Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden | Een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen van easyHotel London Croydon

2.5 out of 5
easyHotel London Croydon
22 Addiscombe Road, Croydon, England

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 148 van 896 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 204 van 896 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 195 van 896 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 153 van 896 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 196 van 896 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

5,2/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontzettend slecht hotel. Als je doucht alles zeike nat. Nog noet eens
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van r,a op 19 okt 2019
Dear guest, We are sorry you have not fully enjoyed your stay. We try very hard to work on improvements We value your feedback. Kind regards, easyHotel, Croydon

8/10 – Goed

Mariska

Positief: Personeel en service
Prima prijs/kwaliteitsverhouding
Heel basic. Niet eens iets van bergruimte of plankjes of nachtkastjes. Maar voor deze prijs mogen we daar niet over klagen. Bed sliep prima, douche was goed warm. Wie geen luxe verwacht kan hier goed verblijven.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van A op 14 okt 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to write a review. We are a super budget hotel so in order to maintain our low prices we do not provide other facilities. We hope to see you again soon. Kind Regards, easyHotel Croydon

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
De kamer was "oke" schoon. De badkamer daarintegen kon schoner. De airco op de kamer was een grote plus, erg fijn. De kamer was wel aan de kleine kant (zeker vergeleken met de foto's). Er was dus ook geen bergruimte of iets van een kastje aanwezig. Dat misten wij wel, er was nergens een plek om schoenen/reistas kwijt te kunnen (deze lagen dus telkens in het smalle gangetje). Het personeel was wel erg behulpzaam en vriendelijk. Niet slecht voor de prijs, maar wel een paar kleine tegenvallers.
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van easy hotel op 6 aug 2019
Dear guest, We are a budget hotel and therefore provide limited facilities.Thanks for staying with us, we appreciate your feedback.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen
Schimmel in de badkamar en niet eens een kastje/plankje in de gehele kamer waar je wat spulletjes oid op kon zetten. Ook was het erg warm op de kamer en vielen de gordijnen er bijna af. Voor elk stukje service moest worden bijbetaald (denk aan koffers achter laten)
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van NH op 22 jul 2019
Dear Guest, We are sorry your stay with us was less than satifactory. We take pride in improving our services. Thank you for your valuable feedback. EasyHotel Croydon

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel niet vriendelijk. Zegt geen gedag als je langs loopt. Raam kon niet open, badkamer deur niet dicht, douchegordijn ontbrak, alarm van een deur in de gang ging elke ochtend af (schoonmakers?).
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Kumar op 20 mei 2019
Dear guest, We would like to thank you for your sincere feedback. Please do accept our apologies on this occasion for the experience you had with your stay and that we will be using this moving forward in trying to improve our standards and quality in service of all our guests Many thanks, Easyhotel reception.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van aarthi op 11 mei 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel heet easyHotel maar alles gaat ook easy daar!
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van easyhotel reception op 4 mei 2019
Dear Guest, We are very sorry for any inconvenience you had during your stay. we are working hard to improve our services. Kind Regards easyhotel

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van KUMAR op 12 apr 2019
Dear Guest Thank you for taking out time to review your stay. We look forward to seeing you again. Kind Regards

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was vies, net als de badkamer. het interieur bestaat uit: een bed, verder niets. Die waren trouwens wel schoon.
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Adnan op 11 mrt 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Adnan op 23 jan 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

S

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simpel hotel dicht bij een treinstation. Waarmee je in een kwartiertje naar London centrum kan reizen.
4 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Adnan op 8 jan 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamer en badkamer zat vol met schimmel. Ramen konden niet open om het kamer even te luchten , waardoor de kamer 24/7 vochtig is. Kamer is te kaal, nergens plek om je spullen op te bergen. Is de eerste en de laatste keer dat ik daar verblijf.
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van aarthi op 12 dec 2018
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

4/10 – Matig

Annemiek, Driebergen

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
geen aanrader maar wel ok
Het hotel lag wel heel erg ver van Londen af. OV wel erg goed. Hotel zelf was wel erg 'easy', maar we waren er alleen om te slapen dus was niet erg. We zouden het niet snel nog een keer doen, liever iets dichter in het centrum. Personeel was wel vriendelijk. Ontbijt stelde niks voor. Kreeg je in een kartonnen doosje en mocht je dan in een andere ruimte wel even opeten. Geen ontbijtzaal of zo. Volgende dag hebben we maar in de stad ontbeten.
2 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Shah op 23 mei 2018
Dear Guest, Thank you for your feedback regarding your stay with us we are sorry for the inconvenience you had during your stay we always try to give our best services to all our guests please do not hesitate to contact us in future have a good day. many thanks,

6/10 – Redelijk

Bahia

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I had selected a room with 2 single beds. The room was very basic, with nowhere to put down anything on, not a side table, shelf or chair... On the plus side, good location for transport and shopping, and I must commend Akash (reception desk) for his friendliness and courtesy.
3 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Meg

