Een seizoensgebonden buitenzwembad

Beoordelingen van Surf Mar Hotel

4 out of 5
Surf Mar Hotel
C / Ramon Casas 9, Lloret de Mar

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 21 van 109 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 45 van 109 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 21 van 109 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 109 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 109 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Yagoubi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Laura Arce, Social Media Manager Samba Hotels op 29 sep 2021
¡Gracias por su valoración!

10/10 – Uitstekend

Rui Henrique

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Michaela

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gute, ruhige Lage im Herzen Lloret de Mar. Fußläufig zum Meer in nur wenigen Metern erreichbar. Man kann sehr gut entspannen. Service und Personal gut, ebenfalls Speiseauswahl gut, vielfältig und wirklich lecker. Wir werden höchstwahrscheinlich wiederkommen. Alles in allem sehr zufrieden. 👍
13 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Carlos

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hermosos dias
4 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Roberto

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Non funzionava l'aria condizionata
5 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Estanislao

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Habitaciones antiguas y mediocres
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Adil

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Le sejours a était super mes mes hotel a rénover
7 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Abdellah

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hôtel bien situé mais !!
Hôtel bien situé ( plage et commerces), personnel sympathique Dommage les chambres sont vieillottes et mal entretenues: Clim ne fonctionne pas très bien, poussière, chambres mal isolées et odeurs d’humidité dans le hall et les couloirs de l’hôtel
3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Gevorg

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Point positif - bonne emplacement et c'est tout. Enregistrement trop long Personnel du bar même pas 1 souris durant 5 jours. Restaurant - c'est le pire à volonté que j'ai jamais vu . Petit dej tout les jours absolument même chose. Dîner toutes les salades ont été composé de restaurants de jour d'avant. Très peu de choix. Pour ce prix on peut trouver des hôtels bien mieux
5 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Abdellah

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel bien situé
Hôtel bien rapport qualité prix - très bien situé- recommandé pour une famille avec enfants ( c’est idéal ). Propreté des chambres à améliorer Service bien
4 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Daniel

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

patricia

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Séjour agreable
Bon sejour avec notre petit fils de 10 ans. Chambre spacieuse et convenable, établissement qui demande un peu de renovation mais sympa et propre belle piscine tres bien entretenue à 2 minutes de la mer.
5 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Pascale

2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Karl-Heinz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Strandnähe. Sehr gutes Preis- Leistungsverhältnis
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Gregorio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El trato muy bueno, la comida de calidad, la animación divertida.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van . op 23 aug 2022
Buenos días, gracias por sus comentarios:-) Hasta la próxima.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Hôtel bien situé, à deux pas d’une superbe plage. La piscine est assez grande. Les chambres ont besoin d’une remise en forme.
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Laura Arce, Social Media Manager Samba Hotels op 29 sep 2021
Bonjour, J'apprécie tous vos commentaires, nous voulons offrir un séjour inoubliable en nous efforçant de maintenir notre hôtel à jour, nous vous informons que nous continuons à améliorer nos installations afin que la prochaine fois que vous nous visitez, vous ayez une expérience encore meilleure. Avec nos meilleures salutations.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ce qui m'avais pas plu C'étais une galère pour trouvé une place de parking et leurs parking est toujours complet et c'était impossibles de réservé une place donc j'avais payé durant tout mon séjour. Et le personnel n'était pas très agréable surtout l'agent de sécurité.
13 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Laura Arce, Social Media Manager Samba Hotels op 29 sep 2021
Bonjour, Nous sommes très désolés qu’au moment de votre arrivée, le parking était complet. Nous ne faisons pas de réservation de parking car le jour du départ, nous ne savons pas à quelle heure marchent les clients de notre établissement. Il est donc difficile de gérer les réservations. Nous vous informons que nous continuons à améliorer nos installations afin que la prochaine fois que vous nous visitez, vous ayez une expérience meilleure. Avec nos meilleures salutations.

8/10 – Goed

Lloyd

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good weekend away
The stay was good overall. We enjoyed the pool and activities inside the hotel such as the mini golf, gaming area, poolside games. The proximity to the beach was good. What could improve was setting breakfast times to avoid the queues in the morning, we were asked to eat at the bar but the bar sent us back as they were full. I would suggest making sure the availability in the bar is better when sending guests to the bar and that there is sufficient food setup. The air-conditioning in the room takes a long time to cool the room but was sufficient if started during the day for a comfortable evening sleep.
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Laura Arce, Social Media Manager Samba Hotels op 29 sep 2021
Hello Lloyd, We appreciate all your comments, we inform you that we continue to improve our services and hope you have the opportunity to enjoy it on your next visit. Best regards.

