Een binnenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van htop Royal Star & SPA

4 out of 5
htop Royal Star & SPA
C/ Vila de Blanes, 70, Lloret de Mar

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 116 van 598 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 176 van 598 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 153 van 598 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 84 van 598 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 69 van 598 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Bilal

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bed litle bit dead
4 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Sezgin

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet voor kinderen
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Manager op 4 mei 2023
Beste gast,Bedankt voor dit bericht.Spijtig dat uw verblijf niet naar tevredenheid was. We hadden graag geweten wat we kunnen verbeteren om u een betere ervaring te bieden.Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Raz

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel maar verouderd hotel!
Heel vriendelijk personeel maar het hotel is enorm verouderd, muf ruikende kamers, geen variatie in het eten, nog oude wollen dekens op de bedden en zeer dunne wanden zodat men zelfs de buren gewoon hoort converseren met elkaar.
7 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Traveline

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
9 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ontzettend uitgebreide buffetten. Kan soms wel erg massaal zijn.
4 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamers niet comfortabel kussen en bed slaapt niet lekker,zwembad kleine receptie personeel ongeduldig... Geen animo binnen Hotel Hotel is niet vlak bij het strand
6 nachten verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Naim, Gent

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oud en versleten hotel
Kleinschalig hotel dat staat voor massatoerisme. Vooral gepensioneerden en marginalen. Zeer slecht,geen variatie in eten lauw en smaakloos geen kok aanwezig. Bedden precies beton,veringen komen zo door de matras. Uitkijk balkon op een witte betonnen muur. Muffe geur in binnen zwembad. Geboekt voor 4 dagen na 1 dag ander hotel opgezocht. Conclusie voor toekomstige gasten ander hotel opzoeken. Wij zijn naar Santa Sussana geweest.Gelogeerd in Onabrava en Spa. Prachtig hotel met uitstekend eten en accommodatie.
4 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel
goed familiair hotel. ook in de winter lekker behaaglijk.

10/10 – Uitstekend

RENEE

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent séjour à l'hôtel. J'ai adoré.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Francisco

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo genial
6 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Ramona

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La estancia ha sido muy cómoda y todo perfecto
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Manuela

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Lina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bueno, limpio y práctico
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Silvia

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Las chicas de la animación muy simpáticas y con ganas de hacer actividades
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

ABELENDA GARCIA JOSE

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Está al lado de un cementerio. La cena malísima. El personal del restaurant borde , la recepción muy bien.
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Maria

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service
The food was terrible few things but no cook properly
3 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Oliver

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel en mal estado , los muebles viejos , sin champu en wc , turmos de spa de 45 min y aforo lleno , es decir , escojes un hotel con spa y no pudimos ir . Sin duda hotel nada recomdable , el bufet era la guerra y la calidad de la comida horrible.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Manager op 7 mrt 2024
Estimado Oliver,Agradecemos sinceramente que se haya tomado el tiempo de compartir su experiencia.Lamentamos profundamente que su estancia no haya cumplido con sus expectativas. En cuanto a los muebles, nos esforzamos por mantener nuestras instalaciones acogedoras y en buen estado, y agradecemos su observación. Respecto a los amenities como el champú, nuestro equipo siempre está dispuesto a proveer los elementos necesarios para una estancia confortable, y lamentamos si hubo algún descuido durante su visita. Entendemos que la disponibilidad del spa es importante para nuestros huéspedes y nos disculpamos si no pudieron disfrutar de esta experiencia debido al aforo. Nuestro buffet ofrece una variedad de opciones y nos preocupa saber que no encontró la calidad de la comida a la altura. Valoramos todos los comentarios y tomamos nota para seguir mejorando.Esperamos tener la oportunidad de recibirle nuevamente y ofrecerle una experiencia que cumpla con sus expectativas. Saludos cordiales,

6/10 – Redelijk

Julienne

3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Josée

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien situé dans Lloret, proche de la station d’autobus, du centre-ville. Bouffe excellente et très propre.
6 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

mr ajil

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Bruyant , nettoyage a revoir (pas de nettoyage correctement durant notre sejour )
4 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Sihem

Positief: Netheid, personeel en service
Merci
3 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

LALBAT

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Très très bruyant, aucune insonorisation dans les chambres. Pas de choix de nourriture et vraiment très médiocre. Impossible d'avoir du savon dans la salle de bain les récipients sont toujours vides.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Ronnie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ok
3 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Antonio

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Bruno

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel pas agréable distant et non attentif aux demandes au bar surtout point négatif à revoir !
3 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

David

Reisde met partner
Negatief: Netheid
La comida muy buena pero mucho descontrol para el spa pedían pedir hora cuando abia gente que entraba y salía como quería y nadie avía nada
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Manager op 11 feb 2024
Estimado David,Gracias por visitarnos.Nos alegra saber que la comida fue de su agrado, ha sido un placer hospedarle.Lamentamos si hubo alguna confusión respecto al acceso al spa; nuestro objetivo es proporcionar un servicio organizado y tranquilo para el bienestar de los huéspedes. Aseguramos que seguimos un estricto protocolo de higiene y mantenimiento para garantizar las mejores condiciones en nuestras instalaciones, tal como lo refleja nuestra política de cambio y desinfección diaria del agua del jacuzzi.Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente para mejorar su experiencia. Un saludo cordial,

6/10 – Redelijk

Esther

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Finde en familia
El hotel no está mal, y las habitaciones estan muy limpias. Las camas son duras, pero a mi me gustan así. Lo único malo, es la comida, la verdad es que la calidad y la variedad dejaba mucho que desear.
1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Irene

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Le sobra 1 o 2 estrellas
Las paredes y ventanas de papel de fumar. En la 4a planta se hoye todo el jaleo de la zona de terraza. La comida regular… Lo que peor me ha sentado es ver como tiraban a la basura una bandeja llena de huevos que sobraron del desayuno. Para ir a la piscina interior hay que reservar y solo te dejan 45 minutos. Las camas muy duras. Por lo demás, el personal muy amables.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Manager op 7 jan 2024
Estimada Irene,Le agradecemos que se haya tomado el tiempo para compartir su experiencia.Nos complace saber que encontró a nuestro personal amable. Lamentamos que la experiencia con la comida y la comodidad de las camas no haya estado a la altura de sus expectativas. En cuanto a su observación de los alimentos, nos esforzamos por manejar los recursos de manera responsable y tomar nota de sus comentarios. Respecto a la reserva para la piscina interior, este sistema nos permite garantizar un servicio de calidad y el cumplimiento de los protocolos actuales de seguridad y bienestar.Nos alegra que haya destacado la limpieza de la habitación.Esperamos tener la oportunidad de recibirla nuevamente y mejorar su experiencia. Cordialmente,

10/10 – Uitstekend

Nuria

1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LAMENTABLE
Une honte - Lamentable : * ALL INCLUSIVE : seulement de 10h à 23 h. Vous voulez boire un café avant 10 h, vous payez. Boire un verre après 23 h, vous payez. Cela aurait dû être spécifié dans la présentation de cette option. Pourquoi « HOTEL.COM » ne le précise pas ! * ALL INCLUSIVE : Un seul choix de cocktail par jour - Pourquoi ce n'est pas spécifié lorsqu'on prend l'option ? * Dernière nuit : impossible de dormir. Du bruit jusqu'à 3h - 4 heures du matin. En effet l'hôtel a hébergé des équipes de handball pour une compétition : Du premier au troisième étage ...de balcons à balcons, dans les couloirs ..les jeunes parlaient très fort, criaient ....IMPOSSIBLE DE DORMIR. Cette nuit devrait être remboursée ! • Piscine / SPA : Génial, deux personnes dans la piscine, nous sommes allé à la réception demander l’accès à 16h30 ….HE NON il a fallut attendre 17 h pour pouvoir y rentrer malgré que seulement deux personnes étaient présentes. En effet cela marche par tranche de 45 minutes….. • Repas : A notre grande surprise il y avait deux tours. Et impossible de choisir. A notre arrivée nous avons eu une carte spécifiant le début et la fin du repas… début 19 h !!! Tous ces éléments ne figurent pas sur le site et cela est à se demander si c’est vraiment règlementaire. En effet l’option ALL INCLUSIVE devraient préciser les conditions et la piscine n’est pas ouverte comme précisé sur le site, je n’ai vu aucune part les tranches de 45 minutes à réserver !!!
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marta Roca, Directrice générale op 10 jan 2024
Cher hôte,Merci de votre retour d'expérience.Nous sommes navrés que votre séjour n'ait pas pleinemnt répondu à vos attentes.Nous avons pris bonne note de vos remarques et vous en remercions.Nous tenons à préciser que les horaires du dîner sont bien définis pour permettre une organisation optimale et assurer la qualité du service à tous nos hôtes. Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez été dérangés par du bruit lors de votre dernière nuit et nous comprenons que cela ait pu affecter votre confort. Nous accueillons régulièrement des groupes et faisons de notre mieux pour maintenir le calme dans notre hôtel. Enfin, nous prenons note de vos commentaires sur les horaires de la piscine. Nous travaillons constamment à l'amélioration de nos services et votre retour est précieux à cet égard.Nous espérons avoir l'opportunité de vous recevoir à nouveau pour un séjour 100% en adéquation avec vos attentes.Bien à vous,Marta Roca, Directrice générale

2/10 – Ontzettend slecht

Jean-François

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chambre très bruyante au rdc Hôtel vieillot
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Manager op 31 dec 2023
Cher Jean-François,Nous vous remercions pour ce retour.Nous sommes navrés d’apprendre que votre séjour ne vous a pas donné entière satisfaction. Nous prenons note de vos commentaires sur la chambre et nous nous efforçons d'améliorer continuellement nos installations pour offrir un séjour confortable et le plus calme possible à nos hôtes. Nous regrettons que votre perception ait été différente.Nous vous souhaitons une très belle année 2024.Bien à vous,

10/10 – Uitstekend

Severine

5 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Jean-Pascal

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

María Teresa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Gemma

Positief: Netheid, voorzieningen
Muy bien todo
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Una noche de hotel
Bueno la chica de recepcion una de ellas un poco grosera y el dia 12/11/23 cerraba el hotel y algunas cosas de las istalaciones ya no te dejaban usarlas y no fuy avisada hasta no llegar al hotel la cena escasa y fria casi todo el desayuno genial las chicas de la limpieza muy bien el señor de recepcion muy amable y la mujer tambien del ultimo dia ,la piscina interior el agua fria pero es preciosa
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Dalila

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
2 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Souvenir

Positief: Netheid, personeel en service
Hôtel à bannir ! Aucune tranquillité
Hôtel mal insonorisé ! Trop bruyant ! Dîner décevant…
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Manager op 12 nov 2023
Cher Souvenir,merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience dans notre hôtel.Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez trouvé notre hôtel bruyant et que le dîner n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Notre hôtel est situé dans un quartier calme, à 10 minutes à pied de la plage de Fenals et à 20 minutes à pied du centre de Lloret de Mar. Nous veillons à offrir un environnement paisible à nos clients, et nous prendrons en compte vos remarques pour améliorer notre insonorisation. Également, nous proposons un buffet varié avec des plats cuisinés en direct et des dîners à thème. Nous sommes désolés si cela n'a pas répondu à vos attentes et nous travaillerons pour améliorer notre offre gastronomique.Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau pour vous offrir une expérience plus satisfaisante. Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Nora

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Propre pas cher
5 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Kathrin

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nie wieder

10/10 – Uitstekend

romain

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

josette

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nous avons passé un très bon séjour
5 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jean marie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon séjour
5 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Issam

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
me gusta , ideal para familias .
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Maria Teresa

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen hotel, seguro que volveremos.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Anna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eccezionale
La strutture è eccezionale e offre servizi ottimi. Si possono lasciare le valigie prima e dopo il soggiorno senza costi aggiuntivi. Il vero problema, secondo me, è che è troppo grande e nonostante io abbia soggiornato a settembre, c'era coda per qualsiesi cosa. Nella SPA c'è grande confusione nonostante sia necessario prenotare, coda per la colazione e per la cena. Resta però un hotel molto bello con letti comodi, tv satellitare, ottimo cibo
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Ibrahym

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023