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff said 4 words in total to us during our 2 night stay (I counted). The room was very basic but that is what we signed up - there was no bedside table or unit of any kind to put anything on, and no lamp which was a shame, and only given one towel between two people as well but no staff about to ask for another. I think the room was clean but I spent as little time as possible there so can’t really say. The coffee machine in reception was a bonus however we didn’t use it.
2 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Rihanna

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service
Nothing
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

ROGER

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
convenient for shops
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Rowan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Sarah

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have no words
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van easyHotel London Croydon op 8 apr 2024
Dear Sarah,Thank you for taking the time out to review your recent experience at our hotel.We strive to deliver a great level of service and positive experiences for all our guests, and we are truly sorry that you feel this has not been achieved.To shape future experiences for our guests we would welcome specific feedback so please do not hesitate to contact us.We look forward to hearing from you.Team easyHotel London Croydon

6/10 – Redelijk

Armando

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Shower water was warm, not hot, heating was awfull and room was tiny!!
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Deepak op 23 mrt 2024
Dear Armando, We appreciate your feedback on your stay and we are very sorry for your inconvenience on your stay. Hope to meet you soon.Regards,EasyHotel Croydon.

2/10 – Ontzettend slecht

Tony

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The heating was poor Water from showers into corridor Wet floor
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Deepak op 8 mrt 2024
Dear, We appreciate your feedback on your stay with us. We are very sorry for your inconvenience. Hope to meet you soon. Thank you.Regards,EasyHotel Croydon.

6/10 – Redelijk

Dounia

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oui
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Deepak op 2 mrt 2024
Dear, We appreciate your feedback on your stay. We hope you enjoyed it and meet you soon.Regards,EasyHotel Croydon.

10/10 – Uitstekend

IDDY

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love it 🔥
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Deepak op 17 feb 2024
Dear IDDY, Thanks for your valuable feedback on your stay with us. Hope to meet you soon.Regards,EasyHotel Croydon.

10/10 – Uitstekend

Nicholas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a most enjoyable stay and the facilities were great. The bed was most comfortable and I slept well. God bless you all
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Akash op 16 feb 2024
Dear Nicholas,Thank you for taking the time to leave us a review, we are glad to hear you enjoyed your stay. We hope to see you again!Kind RegardseasyHotel Croydon

10/10 – Uitstekend

Baharu

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Deepak op 23 mrt 2024
Dear Baharu, We appreciate your feedback on your stay with us. Hope you enjoyed a lot and meet you soon.Regards,EasyHotel Croydon.

10/10 – Uitstekend

Aiden

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cheap chearful
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Deepak op 3 feb 2024
Dear Aiden. Thanks for your valuable feedback on your stay. We hope to meet you soon.Regards,EasyHotel Croydon.

8/10 – Goed

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jolly good
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Deepak op 3 feb 2024
Dear Andrew, Thanks for your valuable feedback on your stay. We hope to meet you soon in the coming days. Regards,EasyHotel Croydon.

6/10 – Redelijk

Paul

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Basic of the basic no tea or coffee facility and rooms were very cold and bare no table no chair
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Margot

2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Dushane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Ray

1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Yuka

2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Melanie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Great value, better than expected. Simple place for one night stay near Gatwick. Room could definitely do with some renovations, fix peeling wallpaper and not sure why they have wood trim in the shower area that’s rotting a bit. Also if the reservation is for two people they should have two towels.
Reactie van easyHotel Croydon op 9 jan 2024
Dear Melanie,Thank you for taking the time to leave us a review, There is set to be a renovation soon, that will address the issues you have mentioned.Kind RegardseasyHotel Croydon

8/10 – Goed

Nitshit Tamerat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gut 👍
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Deepak op 3 feb 2024
Dear Nitshit, Thanks for your valuable feedback on your stay. We hope to meet you soon in the coming days.Regards,EasyHotel Croydon.

2/10 – Ontzettend slecht

Zakaria

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
- Attendre 20 minutes à la réception - Climatisation bloqué à 23 degrés, je suis tombé malade, il faisait trop froid - Odeur forte de drogue dans le couloir malgré le panneau « interdit de fumer » - pas possible d’obtenir une autre couverture
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Deepak op 4 jan 2024
Dear Zakaria, We are very sorry for your inconvenience, As the floor and room temperature were fixed on 23 by the management. We appreciate your feedback on your stay. Hope to meet you soon.Regards,EasyHotel Croydon.

8/10 – Goed

Shotta

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Stayed for 3 nights on the 4th floor which was mostly quiet building seems . Very convenient location and property especially for Gatwick flyers. This establishment is very close to East Croyden Railway Station, Tram-link & bus services. Sainsbury local for grocery items. All literally 2 minutes walking distance. Room was small but cozy & clean, bathroom is an open plan setting; shower toilet sink in one space all together. I did not like that there was no table space to rest anything or closet space to hang items.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Deepak op 22 dec 2023
Dear Shotta. We are happy for your positive and valuable feedback on your stay. We hope you have enjoyed your stay. Hope to see you soon.Regards,EasyHotel Croydon.