8/10 – Goed

Antonio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Moisés

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Gabriel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Lahoucine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Nicolas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weekend
Mon séjour était convenable le buffet moyen
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

michal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Laura, Biot

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Avec le probleme du covid ce n etait pas facile mais nous avons quand même maintenu notre sejour. L equipe de restauration au top
5 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Environnement très bien Chambre très bien Restaurant très bien
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Jose

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agradavel.
Foi uma estadia agradável, tudo correu correu bem. staff eficiente e simpático.
4 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Anna

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Delusione
Il nostro soggiorno di 21 giorni in questo hotel è stata una vera delusione! Nonostante di posizione fantastica- fronte mare e territorio molto bello, la struttura è tenuta molto male, le camere fatiscente: bagno con sanitari destrutti e mal funzionanti, i mobili rovinati, le tende bucati e le pareti sporchi. Invasione delle formiche in bagno non permeteva di lasciare il cibo per il cane nella ciotola per terra.... amministrazione del albergo a tutte le nostre richieste rispondeva, che sono le camere economiche, pero costano come in albergo di 4 stelle, invece in realta non vale neanche 3!!! Il ristorante invece è stato rinnovato e qualita del cibo e la scelta abbastanza buone. Pulizia scarsa- tavoli e piatti sono sporchissimi. Unica cosa positiva, che in albergo si ammettano animali, che la cosa molto rara per la Spagna in generale.
21 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Assistenza clienti Samba Hotels op 1 nov 2019
Ciao Anna, grazie per aver condiviso la tua opinione. Mi dispiace sapere che non sei soddisfatto. Mi scuso se non abbiamo coperto le tue aspettative. Siamo consapevoli di disporre di camere in attesa di rinnovo, motivo per cui sono economiche e beneficiano di una riduzione degli standard. L'hotel è in fase di ristrutturazione e speriamo di annunciare presto la ristrutturazione di tutte le camere. Inviamo i vostri reclami al servizio di qualità centrale per garantire un miglioramento. Cordiali saluti. Juan Pablo alcalá

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Salle de bain des chambres économiques vraiment vieillottes. Très bon buffet et grand parc très agréable. L'accueil du personnel se limite au minimum... Satisfait dans l'ensemble.
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Service à la Clientèle Samba Hotels op 1 nov 2019
Merci beaucoup pour votre commentaire et votre évaluation. À propos de la chambre, nous vous informons que nous travaillons encore à l’amélioration. Avec mes meilleures salutations, Juan Pablo Alcalá

6/10 – Redelijk

Mouhsine

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chambres très sales
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Service à la Clientèle Samba Hotels op 15 sep 2019
Bonjour Mouhsine, nous nous excusons si notre service de nettoyage n’a pas bien fait son travail. Nous parlerons à notre personnel par faire plus attention lors du nettoyage des chambres. Merci pour partager votre opinion. Cordialement, Juan Pablo Alcalá.

8/10 – Goed

Isa

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La situation de l hôtel à 50 mètres de la plage de fenals, par contre les chambres demandes de la rénovation
14 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Service à la Clientèle Samba Hotels op 15 sep 2019
Merci beaucoup de nous avoir accordé votre confiance et de rester avec nous. Nous apprécions vos opinions qui nous aident à améliorer. Nous commentons que nous continuons à rénover nos chambres pour offrir une meilleure expérience à nos futurs clients. Cordialement, Juan Pablo Alcalá.

6/10 – Redelijk

Corinne

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Problème dès l'arrivée, preuve de la confirmation par papier non valable sur le téléphone...parking privé de l'hôtel mais pas possible de réserver par internet et complet sur place, parkings aux extérieurs complets aussi car l'hôtel est face à la mer, donc 20mn de marche pour garer sa voiture... l'hôtel a besoin d'être rafraîchi, buffet basique ...
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Service à la Clientèle Samba Hotels op 23 aug 2019
Bonjour Corinne, merci beaucoup pour partager votre opinion et évaluation. Nous sommes très désolés qu’au moment de votre arrivée, le parking était complet. Nous ne faisons pas de réservation de parking car le jour du départ, nous ne savons pas à quelle heure marchent les clients de notre établissement. Il est donc difficile de gérer les réservations. Nous apprécions vos commentaires, c’est notre meilleur outil d’amélioration. Cordialement, Juan Pablo Alcalá.

8/10 – Goed

Juanma

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel viejo para un 4 estrellas!!!!
Comida buena,pero hotel muy viejo para un 4 estrellas,baños años 70,necesita una reforma urgente!!!!
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the overall is quite good and worth the money, the only thing to improve is the wine served in the restaurant I think.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Customer Service Samba Hotels op 25 jul 2019
Hello! We would like to thank you for staying with us and your confidence. We hope to welcome you again at Samba Hotels very soon. Best regards, Juan Pablo Alcalá

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EXTRA !
La Costa Brava est toujours aussi belle ..... et nous avons passé un très agréable WE
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Atención al cliente Samba Hotels op 23 jul 2019
Chère Client, merci beaucoup pour partager votre opinion et commentaires. Nous sommes très heureux de savoir que vous avez passé un très bon séjour. Avec nos meilleures salutations, Juan Pablo Alcalá

8/10 – Goed

Dumitru

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyed
Pretty nice, wonderful place to spend your holiday with your family. Buffet is good with a lot of options to choose from. One downside - water (even tap water) is not included in your meals price. Rooms and balconies are clean, spacious with a beautiful sea view.
8 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Customer Service Samba Hotels op 12 jul 2019
Hello Dimitru, thank you very much for your comment and valuation. We are very happy that you have enjoyed your stay at the hotel, we are a hotel committed to our guests and we always want to provide the best experience. Best regards, Juan Pablo Alcalá

