2 buitenzwembaden

Beoordelingen van Don Juan Resort Affiliated by FERGUS

4 out of 5
Don Juan Resort Affiliated by FERGUS
Carrer de la Riera, 77, Lloret de Mar, Girona

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 44 van 385 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 122 van 385 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 108 van 385 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 69 van 385 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 42 van 385 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ardjoen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
waar voor je geld
goed hotel met goed en uitgebreid eten zowel ontbijt als dinner, service goed na 1 nacht niet goed te hebben geslapen wegens ruzie van overburen die de hele nacht ruzie maakten werd volgende dag na aangeven van de klachten een andere kamer aangeboden we hadden 2 kamers en beiden kamers werden geruild gewoon top waren wel wat problemen maar dat lag niet aan het hotel maar aan de klanten.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van THE MANAGEMENT op 28 okt 2019
MANY THANKS FOR YOUR COMMENTS

10/10 – Uitstekend

Jacco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Genieten
Goede service, prijs/kwaliteit goed
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van manager op 5 sep 2019
Thank you very much for your comments.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig
Netjes, mooi en schoon. Vriendelijk personeel en middenin de stad. Voldoende zwemmogelijkheden. Strand afstand ook prima. Buffet ruime keus. Zeker een aanrader. Dikke 8
4 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Juan Antonio Oviedo op 10 mei 2018
Wetende dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan, moedigt ons aan om elke dag opnieuw te streven naar het handhaven van onze filosofie van uitmuntendheid in dienst

2/10 – Ontzettend slecht

Willeke

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nooit meer
Nog nooit zo'n slecht hotel getroffen. Zeer gedateerde bende. Het eten was niet te doen, niet lekker en in een enorm grote ongezellige vreetschuur. Als je all-inclusive had mocht je niet aan de gewone bar bestellen maar op een andere plek waar je al je drinken in harde plastic bekers kreeg. Voelde nogal raar. Hotelpersoneel behulpzaam en vriendelijk.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goede plaats
ik geef je alleen een tip mee : GA NOOIT NAAR DEZE HOTEL

6/10 – Redelijk

will, oirschot

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Heel groot hotel ,mooie ligging
Zeer groot hotel met wat kleine kamers, wel netjes en schoon. Perfecte ligging en alles op loopafstand. Personeel onvriendelijk, alleen receptie personeel wat vriendelijker. Ontbijt is erg sober in een enorme eetzaal die erg ongezellig is. Hotelgasten moeten ook entree betalen om te kunnen gaan dansen in eigen dancing. Óók WiFi is nergens gratis. Voor mij niet voor herhaling vatbaar.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

overal kortbij
zeer goed enkel in hotel de dranken veel-veel-veel te duur

4/10 – Matig

Tamara, Arnhem

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Redelijk groot,maar mooi hotel
Het personeel is erg langzaam!!! Eten is smerig!!! Geen Wifi. Zwembad erg klein voor zon groot hotel. Schoonmaak en de kamer verder prima! Geen tv alles moet je apart betalen!

6/10 – Redelijk

willem, nederland

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
niet onder de indruk
de plek is wel gunstig je hoeft niet ver te lopen om bij het centrum of bij het strand te zijn. jammer dat er geen tweepersoonsbedden in de kamer staan, en het is slecht beveiligt.

10/10 – Uitstekend

Isabelle

3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Customer Experience op 7 sep 2023
Chère Isabelle, Nous tenons à vous remercier sincèrement pour cette élogieuse notation suite à votre séjour récent dans notre hôtel Don Juan Resort Affiliated by FERGUS. Nous sommes heureux que l'hôtel, le personnel et les services que nous proposons, vous aient permis de profiter pleinement de votre séjour à Lloret. Nous vous remercions pour votre recommandation, et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour. Cordialement, Susana Cuesta, Customer Experience. DON JUAN RESORT Affiliated by FERGUS

