Junior kamer | Terras

Beoordelingen van Hotel Hof Van Gelre by Flow

4 out of 5
Hotel Hof Van Gelre by Flow
Nieuweweg 38, Lochem

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 34 van 88 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 40 van 88 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 88 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 88 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 88 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Diane

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk bed, fijne kamer, top ontbijt en heel vriendelijk personeel. Wij komen terug
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Marga

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Josée

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Petra

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

wim

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Randy Meerbeek (front office manager) op 2 feb 2024
Beste Wim,Dank voor je bezoek aan ons hotel en voor het achterlaten van je beoordeling. Graag tot ziens in het gezellige Lochem.

8/10 – Goed

Marion

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Randy Meerbeek (front office manager) op 2 feb 2024
Beste Marion,Dank voor je boeking en voor het delen van je beoordeling. We hopen je graag nog weer eens terug te zien als onze gast.

10/10 – Uitstekend

Lea

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was keurig netjes , hebben heerlijk geslapen in een prachtige kamer. Dicht bij het centrum. Ontbijt was goed maar heer erg jammer dat het brood met de handen gepakt moest worden. Geen tangen om het te pakken. Onhygiënisch.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Randy Meerbeek (front office manager) op 29 okt 2023
Beste Lea,Dank voor je feedback. Wij vinden die tangen bij het ontbijt juist niet zo hygiënisch, die heeft iedereen in de handen, dat broodje niet. Dank voor je compliment over de prachtige kamer.

10/10 – Uitstekend

Kelly

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Een heel gemoedelijk gastvrij hotel. We hebben er met veel plezier een nachtje geslapen. Vanuit Lochem hebben we 2 prachtige routes gefietst op de wielrenner. 😄🚴🚴‍♀️
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Randy Meerbeek (front office manager) op 5 okt 2023
Beste Kelly,Hartelijk dank voor je overnachting bij hotel Hof van Gelre. We hopen dat je een aangenaam verblijf hebt gehad bij ons en graag zien we je nog weer een keer terug als onze gast.

10/10 – Uitstekend

Dorine de

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Randy Meerbeek (front office manager) op 5 okt 2023
Beste Dorine,Hartelijk dank voor je overnachting en voor je beoordeling.Wellicht mogen we je in de toekomst nog weer eens als gast ontvangen. Je bent van harte welkom!

8/10 – Goed

peter

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Randy Meerbeek (front office manager) op 5 okt 2023
Beste Peter,Hartelijk dank voor je overnachting bij hotel Hof van Gelre. We hopen dat je een aangenaam verblijf hebt gehad bij ons en graag zien we je nog weer een keer terug als onze gast.

8/10 – Goed

Michiel

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Heerlijke dagen gehad in die fijne hotel. De mooie en zeer ruime 3-persoons kamer; het verwarmde binnenzwembad en het heerlijke, veelzijdige ontbijt, maakten het dusdanig dat wij hier nog wel eens naar terug willen keren.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Randy Meerbeek (front office manager) op 5 okt 2023
Beste Michiel,Hartelijk dank voor je overnachting bij ons. We hopen dat je een aangenaam verblijf hebt gehad bij hotel Hof van Gelre, graag zien we je nog weer een keer terug als onze gast.

10/10 – Uitstekend

Trudy

1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

H.

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Randy Meerbeek (front office manager) op 9 aug 2023
Beste,Dank voor uw 3 sterren beoordeling, graag zien we u nog weer eens terug als onze gast.

10/10 – Uitstekend

Jan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed Hotel. En een leuke omgeving.
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Randy Meerbeek (front office manager) op 5 jul 2023
Beste Jan,Heel hartelijk dank voor je hele mooie beoordeling, dit waarderen we zeer en hopen je uiteraard graag nog weer eens terug te zien als onze gast, je bent van harte welkom.

8/10 – Goed

Bianca

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hebben het heerlijk gehad.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Randy Meerbeek (front office manager) op 21 jun 2023
Beste Bianca,Hartelijk dank voor uw overnachting bij ons en uw beoordeling, wat goed om te lezen dat jullie het heerlijk hebben gehad bij hotel Hof van Gelre. We zien u graag nog eens terug als onze gast.

10/10 – Uitstekend

Hans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loopafstand tot centrum. Prima verblijf.
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Randy Meerbeek (front office manager) op 21 jun 2023
Beste Hans,Hartelijk dank voor uw overnachting bij ons en uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u een prima verblijf heeft gehad bij ons, we zien u graag nog eens terug als onze gast.

6/10 – Redelijk

Arie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige locatie en erg schoon. Terras service duurde erg lang, wellicht personeelsgebrek.. Zeker de moeite om naar toe te gaan
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Randy Meerbeek (front office manager) op 21 jun 2023
Beste Arie,Hartelijk dank voor uw overnachting bij ons en uw beoordeling, dit waarderen we zeer en we zien u graag nog weer eens terug als onze gast.

8/10 – Goed

EC

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Randy Meerbeek (front office manager) op 21 jun 2023
Beste,Hartelijk dank voor uw overnachting bij ons en uw beoordeling, dit waarderen we zeer en we zien u graag nog weer eens terug als onze gast.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor short stay
Prima 1-persoonskamer voor 1 of 2 nachten. Modern en recentelijk upgrade gehad zo leek. Heerlijk bed. Kamer nog niet helemaal klaar. TV stond op laag tafeltje op de grond. Moet denk ik nog aan de muur komen. Badkamer misschien wat krapjes mbt het toilet. Advies om toch iets van een douchedeur te creëren. Nu loopt de badkamer toch wat onder. Ontbijt was prima. voldoende keuze qua brood en beleg. Eindelijk weer eens een hotel waar de roereieren goed waren. en de bacon ook heerlijk crispy.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Randy Meerbeek (front office manager) op 19 mei 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons hotel en voor uw mooie review.Voor wat betreft de aandachtspunten over de kamer zal ik deze oppakken met het management team. Dank voor het compliment qua roerei en bacon.

