Een binnenzwembad, een seizoensgebonden buitenzwembad

Beoordelingen van Hotel Rosamar Maxim - Adults Only +21

4 out of 5
Hotel Rosamar Maxim - Adults Only +21
Passeig de Sa Caleta s/n, Lloret de Mar

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 48 van 114 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 44 van 114 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 114 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 114 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 114 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Owen, Hoofddorp

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardige en hulpvaardige personeel. De kamer was ruim en het werd dagelijks schoongemaakt. Alsnje een kamer met uutzicht heb' dan heb je mooi zicht over de zee. Geen rendende kinderen. Het ontbijt was erg goed verzorgt. Een nadeel is wel als je laat terug komt moet je aan bellen en dat duurde wel een beetje lang. En de portier moest alles opnieuw checken .Een idee zou zijn om de bezoekers kaart te koppelen aan ingangsdeur zo kan iedere bezoeker snel naar binnen.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Montse Vilella - Director of Rosamar Hotels op 5 nov 2019
Dear Owen, We want to thank you for your comments, and for having chosen our hotel for your stay. We are proud to hear that you enjoyed your time with us, since our job is to satisfy the needs of our guests to the greatest extent possible. That is why we value opinions like yours, which are a great source of satisfaction for us. We hope to see you again at some point. Thank you for counting on us. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

10/10 – Uitstekend

FS, Apeldoorn

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel was zeer vriendelijk en het ontbijt van heel uitgebreid en keurig verzorgd
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Director of Rosamar Hotels op 18 jun 2019
Dear FS, We want to thank you for your comments, and for having chosen our hotel for your stay. We are proud to hear that you enjoyed your time with us, since our job is to satisfy the needs of our guests to the greatest extent possible. That is why we value opinions like yours, which are a great source of satisfaction for us. We hope to see you again at some point. Thank you for counting on us. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig uitzicht in rustige buurt. De muren zijn echter dun en het water van de douche loopt door de badkamer. Verder had mijn accommodatie in de badkamer een stopcontact dat enkele centimeters uit de muur stak. Eten en drinken was erg goed.
6 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Director of Rosamar Hotels op 24 mei 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to write about your experience at our hotel. Comments from guests help us improve the services we offer, and they help us to know what you think we need to improve. For us, it is important to continue evolving. We would like to thank you for your trust, and we hope to see you again. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

8/10 – Goed

Ruud

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Director of Rosamar Hotels op 21 jun 2018
Dear Ruud, We would like to thank you for taking the time to rate our hotel to let us know how your stay went. We are pleased to hear that you enjoyed your holiday, and we hope to see you again soon. Thank you for relying on us. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

10/10 – Uitstekend

Jean-Claude

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
On y retournera avec plaisir.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. op 23 okt 2023
Cher Jean-Claude, Nous vous remercions du temps que vous avez pris pour laisser votre avis. Pour Rosamar Hotels, il est très important de répondre aux besoins de nos clients et nous sommes heureux de lire des avis aussi positifs que le vôtre.Nous vous remercions de votre confiance et nous nous réjouissons de vous revoir bientôt. Salutations,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager op 2 okt 2023
Dear client, Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Es Blau and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Christopher

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. op 11 aug 2023
Cher Christophe, Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Maxim et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

10/10 – Uitstekend

Ricardo

3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels op 7 aug 2023
Apreciado Ricardo, Agradecerte que hayas dedicado parte de tu tiempo en puntuar la estancia del Hotel Rosamar Es Blau y que esta haya sido positiva. Nuestro objetivo es que nuestros clientes disfruten al máximo sus vacaciones en Lloret de Mar. Esperamos verte en una próxima ocasión.Saludos,

10/10 – Uitstekend

Fayez

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing location and clean comfortable room with a beautiful view. Staff are so kind and helpful! Definitely, would come back!
12 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Montse Villella, Rosamar Hotels Manager. op 5 jul 2023
Dear fayez, Thank you for your words. We are continually taking care of our facilities, so guests feel at home, we are glad to know that the cleanliness has lived up to what you expected. At Rosamar Hotels we always want to offer the best services to our guests.Yours respectfully,

8/10 – Goed

Oleg, Staten Island

Positief: Netheid
The location of the property is just amazing. Having breakfast right next to the beach was the best thing. The only problems are that place really needed renovation and cleanness of the room should be definitely better.
12 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager op 5 jul 2023
Dear Oleg, Thank you very much for your feedback. We are pleased to know that you had a good stay at the Hotel Rosamar Maxim and that you enjoyed the location, in front of the beach. We will be delighted to welcome you again in the very near future at our hotel. However, we are sorry that in other points we have not been able to meet your expectations. Thank you for choosing the Hotel Rosamar Maxim for your holidays.Best regards.

6/10 – Redelijk

Sven

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Service gut, Zimmer nicht
Das Zimmer war sauber aber abgewohnt. Es roch stark nach Abwasser.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Montse Vilella, Direktor der Rosamar Hotels op 23 jun 2023
Sehr geehrter Sven,es freut uns zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Haus hatten. Wir bedauern jedoch, dass wir nicht in allen Punkten dem Standard entsprochen haben. Unser Ziel bei Rosamar Hotels ist es, allen unseren Gästen den besten Service zu bieten. Wir hoffen, Sie bei einer anderen Gelegenheit wiederzusehen. Vielen Dank und herzliche Grüße.

10/10 – Uitstekend

Yesenia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed our stay at this hotel. The location is excellent, walking distance from the main attractions, restaurants and right on the water.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager op 7 jun 2023
Dear Yesenia, Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Es Blau and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Maria paula

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Estancia plena, excelente atención vista panorámi
El hotel se encuentra en una ubicación privilegiada, frente a la playa, rodeado de restaurantes y cafeterías. Hay estacionamiento cercano. La atención es personalizada, instalaciones limpias y comodas Excelente experiencia, lloret de mar nos encanto.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels op 5 jun 2023
Apreciada Maria Paula, Gracias por tus palabras. Continuamente intentamos cuidar al máximo nuestras instalaciones para que los huéspedes se encuentren como en casa y nos alegra saber que la limpieza ha estado a la altura de lo que esperabas. En Rosamar Hotels siempre queremos ofrecer los mejores servicios a nuestros clientes. Un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

Karine

11 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Montse Vilella, Directrice de Rosamar Hotels. op 26 sep 2022
Chère Karine,Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Maxim et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

6/10 – Redelijk

MINA

Reisde met partner
Positief: Netheid
Belle emplacement. Vraiment en face de la corniche, coin propre. Mais malheureusement pas de la hauteur des 4 étoiles. Parking trop loin … chambre trop petite .. vraiment pas terrible mais bon personnel à l’écoute. Vraiment je ne reviendrais pas…
9 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Montse Vilella Directrice de Rosamar Hotels op 2 sep 2022
Cher Mina, Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de noter notre hôtel. L'équipe de l'Hotel Rosamar Maxim est désolée d'apprendre que votre séjour n'était pas à la hauteur de vos attentes. Nous continuerons à consacrer nos efforts afin d'offrir un agréable séjour à tous nos hôtes.Salutations,

6/10 – Redelijk

Faresse

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Hôtel correct mais sans plus. Vue sur la plage superbe. Service dans la chambre pas à la hauteur du prix de la chambre (Pas de chausson, pas de kit dentaire, demande spéciale pas prise en compte). Connexion wifi pas au top dans la chambre. Petit-déjeuner très bien et varié.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Montse Vilella Directrice de Rosamar Hotels op 1 aug 2022
Cher Faresse, Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de noter notre hôtel. L'équipe de l'hôtel Rosamar Maxim est désolée d'apprendre que votre séjour n'était pas à la hauteur de vos attentes. Nous continuerons à consacrer nos efforts afin d'offrir un agréable séjour à tous nos hôtes. Salutations,

10/10 – Uitstekend

Arthur

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parfait
6 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Montse Vilella Directrice de Rosamar Hotels op 1 aug 2022
Cher Arthur, Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Maxim et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion. Salutations,

8/10 – Goed

Adrian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
die Lage des Hotels ist perfekt, das Personal ist sehr freundlich.
8 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Montse Vilella Direktor der Rosamar Hotels. op 1 aug 2022
Sehr geehrter Adrian, Zunächst einmal vielen Dank, dass Sie Ihre Zeit für die Bewertung unseres Hotels aufgewendet haben. Wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt im Rosamar Maxim verbracht haben. Das Ziel des gesamten Teams von Rosamar Hotels ist es, die Erwartungen unserer Kunden zu erfüllen. Vielen Dank für Ihr Vertrauen und wir freuen uns, Sie bei einer anderen Gelegenheit zu sehen. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Montse Vilella op 29 jul 2022
Dear customer, Thank you very much for rating our hotel so positively, for us it is very important to know the satisfaction of our customers. We look forward to welcoming you back to the Rosamar Maxim very soon. Best regards, Montse Vilella Rosamar Hotels Manager

4/10 – Matig

Vincenzo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Montse Vilella op 26 jul 2022
Dear Vincenzo, First, thank you for sharing your rating about our establishment. We are deeply sorry to hear your stay at Rosamar Maxim hotel was not fully satisfactory. We will continue working with the aim of improving to offer a good experience to our guests. Best regards, Montse Vilella Rosamar Hotels Manager

10/10 – Uitstekend

Dominic

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing location and view
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Montse Vilella Rosamar Hotels Manager. op 15 jul 2022
Dear Dominic, We sincerely appreciate your time to rate our hotel and its location. We are pleased to know that the location at the bottom of Lloret de Mar beach is one of the positive points of the stay. For us it is very important to know that our customers enjoy their stay at the Hotel Rosamar Maxim. We will be delighted to welcome you again. Regards,

10/10 – Uitstekend

Cristina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buongiorno la posizione fantastica, con un mare trasparente vista camera eccezionale, colazione molto varia e abbondante
7 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Montse Vilella op 13 jul 2022
Gentile Cristina, Dall'Hotel Rosamar Maxim lavoriamo ogni giorno per offrire un piacevole soggiorno a tutti i nostri clienti. Anno dopo anno lavoriamo per migliorare l'offerta del nostro buffet. Grazie per aver dedicato del tempo per valutare l'hotel e grazie per averci dato fiducia. Saremo felicissimi di rivederti. Saluti, Montse Vilella Direttore di Rosamar Hotels.

10/10 – Uitstekend

Elisabeth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Montse Vilella Rosamar Hotels Manager op 23 jun 2022
Dear Elisabeth, Thank you very much for rating our hotel so positively, for us it is very important to know the satisfaction of our customers. We look forward to welcoming you back to the Rosamar Maxim very soon. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Romain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Montse Vilella Directrice de Rosamar Hoteles op 23 jun 2022
Cher client, Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Maxim et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion. Salutations,

8/10 – Goed

Marie Hélène

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour. Bel emplacement et belle vue
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Montse Vilella Directrice de Rosamar Hoteles op 10 jun 2022
Cher client, Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Maxim et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion. Salutations,

10/10 – Uitstekend

canh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
The hotel is perfect just opposite the beach but for adults only i love it the staffs were very helpful and professional they went out of their way to make our holidays better
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Rosamar Hotels Manager op 2 nov 2021
Dear Canh, Thank you very much for rating our hotel so positively on Expedia, for us it is very important to know the satisfaction of our customers. We look forward to welcome you back to the Rosamar Maxim very soon. Best regards, Montse Vilella

10/10 – Uitstekend

canh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
It’s the best hotel for the beach for adults only you will love the sound of the waves all night long if you love natural sound great foods every night the staffs go out of their way to make your holidays even better thanks all the staffs from Mr Diep
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Rosamar Hotels Manager op 2 nov 2021
Dear customer, Thank you for taking the time to rate your stay at Rosamar Maxim hotel and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time. Best regards, Montse Vilella

10/10 – Uitstekend

canh

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
What a hotel great just opposite the beach excellent would definitely come back best hotel for the beach in Europe
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Rosamar Hotels Manager. op 28 okt 2021
Dear Canh, Thank you for leaving a feedback to our hotel. One of the strengths of the hotel is the amazing sea views from the facilities and the rooms. We are pleased to know the stay has achieved your expectations. We will be delighted to welcome you again. Thank you and regards, Montse Vilella

