Familiekamer, 1 queensize bed | Een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Beoordelingen van Hampton by Hilton London Docklands

3.5 out of 5
Hampton by Hilton London Docklands
Dockside Road, London, England

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 553 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 323 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 69 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 28 van 1000 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Faranak

4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Reception Team op 17 jan 2024
Thank you!

10/10 – Uitstekend

Michel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Reception Team op 17 jan 2024
Thank you!

8/10 – Goed

Manal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor slapen was het prima en ontbijt was ook prima voor een 3 sterren hotel niets veel te klagen
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Reception Team op 28 dec 2023
Thank you.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Kristina- GSA op 27 okt 2023
Dear Guest, Thank you for rating your recent stay with us. We hope to accommodate you in the future!Regards,

10/10 – Uitstekend

Gerard

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Splendid
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Kristina- GSA op 19 aug 2023
Dear Gerard, Thank you for giving us 5/5 review. We hope to see you back in the near future. Kind Regards from Hampton Team

6/10 – Redelijk

Bastiaan, Weesp

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel doet erg haar best. Soms moet je bepaalde personeelsleden herinneren aan gemaakte afspraken en beloften. Bedden zijn ronduit slecht. Veel te hard na een paar dagen kreeg ik erge last van mijn rug en heupen. Ook het sofabed op de familiekamer is slecht. De veren en scharnieren zijn duidelijk voelbaar door het matras. Ontbijtbuffet is goed. Op bepaalde tijden eigenlijk te druk.
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Reception Desk op 25 jul 2022
Dear Bastiaan, Thank you for your review.

8/10 – Goed

D

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Deputy General Manager op 22 jul 2022
Thank you!

10/10 – Uitstekend

Lars

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Deputy General Manager op 22 feb 2022
Thank you for your amazing Review!

10/10 – Uitstekend

Hendrik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff is excellent, really nice and friendly and facilitating. Rooms are quite spacious. Location for Excel visit/work is good.
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Guest Services Manager op 3 dec 2021
Dear Hendrik, Thank you for your great rating and for choosing our property. Regards, Andra

10/10 – Uitstekend

Frank

1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Guest Services Manager op 3 dec 2021
Dear Frank, Thank you for your great rating. We hope to welcome you back in the near future! Regards, Andra

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Regular hotel
Regular business hotel near the airport. No nice bar so for a dinner you should be somewhere else. Rooms are nice and clean. Just for a simple stay only.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Guest Services Manager op 5 okt 2021
Dear guest, Thank you for your feedback and for taking the time to share your comments. Regards, Andra

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie met wat langere aanrijtijd naar het centrum. (5 minuten lopen naar DLR Royal Albert) Het verblijf was inclusief een prima ontbijt. Bijzonder was dat er veel gasten (jong en oud) in pyjama en met blote voeten in slippers het ontbijt bezochten en zelfs borden vol mee de ontbijtzaal uit namen.
5 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

walter

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

C, Amsterdam

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig personeel, klaar om je te helpen. Omgeving van hotel is rustig.
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was goed. De kamer was schoon en we hadden leuk uitzicht. Minder vonden wij de slaapbank.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Hampton team op 25 okt 2019
Thank you for the feedback

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie dichtbij vliegveld City Airport en ov-voorzieningen. Modern en ruim ingedeeld.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Hampton team op 4 okt 2019
Thank you.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
er ontbrak een kleine koelkast en vers drink water
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Hampton team op 19 sep 2019
Thank you for the feedback!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Hampton team op 20 sep 2019
Thanks for the great rating!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was schoon en rustig, geen geluidsoverlast en dichtbij een metrostation
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Hampton Docklands op 9 sep 2019
Many thanks for the feedback!

10/10 – Uitstekend

Roger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
value for money
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Hampton team op 20 sep 2019
Thanks Roger.

8/10 – Goed

Jelle

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel for a City Center day trip
Perfect hotel for a quick visit to the City Center with good pricy-quality ratio. A DLR station is nearby, getting you to the center in half an hour with one tranfer to subway. Room and beds are good (additional bed for our daughter was average). There was a bit of a strange smell on the stairs. Although offerings at breakfast are fine, it was overcrowded and had a high school canteen feel - we disliked it. Although there are 6 EV chargers, we were not able to use them and hotel personnel was very unknowledgeable about them - room for improvement there.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Hampton Team op 24 sep 2019
Dear Jelle, We appreciate the time you took to give feedback on your recent stay. It is a shame that we could not meet all your expectations and take your comments on board. Thank you for choosing to stay with.

10/10 – Uitstekend

R.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Hampton op 9 aug 2019
Thanks for the positive rating!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Hampton Team op 26 sep 2019
Thank you

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Hampton team op 17 jul 2019
Thank you for the good rating

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Kamer was prima, bed ook, stevige matras. Ontbijt was prima. Keuze in snacks en drinken is wel wat beperkt. Nadat ik ontdekt had dat badkamer niet helemaal schoongemaakt was, heb ik dat gemeld en kwam iemand kijken. Ze beloofden het op te pakken, maar helaas moest ik het nog 2x melden, voordat het daadwerkelijk schoongemaakt werd. Ze hebben zich uitgebreid verontschuldigd.
5 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Hampton op 12 jul 2019
Thank you for the feedback and we apologise for oversight in the bathroom, hope to see you again soon

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dichtbij de metro en in ongeveer 40min in downtown. Lijkt lang maar dit heb je niet eens door. Ook lopend bereikbaar vanaf London City Airport met ook een gaaf uitzicht over deze luchthaven. Kamer was netjes en het bed super lekker. Ontbijt was erg goed alleen erg druk vanaf 09:00am. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Hampton team op 4 jul 2019
Many thanks for the great feedback!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Op zich prima hotel, vriendelijke mensen, basis ontbijt. Kamer was geen familiekamer. De bank is een bedbank die uitgeklapt wordt. Dat beperkt de bewegingsruimte sterk. Verder alles ok, en basis niveau.
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Hampton team op 1 jul 2019
Thank you for the feedback and hope to welcome you back soon.

