Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Aquarius Hotel

2 out of 5
Aquarius Hotel
20-22 Hogarth Road, Earl's Court, London, England

Beoordelingen

5,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 28 van 567 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 101 van 567 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 145 van 567 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 138 van 567 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 155 van 567 beoordelingen" "

5,4/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

4,2/10

Voorzieningen

4,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het personeel was erg aardig en het hotel was goed gelegen.
3 nachten verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Centraal hotel zeer dicht bij metrostation
De ligging van het hotel is ideaal. Je verplaatst je via het metrostation (3 min lopen) zeer gemakkelijk met de metro naar het centrum van Londen. Het ontbijt stelt niets voor. Om deze reden hebben wij op andere plekken ontbeten. De kamers zelf zijn klein en oud. Als je dit hotel puur gebruikt om alleen maar te slapen en er verder niet veel verwacht dan is het prima. Zeker voor deze prijs. Wil je wel veel tijd doorbrengen op je hotelkamer, dan zou ik dit hotel afraden.
3 nachten verbleven in januari 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Winkeluitje Londen
Het hotel was in een slechte staat. Het is gewoon een oud hotel, waar weinig aan gedaan is om het up-to-date te houden. Kamers waren erg warm. Je kon de verwarming zelf niet uit zetten. De tijden van het ontbijt waren niet afgestemd op de normale wensen van de klant. Ontbijt was van 8.00 uur tot 9.15 uur. Het ontbijt zelf blijft karig.
3 nachten verbleven in november 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Noisy and close
Very close to Earl's Court Metrostation. Perfect. Very noisy during late evening and early morning because of passing Metro. Breakfast very small 4 choices of bread and only strawberrey Jam. Coffee and tea. Very small room 3x3.50 meter with double bed.
3 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Julia

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Hotel Aquarius
De bedden waren super, het personeel was erg aardig en behulpzaam. Helaas was de wifi niet gratis zoals hier op de site aangegeven stond en er ging een Underground elke 5 minuten onder het hotel door wat erg goed te horen was. Over het algemeen een heel goed verblijf gehad, douche en kamer hadden wel schoner gekunt.
3 nachten verbleven in augustus 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
The room was very small and with the exception of the bed all the furniture was old and collapsed. The bed was good though for two adults it was tight. The subway travels right behind the hotel and every 5 minutes everything trembles. The breakfast is very limited and the sandwiches of the day before. The breakfast area is small and scratchy and because it's only possible to get a half an hour time span, everyone gets caught and plates, cups, etc. are constantly on display. The staff, however, are so kind and helpful that you simply can not complain because you feel it sad for them.
4 nachten verbleven in augustus 2017

4/10 – Matig

HW, Breda

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is echt low budget
De kamer was benauwd, doorluchten was mogelijk door deur en raam open te zetten. We sliepen aan de achterzijde van het hotel. Onder ons liep de metro bovengronds. Vanaf 5.30 tot 22 uur iedere vijf minuten een tube al remmend, in de spits meer. Luchten zorgde dan dat je elkaar niet meer verstond! Meubilair was al enige tijd afgeschreven. Badkamer was minimaal. Het continentale ontbijt bestond uit toast, wat je zelf kan bereiden met jam. Wij waren meerdere dagen, maar ontbijt bleef alle dagen gelijk. Gezien de prijs was t prima, maar verwacht geen enkele luxe.
4 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

O.P.

Positief: Netheid, personeel en service
Eenvoudig, behulpzaam personeel en goed gelegen
Heb 3 nachten verbleven in dit hotel in verband met bezoek aan Wimbledon met name. Personeel was erg behulpzaam bij het regelen van taxi twee ochtenden heel vroeg (3.45) en ik werd ook met kop koffie gewekt om 3 uur in de ochtend. Kamer was niet echt bijzonder, maar voldeed. Laatste ochtend nog ontbijt en mocht langer blijven zitten en kon ook kwartier later uitchecken. In de directe nabijheid paar leuke restaurantjes en winkels en geweldig dichtbij Earls Court.
3 nachten verbleven in juli 2017

4/10 – Matig

KeKo

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer matig hotel
Super kleine kamer. Zeer oud sanitair maar de douche is wel warm maar zachte straal. Het is er wel schoon ! Bedden zijn wel goed. Stopcontacten werken niet allemaal en ook maar 1 werkende lichtknop. SUPER onhandig. Het hotel ligt naast de open buis van de metro dus slapen is lastig door het lawaai en gedreun van de treinen !! tussen 1 en 5 is het rustig.... Het "continentale" ontbijt is toast met jam of cornflakes, 3* aangelengde nepjus, thee zonder smaak en redelijke koffie. Meer is er niet !! De toast moet je zelf maken uiteraard en de apparaten werken ook al niet goed ! De boter is ook nep trouwens, staat er zelfs op :-) (contains milk)
2 nachten verbleven in juni 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Found a cockroach in my room... That says enough...