8/10 – Goed

Dermot, Waco

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
The staff are friendly and helpful. The room was very basic but great view of the sea, it is just outside the window. Screens would be good due to mosquitoes even in October. Some noise from the room overhead late at night but it did not last too long (moving chairs around on the balcony) Good breakfast. Great staff very clean
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Rosamar Hotels Manager. op 27 okt 2021
Dear Dermot, We want to thank you for taking the time of writing a positive feedback about the Rosamar Maxim Hotel. The aim of our team is to offer a pleasant stay to our customers, knowing that we have met the expectations, we are pleasantly satisfied. Thank you and we look forward to welcoming you in a very near future. Regards, Montse Vilella

10/10 – Uitstekend

Marina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Siempre que venimos a la Costa Brava nos alojamos en Rosamar Hotels. Este año el Rosamar Maxim nos ha encantado para desconectar en pareja.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Directora de Rosamar Hoteles op 25 okt 2021
Querida Marina, Muchas gracias por puntuar tan positivamente nuestro establecimiento, para nosotros es muy importante conocer el grado de satisfacción de cada uno de nuestros clientes. Nos alegra saber que tu estancia en pareja haya sido tan satisfactoria. Esperamos volveros a recibir en el Rosamar Maxim muy pronto. Saludos, Montse Vilella

10/10 – Uitstekend

Khalid

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles war gut, ausser parken schlecht.
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Rosamar Hotels Manager op 25 okt 2021
Dear Khalid, Thank you very much for rating our hotel so positively on Expedia, for us it is very important to know the satisfaction of our customers. We look forward to welcome you back to the Rosamar Maxim very soon. Best regards, Montse Vilella

6/10 – Redelijk

Dwight

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mixed review the good and the BAD
Really mixed, great location, swimming just in front of the hotel and we had great views. The lady at the desk could have done a better job. Like, I asked if there was a safe, she yes but failed to tell me I needed to rent a key, so I spent time on my knees trying to figure out the safe I asked for a map and she she there is a tourist office down the beach. The room really was small and and old and crusty. But the location, can’t be beat
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Montse Vilella Director of Rosamar Hotels op 26 okt 2021
Dear Dwight, Thank you for taking the time to write a comment on our hotel. We are deeply sorry that your stay at Rosamar Hotels was not entirely positive and regret not having been able to fulfill all your expectations about your last stay at our hotel. We will take note of what you disliked, look over your experience, and do our best to avoid occasional situations like you experienced from ever happening again. At Rosamar Hotel, our main goal is to offer maximum comfort and wellbeing to our guests. We would like to thank you for your trust, and we hope to see you again. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

PEDRO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy bien fantastico
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Directora de Rosamar Hoteles op 18 okt 2021
Apreciado Pedro, Agradecerte que hayas dedicado parte de tu tiempo en puntuar la estancia del Hotel Rosamar Maxim y que esta haya sido positiva. Nuestro objetivo es que nuestros clientes disfruten al máximo sus vacaciones en Lloret de Mar. Esperamos verte en una próxima ocasión. Saludos, Montse Vilella

10/10 – Uitstekend

Alicia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es la segunda vez que nos alojamos en este hotel. Ideal para una estancia en pareja. Las habitaciones, magníficas y con vistas al mar.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Directora de Rosamar Hotels. op 7 okt 2021
Estimada Alicia, Gracias por valorar la estancia en nuestro hotel tan positivamente. Uno de los puntos fuertes del hotel son las fantásticas vistas al mar de las instalaciones comunes y de las habitaciones. Nos complace saber que la estancia ha satisfecho tus expectativas. Estaremos encantados de recibiros y atenderos en una futura ocasión. Gracias y saludos, Montse Vilella

10/10 – Uitstekend

Josep

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Calidad-precio muy buena
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Directora de Rosamar Hoteles op 7 okt 2021
Apreciado Josep, Agradecerte que hayas dedicado parte de tu tiempo en puntuar la estancia del Hotel Rosamar Maxim y que esta haya sido positiva. Nuestro objetivo es que nuestros clientes disfruten al máximo sus vacaciones en Lloret de Mar. Esperamos verte en una próxima ocasión. Saludos, Montse Vilella

10/10 – Uitstekend

Marta

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lo mejor de todo fue despertarnos y ver la playa desde la habitación. Personal muy amable.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Directora de Rosamar Hotels. op 6 okt 2021
Estimada Marta, Gracias por valorar la estancia en nuestro hotel. Uno de los puntos fuertes del hotel son las fantásticas vistas al mar de las instalaciones comunes y de las habitaciones. Nos complace saber que la estancia ha satisfecho tus expectativas. Estaremos encantados de recibiros y atenderos en una futura ocasión. Gracias y saludos, Montse Vilella

8/10 – Goed

Amalia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Directora de Rosamar Hoteles op 4 okt 2021
Apreciada Amalia, Agradecerte que hayas dedicado parte de tu tiempo en puntuar la estancia del Hotel Rosamar Maxim y que esta haya sido positiva. Nuestro objetivo es que nuestros clientes disfruten al máximo sus vacaciones en Lloret de Mar. Esperamos verte en una próxima ocasión. Saludos, Montse Vilella

10/10 – Uitstekend

DOMINIQUE

2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Directrice de Rosamar Hoteles op 5 okt 2021
Cher Dominique, Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'hôtel Rosamar Maxim et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion. Salutations, Montse Vilella

8/10 – Goed

Nicholai Rom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Rosamar Hotels Manager. op 1 okt 2021
Dear Nicholai, From the Rosamar Maxim Hotel we want to thank you for your feedback. All the opinions are of great help to keep working in our aim, which is to offer a pleasant stay to our clients and improve the services every day. We are sorry that the experience did not meet expectations at all. We promise to continue working to improve and offer a better service. Thank you and regards, Montse Vilella

10/10 – Uitstekend

silvana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un balcon sur la mer
Tout était excellent sauf la "piscine" trop petite (4m). On comprend que l'hôtel se soit axé vers la mer, mais quand la mer est orageuse on ne peut plus nager nulle part. Peu-êyre faudrait-il suggérer de proposer une piscine de substitution dans l'un des autres ROSAMAR.
5 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Directrice de Rosamar Hoteles op 20 sep 2021
Cher Silvana, Merci beaucoup d'avoir évalué notre établissement de façon positive dans Expedia, pour nous il est très important de connaître le degré de satisfaction de chacun de nos clients. Nous souhaitons vous accueillir à nouveau au Rosamar Maxim très bientôt. Salutations, Montse Vilella

6/10 – Redelijk

Hind

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Esta en zona buena ubicada pero las habitaciones no son como sale en el foto no son de cuatro estrella y al aparcamiento es lejos del hotel y la pisina es muy pequeña no puede más de 2 personas entrar y la comida dice no entra la vivida si coge media pensión tiene que coger completo
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Directora de Rosamar Hotels op 23 aug 2021
Apreciado Cliente, Gracias por tu tiempo en valorar nuestro hotel. Sentimos que las imágenes no se ajustaran a las de la habitación que os fue asignada. Son muchas las habitaciones con características similares que tiene el hotel y desde el portal de Expedia, se asigna un tipo de habitación, pero no quiere decir que esta sea exactamente igual a la de las imágenes puesto que no podemos tener todas las imágenes publicadas Saludos, Montse Vilella

10/10 – Uitstekend

ANTONIO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
VOLVEREMOS
TODO PERFECTO, LASTIMA QUE NO HAGAN DESCUENTO PARA EL PARKING PUBLICO, YA QUE CUANDO LLEGAS NO TE QUEDA NINGUNA MAS OPCIÓN DE APARCAR EN EL PÚBLICO, LUEGO TE DICEN QUE TIENEN PARKING PROPIO, PERO POR LA DIFEREN YA TAMPOCO YA VALE LA PENA. DESAYUNO MUY BIEN, HABITACION, SI COJES CON TERRAZAY VISTAS AL MAR ES FANTÁSTICO, EL SERVICIO FANTÁSTICO ELOGIAR A PATRI QUE NOS PERMITIO YA HABIENDO DEJADO LA HABITACIÓN (11h.)IR A LA PLAYA Y DESPUÉS DEJARNOS TOALLAS Y DUCHA PARA CAMBIARNOS EN EL HOTEL.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Directora de Rosamar Hoteles op 20 aug 2021
Querido Antonio, Muchas gracias por puntuar tan positivamente nuestro establecimiento en Expedia, para nosotros es muy importante conocer el grado de satisfacción de cada uno de nuestros clientes. Deseamos volveros a recibir en el Rosamar Maxim muy pronto. Saludos, Montse Vilella

