Ingang accommodatie

Beoordelingen van ibis budget London Barking

3 out of 5
ibis budget London Barking
Highbridge Road, Essex, Barking, England

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 180 van 745 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 237 van 745 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 173 van 745 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 64 van 745 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 91 van 745 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Joyce

Positief: Netheid, personeel en service
De kamers waren eenvoudig maar ruim en schoon. De ramen sloten slecht waardoor er veel geluid van de snelweg te horen was. De matrassen waren verschrikkelijk, je voelde een plank in het matras.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 6 mrt 2023
Thank you for sharing a review - Your feedback is very appreciated.

8/10 – Goed

John, Almere

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A good and affordable hotel in London. 45 minutes traveling to the city. Very nice staff and personnel. Good place to stay for weekend trip to London.
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 28 feb 2023
Thank you for sharing a review - Your feedback is very appreciated.

6/10 – Redelijk

Robin

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
De bedden en de kamer waren netjes. In de douche zat schimmel. Bedden lagen alleen echt niet lekker en ook de kussens zijn heel hard. Beneden bij de receptie totaal niet klant vriendelijk. De omgeving was verschrikkelijk, stonk en is een achterbuurt in Londen. Prima hotel voor een doorreis, maar geen goed verblijf voor meerdere dagen.
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 30 dec 2022
Thank you for sharing a review - Your feedback is very appreciated.

6/10 – Redelijk

Mame

3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
de accommodatie was goed voor de prijs die ik ervoor heb betaalt, ik kom zeker terug.
5 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Sofi op 25 jan 2020
Thank you for your review. I am glad you had a good stay with us. Hopefully, we will see you soon. Kind regards, Sofi, Reception Team Member

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima prijs kwaliteit, veel winkels en ov op loopafstand
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Sofi op 7 okt 2019
Thank you for your review. I am glad you had a good stay with us. Hopefully, we will see you soon. Kind regards, Sofi, Reception Team Member

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goedkoop parkeren op terrein hotel. Grote supermarkt om de hoek. Ov om de hoek, centrum Barking en ook East ham(iets verder) met veel winkels op loopafstand. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers netjes al met al prima accommodatie voor weinig geld zeker qua alternatieven in Londen.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Sofi op 14 aug 2019
Thank you for taking the time to write a review. I am glad that you enjoyed your visit. I look forward to seeing you again in the near future. Kind regards, Sofi, Reception Team Member

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer (3 persoons kamer met 1 persoons stapelbed boven het 2 persoons bed) we sliepen aan de kant van de snelweg, waar het verkeer dag en nacht langs raast, maar zelfs ik, die van ieder geluid wakker wordt, was er snel aan gewend met de hele nacht het raam open wegens de hitte. Er was geen airco in de kamer, maar ik kreeg een ventilator te leen, die misschien wel van het balie personeel zelf was, dit koste niets extra. Beneden is een magnetron die gratis gebruikt mag worden en een koffie automaat waar 2 pond in moet. Er is een grote supermarkt op 5 minuten lopen die 24/7 open is. Een bushalte is op ongeveer 7 minuten lopen.
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Sofi op 30 jul 2019
Thank you for your review. I am glad you had a good stay with us and enjoyed our amenities. Hopefully, we will see you soon. Kind regards, Sofi, Reception Team Member

8/10 – Goed

Miranda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Door die autobaan voor ons niet meer.
Er ligt een autobaan tegenover. Maakt veel herrie. Vooral als je het raam open zet.
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Sofi op 14 jul 2019
Thank you for your comments. We can assure you that the matter is being looked into and will be dealt with accordingly. Kind regards, Sofi, Reception Team Member

6/10 – Redelijk

Selena, Rotterdam

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Het is oke om te slapen kamer is aan de kleine kant en kan warm worden als je je raam niet openzet de eerste nacht verbleven wij in een kamer aan de kant van de snelweg het was heel warm in de kamer en we konden het raam niet openzetten door het geluid van de voorbij rijdende auto’s slapen zat er dus niet in de volgende ochtend is onze kamer wel gelijk geruild en zaten we aan de achterkant station is makkelijk te bereiken en er is een 24uurs supermarkt op 1 minuut loopafstand locatie is dus wel goed gelegen alleen in een niet zo nette buurt met heel wat bedelaars overal goed om te slapen maar meer niet
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Sofi op 4 jun 2019
Thank you for taking the time to write a review about your recent visit to our hotel. I am delighted that you enjoyed your stay and we have noted your comments about the room being warm. I hope we will be seeing you in the future. Kind regards, Sofi Reception Team Member

