Exterieur

Beoordelingen van Holiday Inn London - West, an IHG Hotel

4 out of 5
Holiday Inn London - West, an IHG Hotel
4 Portal Way, London, England

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 375 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 433 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 122 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 43 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 27 van 1000 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
toiletten spoelden slecht door. Familiekamer geboekt, enkel linnen voor 2 personen aanwezig. Gebrekkige info mbt ontbijt en verdere zaken mbt hotelverblijf.
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Benjamin - Guest Services Manager. op 10 apr 2019
Thank you for taking the time to provide feedback for the hotel. I'm very happy to see you've enjoyed your stay.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

R

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel vlak bij metro lijn in 15-20 in Oxford street. Goede prijs kwaliteit.
5 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Benjamin - Guest Services Manager op 27 jan 2019
Dear R, Thank you for taking the time to provide feedback for our hotel. We are very lucky to be on a direct and quick line into Central London on the Tube. Warmest regards

10/10 – Uitstekend

Kristof

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van sam op 23 dec 2018
Dear Kristof , Thank you for sharing your experience with us. Your feedback is of a big importance to us as it reflects our level of customer service and care. For us at the Holiday Inn London West, it is very important to meet and exceed guest expectations and by reading your feedback we are happy to see that we have succeeded in doing so. I shall make sure to thank our staff for the excellent service and pass on your feedback. It was a pleasure for us having you in our hotel and we are looking forward welcoming you again. Best Regards, Sam faek Guest service manager

8/10 – Goed

Nikki, Leiden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel. Makkelijk te vinden en dichtbij north acton. Ongeveer 20 min met de metro en dan ben je midden in het centrum. Wij sliepen aan de weg kant maar geen last van ervaren. De bedden zijn wel vrij hard
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van sam op 23 dec 2018
Thank you for your feed back and rating and we will look forward of welcoming you once more . Hotel management

8/10 – Goed

Jane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel om Londen te verkennen. Iets buiten de stad maar vlakbij metro station. Zeer net hotel met prima ontbijt!
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Sam op 3 nov 2018
Dear Jane, Thank you for sharing your experience with us. Your feedback is of a big importance to us as it reflects our level of customer service and care. For us at the Holiday Inn London West, it is very important to meet and exceed guest expectations and by reading your feedback we are happy to see that we have succeeded in doing so. I shall make sure to thank our staff for the excellent service and pass on your feedback. It was a pleasure for us having you in our hotel and we are looking forward welcoming you again. Best Regards, Sam faek Guest service manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor enkele nachten.
Kamer was prima in orde. Schoon en voorzien van de basisbenodigdheden. Bedden ook prima in geslapen. Rest van hotel is ook goed. Fijne zitjes voor 's avonds wat te kletsen en te kaarten onder genot van koffie of ander drankje. Prijzen in de bar en restaurant klein beetje prijzig. Afstand tot centrum van de stad is goed te doen. Metro op loopafstand. Winkel en pizzeria op loopafstand. Kortom, prima voor enkele dagen en nachten in Londen.
3 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Sam op 11 aug 2018
Dear , I appreciate your review of your recent stay with us. Your comments are important as these will help us keep track of the things that we need to improve on. I am sorry for not meeting your expectations if it will come to any area in the hotel during your stay . Your comments are noted and will be shared with our management team to review the procedures we have in place and make necessary improvements accordingly. Again, thank you for your comments and for choosing us for your lodging needs Best regards Sam Faek Guest service manager

10/10 – Uitstekend

Henk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good price quality
Loopafstand to North Acton underground (still within zone 2) at some 30 minutes ride to London Oxford circus made our stay very pleasant and worthwhile. Hotel parking was reasonably priced, and breakfast was great. Room was just big enough for the four of us. Overall price quality was very good.
4 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Sam op 10 aug 2018
Dear Henk, Thank you for sharing your experience with us. Your feedback is of a big importance to us as it reflects our level of customer service and care. For us at the Holiday Inn London West, it is very important to meet and exceed guest expectations and by reading your feedback we are happy to see that we have succeeded in doing so. I shall make sure to thank our staff for the excellent service and pass on your feedback. It was a pleasure for us having you in our hotel and we are looking forward welcoming you again. Best Regards,

8/10 – Goed

A, A

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima lokatie
Goede uitvalsbasis, toch wat verkeersdrukte , ligt ws aan welke kant een kamer
3 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor stedentrip Londen.
Prima hotel in Londen voor stedentrip. Rustig en netjes.
3 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Rafael IR op 24 mei 2018
Hi I have passed the feedback to our maintenance team, I am not sure we can change the light but we will try to find another way of sorting this out, let us know when you thinking of coming back and I will get our manager on duty to meet you. Hope to welcome you back soon!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig verblijf in een fijn hotel. Goede hygiëne en goed ontbijt. Dichtbij metrostation North Acton
4 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Rob, Holliday Inn London West

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel met vriendelijk personeel
Ontvangst zeer vriendelijk en behulpzaam. Mooie schone kamer. Personeel in het algemeen en bij het ontbijt in het bijzonder, zeer vriendelijk. 3 daags verblijf met onze tieners. Aanrader!!!
2 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Rafael IR op 24 mei 2018
thank you for your review! we are looking forward to welcome you back, soon!

8/10 – Goed

André

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, vriendelijk personeel.
Goed verblijf, aandacht voor gasten.
3 nachten verbleven in oktober 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Het hotel zit naast een snelweg
Het hotel personeel was erg vriendelijk alleen enige nadeel is dat het hotel naast een snel weg staat.
2 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Prima hotel
Een prima hotel om te verblijven voor een stedentrip. Het ligt buiten centrum, maar binnen 25 minuten met een rechtstreekse verbinding sta je op oxford circus station (winkelstraat) met de metro.Het hotel ligt 5 minuten lopen van metrostation North Acton. In de buurt van het hotels zijn verschillende supermarkten en eettenten. Prijs/kwaliteit is wel prima voor de ligging.
2 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Henk, Oude Tonge

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel met metrostation in de buurt
Voor onze citytrip naar Londen 3 nachten in dit hotel doorgebracht. Goed en uitgebreid ontbijt wat steeds werd aangevuld. Ook 2 avonden van een heerlijk diner genoten. Vriendelijk personeel zowel bij de receptie als in het restaurant gedeelte.3 persoonskamer misschien iets krap maar om te slapen genoeg ruimte, was schoon en voorzien van alle gemakken. Enige minpunt was de verwarming die slecht te regelen was op onze kamer.

8/10 – Goed

Jolanda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
vlak bij metrostation, central line, dus ideaal.
Fijn hotel, keurige kamers, schoon en heel vriendelijk personeel. Ontbijt lekker uitgebreid, met voor ieder wat wils. Heerlijke Starbucks koffie verkrijgbaar.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer prettig hotel dicht bij de Central Line metro
Prima kamers, extra bed was een echt bed! Stil. Hotel heeft goede voorzieningen, Starbucks en prima diner kaart. Helaas wel een brandalarm gehad en daarna geen informatie in hotel ontvangen.
Reactie van gm@hilondonwest.co.uk op 16 nov 2016
Vielen Dank für Ihre Bewertung Mangelhaft Gut Wir hoffen jedoch, dass sie bei Ihrer Reiseplanung weiterhilft. freundliche Grüße

10/10 – Uitstekend

mike, venlo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Makkelijk bereikbaar met de underground
London city is makkelijk te bereiken met de uderground en gele Goede service

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Leuk hotel, vlakbij metro station!
Leuk hotel, vlakbij metro station, heerlijk ontbijt!

