Details afgelegen hut:
Gasten: Maximaal 6 gasten (gasten van 3 en jonger tellen niet mee in het aantal gasten. Woningen zijn geprijsd tegen een basistarief en extra nachtelijke gastkosten zijn van toepassing nadat het aantal gasten het basistarief overschrijdt)
Huisdieren: maximaal 3 (alleen honden) $ 30 / huisdier / verblijf van toepassing
Slaapkamers: 2 (beddengoed, kussens en dekbedden aanwezig)
Baden: 2 (badhanddoeken, handdoeken, washandjes, handzeep aanwezig - persoonlijke toiletartikelen / douchepunten niet meegeleverd)
Minimum boeking leeftijd- 21
Begane grond:
Vernieuwde ruimte met elektrische open haard, bank zitplaatsen (tweepersoons slaapbank) en een flatscreen-tv (satelliet- en dvd-speler)
Schilderachtige eetruimte
Nieuwe keuken met grote en kleine apparaten en bar zitplaatsen
Ligbad met bad / douche, wastafel en toilet
Toegang tot de hot tub achter en het grillplatform (propaan te koop)
Hoofdniveau privé slaapkamer met kingsize bed
Bovenste niveau:
Privésuite met kingsize bed
Ligbad met douche, wastafel en toilet
Exterieur Kenmerken:
Privé, bebost areaal
Bubbelbad
Achter bedekt dek
Vuurplaats (brandhout te koop)
Gasgrill (propaantank te huur)
Prive-vijver (pad toegang vanuit cabine) met dock en onderdak huis
Gemak functies:
Satelliet televisie
Centrale verwarming en koeling
Kan gehuurd worden met Hideaway Cabin en Sterling Lodge
Items inbegrepen in uw huur:
Volledig ingerichte keuken met borden / kopjes / kommen, glazen, bestek, kookgerei, bakvormen, bestek, grote en kleine apparaten (broodrooster, mixer, mixer, lekbak) en potten en pannen
Papieren goederen - papieren handdoeken en toiletpapier (3 rollen / 3 rollen per badkamer)
Vuilniszakken - binnen en buiten
Zeep- handzeep (badkamers en keuken), afwasmiddel, vaatwastabletten (indien van toepassing), wasmiddel (indien van toepassing)
Beddengoed en handdoeken- Volledig opgemaakte bedden met lakens, dekens en dekbedden, badhanddoeken, handdoeken, washandjes, vaatdoeken / kleding voor wassen en drogen, misc. reserve dekens (bedrag varieert per woning)
Veelgebruikte items voor uw verblijf:
Kleding en persoonlijke toiletartikelen - om allergene redenen leveren wij geen douchezeep, shampoo, conditioner, etc.
Voedsel en voedselgerelateerde artikelen - kruiden, koffie / koffiefilters, specifieke / unieke kleine apparaten (rijstkoker, slowcooker, enz.)
Brandhout / Vuuruitgangsmaterialen - zoals hierboven vermeld, u kunt ervoor kiezen om brandhout te kopen via ons bedrijf, wat 7 dagen vóór uw aankomst moet gebeuren
Grillpropaan of houtskool / aanstekervloeistof voor grillen (waar van toepassing) - zoals hierboven vermeld, kunt u ervoor kiezen om een propaantank te huren via ons bedrijf, wat 7 dagen vóór uw aankomst moet worden gedaan
badlakens
Dierbenodigdheden (waar van toepassing) - hondenkommen, riemen, hondenzakken, kratten / beddengoed
Specifiek / voorkeur beddengoed
Check-in / check-out tijden: Check-in is om 16.00 uur en check-out is om 11.00 uur (vroege check-in / late check-out kan worden toegevoegd aan uw reservering als een vergoeding, schema toelaat)
Betalingsvoorwaarden en annuleringsvoorwaarden:
50% van uw huursom is verschuldigd op het moment van boeking en de laatste betaling dient 30 dagen voor aankomst te zijn voldaan. Houd er rekening mee dat als uw reservering wordt gemaakt binnen 30 dagen na uw check-in, de volledige betaling verschuldigd is op het moment van boeking. Tenzij er een andere creditcard aan het kantoorpersoneel wordt verstrekt, worden de laatste betalingen automatisch in rekening gebracht op de geregistreerde kaart, op basis van het aantal gasten dat is geclaimd op het moment van boeking, 30 dagen voor aankomst. Merk op dat uw saldo kan veranderen als uw gasttelling of aantal huisdieren verandert. U kunt uw bezetting verhogen tot het inchecken en wij zullen uw kaart dienovereenkomstig belasten. Geen bezoekers overdag of extra gasten zijn toegestaan zonder toestemming van personeel of management.