8/10 – Goed

Constance, Schiedam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, voor een paar dagen Londen.
We verbleven er vier nachten. Prima kamer, eenvoudig, maar schoon. Geen overbodige dingen. Wel een tv en mooie badkamer. Helaas ging twee keer het brandalarm. 's Avonds rond een uur om half tien en een keer 's morgens rond kwart voor 7. Loos alarm gelukkig. Maar daardoor is iedereen wakker en gaat iedereen tegelijk douchen. Dat kan de waterdruk niet aan op de tweede verdieping. Daar sta je dan met een hoofd vol met sop.... ook de toilet wordt dat niet meer aangevuld.... De laatste twee dagen zat er ook een bus Belgische scholieren in t hotel. Totaal geen last van ze gehad, maar als je wilt ontbijten is die ruimte veel te klein, en dat terwijl ze in twee delen kwamen eten. Als gewone gast wil je dan ook zitten voor je ontbijt. Zit je aan de kant van de rondweg, kan je last hebben van het verkeer, maar als je de hele dag in Londen loopt, hoor dat geluid al snel niet meer. Goede wifi. Maar koop je een wijnfles met een kurk, regelen ze wel een kurkentrekker voor je.
4 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel voor dagen Londen
Het was een heel net hotel om te overnachten tijdens het verblijf in Londen. 30 minuten met de metro vanaf het centrum was heel goed te doen. Alles waa netjes en boven verwachtingen.
3 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van kristine op 26 apr 2018
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis budget London Barking. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Narinder Singh General Manager Ibis Budget Hotel London Barking

8/10 – Goed

maup, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fijn gelegen naast een tesco die 24/7 open is hele
Fijn snel goede service alleen er had wel douche gel mogen liggen in de badkamers voorderest niets op aan te merken
4 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Low cost
Luidruchtige kamers, slecht geisoleerd, dicht bij snelweg

8/10 – Goed

Dick, Holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and clean hotel
Nice and clean hotel in a suburb. Modern rooms. No shampoo and soap in bathroom

6/10 – Redelijk

an, alphen aan den rijn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel
Goedkoop hotel Gratis parkeren Supermarkt vlakbij Metrostation 10 min lopen 45min naar londen centrum Eenigste minpunt slechte geluids isolatie vlak bij een n weg

6/10 – Redelijk

Zaheer

6
Binnen in stad

2/10 – Ontzettend slecht

govar

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 2 mei 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. We are sorry to read that the hotel did not meet your expectations and apologise for any possible inconvenience that we may be responsible for. Best Regards

6/10 – Redelijk

Manoj

2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sincerely, Sony Pandian General Manager op 17 mei 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

6/10 – Redelijk

PATRICK

Zakenreiziger
Just a pity there as no free access to boiling water to make own coffee.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 9 apr 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated.

8/10 – Goed

Philip

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 5 apr 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated.

4/10 – Matig

Darryn

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was a permanent stale air smell, When you shower. Everything in the whole room gets wet as the ventilation does not work. I feel there must have been mold as I was sick both nights.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 12 mrt 2024
Thank you for sharing a review. Please be assured that we have noted your comments and will be investigating these with the team so that any possible improvements are achieved where possible. Best Regards

8/10 – Goed

Habiba

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Decent place to stay for one night
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 4 mrt 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Senica

Positief: Netheid
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 29 feb 2024
Thanks for sharing a great review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated and we look forward to your next stay. Best Regards

8/10 – Goed

KA SHUN ANGUS

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 22 feb 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Kamal