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall a good place to stay and enjoy Lloret de Mar.
10 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Montse Vilella - Rosamar Hotels Manager op 12 jul 2021
Dear customer, Thank you for leaving a feedback to our hotel. One of the strengths of the hotel is the amazing sea views from the facilities and the rooms. We are pleased to know the stay has achieved your expectations. We will be delighted to welcome you again. Thank you and regards, Montse Vilella Rosamar Hotels Manager

10/10 – Uitstekend

kibria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Montse Vilella - Rosamar Hotels Manager op 2 jul 2021
Dear Kibria, Thank you for taking the time to rate your stay at the Rosamar & Spa hotel and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holidays in Lloret de Mar. We look forward to see you next time. Best regards, Montse Vilella Rosamar Hotels Manager

10/10 – Uitstekend

Enrique, Igulada

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Estupenda servicio.personal Bueno educado i simpàtico hotel lipio y comida bien.
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Montse Vilella - Directora de Rosamar Hotels op 29 sep 2020
Estimado Enrique, Queremos agradecer tu comentario y el haber elegido nuestro hotel para tu estancia. Nos enorgullece saber que has disfrutado de estos días, porque nuestro trabajo es el de satisfacer las necesidades de nuestros huéspedes de la mejor manera posible. Por ello, opiniones como la tuya nos satisfacen gratamente. Esperamos volvernos a vernos en una nueva ocasión. Muchas gracias tu confianza. Saludos cordiales, Montse Vilella Directora de Rosamar Hotels

8/10 – Goed

Albert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frente al mar.
Todo correcto, un poco confuso la dirección. Por lo demás todo bien.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Montse Vilella - Directora de Rosamar Hotels op 17 sep 2020
Estimado Albert, Queremos agradecer el tiempo dedicado en compartir tu experiencia con nosotros. Agradecemos tu sincera opinión, y tomamos buena nota de ella porque nos ayuda a valorar el rendimiento de nuestro hotel y a seguir trabajando para mejorarlo. Muchas gracias por la confianza depositada en nosotros y nos encantaría recibirte de nuevo en otra ocasión. Saludos cordiales, Montse Vilella Directora de Rosamar Hotels

8/10 – Goed

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy agradable y acogedor
Muy acogedor, personal muy agradable, muy limpio, desayunos variados , vistas preciosas, no podria estar mejor situado... si tendria que poner un pero cenas mejorables.
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Montse Vilella - Directora de Rosamar Hotels op 21 aug 2020
Estimada Sandra, Queremos agradecer el tiempo dedicado en compartir tu experiencia con nosotros. Agradecemos tu sincera opinión, y tomamos buena nota de ella porque nos ayuda a valorar el rendimiento de nuestro hotel y a seguir trabajando para mejorarlo. Muchas gracias por la confianza depositada en nosotros y nos encantaría recibirte de nuevo en otra ocasión. Saludos cordiales, Montse Vilella Directora de Rosamar Hotels

10/10 – Uitstekend

Alicia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Directora de Rosamar Hoteles op 22 jul 2020
Apreciada Alicia, Muchas gracias por la puntuación que has compartido en Expedia sobre nuestro hotel. Nos satisface saber que el objetivo de Rosamar Hotels; ofrecer estancias inolvidables a nuestros clientes da buenos frutos. Nos gustaría mucho recibirte de nuevo en cualquiera de los establecimientos de Rosamar Hotels. Muchas gracias por tu confianza. Saludos cordiales, Montse Vilella Directora de Rosamar Hoteles

8/10 – Goed

Leandro

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice beach front
Small lobby but nice rooms and kind attention.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Montse Vilella - Director of Rosamar Hotels op 16 jul 2020
Dear Leandro, Thank you for your comment and for taking the time to describe your stay at our hotel. We are always happy to hear that our guests’ needs were met to the greatest extent possible. Thank you for counting on Rosamar Hotels, and we hope to see you again soon. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

8/10 – Goed

martinho

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Montse Vilella - Director of Rosamar Hotels op 6 nov 2019
Dear Martinho, We would like to thank you for taking the time to rate our hotel to let us know how your stay went. We are pleased to hear that you enjoyed your holiday, and we hope to see you again soon. Thank you for relying on us. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels