Hotel Rosamar & Spa

4.5-sterrenaccommodatie
Luxe hotel op het strand met 3 buitenzwembaden

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • All-inclusive
  • Ontbijt beschikbaar
  • Zwembad
  • Fitnessruimte

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon/terras
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Twin kamer, balkon (2 adults + 1 child)

7,2 van 10
Goed
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon/terras
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons slaapbank

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon, uitzicht op zee

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon/terras
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 20 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden OF 1 queensize bed

Familiekamer, balkon, uitzicht op zee (2 adults + 2 children)

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon/terras
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 22 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden en 2 eenpersoons slaapbanken

Familiekamer, balkon

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon/terras
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 22 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden en 2 eenpersoons slaapbanken
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Avenida Pau Casals 8-10, Lloret de Mar, 17310

In de buurt

  • Strand van Lloret de Mar - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Museu del Mar - 5 min. lopen - 0.4 km
  • Gran Casino Costa Brava - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Parochiekerk van Sant Roma - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Playa Fenals - 2 min. rijden - 1.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Blanes - 22 min. rijden
  • Girona (GRO-Costa Brava) - 37 min. rijden

Restaurants

  • ‪La Cova - ‬2 min. lopen
  • ‪La Jijonenca - ‬2 min. lopen
  • ‪Pizzeria Pomodoro - ‬3 min. lopen
  • ‪Bodega Sa Xarxa - ‬5 min. lopen
  • ‪Al Freskito - ‬7 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Rosamar & Spa

Hotel met een luxe stijl en een gezinsvriendelijk beleid in de buurt van Strand van Lloret de Mar
Bij Hotel Rosamar & Spa kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een swim-up bar, een bar aan het zwembad en concerten/liveshows. Zonaanbidders zitten hier goed, want dit hotel biedt een ligging aan het strand en de mogelijkheid om te dineren aan het strand. Trakteer jezelf op een massage bij Vitality Center, de plaatselijke spa. Ga beslist een hapje eten bij een van de twee plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, brunch, lunch en diner, en je geniet er van internationale gerechten. Naast voorzieningen zoals een terras en een koffiebar/café kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • 3 buitenzwembaden en een binnenzwembad met een waterglijbaan, ligstoelen, en parasols bij het zwembad
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), fietsverhuur en parkeerplaatsen (toeslag)
  • Een oplaadpunt voor elektrische auto's, een snelle incheckservice en tuinmeubels
  • Een bagageopslagruimte, entertainment in de avond en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 254 gastenkamers zijn voorzien van voordelen zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Donzen dekbedden en gratis baby-/kinderbedjes
  • Badkamers met milieuvriendelijke toiletartikelen en douches
  • Flatscreentelevisies van 24 inch met kabelzenders
  • Gemeubileerde balkons of terrassen, ledlampen en koelkasten

All-inclusive details

Er zijn all-inclusive kamertarieven beschikbaar bij Hotel Rosamar & Spa. Deze prijzen zijn hoger omdat eten en drinken op het terrein bij de kamerprijs zijn inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).

Belastingen en fooien

Fooien zijn inbegrepen. Extra fooien, naar goeddunken van de gast, worden aanvaard.

Eten en drinken

Buffetmaaltijden en snacks inbegrepen
In één of meer zaken is het aantal en type dranken beperkt

Landactiviteiten

Fitnessfaciliteiten

Lessen/spelletjes

Aerobicslessen
Pilateslessen
Aquafitness

Entertainment

Entertainment en activiteiten ter plaatse

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (EUR 21 per dag); reserveren verplicht
  • Overdekte parkeerplekken ter plaatse (EUR 25 per dag)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.00 uur: EUR 15 voor volwassenen en EUR 12 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een zwembadbar
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Grill Avi Pere
  • Ona Pool Snack Bar
  • Restaurante Cafe Ferretti

Dingen om te doen

  • 3 buitenzwembaden
  • Avondentertainment
  • Binnenzwembad
  • Concerten/liveshows
  • Fietsenverhuur
  • Fietsreinigingsruimte
  • Fietstochten
  • Kinderzwembad
  • Sauna
  • Sportschool
  • Stoombad
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Volledig uitgeruste spa
  • Waterglijbaan

Gezinsvriendelijk

  • 3 buitenzwembaden
  • Babybed in de kamer
  • Binnenzwembad
  • Kinderwagen
  • Kinderzwembad
  • Koelkast op de kamer
  • Lifeguards aanwezig
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Waterglijbaan

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisjes

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes
  • Conferentiecentrum (100 vierkante meter)

Buiten

  • Aan het strand
  • Aan het vlonderpad/de promenade
  • Aan het water
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Strandlakens
  • Terras
  • Tuinmeubels

Volledig uitgeruste spa

  • Massage
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Stoombad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijk zwembad
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijke spa
  • Rolstoeltoegankelijke sportschool
  • Zwembad met helling aanwezig

Meer

  • 2 gebouwen
  • 5 etages
  • Feestruimte
  • Gemeenschappelijke woonkamer
  • Lifeguards
  • Ramen met dubbelglas
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% biologische voedingsproducten
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Ten minste 80% van de voedingsproducten komt van lokale producenten
  • Uitgebreid recyclingbeleid
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten
  • Voorlichting over plaatselijke cultuur en plaatselijk ecosysteem

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Gratis babybed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Tandenborstel en tandpasta

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 24 inch met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Champagneservice
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bulkdispensers voor toiletartikelen
  • Bureau
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Kluisje
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Renovaties en sluitingen

Deze accommodatie is van 2 november 2025 tot 31 maart 2026 gesloten (datums kunnen wijzigen).

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 1.32 per persoon, per nacht voor maximaal 7 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 17 jaar.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 15 voor volwassenen en ca. EUR 12 voor kinderen
  • Toeslag voor overdekt parkeren: EUR 25 per dag
  • Toeslag voor parkeren in de buurt: EUR 21 per dag (op 30 meter afstand)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Spatoeslag: EUR 12 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie HG-000086
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Rosamar Lloret de Mar
Rosamar Lloret de Mar
Hotel Rosamar Garden
Rosamar Garden Hotel Lloret De Mar
Rosamar Garden Resort Lloret De Mar, Costa Brava, Spain
Hotel Rosamar & Spa****S Lloret de Mar
Hotel Rosamar S Lloret de Mar
Hotel Rosamar S
Rosamar S Lloret de Mar
Rosamar S
Hotel Hotel Rosamar & Spa****S Lloret de Mar
Lloret de Mar Hotel Rosamar & Spa****S Hotel
Hotel Hotel Rosamar & Spa****S
Hotel Rosamar Spa
Rosamar & Spa S Lloret De Mar

Veelgestelde vragen

Is Hotel Rosamar & Spa voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad, 3 buitenzwembaden en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Rosamar & Spa?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij Hotel Rosamar & Spa te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van EUR 25 per dag. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Rosamar & Spa?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Rosamar & Spa uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Hotel Rosamar & Spa all-inclusive voordelen?

Sommige tarieven van deze accommodatie zijn all-inclusive.

Waar ligt Hotel Rosamar & Spa?

Dit hotel in Centrum van Lloret ligt aan het strand, in het stadscentrum en binnen 2 km afstand van Strand van Lloret de Mar en Playa Fenals. Ook Strand van Sa Caleta en Museu del Mar liggen binnen 10 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel Rosamar & Spa

8,0

Zeer goed

8,2

Netheid

9,2

Voorzieningen

8,4

Personeel en service

8,2

Milieuvriendelijkheid

7,8

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 34 van 88 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 29 van 88 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 88 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 88 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 88 beoordelingen