8/10 – Goed

h m, Hengelo (Ov)

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verblijf vlak na kerst 2014
We zijn een korte week tijdens kerst 2014 in Londen geweest. Daarom dit hotel geboekt. Wat krappe kamer met 2 volwassenen en 2 pubers maar goed te doen. Nette en schone kamer en prima ontbijt. Auto parkeren moet echt bij het hotel gebeuren (extra kosten 10 pond per dag). Er is daarbuiten echt geen enkele plek. Bij het douchen wel een dijkje van handdoeken leggen om te voorkomen dat de hele badkamervloer onder water komt. Ideaal is dat de ondergrondse slechts een paar minuten lopen is.

8/10 – Goed

lies, amsterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
prima hotel
dichtbij bij metrostation, net hotel, genoeg keus bij ontbijtbuffet, personeel behulpzaam. Minpuntje is dat personeel onderling in eigen taal spreekt (pakistaans?), taxi werd geregeld tegen absurd hoge prijs (vriendje?) , tip: vraag om taxi met meter.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

R, Haarlem

goed familiehotel
hotel wordt momenteel uitgebreid, maar geen last van gehad hotel ligt gunstig t.o.v. de metro er is dichtbij een kleine supermarkt te vinden de inrichting doet warm/modern aan

8/10 – Goed

Mikayla

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet and clean, however after 10 pm there is little to nothing to do/eat in the area, about 40-60 mins to the center of london
6 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Francesco

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Warner op 23 apr 2024
Dear Francesco,Thank you for taking the time to score our hotel following your most recent stay. We appreciate your support and are thrilled to have received a 4/5 rating from you!. I hope we may have the opportunity to serve you again in the future and make that a 5/5 experience!Warmest regards,Warner BumatayFront Office Manager

6/10 – Redelijk

Durga Rao

Negatief: Personeel en service
I booked room with Breakfast. They didn’t provide the small bottle of water in the room. When requested, it was informed that, it has to be bought from Bar or near by Supermarket. They don’t provide it.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Willmer Godoy op 22 apr 2024
Dear Durga Rao,Thank you for your valuable feedback. We constantly share with our team your experience and we will consider your comments for future improvements. Hope to welcome you back!Best Regards,Guest Service Manager

10/10 – Uitstekend

Catherine

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff quick check in but the sofa bed was uncomfortable
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Willmer Godoy op 9 apr 2024
Dear Catherine,We are thrilled to hear our staff had a positive impact during your stay and the check-in process was a speedy one. However, I'm sorry to hear the sofa bed was uncomfortable. We will pass the message along to our team to make sure we improve our overall guest experience.

10/10 – Uitstekend

kim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is nice but the area around is very unsafe we were followed from the tube and it was quite scary
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Warner op 5 apr 2024
Dear Kim,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're glad to hear that you found our hotel to be nice. However, we're truly sorry to learn about your experience of feeling unsafe in the area surrounding the hotel. Your safety and comfort are of utmost importance to us, and we take your concerns seriously. We will address this matter with our team to ensure that appropriate measures are taken to enhance the safety of our guests. We appreciate your valuable feedback and hope to welcome you back in the future for a more enjoyable stay.Warmest regards,Warner BumatayFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Simon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was my father’s 93rd birthday and the hotel staff made it really special for him. They were so kind.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Warner op 30 mrt 2024
Dear Simon,Thank you so much for sharing your wonderful experience at Holiday Inn London-West! We are thrilled to hear that our staff made your father's 93rd birthday special with their kindness. It's moments like these that truly make our day. We hope to have the pleasure of welcoming you and your family back again soon for more memorable stays.Warmest regards,Warner BumatayFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Charisse

