Hotel Nox
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Ljubljana
Fotogalerie voor Hotel Nox





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Eenvoudige kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Kussenkeuzemenu
Een haardroger
Alle foto's voor Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Televisie
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Televisie
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Televisie
Kussenkeuzemenu
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Celovska cesta 469, Ljubljana, 1000
Over deze accommodatie
Hotel Nox
Vergelijkbare accommodaties

City Hotel Ljubljana
City Hotel Ljubljana
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.158 beoordelingen
De prijs is € 220
inclusief belastingen en toeslagen
28 nov - 29 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.13 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.57, per nacht voor gasten van 7 tot 17 jaar oud. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen onder de 7 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 35 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 3)
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Slovenië een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nox Hotel LJUBJANA
Nox Hotel
Nox LJUBJANA
Hotel Nox Ljubljana
Nox Ljubljana
Hotel Nox Hotel
Hotel Nox Ljubljana
Hotel Nox Hotel Ljubljana
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Nox
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
frank
Zakenreiziger
15 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
frank
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
T.J.
Zakenreiziger
4 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Short business stay
T.J.
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Johan
Zakenreiziger
5 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
toppie!
Johan
2 nachten verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
David
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Rosanna
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Rosanna
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nezic
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nezic
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ludwig
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ludwig
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Mohammad
Reisde met familie
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohammad
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Hüseyin
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hüseyin
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ken
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ken
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
CHRISTINA
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHRISTINA
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mihailo
Reisde met partner
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mihailo
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kai
Zakenreiziger
26 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kai
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
TANER
Reisde met familie
23 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



TANER
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
MIHO
18 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIHO
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Joshua
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Joshua
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Jonathan
Reisde met partner
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jutta
Reisde met partner
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jutta
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Frank
Zakenreiziger
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frank
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Andréa
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
Andréa
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Youngjun
31 dec 2024
Youngjun
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Stefano
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stefano
1 nacht verbleven in november 2024








