Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Hôtel Eda-Oba

4 out of 5
Hôtel Eda-Oba
Eyadema, Lomé

Beoordelingen

3,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 6 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 6 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 6 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 6 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 6 beoordelingen" "

4,0/10

Netheid

4,8/10

Personeel en service

2,0/10

Voorzieningen

3,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

The front desk said they’ve stopped all dealings with Expedia.co. and then my booking and payment were invalid. So I had to make a new contract and paid money. Expedia.co. , please get back my money.
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

sam, san diego

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The worst experience ever
Filthy hotel, beds have To box springs and 5 cm mattress pad, cockroaches in a room swarming, old furniture, people that work there don’t have an idea of what clean is, The whole hotel has run down and in need of a major facelift. Mosquitoes are all over inside the hotel and then the rooms.
7 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Moldy rooms - beds like a sack of rocks
Thank you to Mr. Nestor who moved me to a room that smelled less of mold that the first one assigned. the AC was extremely noise, the bed SO uncomfortable. the check out procedure horrendous - three people at the desk and it took them forever to verify that the room was prepaid through Expedia. I transferred to another hotel.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
So SO