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice comfortable modern rooms with the option of breakfast. Easy access to transport links, restaurants nearby.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Warner op 29 jan 2024
Dear Charisse,Thank you so much for your delightful feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed our comfortable and modern rooms, as well as the convenience of having breakfast options. It's fantastic that our location provided easy access to transport links and that you found great dining options nearby.We appreciate you taking the time to share your positive experience. We look forward to welcoming you back to Holiday Inn London-West in the future!Warmest regards,Warner BumatayFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Junko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Warner op 23 jan 2024
Dear Junko,Thank you for taking the time to provide your review following your recent stay. We're thrilled to have received a 10/10 from you and we appreciate your support. We're glad to see that you have enjoyed your stay and hope we may have an opportunity to serve you again in the future. Happy travels!Warmest regards,Warner BumatayFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

kristofer

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very impressed great staff, nice room, very good food
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Warner op 23 jan 2024
Dear Kristofer,Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're thrilled to hear that you were impressed with our staff, enjoyed your room, and found the food to be very good. Your kind words mean a lot to us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back to Holiday Inn London-West in the future.Warmest regards,Warner BumatayFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Tsz Ling

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great choice in London
Clean hotel and friendly staff, great location, only 5 mins walk to North Acton station.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Warner op 14 jan 2024
Dear Tsz Ling,Thank you so much for taking the time to share your experience with us! We're thrilled to hear that you found our hotel clean, and our staff friendly. It's great to know that our location, just a 5-minute walk to North Acton station, added to the convenience of your stay.We appreciate your positive feedback and look forward to welcoming you back for another fantastic stay!Warmest regards,Warner BumatayFront Office Manager

8/10 – Goed

Antonito

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Warner op 14 jan 2024
Dear Antonito,Thank you for taking the time to provide your scores. We appreciate your support and we hope we may have the chance to serve you again in the future.Warmest regards,Warner BumatayFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Jiyeon

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Warner op 27 dec 2023
Dear Jiyeon,Thank you for taking the time to provide your scores following your most recent stay. We appreciate your support and we hope that we may be able to serve you again on your next visit to London.Warmest regards,Warner BumatayFront Office Manager

6/10 – Redelijk

Ram

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
The room size was inadequate for a family of 4. The beds were worn out and the space inside the room as very small.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Warner op 25 dec 2023
Dear Ram,Thank you for sharing your experience with us at Holiday Inn London-West. We sincerely apologise for falling short of your expectations regarding the room size and bedding conditions. Your feedback is incredibly valuable to us, and we will use it to make necessary improvements to ensure a more comfortable stay for families in the future.We truly appreciate your insight and hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved experience.Warmest regards,Warner BumatayFront Office Manager

8/10 – Goed

Simon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Signs for drivers were not lit. semi industrial site. Provision of a loo brush would be helpful.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Warner op 25 dec 2023
Dear Simon,Thank you for taking the time to provide us with your feedback following your most recent stay. We appreciate your support and your feedback is very important to us to maintain, if not exceed guest expectations for the hotel. We've taken note of your suggestions and we thank you for pointing those out.I hope that we may have the chance to serve you again in the future.Warmest regards,Warner BumatayFront Office Manager

4/10 – Matig

Thomas

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Mye lyd fra bilveien. Vinduene var gamle og dårlig vedlikeholdt.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Warner op 19 dec 2023
Dear Thomas,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay at Holiday Inn London-West. We genuinely appreciate you taking the time to let us know about your experience.We're truly sorry to hear that the noise from the road and the condition of the windows affected your stay. Your comfort is of utmost importance to us, and we regret that we fell short of your expectations in this aspect.Please know that your comments have been shared with our team for immediate attention. We are continuously working on improving our facilities to ensure a peaceful and pleasant stay for all our guests.Should your travels bring you back to London, we'd love the opportunity to provide you with a much-improved experience. Please feel free to reach out directly, and we'll do our best to ensure your next visit is nothing short of exceptional.Thank you once again for your valuable feedback. We hope to welcome you back and deliver a more enjoyable stay.Warmest regards,Warner BumatayFront Office Manager

4/10 – Matig

Anahid

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Warner op 16 dec 2023
Dear Anahid,Thank you for taking the time to provide your scores following your most recent stay. We appreciate your support and I hope that we can make those scores a 5/5 the next time you stay with us. We wish you happy travels!Warmest regards,Warner BumatayFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

ronni

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Warner op 16 dec 2023
Dear ronni,Thank you so much for your scores! We appreciate your support and we are thrilled to see that you have scored us a 10/10! I hope that we may see you again in the future. Happy travels!Warmest regards,Warner BumatayFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Abdulrazaq

