Exterieur

Beoordelingen van Holiday Inn Express London - Golders Green (A406), an IHG Hotel

3 out of 5

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 264 van 830 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 403 van 830 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 105 van 830 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 35 van 830 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 830 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ben

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
De ruimte om te ontbijten is erg klein, daardoor moet je in de rij staan wachten tot er iemand opstaat. Of je moet op de bankjes gaan zitten in de lobby waar iedereen aan het in/uit checken is.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel was hulpzaam vriendelijk Minder was de afstand naar stad,maar Was te doen.
4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Rene, Tilburg NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice hotel for visiting London
Bus stop in front of the hotel. within 30 min in city centre Bus → Underground
3 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Sabrina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel.
Dit hotel is erg geschikt voor korte verblijven. Wij hebben 3 nachten geslapen in dit hotel. Wij hadden een kamer op de 4de verdieping en een klein beetje uitzicht over de stad. Hrt personeel is erg vriendelijk en het ontbijt is prima. 1 minpunt en dat was het bed, die is erg hard. Verder prima hotel als je het niey erg vind om wat verder weg van het centrum te zitten!
Reactie van Laurent op 17 apr 2017
Dear Sabrina, Thank you for taking the time to post your lovely 5-Star review of our hotel. We are delighted to know you had a comfortable stay with us. We look forward to welcoming you back to the Holiday Inn Express London- Golders Green in the not too distant future. Sincerely Nishantha Weerawardana Guest Satisfaction Manager

8/10 – Goed

Mart, Arnhem

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel in Joodse wijk
Hotel met busstop voor de deur, gelegen tussen twee metro stations Finchley en Golders Green, beiden aan de Northern Line. Eenvoudig, maar goed ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Op de hoek van een druk verkeer knooppunt.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor gezin met kinderen
Ruime kamer met 2pers bed en divanbed. Zeer vriendelijk personeel. Waterkoker met zakjes koffie en thee. Ontbijt was prima met scrumbled eggs, toast, mini afgebakken broodjes en een kastje met kosher ontbijt. Bus stopt voor de deur.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, good transport to the city of London
Nice clean room with really nice and helpful staff. We will definitely return if we're in London again! We had a family bedroom (with a lot of space!) and were traveling with two adults and two kids of nine and ten years old. Breakfast was also good.

8/10 – Goed

Ed

Positief: Netheid, comfort kamer
Reactie van Laurent op 8 aug 2015
Dear Guest, We would like to thank you for your 4 star review regarding your stay with us. It is always motivating when one takes time to leave the compliments regarding their stay, which will help us to improve our service in future. Thank you once again, we hope to see you soon in future. Sincerely, Nirmala L Guest Service Manager (Sales)

10/10 – Uitstekend

Saskia, Gent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel in het noorden van Londen
Een proper hotel met wifi en ontbijt, en niet te duur . We zullen zeker nog eens verblijven als we naar londen gaan.
Reactie van n op 29 apr 2015
Dear Guest, First of all, thank you very much for your recent stay at the Holiday Inn Express London, Golders Green. It is very nice to read that you found our hotel reasonable in price with Wi-Fi and breakfast included. Thank you for your time, we cannot wait to welcome you back to our establishment when you are next in London. Sincerely, Nirmala Lamichhane Guest Service Manager (Sales)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabele hotel
Aardig en behulpzaam personeel. De ligging van het hotel was rustig maar toch aangelegen bij een winkelcentrum. Dat was een van de pluspunten.
Reactie van Monika G op 7 feb 2015
Dear Guest, First of all, thank you very much for your recent stay at Holiday Inn Express London Golders Green. I am so happy to read that you enjoyed your stay with us and found our staff nice and helpful. We hope we will get pleasant time to welcome you back in our property very soon. Sincerely, Nirmala L Guest Service Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, maar te ver van het centrum
Netjes , modern, Redelijk ontbijt, beetje droge broodjes. Het personeel kon niet helpen bij het inchecken van een vlucht.

