Hotel Mrak 4*
Hotel voor gasten met huisdieren met een restaurant bij het congrescentrum in Ljubljana
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Mrak 4*





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 153
inclusief belastingen en toeslagen
21 aug - 22 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer, 1 queensize bed met slaapbank laden

Comfort tweepersoonskamer, 1 queensize bed met slaapbank
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer (Loft) laden

Standaard tweepersoonskamer (Loft)
8,0 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rimska Cesta 4, Ljubljana, 1000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Best Western Premier Hotel Slon
Best Western Premier Hotel Slon
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.009 beoordelingen
De prijs is € 168
inclusief belastingen en toeslagen
24 aug - 25 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.13 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.57, per nacht voor gasten van 7 tot 17 jaar oud. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen onder de 7 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 18 voor volwassenen en ca. EUR 18 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 15 per persoon (enkele reis)
- Toeslag luchthavenshuttle per kind: EUR 15 (enkele reis), (tot 17 jaar oud)
- Parkeerkosten: EUR 16 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor late check-in: EUR 100 wanneer je incheckt na 22.00 uur
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: EUR 25.0 per dag
- Toeslag voor extra bed: EUR 25.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij het inchecken een minimumleeftijd van 18.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent een officiële sterrenclassificatie toe aan accommodaties in Slovenië. Deze accommodatie is beoordeeld met 3 star Superior en krijgt op deze pagina: 3,5 ster.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Pri Mraku
Pri Mraku
Pri Mraku Hotel
Pri Mraku Hotel Ljubljana
Pri Mraku Ljubljana
Pri Mraku Guesthouse Hotel Ljubljana
Hotel Mrak Ljubljana
Mrak Ljubljana
Hotel Mrak
Hotel Mrak 4* Hotel
Hotel Mrak 3* Superior
Hotel Mrak 4* Ljubljana
Hotel Mrak 4* Hotel Ljubljana
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Mrak 4*
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
25 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
David
9 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
David
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
mohd, Amsterdam
24 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice experience .
mohd
4 nachten verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Lenneke, CUIJK
19 feb 2018
Positief: Personeel en service
Leuk kleiner hotel.
Lenneke
3 nachten verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
S.
31 jul 2016
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel
S.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
fine hotel - do sth about the wifi
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Henk, Tilburg (NL)
27 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel gunstig gelegen tov het centrum
Henk
8/10 – Goed
Johan, Dilbeek
17 dec 2014
Positief: Netheid, personeel en service
Goed gelegen in de binnenstad
Johan
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
13 sep 2011
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Pri Mraku niet best
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
KATIA
Reisde met familie
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KATIA
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Chris
Reisde met partner
17 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chris
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Natalie
Reisde met partner
1 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalie
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Claire
Zakenreiziger, Reisde met familie
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claire
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Vitaliano
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vitaliano
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Christophe
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent petit-déjeuner
Christophe
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel med et dejligt personale
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Jürgen
24 feb 2025
Jürgen
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Martin
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Anita
Reisde met familie
13 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anita
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Robert
26 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Violetta
Reisde met partner
20 sep 2024
Positief: Netheid, voorzieningen
Violetta
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Doug
Reisde met een groep
25 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Doug
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Andrew, Croydon
Reisde met familie
23 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
1 nacht verbleven in augustus 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Plein 40 - Lodges
- YOTEL New York Times Square
- VILLA ALBA 12 slaapt, villa met privé zwembad bij exclusief gebruik!
- Hotel The Dutch
- Hotels in Zierikzee
- 5-sterrenhotels in Epe
- Gresham Belson Hotel
- Apartamentos Líbere Valencia Jardín Botánico
- Hotel Principe Pio
- Hotel Soft
- Hotels nabij Lamai Beach
- Familiehotels in Zuid-Holland
- Hotels in Breda
- B&B Brielle
Autoverhuur
Vakantiehuizen