Exterieur

Beoordelingen van Holiday Inn Express London City, an IHG Hotel

3 out of 5
Holiday Inn Express London City, an IHG Hotel
275 Old Street, London, England

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 328 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 519 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 105 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 35 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 1000 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Christel

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gesloten hotel
Hotel was gesloten... na een slopende reis vanaf schiphol stonden voor een gesloten deur. Gelukkig was er wel een receptioniste die ons in een ander hotel kon plaatsen . Maar wel weer terug met de metro naar kings cross en met de bus verder
3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima accommodatie voor enkele nachten om de stad te zien. Ontbijt niet uitgebreid maar prima ''value for money''', bedden zijn wat smal (1.40). Al met al wel een hotel waar we vaker heen zullen gaan.
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Stel je geen hoge eisen, geschikt hotel.
Let op bij boeken van een gezin met meedere kamers. Als je als gezin 2 kamers boekt en er zit 1 andere achternaam bij, dan zal je gespreid over het hotel 2 kamers krijgen. Ook al is er door 1 dezelfde persoon geboekt. Uiteindelijk hebben ze bij de receptie nog kunnen schuiven met de kamers. Waar wel rekening gehouden moet worden, dat de bedden niet comfortabel zijn en de tweepersoonsbedden erg smal zijn.
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ze waren heel netjes en behulpzaam. Als je vragen had over Londen werd het voor je uitgezocht.
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

David

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamer
Kamers waren proper maar er was weinig ruimte voor 4 personen
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

ALAIN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Informatie van receptie personeel slecht of niet kloppend
3 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Badkamer goed graag meer opberg ruimtein badkamer en kamer . Wc beneden niet schoon en opgeruimd bijgehouden . Ontbijt mist vleeswaren en simpel kaas
4 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel schoon en netjes. Goede douche,prima ontbijt.
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Veronique

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed gelegen, vlakbij metrostation old street. Alles in orde enkel het ontbijt mag iets gevarieerder zijn (als je meerdere dagen verblijft is het altijd hetzelfde).
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging, netheid, vriendelijk en behulpzaam personeel
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Vincent

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel with great staff. Close to underground and in a nice neighborhood. Decent enough breakfast. Only downside was the mattress of our bed that needs replacing.
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Francis, België

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Een opfrisbeurt zou dit hotel best kunnen gebruiken. Het ligt in een hippe, levende buurt met veel voorzieningen.
4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Elly, Roermond. Nederland.

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was goed te bereiken met openbaar vervoer. Jammer dat er geen restaurant was. Ontbijt was goed miste alleen de kaas en vleesbeleg voor op de boterham.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel is bijzonder hulpvaardig. De ligging is in een drukke buurt, maar je kan er tenminste 's avonds met kinderen over straat. Erg veilig allemaal.
7 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon prima prijs kwaliteitsverhouding. Alles keurig.👍👍
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie, met genoeg OV opstappunten dichtbij. Servicegerichte medewerkers. Prima bedden.
4 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
zeer goed ontbijt voor een 3 sterrenhotel rustig hotel helaas wat lekkage in de kamer
5 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het bed iets te smal en te zacht. Geen vleeswaren of kaas bij het ontbijt.
3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was goed geen woorden iedereen zal ik aanraden om daar te gaan logeren
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
fijn verblijf goed ontbijt en vriendelijk behulpzaam personeel
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Sjoukje, Leeuwarden, Nederland

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend hotel op een prima locatie niet ver van het centrum. De kamers waren beter dan verwacht. Zeer net en schoon. We konden al vroeg inchecken en het personeel was erg vriendelijk. Het ontbijt was ruim voldoende. Alles was aanwezig en werd ook steeds aangevuld. Zeer goed geregeld allemaal. Het receptie personeel was erg behulpzaam met informatie en het hotel is makkelijk te bereiken per metro en per bus.
2 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Met ons vieren 6 dagen in een hotelkamer gezeten, waar je weinig tot geen ruimte hebt. Er is ook geen kast en of andere ruimte aanwezig om je kleding in op te bergen. Alles blijft in je koffer, zeker als je met een gezin met 2 pubers (11 en 15 jaar) bent, is het zo klein! Er naar geinformeerd, maar de rest was volgeboekt (vroeg in de zomer hadden wij geboekt??!!!) en later werd ons gezegd, dit is omdat het een 'Express' is. De bedden zijn slecht, tot zeer slecht. De slaapbank is het slechtst. Ontbijt was echt prima en het personeel vriendelijk. Voelde ons wel veilig in het hotel. Vanuit het hotel heel makkelijk om met de bus of metro overal in Londen je te verplaatsten. De wijk is wel vies en lelijk ,er is dan ook veel armoede (veel zwervers).Maar ook toch wel kleine, leuke gedeeltes, als je rond kijkt. Veel eet tentjes, geen winkels.
5 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Myriam

