Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel

4 out of 5
DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel
Excel, 2 Festoon Way, Royal Victoria Dock, Newham, London, England

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 476 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 320 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 114 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 45 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 46 van 1001 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Vincent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I just want to manually adjust temperature further inside the room and have better tv…
6 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Ben

2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Roger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Met 2x overstappen ben je in ongeveer 20 minuten in centrum Londen. Beetje gedateerd hotel wb inrichting kamers, maar de vriendelijkheid en dienstverlening van personeel is top. Plus prima ontbijtbuffet. Zou zo weer boeken!
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Stefan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Doubletree is above average based on its price. However, the experience was not reflecting above average for this experience.
2 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

johan

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Alexa op 4 apr 2022
Dear Johan, Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at Doubletree by Hilton London Excel. We sincerely appreciate your feedback and i am very sorry to read that we did not exceed your expectations, and that you were disappointed with the overall stay. Your ratings will help us as we continually work to improve our guest experience, and have been shared with the Senior Management team. I do hope you will consider staying with us again in the future. Sincerely, Alexa Pista - Hotel Duty Manager

6/10 – Redelijk

Ihsan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Emre

2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

karl

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima check in, kamer correct, goede ligging...
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel for your business trip
Little bit outdated, service very good and breakfast buffet very nice although it was quite busy sometimes. Room large enough and close to London Excel.
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Weinig parking, maar we hadden geluk. Mooie plaats en aan het hotel, gratis. Dus super. Nadeel redelijk ver van de binnenstad en niet zo een goede verbinding. Maar anders super
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van GM op 7 okt 2019
Thank you for your positive feedback - we hope to welcome you back soon. Kind regards Richard Mackie General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rustig en hoog kwaliteit. Jammer dat ze shuttle bus had naar City airport
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van GM op 7 okt 2019
Thank you for your fantastic feedback. We are delighted you enjoyed your stay so much and look forward to welcoming you back. Kind regards Richard Mackie General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi, net en goed gelegen hotel. Wel wat ver van de stadskern maar met de dlr en underground ben je binnen een halfuur aan de London eye.
4 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel, dicht bij openbaar vervoer. Ondanks dicht bij vliegveld, geen vliegtuig gehoord.
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Handig gelegen. Dichtbij luchthaven en metro naar centrum Londen
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In alle opzichten fijn hotel
Uiterst vriendelijk personeel, gezellig restaurant met heerlijk eten, lekkere bedden en ruime kamers
1 nacht verbleven in oktober 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Jess

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Emmanuel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place was exceptionally nice and staff were friendly
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van DoubleTree Excel op 1 mei 2024
Dear Emmanuel,Thank you very much for taking the time and effort to write a review about DoubleTree by Hilton London Excel. We are so pleased to hear that you enjoyed your stay with us, and we have met and exceeded your expectations.We look forward to welcoming you and your loved ones in the very near future.Kind regards,Chelsey BarrettFront of House Guest Service Manager at DoubleTree by Hilton London Excel

10/10 – Uitstekend

Manuel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service, in front of Excel London. The best employees
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van DoubleTree Excel op 1 mei 2024
Dear Manuel,Thank you very much for taking the time and effort to write a review about DoubleTree by Hilton London Excel. We are so pleased to hear that you enjoyed your stay with us, and we have met and exceeded your expectations.We look forward to welcoming you and your loved ones in the very near future.Kind regards,Chelsey BarrettFront of House Guest Service Manager at DoubleTree by Hilton London Excel

8/10 – Goed

Gregory

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was very nice except for the pillows. They were probably the worst pillows I’ve ever slept on
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Haylee-Brooke

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Aline

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Natalie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fab stay!
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Chika

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel location was perfect. However, there should be a fridge in the room, considering a hotel of this class.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Darren

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Steven

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic staff always make you welcom
13 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Sargol

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is in the far east and it takes time to get to central London. My own fault to book a hotel that far outside of central London.
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Steven

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Freindly staff
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely stay for my daughter's birthday. Everything was perfect. Staff went above and beyond to make it a special stay. Would definitely stay again. The cookies were lovely and a nice touch! Thank you.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Tamasine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great overnight stay
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Perry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Antoinette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Julie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Ronny

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Ronny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Denise

3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Kim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location and super clean.
Our room was exceptionally clean. The air con wouldn’t turn off which was a nuisance and we did report it. They tried to fix it but couldn’t. The coffee machine didn’t work properly either as the pods wouldn’t pierce so it kept giving me cups of water. Fortunately there was a kettle too so I used that instead. The bathroom was spotless!
2 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Antony

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Hotel
Great hotel friendly and helpful staff
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Rehana

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
We have stayed at this hotel before and agin today, but this time the the room had dirt in and carpet was ripped, bed was very uncomfortable it was not the normal double bed it was with wheels, squeaked alot. I feel i would need a refund or part of it.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Mrisho

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Ulrike

6 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Francesca

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel for Excel
I chose this hotel for the location as I was going to an event at the O2 Arena. Unfortunately the surrounding area is a bit of a building site at the moment but the public transport links are great and there is very good signage around directing people to the hotel. The hotel itself was really good, lovely bathroom and all very clean. The bar was also very nice.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Lauren

1 nacht verbleven in januari 2024