4/10 – Matig

Martin, Appingedam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slecht hotel maar met goede ligging.
Geen stoelen op de kamer. Niet altijd een warme douche. Wifi (betaald) werkte niet. Te kleine ontbijtzaal, moest in de rij staan....... Tafels werden niet afgeruimd en etenswaren niet aangevuld. TV werkte niet Douche erg vies, muren in jaren niet schoongemaakt.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie locatie, hotel zeer slecht
De staat is zeer slecht, kamers zijn smerig. Zeer vies tapijt, rafelige gordijnen, badkamer zeer vies. Beddengoed wel schoon, ontbijt karig maar redelijk.

4/10 – Matig

Jasbir

The room had broken furniture. Windows were dirty. Bathroom was decent and clean. Bed was okay but walls were dirty. Staff were lovely though.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van FRONT DESK op 24 apr 2024
Thanks for staying with us

8/10 – Goed

Yoann

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Front Desk op 25 apr 2024
Thanks for staying with us

4/10 – Matig

Nina, Belconnen

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
If you get a room in such a good location for such a cheap price, you can’t expect much. What you can expect, however, is a hotel that takes pride in what little it does I booked an ensuite room for two nights in April for about £100, so I was expecting a basic bed and ensuite in a probably cramped but serviceable room. What I got was that but as a hotbox. The room was sweltering, and the security feature on the window prevented it from being opened beyond a couple of centimetres. I asked the receptionist if they at least had a pedestal fan I could use to help with airflow. They didn’t have one. I asked if they had a different room. He was able to move me to another room that was also quite warm, but at least had a fully opening window. So he was helpful with that. But overall, the rooms felt like the owners don’t take any pride in the place - no forethought to customers’ comfort if their rooms are hot. I would also say the place was clean enough (the towels and linens did not smell, the bathroom was fine), I also didn’t place my belongings on the beds or floors in fear of potential bedbugs. I don’t believe there were bedbugs, but that was the feeling the place gives off. I was also awoken at 3am on Sunday morning by the building’s fire alarm. Just as I was about to evacuate, the alarm stopped. There was no announcement to say that it was a false alarm or what had happened. Overall, not good other than it is cheap and it’s in a good location.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Front Desk op 22 apr 2024
Thanks for staying with us

6/10 – Redelijk

Yoann

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Creepy crawlies on bathrooms floors... Carpet NEED Deep Clean/Shampooing. Last room:Digital TV issues. Issues about pricing,disparity between online and staff. Very quiet on weekdays.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Front Desk op 11 apr 2024
Thanks for staying with us

6/10 – Redelijk

Mathew

Value for money..
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Front Desk op 10 apr 2024
Thanks for staying with us

10/10 – Uitstekend

Stephen

2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Front Desk op 25 apr 2024
Thanks for staying with us

6/10 – Redelijk

Ragnar

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk op 11 apr 2024
Thanks for staying with us

2/10 – Ontzettend slecht

Chyaro

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NEVER STAY HERE. My room smelt like a wet dog, the window was broken so all night all you could hear were the tubes running. The staff were rude and unhelpful. Did not even say a word when checking up and didn’t address our issues properly regarding the smell and uncleanliness
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk op 15 mrt 2024
Thanks for staying with us

4/10 – Matig

Cevat

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I choose because it was cheap but I was wrong, It was a big mistake that I never do that again, it is dirty and share wc bathroom :) even it is dirty, I am happy it was only 1 night.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk op 13 mrt 2024
Thanks for staying with us

6/10 – Redelijk

Owolabi M

Reisde met een groep
The beds are split intead of one double bed
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk op 1 mrt 2024
Dear Guest,You were given a Triple Classic Room with 1 Double Bed and 1 Single bed.