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Redelijk hotel
Kamer zag er netjes uit het bed had een hele zachte veren matras. Slecht geslapen. Ontbijt was redelijk de ontbijtzaal vreselijk. Krap opgestelde tafels, zeer druk, lange wachtrij, rommelig. Als ze eens potjes op de tafels zouden zetten voor afval dat zou al veel schelen.
5 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Johara

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Metro goed bereikbaar. Genoeg eetgelegenheden in de omgeving.
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed te lopen naar de underground vanwaar je een goede verbinding hebt met het centrum van londen.
2 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Steve, Dordrecht

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel netjes en schoon, vriendelijk personeel. Ontbijt niet veel maar voor ons goed. Brood, croissants, muffin's, Engels ontbijt. Dicht bij underground Old Street, perfect als uitvalsbasis. Bedden waren voor ons wat minder, ook omgevingsgeluid. Vooral de bedbank was dun matras en lag niet lekker. Dit werd wel tijdelijk opgelost door de vriendelijke medewerkers. Een extra matras werd erop gelegd. Maar gier moeten ze echt wat aan doen.
3 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Mehmet, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel en schoon........ personeel ook goed ...
3 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Wolfgang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Ruth

3 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
London trip
I was moved to the Crown Plaza re maintenance work being carried out at Holiday in Express Old Street. Lovely hotel however this added 1hr each day for travelling over to Shoreditch on the tube which I was trying to avoid using. The hotel was clean however I was quite amazed that they only clean, replenish tea/coffee/water if you ask! this is not done on a daily basis.
3 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Tim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Didn’t actually stay here, was moved to a partner hotel but have stayed on many occasions before and it’s great
2 nachten verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

michala

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Craig op 7 feb 2021
Thank you for your lovely feedback

8/10 – Goed

dennis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van CraigPP op 17 sep 2020
Thank you for your rating

10/10 – Uitstekend

Paul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van CraigPP op 17 sep 2020
Thank you for your great rating!

10/10 – Uitstekend

Secilia, Ipswich

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good clean room, quite and comfortable. Breakfast was yummy. Thank you.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Craig PP op 6 sep 2020
Thank you for your feedback and rating it is very much appreciated

10/10 – Uitstekend

Sahil, Cambridge

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
On arrival, staff treated us in friendly manner. Rooms were very clean and has good vibs. All in all good value for money. Lot of places near by to eat out
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Craig PP op 6 sep 2020
Thank you for your feedback and rating it is very much appreciated

6/10 – Redelijk

Jon

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
Judt about ok
This was ok, quite standard. The beds were not too great and the pillows uncomfortable, so I was unable to get the best of sleeps. Cleanliness was good in the communal areas and the rooms were ok. I assume due to lockdown the rooms don't get cleaned between stays. It's not a big deal, but it means things like cups aren't cleaned, there's not enough tea/coffee for the stay. I've stayed twice since the relaxation of lockdown, I'll probably try a different hotel when I'm back in a couple of weeks.
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Craig op 21 aug 2020
Thank you for your feedback, we will look into your concerns. FYI, whilst we are not coming into your room, we can come in if you want and request at reception.

10/10 – Uitstekend

Sonny

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Craig op 19 aug 2020
Thank you for your rating

8/10 – Goed

Céline, Thonon-les-Bains

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Le personnel est particulièrement agréable et bienveillant. A disposition pour toute demande. A cause du covid, il est impossible de profiter de toutes les fonctionnalités de l’hôtel donc difficile d’émettre un avis. La chambre pour 4 est trop petite pour un long séjour (10 jours) mais doit être idéale pour un court séjour de 3-4 jours. Les aménagements de la chambre sont agréables et en excellent état. Je recommande vivement cet hôtel pour un séjour en famille.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Craig op 9 aug 2020
Merci beaucoup pour votre ravissant commentaire.

10/10 – Uitstekend

Olimpia, Newcastle upon Tyne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked how they was responding for any request very seriously and quickly! They have amazing services and excellent breakfast ! Housekeeping was excellent and location close to the city centre ! Friendly staff !
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Craig op 9 aug 2020
Thank you for your lovely feedback

8/10 – Goed

Natalia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
God oplevelse, familievenligt, tæt på metro.
Rigtig god oplevelse. Værelset var småt men fint. Sengetøjet rent. Dog var nogle hylder støvet, men det gik. Super service fra de ansatte. Da vi skulle tjekke ud kl. 11. Spurgte vi om vi kunne betale os fra en sen udtjekning kl. 15:00. Men vi fik det kvit og frit med et smil.
5 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Guest Relations op 25 jul 2020
En stor tak for din dejlige feedback

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gute Lage... Sehr freundliches Personal... Gutes Frühstück, leider ohne Käse... Tolles Zimmer...
3 nachten verbleven in maart 2020