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Fouad

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Rami

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avons passé un très bon séjour en famille à l’hôtel Rosamar & Spa. La piscine est agréable, la plage est toute proche, les repas sont corrects et l’accueil très sympathique. Le personnel parle français, ce qui facilite beaucoup les échanges. On nous a même trouvé une chambre plus grande avec vue sur mer pour un prix très correct. Merci pour cette belle expérience !
4 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Malin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bra läge nära strand och stad. Fint hotell och bra service. Vi trodde dock att det skulle vara 18+ på hela hotellet men det var det inte, men det störde inte så mycket ändå. Wifi krånglade, hissarna var väldigt långsamma. Men i det stora hela så var det en fin upplevelse och vi trivdes bra. Trevlig frukostbuffé!
7 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

philippe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bassiniste

Tout a été parfait équipement amabilité du personnel tranquillité confort Avec 2 points particuliers à souligner le personnel à l’accueil parle français et un restaurant grill qui remplace le buffet Que du bonheur et nous sommes prêt à revenir
7 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Marina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Besondere Danke Evelina von Rezeption sehr hilfsbereit ind kompitent
12 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Victoria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not 5 starts bcs of broken AC

Overall our stay was good 4* not 5* because of broken AC in the room. My husband, 13 months old toddler and I travelled from the US 7 hours flight & 6 hours time difference. Then 1 hour of train ride & taxi 30 min rideto the hotel and we checked into hotel room with broken AC. We reported it immediately as it was summer June around 85 F and humid. Front desk lady came up to the room to help us to adjust AC properly. However, it was broken. Then she informed us that engineer guy will come to the room shortly to fix it. We waited 15 min no one came. Therefore, we had to wait more than 40 min for the engineer guy to come, while we all including a crying toddler were exhausted. We had no choice but to come down to front desk 2-3 times with a crying toddler in my arms to complain about the room, only after 3rd time front desk lady finally made a decision and showed us a smaller room with working AC. Question: is that a hotel policy to remedy hotel guests experience only after guests come down to FD 3 times to complain? If that’s the case, then it’s a terrible customer service. As far as I know, hotel staff shall respond within 15 min or so or simply change the room. Because it is not guests fault that they checked in to the room with broken AC. Otherwise, the front desk ladies were quite responsive, courteous, and professional. Maria helped me to book bus tickets to the airport. Very grateful for that. Restaurant staff were very friendly and super nice with a toddler.
9 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Marilyn

8 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Geir Åge

Reisde met familie
6 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Gabriel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location, near to the beach and restaurants. The corridor to the lift a little bit long
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Viktoriia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Wonderful place

Amazing location, great service.
6 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Angelinis

3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

patricia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Annie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Salah

1 nacht verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Je ne recommande pas

Usine à touristes, 4 étoiles non mérité. Confort moyen. Toutefois le personnel est agréable. Buffet sans plus, cuisine insipide.
6 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Pawel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Kamil

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

Zakaria

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Jeff

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

3rd Visit

We have visited this hotel for the last 3 years On a half board basis and have never had a problem. never used the pools or spa but they look OK The food is mainly good but can sometimes be verging on the cold side. The TV has a good selection of channels All the staff seam nice & friendly
View from room
5 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Alexis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

3 jours en famille

Très bon hôtel, que ce soit la chambre, le restaurant ou les services. Piscine intérieure agréable
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Paula

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bon emplacement.

Tres bien place. aimables. Domage la restauration rien etais bon.et jai pris un massage ,la fille sorte de la cabine et mas massa la moitie du temps. Je recomande pour dormir.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Brad

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice
4 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Cristian

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
On the beach, good restaurant. Valentina is a very dedicated guest, finding solution. In my opinion room 102 is terrible: smell, noise, ants and bugs. Valentina offer me an other room but was difficult to remove all.
6 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

FRANCESCO

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quasi tutto eccellente ad eccezione di uso di 1 solo ascensore , visto che L altro era un montacarichi , Crede che una struttura di queste dimensioni dovrebbe avere un ascensore più capiente e un po’ più moderno , per il resto tutto ottimo l’accoglienza alla reception il personale la piscina ad eccezione del ristorante garden in cui sono stato una sera che subito dopo ho desistito con personale non all’altezza , menu con scelta limitata tutt’altro che il buffet è sempre eccellente molto vario qualità buona.
4 nachten verbleven in augustus 2023