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Une bonne adresse
Très bonne situation géographique Établissement très propre Self très varié Superbe piscine à 2 pas de la mer.
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Service à la Clientèle Samba Hotels op 15 jul 2019
Bonjour, Merci pour votre agréable commentaire. Nous nous réjouissons que vous ayez passé un très bon séjour et nous espérons vous revoir bientôt dans notre hôtel. Avec nos meilleures salutations, Laura Arce

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brilliant! Right on the beach. Clean. Lovely staff. No complaints at all
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Customer Service Samba Hotels op 26 jun 2019
Thank you very much for your good valoration and comments. We hope to welcome you again at Samba Hotels very soon. Best regards, Juan Pablo Alcalá

8/10 – Goed

Sarah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for money
Good location next to the beach. Not much in the way of nightlife but only 10 min walk into lloret de mar centre. Good food and good choices on buffets. Good value for money. Staff very friendly. Room was a little dated but after speaking to people in the area apparently they are doing rooms up
7 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Juan Pablo Alcalá, Customer Service Samba Hotels op 19 jun 2019
Hello Sarah, we are very happy that you have enjoyed your stay at the hotel. We are a hotel committed to our guests and we always want to provide the best experience. We hope see you again very soon at Samba Hotels.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location, plenty of food and drinks at dinner place. Balcony on all rooms but No refrigerator on rooms.
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Customer service Samba Hotels op 29 mei 2019
Hello, thank you very much for your comment and valuation. We are happy to know you had a nice time and a pleasant stay. We hope welcome you again at Samba Hotels very soon. Greetings, Juan Pablo Alcalá

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FATAL, muy mal estado
El hotel no cumple las perspectivas de un hotel de 4 estrellas. Habitaciones en muy muy mal estado. Colchón y cojines mal. Baño deprimente, el armario roto. Luz no funcionaba, mando de la tele sin pilas....FATAL
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Atención al cliente Samba Hotels op 8 mei 2019
Hola! Muchas gracias por su valoración y comentario. Apreciamos enormemente los comentarios y sugerencias de nuestros clientes y hemos remitido sus quejas al departamento de calidad para garantizar la mejora. Saludos cordiales, Juan Pablo Alcalá

8/10 – Goed

Jose

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel in front of the sea
In front of the sea and with a beautiful garden and big pool. In general Very good option for short holidays. Only the beds aren't very comfortable.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Customer Service Samba Hotels op 26 apr 2019
Hello Jose, thank you very much for your comment and good valoration. About of the beds situation, inform you that we are doing a change beds quite numerous and we trust that they are of the taste of our clients. I am very sorry that when you was staying could not enjoy it. We hope to see you again at Samba Hotels very soon. Best regards, Juan Pablo Alcala

6/10 – Redelijk

benjamin

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Bien mais ménage à revoir...
Hotel sympas mériterai une petite rénovation mais côté ménage c'est pas sa en déplaçant Le lit je trouve un bonbon maché tout collant je le met en évidence pour que la femme de ménage le ramasse mais non les lit avait était fait redeplacer et le bonbon toujours dessous..... Sinon situation géographiques idéal plage à 50m buffet comme tous les buffets espagnol classique
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Service à la clientèle Samba Hotels op 16 apr 2019
Bonjour Benjamin, Mercie de votre évaluation et de vos commentaires. Nous apprécions toujours les remarques et suggestions de nos clients. J’ai transmit vos plaints au service central de qualité afin d’assurer une amélioration. Salutations cordiales. Juan Pablo Alcalá

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
El restaurante para cenar un caos muy mala organizacion y poca gente trabajando en el comedor . la comida poca variacion y muy escasa tanto cenas como comidas e igual para desayuno . las habitaciones fatal muy muy viejas .
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Atención al cliente Samba Hotels op 1 mei 2019
Hola, Gracias por compartir sus comentarios con nosotros. Siento mucho que su estancia no haya cubierto sus expectativas y somos conscientes que tenemos habitaciones pendientes de reforma, es por eso que son las habitaciones económicas y tienen un descuento sobre las estandars. El hotel está siendo reformado poco a poco y esperamos en un futuro próximo poder darles la buena noticia de tener todas las habitaciones ya reformadas. Sobre el buffet, comunicamos sus quejas al departamento de cocina y restaurante para poder corregir estas incidencias. Un cordial saludo, Juan Pablo Alcalá

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

mar

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nos cobraban hasta por el wifi por la noche. Un manchurron en las escaleras marrón que estuvo 3 días...
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Juan Pablo Alcalá Customer Service Samba Hotels op 9 nov 2018
Hola Mar, con respecto al comentario acerca del Wifi, el hotel cuenta con una zona gratuita situada en el hall de recepción y para acceder a un Wifi de más calidad y en el resto de las instalaciones puede contratarlo en recepción. Acerca del comentario de la mancha informaremos al departamento limpieza para solucionar estos detalles. Muchas gracias por sus comentarios. Un saludo,