10/10 – Uitstekend

Azlin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is spacious, especially the bathroom. Walking distance from DLR prince Albert station. Walking distance to ExCel London.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Reception Team op 29 apr 2024
Thank you!

10/10 – Uitstekend

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hearty breakfasts to be had here, nice way to start the day. Rooms and facilities OK, clean. Can walk to the underground and to the Excel center
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Reception Team op 26 apr 2024
Thank you!

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel with. Lovely breakfast and staff at breakfast time we lovely and friendly. Fairly easy access to central London. I would return to this hotel if staying in London in the future
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Reception Team op 3 apr 2024
Thank you for your lovely review!

10/10 – Uitstekend

Jon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice stay, handy for the Excel. Good pub and Chinese restaurant within walking distance.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Tamanna Kabir, Guest Service Assistant. op 30 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for staying at Hampton by Hilton London Docklands. We appreciate your valuable feedback and are happy to hear your pleasant stay with us. We hope to welcome you in the future. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Pedro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
In general everything were okay except the sink had drainage issues
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Tamanna Kabir, Guest Service Assistant. op 20 mrt 2024
Dear Pedro,Thank you so much for staying at Hampton by Hilton London Docklands. We appreciate your feedback and will convey to the relevant team for our service improvements. We would live to welcome you in the future.Kind Regards,

6/10 – Redelijk

Matthew

Positief: Netheid, personeel en service
Needs bigger and better quality beds
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Tamanna Kabir, Guest Service Assistant. op 30 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for staying at Hampton by Hilton London Docklands and sharing your experience. We appreciate your feedback and will take into consideration for our service improvements. Looking forward to welcome you in the future.Kind Regards,

8/10 – Goed

Joanna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel to stay at to attend Excel event. Breakfast was busy, but they do warn you and there are lots of staff on hand to turn tables round. Room good size as was the bathroom. Both clean. Shower good power and temp with toiletries.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Beatrice, Guest Service Manager op 26 mrt 2024
Thank you for leaving us a high rating for your stay at Hampton by Hilton, we really appreciate the kind comments you said about our hotel rooms, facilities and also staff. We are glad you had such a comfortable stay and we hope to welcome you back to our hotel again soon!

10/10 – Uitstekend

Matthew

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Reception Team op 10 apr 2024
Thank you!

10/10 – Uitstekend

Henrique

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There were people smoking randomly outside the hotel entrance
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Tamanna Kabir, Guest Service Assistant. op 9 mrt 2024
Dear Guest,Thank you so much for staying at Hampton by Hilton London Docklands. Thank you also for sharing your recent experience. We appreciate your feedback and will take into consideration for future service improvements. We hope that this does not affect your future stay with us.Kind Regards,

8/10 – Goed

Chika

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hampton Team op 11 mrt 2024
Thank you!

6/10 – Redelijk

Haris

Negatief: Personeel en service
Work van broken into in the car park. Beware. There was old broken glass on the floor elsewhere so obviously not the first break in. Staff really didn’t care either. As expected as the service really lets this place down.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Reception Team. op 5 mrt 2024
Dear Haris,We are sorry to hear about your vehicle being broken to during your stay, we are happy to look through CCTV and provide evidence to police if you can send any information regarding the theft over to reception@hbhlondondocklands.co.uk we can investigate further. Apologies once again.

8/10 – Goed

Anna

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location for the ExCel. Approx 15 mins walk. Breakfast was great, rooms were clean. Only downsides is that there was a lot of litter near the building from the property close by, and the area felt a bit unloved. There is also no convenience store near the hotel, but a full range of snacks and drinks can be bought at reception.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Recaption Team op 5 mrt 2024
Dear Anna,Thank you for providing feedback on your experience. We look forward to welcoming you in the near future.

8/10 – Goed

Peter

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
My second stay here and as delightful as the first! Great location
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Recaption Team op 5 mrt 2024
Dear Peter,Thank you for sharing your experience, we are pleased to hear that we met your expectations and we look forward to your future visit to Hampton.

8/10 – Goed

Somayya

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Reception Team op 15 feb 2024
Thank you!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Reception Team op 31 jan 2024
Thank you!

10/10 – Uitstekend

fleur

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Central location and access to transport
Near transport on the DLR had good access nearby to get O2 Arena. Limited food outlets in the area though. Plan your journey incase of delays on transport however was a good service.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Reception Team op 31 jan 2024
Thank you!

8/10 – Goed

Mikko

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Reception Team op 31 jan 2024
Thank you!

8/10 – Goed

Emilia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
The breakfast buffet wasn't the best, but the rest was great!
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Reception Team op 31 jan 2024
Thank you!

10/10 – Uitstekend

Veronica

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were all great. The beds weren’t super comfortable but it was a very clean, friendly and quiet place to stay. There was a large variety for breakfast as well.
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Reception op 31 jan 2024
Thank you!

10/10 – Uitstekend

Angela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AEG1975
Hotel was lovely. Staff amazing. Rooms were very clean & spacious. Disability rooms were first class & hotel responded very quickly when I'd had an accident. Will definitely recommend and stay again
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Reception Team op 17 jan 2024
Thank you!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic hotel! Room was great, just what we wanted! Good breakfast choices! Enjoyed our stay immensely! Would recommend!
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Reception Team op 17 jan 2024
Thank you!