Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 6 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
0
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 6 beoordelingen" "
8 - Goed
1
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 6 beoordelingen" "
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 6 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 6 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
4
4,0/10
Netheid
4,8/10
Personeel en service
2,0/10
Voorzieningen
3,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
29 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
13 aug 2019
The front desk said they’ve stopped all dealings with Expedia.co. and then my booking and payment were invalid. So I had to make a new contract and paid money. Expedia.co. , please get back my money.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
2/10 – Ontzettend slecht
sam, san diego
6 apr 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The worst experience ever
Filthy hotel, beds have To box springs and 5 cm mattress pad, cockroaches in a room swarming, old furniture, people that work there don’t have an idea of what clean is, The whole hotel has run down and in need of a major facelift. Mosquitoes are all over inside the hotel and then the rooms.
sam
7 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
4 mei 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Moldy rooms - beds like a sack of rocks
Thank you to Mr. Nestor who moved me to a room that smelled less of mold that the first one assigned.
the AC was extremely noise, the bed SO uncomfortable.
the check out procedure horrendous - three people at the desk and it took them forever to verify that the room was prepaid through Expedia.
I transferred to another hotel.
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
3 apr 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer