Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Beaconsfield Hotel

3 out of 5
Beaconsfield Hotel
359 Green Lanes, Haringey, London, England

Beoordelingen

5,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 25 van 170 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 33 van 170 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 38 van 170 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 170 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 51 van 170 beoordelingen" "

6,0/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

5,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Christina

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Disappointing - and no breakfast as advertised
Disappointing hotel overall. Pretty run down, room was fairly small. Location was good, just a 10 minute walk to the underground station. For me the worst thing was that the hotel advertised a free continental breakfast - well that turned out to be just a couple of boxes of cornflakes and some milk in the room! Got only one cereal bowl as well - apparently to share between hubby and myself. No spoons for it, but got spoons for the tea/coffee so probably just wanted to save on the washing up.
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Abigail

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Chris

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great little find
What a great little find. Can't fault the place for what we paid. Old-fashioned boozer and comfortable rooms above it. Owner really friendly and welcoming. The only issue I have is that there was no breakfast despite it being advertised with one. Don't know if that is an issue with Hotels.com or the hotel. Apart from that if you're in London and need cheap accommodation near to the underground then get on this. We're already booking again for next year.
2 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Chukwunonso

2 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Myrnaliza, Mississauga

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
The property’s location is great because it is right across a shopping plaza. The staff are polite.
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Myrnaliza, Mississauga

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Great location. The hotel is right across a shopping plaza including a supermarket, mini-mart, Subway, McDonald, coffee shop etc. it is close to subway train station and bus stops. It is also few kilometres away from St Pancras Central train station. The hotel is clean and staff are friendly, flexible and accommodating. Price is very reasonable considering amenities mentioned.
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent stay
1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

richard

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
rooms in poor condition
1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Fredrik

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Hayley

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Wendy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Triple room dontcha know
Got a free upgrade and room.even had a fridge. I was so thrilled Room not very big but its all i needed Was shown round the hotel and how to get in and out when pub shut. Staff very helpful and carried my bag up 2 flights of stairs Check out easy
4 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Scott

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Ann

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

E

Positief: Personeel en service
Found very clean
1 nacht verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Michelle

1 nacht verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Marva

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay in Beaconsfield Hotel in Haringey London
I booked a one night stay at the Beaconsfield Hotel, Green Lane, Haringey in London. I was told by Hotels.com that my stay included breakfast and when I got there i was told there is No breakfast. The room was small. I was not given the WIFI code straight away. Thete was no remote control for the TV. I was very disappointed with Hotels.com. l have had no response to my complaint. I would appreciate some goodwill gesture for a very poor service.
1 nacht verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Christopher

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A ne plus proposer sur site,image très négative
Surprise absence de petit déjeuner alors réglé avec la réservation, chambre sans fenêtre très étroite, sans confort ni tv,avec insistance on a pu bénéficier d'une chambre adéquate toutefois sans poubelle,ni chevet ou tabouret. Vacarme le soir des consommateurs du bar et dans la cour car passage obligé. Réclamation auprès du service client sans suite pour le moment
4 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Charlie

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Lauraya

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Great place to stay
I’ve stayed at this hotel a handful of times. The host is very helpful and welcoming. Rooms are clean and at a good standard, they have a homely feel to them.
1 nacht verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Md tanvir

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
everything was bed
They charge me an extra £30 and they want cash. Because they changed the room. Eventually, the room was smelly and furniture was broken. No tv remote even though I ask for it. The manager just says sorry and it's missing, use manually. The bedsheet was dirty. OMG it was a very bad experience for us
2 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Sam

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Alexander

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Dieu-Donne

1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Helen

1 nacht verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Ali

2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Scott

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kumar the owner is always very helpful and polite have stayed here several times
4 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

ALI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Despite the simplicity of the place, it is clean in general and also the value in terms of price. The most important thing is that the manager was very nice
2 nachten verbleven in februari 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Bedrettin

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst hotel experience!
I arrived at the hotel at 01:00hrs and the reception was closed. No one appeared to be at the property, wasted 2hrs trying to contact the hotels phone number and no one answered. On top of this this did not issue a refund! Stay away from this place at all costs.
1 nacht verbleven in januari 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Graham

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Needs a revamp .
2 nachten verbleven in januari 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Emily

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Appalling attitude, dirty room
From the moment we tried to check in the member of staff was rude! Couldnt fond our booking so told us we must of cancelled, he just gave us sheets of bookings to look through to see if we could find us on the list! We couldnt, i showed him the conformation booking emails and on the hotels.com app n then after arguing with us for 20 minutes he decided to give us a room for the money lol e was paying through the app but constantly saying how much money he was loosing out on as the room was £125 as he had to give us a triple room instead of a double. Its advertised breakfast included, there was no one or no breakfast to be seen anywhere in the morning! Check out was through a back door and tou left the keys in a box. The room was dirty and definitely not worth £125 he wanted. Definitely wouldnt stay here again and im no hotel snob and dont normally write a review but his attitude was that bad i feel like i need too!
Even a chip between the carpet and skirting board
Broken smoke detector
The toilet roll holder was broken
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Ikran Mawlid

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was lovely room and the staff were friendly and amazing he was really helpful and always there when I need help and the room was clean and it was perfect location as I was next to McDonald’s thank you for the great experience as I am not from London and for sure in the future I will booking this hotel again
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Edina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2021

4/10 – Matig

Phillip

Reisde met een groep, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
We booked two twin rooms but was told on arrival that they didn't have any twin rooms. It was too late to try and find anywhere else to stay so we ended up in a family room with two single beds and a double. Meaning my eldest son and i had to share the double bed, not ideal.
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

kristof

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was great for price
1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Victor omorodion

Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Ian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely little hotel with clean rooms and excellent beds, Sergiu was very helpful and nice booking us in and showing us around. good quality price. Will definitely book again with them
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Alan

Zakenreiziger
Stay was ok, close to where I was working, parking after 6.30pm not a problem, if in that areal would stay again. Good price.
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Victor omorodion

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marvellously cool
3 nachten verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Aman

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Absolutely pants
Hotel is disgusting, more like a hostel!! Room had no towels, pillows werent covered and there was no loo roll
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Saban

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2021

2/10 – Ontzettend slecht

David

1 nacht verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Yasaman

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Jolanta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Haydar

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was a really dirty Hotel and I don’t recommend anyone to go there with anyone is full of kroner everywhere everywhere is
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Clarence

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The stay was alright We would stay there again
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Gabeielle

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021