Een koffiezetapparaat/waterkoker

Beoordelingen van Canary Heights Apartments

3 out of 5
Canary Heights Apartments
213 Barking Road, London, ENG

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 64 van 356 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 122 van 356 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 81 van 356 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 43 van 356 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 46 van 356 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
de kamer zelf zag er wel een beetje shady uit; vieze vlekken op het tapijt, een klein vlekje op het beddengoed. maar voor de rest was alles super - vriendelijke mensen, geen curfew, gratis wifi en overdag werd onze kamer ook gewoon schoongemaakt (bed opgemaakt en schone handdoeken)
3 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Jenneken

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad 'hotel'
What a very very bad Hotel. At arrival, the door didn’t open to the lobby. Only after knocking instead of ringing, someone answered. Than, the person behind the ‘counter’, wanted to take my passport, and keep it, so he knew who was in the building. We had to walk 101 steps to our room on the 4th floor, because the lift had just broken down. After seeing the piece of paper on the lift, it had been out for weeks/months. The room had a shared bathroom, we knew. But no one told us the poor shape of the bathroom. Screws were sticking out of the bath tub, the faucet couldn’t keep a steady temperature, the faucet on sink was so low, you could not fill a watercooker under it. Tiles were broken, edges were sharp and dirty. Free toiletries meant as much as: the leftovers from previous visitors. The carpet in the hallways and on the stairs was stained and dirty. Housekeeping signed of the night cleaning in 1 time, not showing up the 5 times they signed of for. The plug for the tv was hanging out of the wall. The room was small (appr 180cm wide), and had a very small, wobbly and squeky bed. The walls were not insulated, so we could hear every snore someone else made. There were no seats, couch or whatever. There was a little Ikea-lack-table. The carpet was dusty, the window had only 2 positions: open for about 50cm, or closed. The heating on the wall kept running, and wasn’t able to be turned off. All-in all a very dissapointing stay, at a dirty hotel, with no service whatsoever.
4 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede prijs kwaliteit, bereikbaar vanaf Jubilee tube. Leuke diverse wijk. Minder is gemeenschappelijk gebruik van badkamer em toilet.
4 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

NEVERAGAIN

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
THIS IS A HOSTEL not a HOTEL U share the bathroom and toilet with others! If I knew this before I would not booked it. Because I am with a child of 3 years old! The rooms are tiny and you hear everything what you neighbours do! Because the floor is from wood, every step u do, the sound is heavy. My neighbour had the whole time different man on her room. I cant sleep of the making .... sounds. The frontdesk guy was rude after a disscussion about the staying. I never experienced a Ho(s)tel like this one! NOT RECOMMENDED AT ALL!!!
3 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Behulpzaam medewerkers, 24/7 was de receptie geopend. Elke dag schone handdoeken en toiletpapier. Metro op loopafstand.
3 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

P

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Op de foto's kijkt het een heel mooi appartement. Voor ons was dit helaas niet het geval. We moesten met een lift naar het dak, daar was het appartement. Het kraakte aan alle kanten, de deur sluit niet goed en maakt veel herrie. Het bed was mega hard en was erg wiebelig. Je hebt voor londen niet veel meer nodig dan een bed, maar als het zo'n hard bed is, rust je niet goed uit. De buurt is ook niet top. Plus punt is dat de metro dichterbij zit. Ongeveer 5 a 10 min lopen.
2 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Pauline, Amsterdam

Negatief: Netheid
De prijs is meer dan redelijk maar het is niet erg schoon. Vieze vlekken in het tapijt en onder en naast het bed vies. Bed zelf en de badkamer waren wel netjes.
4 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima accommodatie voor een korte citytrip, centrum goed en makkelijk te bereiken met de metro
3 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Jolanda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima
Net en groot 2 kamerappartment. Iedere dag schone handdoeken. Koffie, thee, melk en suiker aanwezig. Vriendelijke medewerkers
4 nachten verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Vasil, Enschede, The Netherlands

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
For the price it's a really good hotel, nice service, close to the tube and the DLR.
4 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Samb, B

Positief: Netheid, personeel en service
Gezellig met vrienden
Top hotel, ligt wel ver van Oxford street maar met 2 bussen geraak je er wel! Mijn zus en ik bleven er toch enkel om te slapen, hotel op zich is ook dicht van het station dus niet moeilijk te vinden, goede ervaring :)

6/10 – Redelijk

Inge, 't Harde

Positief: Personeel en service
Netjes met vriendelijk personeel maar...
Net appartementen complex met 24 uurs bezetting van de receptie. De ingang is goed beveiligd! De kamers zijn eigenlijk kamers in een appartement. Onze kamer maakte deel uit van een appartement van twee verdiepingen. Deze bevond zich op de 4e verdieping. We hadden mooi uitzicht over de stad. De bedden zijn uitstekend! Een zitje en opbergmogelijkheid op de kamer zou erg fijn zijn! Wel fijn dat je koffie en thee kunt zetten. De gezamenlijke badkamer is beslist geen aanrader. Andere gasten namen het niet zo nauw met de hygiëne. Bovendien werd er langdurig gedouched en gebruik gemaakt van het ligbad. Hierdoor was de badkamer niet te gebruiken door andere gasten. En als dan ook nog niet doorgetrokken wordt....brrr! Een klacht hierover werd wel serieus genomen en er is extra schoongemaakt. Er is geen ontbijt mogelijkheid. Wel veel supermarkten in de buurt. Geef geen geld aan de bedelaars die daar veel zijn! Het is een vrij arme buurt. De mensen zijn wel erg vriendelijk. De metro is goed bereikbaar, 750 meter lopen. De bus stopt voor de deur. De prijs is netjes, vandaar onze keuze. We hoeven geen 4sterren hotel. Kortom een betaalbare keus met een goede ligging. Helaas geen eigen badkamer. Verder wel redelijk

4/10 – Matig

niels, apeldoorn

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Aparte ontmoeting
Kwam binnen en moest opnieuw al m'n gegevens invullen en ze hebben een foto gemaakt van m'n ID kaart met een mobiel. Ook was ons bed bij aankomst vies

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen
Te klein bedden Onbekende naam hotel

8/10 – Goed

Allan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I would stay there again
4 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Canary Heights op 21 mrt 2020
Thank you.

2/10 – Ontzettend slecht

sinthu

1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Mohsin

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Its ok good but could be better
Its was good dont get me wrong lovley open spaces but there were bed bugs in the room and thr floor boards are super creaky and loud and disturbing
5 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Lee

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Nathan

3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

david

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good value stay
Reception staff were very friendly and helpful. Room was a good size and bed was comfortable. Room was one of a trio which shard a bathroom which was large and clean. Large number of food outlets within walking distance of hotel Canning Town tube is round about 10 minutes walk away.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Canary Heights op 22 feb 2020
Thank you for staying at Canary Heights.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Beim betreten der Unterkunft bekommt man den ersten Schreck (ein kleiner Tisch in der Ecke wo ein Personal sitzt zum ein und auschecken, extrem schmutziger Boden). Nach dem einchecken rauf aufs Zimmer der nächste Schock, beim öffnen der Tür kommt einen eine riesen Duftwolke entgegen (nicht die beste Note), beim betreten der Küche war auch schon klar warum... riesen Schimmelfleck an der Wand. Badewanne und Toilette extrem verschmutzt. Gleich mal in den Laden daneben Reinigungsmittel gekauft und alles gereinigt. Gebucht für 5 Personen, 3 Kaffeetassen, 3 Gläser, 1 Sekt- und 1 Weinglas, 4 Sesseln meiner Meinung nicht ausreichend. Ansonsten in der Küche zum kochen alles vorhanden. Wer nicht viel Schlaf braucht, für den wird es reichen, in der Nacht extremes Geschrei am Gang, geraufe und die Türen fallen ständig extrem laut zu, zudem kommt noch das die halbe Nacht nur Blaulicht und Sirenen auf der Strasse tobt. Da wir nicht anspruchsvoll sind und wirklich nur zum schlafen und frühstücken da waren und das nur 3 Nächte, haben wir uns damit abgefunden. Weiterempfehlen würde ich es nicht. 1-2 Sterne weg und Preis um 30% senken dann würde es den Verhältnissen nach passen.
3 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Infested with Bedbugs
We booked 5 rooms at Canary Heights for business purposes. Two employees had to leave in the middle of the night as the room they were staying in was infested with bedbugs and cockroaches and they sustained multiple bites. We then booked new accommodation for all employees as the likelihood of the bedbugs being restricted to one room was highly unlikely. We asked for a refund for all 5 rooms, however, Canary Heights would only agree to reimburse for 1 room. I find this highly unacceptable given the circumstances. Our employees have had to throw away all of their clothes, bags and shoes etc and we have had to pay for our vehicles to be fumigated and have not been compensated for any of this. This has been a horrific experience for all involved and not to receive at least a refund for the rooms is extremely disappointing.
3 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zona periferica non certo affascinante, parcheggio non presente, ingresso da ostello e camere ampie ma molto sporche (soprattutto la solita moquette) e accessoriate con il minimo indispensabile. Comodo solo il fatto di avere una cucina utilizzabile. Abbastanza silenziosa per essere affacciato su grande stradone.
2 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not Impressed
The accommodation was far from clean with unknown dirty Marks on walls and curtains. There was also several holes in the floor where it seem the flooring had collapsed so you would fall into these when walking round the bed. The bed itself seemed to have sand or grit in it which when I laid down ended up in my mouth. The mattress was lumpy and there was no support from the pillow. I didn't sleep a wink
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Karim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recent Weekend
Very happy
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Canary Heights op 31 jan 2020
Thank you.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Ok overall and served a purpose for a good price but very poorly signposted, very odd check in process (insisted only photo ID) and no kettle (despite quite well equipped kitchen and tea and coffeee provided). But the room itself was ok, bed was comfy and the room was quiet.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van A M op 29 jan 2020
It will help. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Emma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fab
Really clean lovely convenient
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van obi op 22 jan 2020
Thanks.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van mj op 17 jan 2020
thank you