4/10 – Matig

Zouhair

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk op 26 feb 2024
Thanks for staying with us.We appreciate your feedback !!

2/10 – Ontzettend slecht

Fred

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk op 23 feb 2024
Thanks for staying with us.We appreciate your feedback !!

4/10 – Matig

abdulai

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk op 23 feb 2024
Thanks for staying with us.We appreciate your feedback !!

10/10 – Uitstekend

eamdad

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk op 4 apr 2024
Thanks for staying with us

2/10 – Ontzettend slecht

altaf

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The double bed is not big enough for two people. On the plus side, the location is great and the bathroom that is shared was clean.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van FRONT DESK op 14 feb 2024
Thanks for staying with us.We appreciate your feedback !!

2/10 – Ontzettend slecht

altaf

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The mattress I slept on was broken. Literally broken. I ended up with a backache and when I told this to the guy at the reception he 'laughed'.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van FRONT DESK op 14 feb 2024
Thanks for staying with us.We appreciate your feedback !!

2/10 – Ontzettend slecht

Kirk

4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Front Desk op 31 jan 2024
Thanks for staying with us.We appreciate your feedback !!

6/10 – Redelijk

Oliver

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fair priced hotel, tatty room
Tiny basement room with no window. Get what you pay for so I wasn’t that bothered. Usual damage to walls and carpet, under bed wasn’t hoovered, thin walls, creaky bed. Decent position to station
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Front Desk op 31 jan 2024
Thanks for staying with us.We appreciate your feedback !!

2/10 – Ontzettend slecht

Doxa Moba

Reisde met een groep
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Poor service
I’m not happy in my room there’s no internet
1 nacht verbleven in juni 2020

2/10 – Ontzettend slecht

mukhtra

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Ioannis

1 nacht verbleven in mei 2020

8/10 – Goed

Karina

1 nacht verbleven in mei 2020

4/10 – Matig

David, London

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There isnt much i can say about this place but i can sum it all up with just one word.... depressing.
1 nacht verbleven in april 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Hardik op 17 mrt 2020
Thanks for staying with us.We appreciate your feedback !!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
It’s okay
It was and okay hotel for the night single room bit cramped with a unnecessary desk in there. I would leave the breakfast next time. Guy behind desk was friendly enough helping me with my case to top floor. Stored my luggage in the office at a charge of £2.50 per bag. It was okay for what I paid and for one night if I had to come down for cheap night again I wouldn’t mind staying there again if I had too.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Hardik op 17 mrt 2020
Thanks for staying with us.We appreciate your feedback !!

8/10 – Goed

Matthew

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Solo traveller
It was i nice place a bit run down but you get what you pay for i would stay here again
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Hardik op 12 mrt 2020
Thanks for staying with us.We appreciate your feedback !!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cleanliness and great value for money ,close to grocery and easy access to public transport
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van HARDIK op 9 mrt 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback !!

4/10 – Matig

Ria

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
uncomfortable
Very small room and kitchen too crowded i waant able to eat my breakfast there
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Hardik op 9 mrt 2020
Thanks for staying with us.We appreciate your feedback !!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Hardik op 9 mrt 2020
Thanks for staying with us.We appreciate your feedback !!

8/10 – Goed

Anette

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hardik op 9 mrt 2020
Thanks for staying with us.We appreciate your feedback !!

8/10 – Goed

R

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Great central location
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hardik op 9 mrt 2020
Thanks for staying with us.We appreciate your feedback !!

6/10 – Redelijk

Vick

1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Hardik op 9 mrt 2020
Thanks for staying with us.We appreciate your feedback !!

4/10 – Matig

SUK JOONG

5 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Floriane, pia

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propreté de la chambre plus que médiocre. Il y avait de la moisissure dans la douche et les toilettes ne fonctionnaient pas bien. Pas de savon pas de sèche cheveux juste le strict minimum c’est à dire des serviettes
5 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Hardik op 9 mrt 2020
Thanks for staying with us.We appreciate your feedback !!

4/10 – Matig

Mohamed

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
For a price of 34£ I had rooms with almost all enquires But Aquarius it was very disappointing
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Hardik op 9 mrt 2020
Thanks for staying with us.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Hardik op 9 mrt 2020
Thanks for staying with us.