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
IKKE et familievenligt hotel
Billederne og virkeligheden stemmer ikke overens. Virkelig ikke et familie venligt hotel. Vi endte med at skifte hote.
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Customer Experience op 7 sep 2023
Dear guest, Thanks for your stay with us and your valuable feedback on our Don Juan Resort Affiliated by FERGUS. We are concerned to read of the deep disappointment you experienced with our hotel and the general impression given. Please accept our sincere apologies for your experience. Be certain that we will share your feedback with our Management team to ensure we focus on improving our offering. Kind regards and best wishes, Susana Cuesta, Customer Experience. DON JUAN RESORT Affiliated by FERGUS

4/10 – Matig

Maria R

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Customer Experience op 7 sep 2023
Dear Maria R, Thank you for taking the time to tell us about your experience at our Don Juan Resort Affiliated by FERGUS It's disappointing to learn that you were unhappy with certain aspects of your stay. Please rest assured your rating has been shared with our Management for review and action. Your experience is certainly not the standard we usually provide and we apologise for any disappointment caused. We hope we have the opportunity of welcoming you back to the hotel in the future to show you all the improvements made. Kind regards and best wishes, Susana Cuesta, Customer Experience. DON JUAN RESORT Affiliated by FERGUS

2/10 – Ontzettend slecht

Kristine

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Customer Experience op 26 aug 2023
Estimada Kristine, Le agradecemos que haya dedicado unos minutos a compartir su experiencia en nuestro establecimiento Don Juan Resort Affiliated by FERGUS con nosotros. Lamentamos que su estancia no haya sido como Usted esperaba y que no hayamos conseguido cumplir con sus expectativas. Desde el departamento de calidad y la Dirección del establecimiento, le pedimos disculpas por no haber alcanzado nuestros objetivos. Su valoración será estudiada y evaluada para que las mejoras necesarias sean llevadas a cabo a la mayor brevedad. Esperamos poder volver a verlos en alguna otra ocasión y así poder mostrarles nuestros avances en todas las áreas del hotel. Un cordial saludo, Susana Cuesta, Customer Experience. DON JUAN RESORT Affiliated by FERGUS

2/10 – Ontzettend slecht

Sadik

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Voorzieningen
Nie wieder
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Customer Experience op 26 aug 2023
Sehr geehrter Sadik, herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihren Aufenthalt bei uns im Don Juan Resort Affiliated by FERGUS zu schildern. Zunächst entschuldigen wir uns in aller Form dafür, dass wir Sie nicht von unserem Serviceangebot überzeugen konnten. Dank Rückmeldungen wie diesen ist es möglich unsere Qualität zu überprüfen und ständig zu verbessern. Wir wünschen Ihnen alles Gute und verbleiben mit freundlichen Grüssen, Susana Cuesta, Customer Experience. DON JUAN RESORT Affiliated by FERGUS

2/10 – Ontzettend slecht

Eduard

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
That was loud
6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Customer Experience op 10 aug 2023
Sehr geehrter Eduard, vielen Dank für Ihren Aufenhalt bei uns sowie für die wertvolle Bewertung unseres Don Juan Resort Affiliated by FERGUS. Es tut uns sehr Leid, dass Sie eine derart negative Erfahrung gemacht haben. Wir möchten uns in aller Form dafür entschuldigen und Ihnen versichern, dass dies auf keinen Fall unseren Anspruch wiederspiegelt. Wir werden Ihre Bewertung gut notieren und an den zuständigen Abteilungen zur Berücksichtigung weiterleiten. Wir wünschen Ihnen alles Gute und verbleiben mit freundlichen Grüßen, Susana Cuesta, Customer Experience. DON JUAN RESORT Affiliated by FERGUS

2/10 – Ontzettend slecht

Iacob

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
trop sale dans la chambre la piscine des préservatif dedans pas declim dans la chambre
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Customer Experience op 17 jul 2023
Cher Iacob, Nous tenons à vous remercier sincèrement pour votre feedback suite à votre séjour récent dans notre hôtel Don Juan Resort Affiliated by FERGUS. Nous sommes vraiment navrés d'apprendre votre mauvaise expérience durant votre séjour et sommes aussi désolés de l'impression donnée. Votre avis en tant que client sur le fonctionnement de la clim dans les chambres ainsi que sur le service ménage au quotidien et la propreté de la piscine nous permet chaque jour de nous améliorer et d'adapter nos prestations à l'envie de chacun. Nous avons déjà transmis vos commentaires à la Direction pour procéder á des changements. Cordialement, Susana Cuesta, Customer Experience. DON UAN RESORT Affiliated by FERGUS