Bij annulering meer dan 60 dagen van tevoren worden annuleringskosten van $ 75 in rekening gebracht. Bij annulering eerder dan 60 dagen na de incheckdatum wordt geen restitutie verleend, tenzij een nieuwe reservering door een andere partij in de plaats komt van de geannuleerde datums. De terugbetaling is het equivalent van de nieuwe huur, een volledige terugbetaling, of wat lager is. Merk op dat de "nieuwe reservering" niet betekent dat de gasten die annuleren de optie hebben om een andere datum in te plannen, waarbij het geld wordt gebruikt dat is betaald als een tegoed voor een toekomstige reservering.
Optionele annuleringsverzekering: Buffalo Lodging Company werkt samen met RentalGuardian. com ® en InsureStays TM om uw aanbetaling en andere vooruitbetaalde niet-restitueerbare betalingen met betrekking tot geplande reizen te beschermen. We raden u sterk aan om een optionele reisverzekering af te sluiten. Reisverzekering dekt risico's in verband met geplande reizen, zoals ziekte, accidenteel letsel of overlijden van u of een familielid (of van een reisgenoot), weersvertragingen, natuurrampen, onverwachte veranderingen in uw dienstverband en nog veel meer gespecificeerde redenen.
✓ De dekking kost 7% van uw totale reserveringsfactuur. De premie voor reisverzekeringen wordt in het algemeen niet terugbetaald na 15 dagen na aankoop.
✓ Als u als gedekte reiziger een medisch probleem heeft of reisuitstel of onderbreking ondervindt als gevolg van onvoorziene ontwikkelingen, kunt u uw claim indienen door te bellen naar (833) 610-0736.
✓ Gasten die ervoor kiezen geen reisverzekering af te sluiten, moeten weten dat nee
restitutie van uw aanbetaling (en) is beschikbaar als de annuleringsdatum binnen 60 dagen voorafgaand aan uw reserveringsdatum valt; daarom loopt uw gehele boekingsbetaling gevaar.
Voor meer informatie, bezoek https: // buffalolodgingco. rentalguardian. com / of raadpleeg uw dekkingsdocumenten.
Als u al een reservering hebt gemaakt en u wilt informeren over het toevoegen van dekking voor annuleringsverzekering, bel dan Buffalo Lodging Company op 1- (855) -HHCABIN.
Schadebeschermingsdekking: dit $ 49 schadebeschermingsprogramma is een dekking tot $ 500 voor onopzettelijke schade aan uw gehuurde eenheid die optreedt tijdens uw overdekte bezetting. Buffalo Lodging Company is verantwoordelijk voor het indienen van alle programmaclaims namens de huurders en de huurder wordt schriftelijk op de hoogte gebracht van een dergelijke claim. Verificatie van de huurder kan in bepaalde gevallen vereist zijn. Huurder is verantwoordelijk voor de kosten van reparatie van alle schade die de dekkingslimiet van het Property Protection Program overschrijdt. Het bedrag dat u betaalt voor het Property Protection Program omvat alle gerelateerde verzekerings-, technologie-ondersteunings-, service- en claimbemiddelingskosten, samen met administratiekosten
in rekening gebracht door de Buffalo Lodging Company voor het beschikbaar stellen van deze dekking. Dit programma dekt geen opzettelijke schade, die schade die het gevolg is van nalatigheid van de huurder of schade door niet-naleving van de voorwaarden van deze overeenkomst. Bepaling van werkelijke schade is uitsluitend naar goeddunken van Buffalo Lodging Company en de programma-acceptant. Zie gedetailleerde programmabeschrijving https: // verzekeringen. com / property-protection-guest-summary /.
Door een reservering te maken, is het duidelijk dat het beleid is herzien en door alle leden van de reserveringspartij wordt geaccepteerd. Een volledige lijst van onze algemene voorwaarden vindt u hier.