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They made me wait for an hour to have an ealry check-in which i emailed them prior coming also i have tried to ring them but the phone was ringing and they did not answer the phone on purpose.when i came i wasringing them and they won't pick up the phone ,after that he could not see my booking and told me to wait an hour for the receptionist in the morning because he could not gave me a room. I was waiting until finally the girl on the morning shift came in. There was 2 customer coming to the reception just before me as she was making herself ready. They said that they wanted a room with early check in and guess what suddenly they had a room and early check-in as well then she serve me and she was rude and lying as well she said she hasn't got a room available and that early check in is at 9h00. I call this segregation and i am french and always goes to accor hotel world wide and never has experienced this level incompetence and lies because the night receptionist said that he had rooms but could not do early check in. She said that she gave the last room to these customers. Then why are you accepting money before from expedia if you don't have a room. I have paid a room and cannot enjoy my stay because this girl was lazy and the worst thing she was guided by her emotions make laws as she was going along. I am a gold customer with accor and all my family are platinium with accord 5 Members of them with accor. the bottom line is i booked other hotel ibis due to Racism
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 20 feb 2024
Thank you for taking the time to share a review of your recent stay at ibis budget London Barking. Please note that we are currently investigating the issues that you have raised and on behalf of the team we do apologise for any inconvenience that we may be responsible for. Best Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Utricia

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
I gpt here yesterday's and i was told i hsve to bookings, i explain to the woman on the desk that the first booking didn't gove me a confirmation,so i spoke to someone and i rebook, she told me she cant refund me i most dpeak to expedia so this has put me out of money
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 16 feb 2024
Thank you for taking the time to share a review of your recent stay at ibis budget London Barking. Please note that we will be reviewing your feedback and on behalf of the team I would like to apologise for any possible inconvenience that we may be responsible for. Best Regards

6/10 – Redelijk

Emma

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Get what you pay for
Bit of a walk through the town and across a park, over a bridge , down footpath, through carpark!!! Basic small room, no kettle. Only 2 plugs that are not near a mirror. Nice size shower though and staff were friendly and helpful. Quite noisy in the corridor , got woken up with guests coming back in early hours, people talking on their phones, children running up and down, needs soundproofing. Ok as last resort.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 16 feb 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

8/10 – Goed

Emma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exactly what it said on the tin!
Good, clean and comfortable bed. Room is small but we knew it would be when we picked the hotel. Only one issue, there was a smell from the waste pipe in the shower but once window was open it disappered.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 16 feb 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

6/10 – Redelijk

Habiba

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
No lock on the bathroom door which means whomever you’re staying with can walk in and this has happened a couple of times with my family There is no telephone in the room The mirror is not located conveniently its near the door in the dark Lighting is terrible - very dim couldn’t do my makeup properly Only a double plug socket away from the bed near the window
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 7 feb 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Mark

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 1 feb 2024
Thank you for taking the time to share a review of your recent stay at ibis budget London Barking. I will be reviewing your feedback and undertaking any necessary actions as appropriate. On the meantime we apologise for any inconvenience that we may be responsible for. Best Regards

8/10 – Goed

Zulfikar

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice a modern bathroom was very surprised! Staff was very friendly and approachable room was a bit small for the 3 of us also the bunk bed wasn’t very comfortable but overall the room was excellent and cheap too perfect location!
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 28 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

8/10 – Goed

Stephen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 28 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

8/10 – Goed

Stephen

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 26 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Hassan

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 25 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Ismail

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 25 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

6/10 – Redelijk

Donna, derby

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The stay was fine, but the rooms could of been warmer. The heaters in the rooms didn't work and staff provided lack of help, got no apology could had better customer service skills. Evently gave us portable heaters after several visits to reception to complain.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 22 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

6/10 – Redelijk

Amanuel

Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 22 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

8/10 – Goed

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One Night In Newham
This is the first time i have stayed at this type of hotel, and was pleasantly surprised, apart from hassle to use the card key in the lock, only two plugs in the whole room, heating system next to useless i think i could pass wind faster and warmer, £3.10 for a cup of small coffee a joke, i will stay again as for a London hotel its cheap, but i will take with me next time my own tea making items a fan and an extension lead
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 22 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Oluyinka

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 22 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Akikur

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 22 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Roman

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 22 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

6/10 – Redelijk

Miguel

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Dort waren Flecken unter der Bettlaken..
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 22 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Cesar

5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 22 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Simone

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ophold i December 2023
Fint ophold til prisen. Overrasket over hvor rent der var og hvor fine toiletforholdene på værelset var. Sengene var dog hårdere end hvad jeg er vant til.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 22 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 22 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

8/10 – Goed

Hassan

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 22 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Tobias

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra
Var väldigt bra, fick precis det vi förväntade oss.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 22 dec 2023
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Rachel

Zakenreiziger
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 22 dec 2023
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Jasmine

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy to book and pleasant experience
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 22 dec 2023
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards