekend

Sheila

1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Micael

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van luca op 17 dec 2022
Dear Mr. Micael thank you for your feed back.We hope to see you again.Hotel GD

8/10 – Goed

Jean-Pierre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hôtel vieillot, mais sympathique. Restaurant n'ouvre qua 19:30, j'ai donc diné hors de l'hôtel. Petit déjeuner acceptable, cher pour ce que c'est.
1 nacht verbleven in december 2022

4/10 – Matig

Maria

Reisde met een groep
La stanza era orenda,piccola,tutto molto vecchio, sporco ed puzzolente…
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Dan

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Historic locale with friendly staff.
3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Historical design updated with new amenities. Friendly and helpful staff.
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Inge

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Alfredo

Zakenreiziger
Location is convenient if your business is downtown or at the port. Parking is a big problem though as it is practically nil.
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Riccardo

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Oliver

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Andree

1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Paola

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Assolutamente da evitare,nn corrisponde ad un 4 stelle...sporco ,poco cuati gli ambienti comuni e personale poco disponibile ad accogliere le lamentele del cliente
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

YVELYSE

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Mauvais souvenir de Livourne
Accueil assez froid - avons été installé ds une aile de l hotel, sous un toit, avec les odeurs de cuisine. La douche etait d'une autre epoque - mauvaise expérience
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

kevin

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Sebastian

Ok läge, inte ok stad
Helt ok, bra sängar och mycket trevlig personal! Men staden har mycket att önska.
7 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Maggie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overnight in Livorno
Great overnight stay in Livorno. Hotel was in great location and although rooms were small, it was adequate for one night. Staff were helpful and overall we were quite satisfied
1 nacht verbleven in juli 2022