4/10 – Matig

Sara Hvenegaard

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
The room smelled like smoke, which wasn’t very practical for someone with autism.. The wallpaper was ripped off multiple places. The receptionist was very kind though
3 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Fabricio

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good value. B
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Stephen

Fine for us
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Deepak op 18 dec 2023
Dear Stephen, Thanks for your valuable feedback on your stay with us. We hope you have enjoyed your stay. We hope to meet you soon.Regards,EasyHotel Croydon.

4/10 – Matig

Lena

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Deepak op 17 dec 2023
Dear Lena, Thanks for your valuable feedback on your stay. We are very sorry if you feel any inconvenience during your stay. We hope to meet you soon.Regards,EasyHotel Croydon.

4/10 – Matig

Angela

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Deepak op 17 dec 2023
Dear Angela, Thanks for your valuable feedback on your stay with us. We are very sorry if you feel any inconvenience during your stay with us. We hope to meet you soon.Regards,EasyHotel Croydon.

6/10 – Redelijk

Alena

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel hat eine super Lage und das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Das Zimmer war dafür sehr klein und hatte nur die nötigste Ausstattung, viel Ablagefläche gab es daher leider nicht und wir haben wortwörtlich vom Boden gelebt. Zudem waren die Wände sehr dünn, wodurch man alles was auf den Fluren abging gehört hat und sogar teilweise was in anderen Zimmer gesprochen/ gehört wurde. Das Bad war klein und die Dusche hat beim benutzen erstmal den ganzen Raum durchnässt. Das Bad war dauerhaft kalt und im Zimmer hat es sehr lange gedauert bis es warm wurde, da mit einer Klimaanlage geheizt wurde, die beim verlassen das Zimmers ausgeht. Allgemein es gutes Hotel, mit jedoch vielen Nachteilen vor allem wenn man im Winter reist.
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Gabrielly

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Linda Mandel

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Do not book!!! The hotel is more than lousy.
Lousy!!! Really lousy. Also in comparison to the price. Not a bedlight - roomlights to be turned off by the door, only one tiny bin in the room. No hanger for the wet wintercoat. No possibility to dry towel (one per 4 days...), no holder for toiletroll, water all over bathroom after shower. Asked for a hairdryer: got one on day 3. Mouldy smell in room during full stay. For me travelling with a suitcase - a problem. Nowhere to place it. Only chair in the room was the toilet. Not kidding: worst booking I ever made.
4 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Joanna

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Avoid - my room was far too warm and it was scabby
I’ve already written to the chief executive of easyHotel to complain about this hotel. The management here seem to have decided to either lock guests in or gone too far in trying to keep other people out. You can’t get out of the hallway and into reception without your room key. No push button for the unsuspecting guests here. I got caught out by this, but fortunately a staff member let me out. Far more concerning than this social commentary was the fact that the thermostat in my room was defective and decided to default to 27C all night. This is undescribably hot and uncomfortable. I drank a litre and a half of water overnight before I ran out at 3am and downed a litre the following morning when I made it to a shop. I felt absolutely terrible and burst into tears at reception when I told them about it. They sympathetically told me I could have called down to reception so it could be reset manually, but I’m not convinced that this is the solution (particularly as the number isn’t displayed anywhere). They really should be maintaining their hotel better. That said, I wasn’t surprised. The room was scabby. Wallpaper was peeling off, the bathroom was displaying the first signs of damp damage and my bed hadn’t been made properly. I assume it was the cleaner’s hair that I found draped around my towel. I get that it’s cheap but I think we should expect better. Also, getting there was a nightmare on foot. The road was impossible to cross easily and safely.
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

OYENIRAN

Positief: Personeel en service, voorzieningen
It is a good hotel in a very accessible area. Good for the price. However, there is no table or chair in the room, this is not good.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Max op 5 dec 2023
Dear Oyeniran, Thank you for staying with us and taking the time to leave us a review, we are set to have a refurbishment soon, which will address the issues you have stated. Kind Regards easyHotel Croydon

2/10 – Ontzettend slecht

Faiza

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The service was good
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Deepak op 30 nov 2023
Dear Faiza, Thanks for your valuable feedback on your stay. Hope to meet you soon. Regards,EasyHotel Croydon

2/10 – Ontzettend slecht

Eben

Negatief: Personeel en service
There is no where to park a car if you have a medical reason or problem the staff dnt want to no the staff are not friendly
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van easyHotel Croydon op 27 nov 2023
Dear Eben, Thank you for taking some time to review your recent stay with us. We are sorry to hear that our hotel did not meet your expectations and that you did not find our staff helpful or providing assistance as expected.In regard to the parking, we do mention on our website that our hotel does not have a car park on site, but on street paid parking facilities are available nearby as well as car parks.Kind regards,easyHotel Croydon