10/10 – Uitstekend

Kees

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Randy Meerbeek (front office manager) op 19 mei 2023
Beste Kees,Graag willen we je heel hartelijk danken voor je mooie beoordeling, je begrijpt vast dat we dit zeer waarderen.

10/10 – Uitstekend

Ludmilla

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was ruim een netjes enige minpunt in de kamer was dat er een lamp was die gedeeltelijk voor de tv stond. Lamp zat vast op het bureau dus kon ook niet even verplaatst worden. Zwembad was heerlijk. Het ontbijt en diner ook. Het personeel was ontzettend vriendelijk. De locatie prima. Een paar minuten lopen naar het centrum. Voor herhaling vatbaar.
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

ziad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was goed
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Lizette

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Randy Meerbeek (front office manager) op 3 mrt 2023
Beste Lizette,Dank voor je mooie beoordeling naar aanleiding van je bezoek aan ons hotel. Graag zien we je nog weer eens terug als onze gast.

6/10 – Redelijk

Jolanda

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Goede locatie, goed eten. Beetje gedateerd en te weinig personeel zodat het huidige personeel harder moet werken en daardoor minder tijd voor een goede interactie met gasten.
Reactie van Randy Meerbeek (front office manager) op 3 mrt 2023
Beste Jolanda,Dank voor je boeking bij ons en voor het delen van je persoonlijke mening, we weten dat een paar ruimtes wat aandacht nodig hebben qua modernisering, daar zijn we nu ook druk mee bezig, we hopen dit jaar een flinke stap te kunnen maken hierin.

8/10 – Goed

Isidoor

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tot rustkomend hotel.
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Randy Meerbeek (front office manager) op 3 mrt 2023
Beste Isidoor,Hartelijk dank voor je overnachting(en) bij ons.Je mooie beoordeling waarderen we zeer en hopen je in de toekomst nogmaals als onze gast te mogen ontvangen.

8/10 – Goed

Ali Reza

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Centrale locatie, grote kamer

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig hotel met huiskamer-achtige bar en lounge.

2/10 – Ontzettend slecht

Michel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Versleten bed dat overheden. Aangegeven bij de receptie, de medewerker reageerde hier erg laconiek op
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Douwe

2 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Louis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zwembad en ligging zijn prima. Hadden een matige kamer (nr.213) boven het zwembad en roken de chloorlucht constant in de hotelkamer. Ook luidruchtig door zwemlessen/kinderen. Diner was matig. Let goed op met de eindafrekening, maak een kopie van de boeking want er is regelmatig onduidelijk of bijvoorbeeld de toeristenbelasting er wel of niet bij in zit.
2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Cornelis

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

D.

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Deniz

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

mustapha

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekende service vriendelijke mensen. Gewoon top hotel.
1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Wieke

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
De verwarming was ondeugdelijk. Onaangenaam koud.
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

W.

2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Alie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Cornelis

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, ook de kwaliteit prijs verhouding is okay. De kwaliteit gaat ver boven de vraagprijs uit. Zeer vriendelijk personeel. Uistekend ontbijt en 's avonds een goede kaart en heerlijk eten.
2 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Erik

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne 4-sterren lokatie. Aan de rand van het stadje, bushalte op 10 min lopen en treinstation op 25; oude stadscentrum op kwartier lopen. Lekker uitgebreid ontbijt, al vult men wel eens langzaam bij als het druk is. Klein maar prima zwembad (wel kamer-handdoek hergebruiken). Kamer was keurig, met moderne badkamer; door afwezigheid van douchegordijn wel enige overstroming op de vloer. Prima wandel- en fietsroutes in de buurt.
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette schone kamer, prima bedden, bij boeken stond 2 persoons bed, maar was 2 1persoons bedden met vervelende naad in het midden. Bij het ontbijt misten we het verse fruit, was ook niet goed geregeld met de geplande tijden, op onze tijd stonden nog 4 mensen voor ons te wachten. Diner op de kamer was uitstekend!
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima attente houding personeel
2 nachten verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Marlon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer en badkamer. Ontbij goed verzorgd. Erg vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Kamer was vrij klein en keek uit op een dak. Algemene ruimten, de lounge etc. zijn echter prima.
2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

alex, hof van gelre

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
personeel is vriendelijk. onze eerste kamer was erg verouderd. na klagen kregen we later een andere kamer die opgeknapt was. vind wel dat de prijs erg hoog is voor zo'n verouderde kamer.pisstraaltje in de douche. weinig licht in de badkamer. doorgezakt bed. en wat in beide kamers ontbreekt mijn inziens is een airco.
3 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

HdR, Voorburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel in een mooie omgeving
Erg plezierig en informeel hotel met een ietwat klassieke sfeer, fijn personeel, prima kamers en faciliteiten. Lochem is zeker een uitstapje waard!

10/10 – Uitstekend

P, naaldwijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed
Onze overnachting was erg plezierig en aangenaam, goed ontbijt. Vriendelijk personeel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aanrader Papendrecht
Een nacht prima bevallen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Hans, Den Haag

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel,kamers wel gehorig,ontbijt was voldoende maar had wel iets uitgebreider gekund. Bedden waren goed