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van mj op 17 jan 2020
Thank you

10/10 – Uitstekend

Hope

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van MJ op 13 jan 2020
Thank you very much. We are very pleased that you enjoy your stay with us. Hope to see you again.

8/10 – Goed

Mario, Pistoia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Appartamento abbastanza nuovo. Letti comodi. Cucina con piatti pentole e posate. Reception 24 ore su 24. Bagno pulito. Abbiamo avuto un problema con la caldaia prontamente risolto.
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Milon op 30 dec 2019
Thank you very much for your feedback

2/10 – Ontzettend slecht

kunyu

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van A M op 29 jan 2020
We will do our best. Thank you.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There were stains all over the flour, walls and curtains. The room next to me were blasting loud music all night.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Milon op 30 dec 2019
We have sorted those problems out

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Milon op 30 dec 2019
Thank you

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
The floors are creaking. I can hear the other person next door whenever they talk and moves. they need to clean the water heater. Clean toilet.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Milon op 30 dec 2019
Dear Guest We have taken action for those issues. Thank you

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ruhestörungen in der ersten Nacht Nur Bett + Kleiderbügel im Zimmer
5 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Milon op 30 dec 2019
We have taken action to solve those problems. Thank you

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
The hotel was reasonably ok. Clean bed sheets, tea and coffee facilities in the room. The shared bathroom was kept clean regularly. Is good if your staying for an over night trip on a budget. There’s no parking at the hotel so you need to find street parking. Tube station is about 10 min walk away.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Canary Heights op 22 nov 2019
Thank you.

4/10 – Matig

Thomas

1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Stefan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Canary Heights op 14 nov 2019
Thank you.

8/10 – Goed

Elena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
8 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Milon op 30 dec 2019
Thank you

2/10 – Ontzettend slecht

Braja

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Milon op 30 dec 2019
Thank you for your feedback

6/10 – Redelijk

Carl

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van HM op 30 dec 2019
Thank you for your feedback

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Stephen

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Short stop.
Our room was a little small.but just about ok for 3 nights. Would have liked a seperate bathroom. Guess the rooms further up have kitchen& are larger.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Canary Heights team op 18 okt 2019
Dear Guest, Thank you. We look forward to see you again. Regards.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
The female at the front desk was nice and accommodating. The house keeping staff was as well. Only one elevator, Wifi wasn’t very good. Only two towels unless requested different every day. There was not much help when asking about close bars and restaurants for recommendations. Only one key given.
8 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Canary Heights op 7 nov 2019
We do provide room service and change towels everyday and extra towels are also supplied if any guest request at any time. Sorry that you did not get much information about bars or restaurants. We do have a pub just next to us and as there are lots of restaurants near to us so guests get the chance to choose according to their choice.

2/10 – Ontzettend slecht

Richárd

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Átverés
A fürdőszoba és a toalett nem a szobában volt, ellentétben azzal amit fizettünk. Arrogánsak voltak és azt mondtak a Hotel.com hibája . A wcben ázik a fal a szoba koszos. A fürdő büdös és koszos egyben . 4 szobára van egy tisztálkodási lehetőség .
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Canary Heights team op 10 okt 2019
We try to keep our Bathroom and toilets clean as far as possible and it's totally depend on the guest's choice if they would like to book room that is with shared bathroom or not as at our property we do have apartments with private bathroom as well. There are two toilets for 4 rooms not only one and sometimes cleanliness depend according to the guests who are using them but as soon as we find or get informed we try our best to provide our services out of daily scheduled time.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019