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were very professional and friendly
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Warner op 16 dec 2023
Dear Abdulrazaq,Thank you ever so much for your heartwarming review! We're thrilled to hear that our team at Holiday Inn London-West made your stay extra special with their professional and friendly service. It's always our priority to ensure our guests feel welcomed and well taken care of.We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back for another fantastic experience soon!Warmest regards,Warner BumatayFront Office Manager

8/10 – Goed

Ted

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Warner op 16 dec 2023
Dear Ted,Thank you for taking the time to provide your scores following your recent stay. We appreciate your support and hope we may be able to serve you again in the future.Warmest regards,Warner BumatayFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Stephen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed here for two nights, we had tickets for a tv show and this hotel is less than two miles away from the Television Centre studios. We had an accessible room, which was absolutely spot on, size, bathroom etc. The only thing that i was slightly disappointed with was the distance to the lift, it seemed like the accessible rooms were the furthest away from the lift, other than that great hotel and we would stay there again.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Warner op 16 dec 2023
Dear Stephen,Thank you for choosing to stay at Holiday Inn London-West and for taking the time to share your experience with us. We're thrilled to hear that our accessible room accommodations met your expectations and that you found the size and facilities to your satisfaction.We appreciate your feedback regarding the distance to the lift in the accessible room area. We understand how crucial accessibility and convenience are for our guests and will certainly consider this to improve our services further.It's fantastic to know that our proximity to the Television Centre studios was convenient for your plans to attend a TV show. We are delighted that you enjoyed your overall stay and that you'd consider staying with us again.We look forward to welcoming you back to Holiday Inn London-West for another comfortable and enjoyable experience.Warmest regards,Warner BumatayFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Collabco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simple clean and friendly
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Warner op 1 dec 2023
Dear Collabco,Thank you so much for taking the time to share your experience with us! We're delighted to hear that you found our hotel to be simple, clean, and friendly. Creating a welcoming environment for our guests is always our priority, and it's fantastic to know that you felt that during your stay. We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next visit to London!Warmest regards,Warner BumatayFront Office Manager

8/10 – Goed

Cass

8 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Warner op 25 dec 2023
Dear Cass,Thank you for taking the time to provide your scores following your recent stay. We appreciate you support and hope we may be of service to you again in the future.Warmest regards,Warner BumatayFront Office Manager

8/10 – Goed

Kelvin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mixed
Staff pleasant at reception,rooms comfortable,if a touch overpriced for that area of London and quality of Hotel.Bar area with plenty of seating.Breakfast as bad as anywhere I’ve stayed.Cold,poor choice,disorganised and staff disinterested.If staying there ,find somewhere else for breakfast.Second time of staying here,probably the last.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Warner op 28 nov 2023
Dear Kelvin,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Holiday Inn London-West. We're delighted to hear that you found our reception staff pleasant and the rooms comfortable. However, we regret to learn of your disappointment with the breakfast experience.Your comments regarding the breakfast quality and service have been noted, and we sincerely apologise for falling short of your expectations. We appreciate your valuable feedback as it helps us improve our services.Please know that your comfort and satisfaction are our top priorities. We hope you might reconsider and give us another chance in the future to provide you with a much-improved experience.If there's anything else we can do to enhance your future stays, please don't hesitate to reach out. We value your patronage and hope to welcome you back for a more enjoyable visit.Warmest regards,Warner BumatayFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Brianna

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nice staff
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Warner op 11 nov 2023
Dear Brianna,Thank you for taking the time to share your experience with us. We're thrilled to hear that our staff made your stay at Holiday Inn London-West a pleasant one. Your kind words truly mean a lot to us! We hope to welcome you back soon for another wonderful stay.Warmest regards,Warner BumatayFront Office Manager