8/10 – Goed

John, Schiedam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel voor kort verblijf
Hotel was erg goed. Schone kamer, goede service van personeel, eenvoudig maar prima ontbijt. Afstand naar metrostation 15 minuten lopen, maar voor de deur stopt de bus en brengt je in enkele minuten naar metrostation. Fijn hotel voor paar dagen London!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Monika G op 28 jun 2014
Dear Guest, Thank you for taking the time to review our hotel. I am very much pleased to see your 5 star reviews. I hope your stay with us was enjoyable & memorable. Thank you once again for your glowing review; we look forward to see you soon. Sincerely, Nirmala L Guest Service Manager

8/10 – Goed

michele, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
excellent hotel near to central london
we go there a few times a year, always same, always good
Reactie van Monika G op 19 apr 2014
Dear Michele, Thank you so much for your lovely 4 stars reviews regarding your stay at Holiday Inn Express Golders Green. It is always good to hear such a pleasant review from our returned customer. Positive feedback such as yours always helps us to continuously improve our service for our guests and it also motives our team to offer better customer service to maintain our ethos Great Hotels Guests Love. Thank you once again for your delightful review and we hope to welcome you again in future. Kind Regards Nirmala L. Guest Service Manager

8/10 – Goed

Leon, Nijmegen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Goede prijs-kwaliteit verhouding.

8/10 – Goed

Monique, Gelderland, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Express by Holiday Inn Golders Green North
Het hotel ligt ongeveer een uur (met de bus) vanaf het hartje centrum Londen. Voor een vast (in onze periode 2 pond) bedrag konden we een uur gebruik maken van deze buslijn. De bus stopte voor het hotel, ideaal. Achteraf gezien had ik dichter bij het centrum willen zitten, alhoewel we nu niet anders hadden, was het toch te doen. In de buurt van het hotel was weinig te beleven, je moest er dus echt op uit. Het hotel is vrij nieuw en dat is in alles terug te vinden, niet op aan te merken. De medewerkers zijn erg behulpzaam. Tot 1030 uur konden we ontbijten, dit was niet heel uitgebreid, maar voldoende.

2/10 – Ontzettend slecht

Tania Luiza

3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Shan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Tom

1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

matthew

1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Heetendra

Reisde met familie
My booking which was booked months in advance was cancelled by the hotel as the hotel was in refurbishment - that I did not know of or told. No other alternative hotel was offered and as notice by hotel was given close my my stay I could not book anywhere else as it was either quadruple the price or no availability.
1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Richard

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
My review is quite low because I did not have the opportunity to use their facilities because my booking was cancelled by them.
1 nacht verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Lynn

1 nacht verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Keith

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
Bra in the shower?
Fill in the form for what you want for breakfast, hand it to staff and I think they just shred it as you don’t get what you ask for. Pillows are as thick and as firm as a railway sleeper. There was a bra hanging from the shower rail? So the room can’t have been cleaned that well! Wouldn’t stay again!
3 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Ali, London

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very polite staff and great service. Nice clean rooms and good parking.
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

expedia

4 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good location Feels clean and comfortable for a 3* not bad at all Hotel staff very friendly and helpful Breakfast was basic but they got it all right everything was very tasty
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Bjørn Moflag

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Ali

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very efficient and friend staff at reception. The gentleman was extremely helpful to us as it was our first time in the area.
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything was good EXCET the rooms could do with a safe
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

denis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Lisa

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall a very disappointing stay
I had to pay a deposit of £50 on check in hotel was very poor standard, the carpet in my room was very heavily stained, the shower dripped all the time and the shower tray became blocked. Also the breakfast was very poor Overall a very disappointing stay
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

WesV, High Peak

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Very good value. Room a little tired but clean and good facilities including parking.
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Paul

Zakenreiziger
4 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location just off the M1 and easy access to London. Really friendly helpful staff , good breakfast and simple clean room.
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
工作人員非常親切、服務好、環境搭車方便、乾淨又安靜 適合家庭居住
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Julie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good vakue
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Für 1-2 Nächte ok,bei längeren Aufenthalt fehlt ein Schrank im Raum,Personal sehr freundlich und hilfsbereit!
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

david

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exactly what a hotel needs to be, nothing more nothing less, staff 110% all very nice
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Comfort kamer
Having to pay £50 deposit not acceptable. I will not be using Hotels.com again
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Its location was ideal for our needs. Its basic but comforatble
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

chana

Reisde met familie
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2019