Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van ibis Lleida

2 out of 5
ibis Lleida
C Maria de Montesori SN, Lleida

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 104 van 256 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 122 van 256 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 256 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 256 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 256 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Richard

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van IBIS op 13 jun 2019
Estimado Cliente, Muchísimas gracias por tomar parte de su tiempo en compartir con nosotros sus más que positivos comentarios. La opinión de nuestros clientes es muy importante para nosotros y recibir comentarios como el suyo sobre nuestro servicio nos motivan de gran manera, Esperamos poder recibirle de nuevo en su próximo paso por Lleida! Un saludo, La dirección de hoteles Ibis Lleida.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
gewoon wel oke, niets bijzonders. kamers zijn wel klein en nogal benauwd, ook omdat het raam maar een klein stukje open kan. vraag een kamer aan de achterkant! aan de voorkant loopt een weg en die is nogal lawaaierig. slapen met het raam dicht was bij ons geen optie want de airco was nog niet in werking gesteld en dus was het warm en benauwd.
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van IBIS op 23 mei 2019
Geachte klant, In de eerste plaats bedankt voor het delen van uw indrukken met ons. De meningen van onze klanten zijn erg belangrijk voor ons, ze helpen ons veel. We betreuren het ten zeerste dat u niet tevreden bent gebleven met uw verblijf in ons hotel. Onze excuses voor de incidenten die u ons vertelt. Betwijfel niet dat we hiermee rekening zullen houden en we zullen ervoor zorgen dat ze niet opnieuw gebeuren. Een hartelijke groet Het hotelmanagement nam de tijd om ons hun ervaring te bezorgen. We hopen u opnieuw te ontvangen en bieden u een service die uw indruk verandert. Hartelijk dank, het management van Ibis Lleida

8/10 – Goed

Bob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima Hotel en services. Restaurant laat te wensen
Goede kamer en services.. De aangeboden wijn Rioja blijkt geen Crianza te zijn!!!!!
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Evelyn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel op loopafstand van centrum.
Eenvoudig maar prima hotel. Op loopafstand van het centrum. Gratis parkeren buiten en betaald (€5 p/dag) in garage waar we ook onze fietsen konden stallen. Prima gegeten in restaurant. Ik kan dit hotel aanbevelen.
2 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Mark

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

W.P.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor een nachtje op doorreis
1 nacht verbleven in mei 2017

4/10 – Matig

Emilia

Negatief: Personeel en service
Abbiamo atteso un’ ora e mezza negli orari del check- in per avere la camera.
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

loic

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
moyen
le service au restaurant est moyen
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Nasser

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le personnel est au top, très serviable et aimable.... Endroit assez calme. Propre juste un peu de poussière sous les lits.... Je reviendrai
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Manoel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Maria dolores

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo ok. Repetiríamos. Calidad/precio 10
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Maria Ángeles

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
May agradable
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

eric

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon rapport qualité prix
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Hassan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was a fast stop and wasn’t bad at all
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Antoni

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy correcto y bien situado.
He estado 2 noches con mi pareja, muy correcto y bien situado, con personal joven y amable.
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

RUFINA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
camere troppo calde
Aria condizionata inefficace, per il resto un ibis normale quindi il minimo sindacale su ogni fronte.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Sergio

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Volodumyr

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Merche

1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Eduardo

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
No hay plazas de parking disponibles y cobran 5€ por el parking interior.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Marcos

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel bien situado, con habitaciones cómodas y amplias. Personal amable. El desayuno muy bueno.
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Elena

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Puedes aparcar el coche en la zona blanca a 4 calles menos de 8 min andando. La atención muy buena, las habitaciones tienen una pequeña neverita, el hotel está bien ubicado
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Juergen

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Francesc

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Ivan, Alcala de Henares

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alojamiento en muy buen estado y con buena atención al cliente
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

VICTOR MANUEL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Salvador

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

JAVIER

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lástima de ola de calor.
Les pilló la ola de calor sin el aire acondicionado preparado, y pasamos bastante calor tanto en la habitación como en el desayuno. Ahora bien, el resto, PERFECTO.
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Jordi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo perfecto la cadena Ibis para mi es de las mejores tanto en precio como en instalaciones
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Marcos

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel limpio, cómodo, con parking y personal muy amable.
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

didier

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Francesc

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El recinto, la facilidad de acceso y el trato del personal.
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cliente habitual de la Cadena Ibis
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Mercedes

8/10 – Goed

Belen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Anita

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour Ibis budget
Hôtel simple, très bon rapport qualité-prix. Chambre petite mais propre et bien insonorisée. Personnel accueillant et souriant.
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Jose

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lo mejor de Lerida para ir con el amante
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Jennifer Kristine

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay! Staff was so awesome here. Great choice as long as they stay this way. Good option for the money. The only thing lacking was cleanliness - wasn't horrible, but an extra sweep after an extra sheddy guest, and change bedding, even if it doesn't look used, and it would have been perfect!
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Physiogen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
La experiencia en el hotel muy buena , eche de menos enchufes en la habitación. Tengo problemas de descanso nocturno y uso una máquina para dormir, éramos dos para cargar móviles pero sólo dos enchufes eran insuficientes.
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait pour s'y arrêter une nuit ou deux
Correct pour passer la nuit,propre et literie confortable, Petit plus pour le buffet du matin assez complet et goûteux pour moins de 7€par personne !
1 nacht verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Juan Miguel

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Timo de supuesto parking con punto de carga
Lo escogi xq tiene punto carga coche electrico y fue imposible llegar a las plazas, hay columnas y pasos estrechos y angostos que impiden moverse por dentro del parking. Cobran 5 € que resultaron inutiles de haber sabido como era.
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Kévin

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Sergio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hay que reservar la cena con tiempo. Por un lado es bueno que tengan muchos clientes porque dice mucho de buen servicio, pero por otro lado si no reservas con tiempo cenas muy tardes 22:30.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

laurent

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Christine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frühstück war sehr gut.
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Achim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok für einen Zwischenstopp
Soweit alles Ok. Leider hat das Hotel auf eine Anfrage bei Hotels.com nicht geantwortet. Das abgestochene und bestellte Lunchpaket in der Nacht hat leider nicht funktioniert
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Jorge

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Joseph

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Chris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and tidy good food
1 nacht verbleven in mei 2022