2/10 – Ontzettend slecht

Noelia

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Customer Experience op 17 jul 2023
Estimada Noelia, Le agradecemos que haya dedicado unos minutos a compartir su experiencia en nuestro establecimiento Don Juan Resort Affiliated by FERGUS con nosotros. Lamentamos que su estancia no haya sido como Usted esperaba y que no hayamos conseguido cumplir con sus expectativas. Desde el departamento de calidad y la Dirección del establecimiento, le pedimos disculpas por no haber alcanzado nuestros objetivos. Su valoración será evaluadas para que las mejoras necesarias sean llevadas a cabo a la mayor brevedad. Esperamos poder volver a verlos en alguna otra ocasión y así poder mostrarles nuestros avances en todas las áreas del hotel. Un cordial saludo, Susana Cuesta, Customer Experience. DON UAN RESORT Affiliated by FERGUS

2/10 – Ontzettend slecht

BENJAMIN

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Customer Experience op 9 jul 2023
Estimado BENJAMIN, Gracias por elegirnos así como por su valioso comentario sobre nuestro Don Juan Resort Affiliated by FERGUS que, a buen seguro, nos servirá para seguir mejorando. Sentimos muchísimo que hayan tenido una mala experiencia en nuestro hotel pero, sobre todo, sentimos que no nos comunicasen su queja en el momento en el que se produjo el problema para poder ofrecerles una solución durante su estancia con nosotros. Esperamos poder volver a verlos en alguna otra ocasión y así poder mostrarle nuestros avances en todas las áreas del hotel. Gracias de nuevo por elegir FERGUS Group. Un cordial saludo, Susana Cuesta, Customer Experience.Don Juan Resort Affiliated by FERGUS

2/10 – Ontzettend slecht

Neferthy

2 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Montserrat

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
6 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Romain

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel pas mal juste literie a revoir
5 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Anthony

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Irish family
9 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Wisseme

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
6 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Mokhtar

5 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Juan José

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy masificado y con pocos recursos Falta animación y orden, comida escasa, hotel viejo No responde a su fama
1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Mohamed

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pas pour les familles en mois de juillet
Décevant Pour cette fois-ci j’ai déjà séjourné dans cette hôtel que je trouvais très bien Mais pas pour le mois de juillet énormément de jeunes En voyant qu’on est venu en famille avec bébé On nous donne une chambre à un étage où il y avait que des fetar faisant le bordels toute la nuit ainsi que le matin impossible de dormir mettre la tv a fond pour moin les entendre chanter et hurler… propreté j en parle pas ménage à la vite fait… repas très bon et personnel à l écoute…
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
6 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Betisam

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Les chambres sont pas du tout propre
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Isabelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super sejour
Parfait
3 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Moyen
Hôtel vieillissant, propre la restauration est normale, Il a perdu en qualité
2 nachten verbleven in april 2022

2/10 – Ontzettend slecht

DUCHEMIN

1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van le directeur op 27 sep 2021
Bonjour, je regrette que l'expérience dans notre établissement ne vous ait pas plu. Nous travaillons dur afin de répondre aux attentes des clients. Salutations

8/10 – Goed

abderrahmane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van le directeur op 1 sep 2021
Merci de vos commentaires

8/10 – Goed

gerald

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HOREL SYMPA , bien placé mais hors de prix pour le parking
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van le directeur op 30 aug 2021
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires !

6/10 – Redelijk

Samia

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres déçue 😞
Trop de monde, pas assez de personnel a l'accueil, 1 heure de queue pour l'enregistrement, changement de chambre car la 1ere sentait l'humidité c'etait irrespirable, la propreté de la chzmbre laissaut a désirer, la climatisation a fonctionné 1 jour sur 3....pas de frigo dabs les chambres 😒... la piscine intérieure était fermée et les deux extérieures étaient déjà remplies dès le matin, aucune place dispo.... pour avoir fait plusieurs sejours a lloret de mare, cet hôtel certe est bien situé mais ne mérites pas ces 4 etoiles, 2 étoiles max. Les espaces restauration, piscines, etc...pas adaptés car trop de chambres donc trop de monde !!! Et encore il n'était pas complet, je n'ose imaginer lorsqu'il est complet !!! A éviter !!
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van le directeur op 17 aug 2021
Merci beaucoup de vos commentaires. Nous essayons d'apprendre chaque jour afin de répondre aux attentes de nos clients. Salutations

4/10 – Matig

sebastien

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Vraiment décevant
C est un hotel usine tout inclus pour tourisme de masse . Je ne laisse jamais d avis sur les hôtels mais là je préfère prévenir les futurs clients. Le seul point positif est la chambre très bien, bon confort belle salle de bain. La restauration de l hôtel est horrible hormis les fruits. Les boissons en tout inclus sont imbuvables. J ai été obligé de payer toutes mes conso pour avoir des boissons correctes. Les 2 piscines sont trop petites par rapport à la capacité de l hôtel. Pour moi on est très loin d un 4 étoiles et pourtant j en ai fait bcp en Espagne...
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van le directeur op 27 jul 2021
Bonjour, je regrette que l'expérience de notre établissement ne vous ait pas plu. Nous travaillons dur tous les jours pour se rendre à répondre à toutes les attentes de nos clients. Salutations

6/10 – Redelijk

myriam

Reisde met familie
Positief: Netheid
Sympathique mais bruyant
4 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van le directeur op 23 jul 2021
Merci de vostre commentaire. salutations

10/10 – Uitstekend

Kevin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien
Notre séjour s’est très bien passé nous avons eu un problème de chambre qui a été directement traiter et nous avons eu une meilleure chambre que la précédente d’une classe au-dessus
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van le directeur op 30 aug 2021
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires !

4/10 – Matig

secundino

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
habitación con un balcon deforme , y minusculo
4 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van La direccion op 21 jul 2021
Gracias por su comentario, Saludos

8/10 – Goed

jean luc

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van le directeur op 21 jul 2021
Merci de votre commentaire

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
la habitacion muy pequeña para cuatro personas.
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van La direccion op 15 jun 2021
Gracias de su comentario, tomamos de ello saludos

8/10 – Goed

Jaime

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2020
Reactie van La direccion op 5 okt 2020
Muchas gracias de su valoración. saludos

8/10 – Goed

Judit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
14 nachten verbleven in september 2020
Reactie van La direccion op 28 sep 2020
Agradecemos su valoración. saludos cordiales

10/10 – Uitstekend

Roque

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van La direccion op 28 sep 2020
agradecemos su valoración. saludos cordiales

8/10 – Goed

Eduardo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
👍 bien
Estuvo bien en la mayoría de servicios, la unica nota baja es el servicio de restaurant ya que hubo demasiada gente y sin las debidas precauciones de distanciamiento al momento de ingresar al restaurant debido al decreto por covid 19, las comidas estuvieron bien dentro de lo normal faltaria un poko mas d variedad ,en fin se paso bien
5 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van La direccion op 27 aug 2020
Muchas gracias por sus comentarios. Intentamos aprender cada día con el fin de llegar a los estándares deseados. Saludos

10/10 – Uitstekend

Younes

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van le directeur op 27 aug 2020
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement

8/10 – Goed

Darin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
bien en general,pero...
Maravilloso y amplio balcón Habitación pequeña cama pequeña y mosquitos a mansalva
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van La direccion op 27 aug 2020
Gracias por compartir su opinión con nosotros.

8/10 – Goed

Angel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van La direccion op 24 jul 2020
Muchas gracias por compartir tu opinión con nosotros.

8/10 – Goed

Lydia

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van La direccion op 20 jul 2020
Le agradecemos sus comentarios saludos