Exterieur

Beoordelingen van Hilton London Angel Islington

4 out of 5
Hilton London Angel Islington
53 Upper Street, London, England

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 488 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 337 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 81 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 55 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 39 van 1000 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Robert Johannes, Amsterdam

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Deborah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie grote kamers, centrale ligging in London. Je neemt van daar een directe bus zo naar Oxford Circus. Uniek ook voor London is dat het hotel een betaalbare eigen parkeergarage heeft met vier EV chargers. Minder goed: we hebben een vier persoonskamer geboekt. De twee lpersoonsbedden waren maar 120 cm breed, we hebben daardoor slecht geslapen. Verder maakt de airco zoveel lawaai dat we maar weer uit hebben gezet.
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Van Broeck

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit hotel is een zeer net hotel met vriedenlijk personeel. Het hotel is ook ideaal gelegen voor een citytrip in Londen.
2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed ontbijt. Lekker ruime kamers en goed liggende bedden
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Sony op 7 mrt 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Mooie grote kamer met 2 x 2 persoonsbed. Luxe badkamer.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk onthaal Dicht bij station en metro Verzorgd ontbijt In nabijheid niet zoveel te beleven
2 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel, nice and friendly staff, they made the room available to us a lot sooner, so we could drop off our luggage. Spacey room.
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

manuela, stein

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel zeker aan te raden
Heel fijn hotel,heel fijn behulpzaam en vriendelijk personeel. Alleen kamer 207 moet je niet willen lig je naast de liften en word je knettergek vh geluid. Konden wel meteen een andere kamer krijgen. Ontbijt was ook netjes verzorgd. Dit hotel beveel ik zeker aan. Ligt kort bij busstation en metro
3 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel en goede lokatie Transport dichtbij en lekker wandelen in de Buurt

8/10 – Goed

Hermien

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
prettig verblijf, schoon
rustig hotel, prima ontbijt

8/10 – Goed

Fréderic, Brussels

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very quiet place in a really busy city!
The location of this hotel is absolutely amazing. In one of Europe's biggest cities, I have never seen a location this quiet yet so very accessible and close to the center. I do have to specify that by "close to the center", I mean only a very short Tube ride away, as by foot it's still a good 30-40 minute walk. But then again, with the Angel station at just a 5 minute walk from the front there, this has been one of the more accessible yet quiet places I've stayed in Londen over the past few years. Definitely coming back!

10/10 – Uitstekend

Edward

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrific hotel in the right location
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Richard

2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Stuart

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good room, bed and shower. Coffee at breakfast almost undrinkable.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Simon

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was great and checkin staff very helpful my only issue was that the food in the restaurant was ok but not fantastic
1 nacht verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Shivendra

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Gofran

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic stay - very nice location
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ajay

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was good

6/10 – Redelijk

Mamdhooh

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Anas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Jack, Manhasset

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I spent two nights during a recent business trip and it was a terrible experience. I was put into a room with no heat (heating unit broken). Asked to move to a different room and I was told the hotel is fully booked, even though I didn't unpack and checked in at 3pm. Staff seemed like they just want to say no, and move on with it. Maintenance came to try to fix and promised that heat would work again after 20 mins. Well it didn't, at least during my stay there. Outside temperature was 25 F and inside felt like 50 even with 2 portable heaters. Breakfast starts at 7am, simply not early enough if you are in London for business. Bathroom smelled like sewer. Bed was clean and comfortable but decor is outdated.
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Satoko

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service
My room wasn’t clean. I accidentally booked service access room. I requested for change but reception was very rude and didn’t help me at all even if they have so many vacant rooms.
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Josep

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
WOULD'NT BOTHER
They tried to charge me three time in total. I paid before my arrival then they tried to make me pay there. Once i had left the hotel and was on my way home they charged my account AGAIN!
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Julia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff could not have been nicer, from reception to the breakfast staff. Thank you
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Yves

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Marcos

Reisde met familie
Razoável
Razoável, pois o primeiro quarto tinha um barulho terrível do aquecimento. Solicitei a troca, mas foi pior, pois o barulho permaneceu e a vista do quarto foi pessima - olhando para o interior do hotel com jardim mal cuidado!!! À diária foi caríssima para um hotel distante do centro em Angel. A cama na reserva era para ser uma king e, nos colocaram em uma queen pequena. Perguntei na recepção e falaram que aqui em Londres a cama king era esse tamanho mesmo. Desisti e estou trocando para um flat em Chelsea.
6 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Clarence

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A sub-par stay with one saving grace
Unfortunately, the hotel is a bit rundown now. It is still clean, but needs better maintenance with paint jobs and attention to aesthetics. During my 3 nights there in December, the heat did not seem to work and the boiler broke down for a few hours. This meant a freezing show on a day that had a 40 degrees temperature. The best feature was the breakfast served. It was a very high quality breakfast that was included in my stay. It almost makes me want to go back to the hotel, but they desperately need to pay attention to maintenance.
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

J Alberto

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Michael

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personalet var hovedsageligt velkommende, hjælpsomme og engagerede, med enkelte undtagelser. Rengøringen så ikke ud til at være alt for god, bla. i restauranten. Virker generelt lidt gammelt, nedslidt og ikke vel vedligeholdt. Trænger til en "makeover".
2 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Laudinesse

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Damp, smelly and noisy rooms.
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Cham

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I thought the hotel bar was open all night but that was not the case.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Mosé

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

jane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great place to stay
staff were really friendly and helpful. location good and rooms excellent.
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Aloan

2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Rolando

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Old dirty carpets in rooms and no slippers, walking on bare foot is very disgusting. I will not stay there again for that reason. They should get rid of the carpets or provide slippers.
5 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Dmitry

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room had open water bottle and leftover from the previous guest breakfast. No hot water in 4* hotel from 0900 till 1600.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Jacqueline

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
The staff were really pleasant and helpful, the hotel was generally clean, but there was an unpleasant smell of drains in the bathroom - it hit you as you went into the room. The hotel is basically clean but shabby in some areas - in need of some renovation I would say. Great location, great breakfast! Perfect for an overnighter when visiting London.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Ali Fikret

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were amazing and helped make our stay that much better! Also, the breakfast was top notch! Thank you!
3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Generally comfortable except blocked shower drain
Generally comfortable hotel. Broadly what you expect from Hilton but the blocked shower drain, as well as some mouldy mastic, was unacceptable. The breakfast buffet is not one Hilton’s best, unless perhaps you’re into the retro-greasy-spoon cooked English breakfast direction.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Patricia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Kathy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Marlen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Riccardo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
perfect hotel in terms of cleanliness, services, kindness and helpfulness of the staff, location, proximity to public and local transport
3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

J Alberto

6 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Emma

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We just liked the area.
3 nachten verbleven in september 2023