Exterieur

Beoordelingen van ibis London Barking

2 out of 5
ibis London Barking
Highbridge Road, Essex, Barking, England

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 216 van 698 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 265 van 698 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 118 van 698 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 37 van 698 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 62 van 698 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Martha

Key card werk niet zo goed!
9 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 27 sep 2023
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards,

8/10 – Goed

Rienaishel

3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 3 aug 2023
Thanks for sharing a very good review! The team truly appreciates your feedback and look forward to welcome you soon again at the hotel :)

6/10 – Redelijk

Vincent

1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Gert

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Op zich prima locatie. Personeel, uitzonderingen daargelaten, was niet erg vriendelijk en adequaat. Ontbijt was qua aanbod goed, maar de organisatie van het ontbijt liet te wensen over. Zeker op de laatste dag. Personeel liep continu achter de feiten aan waardoor het aanbod slecht was. Kamers prima.
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 10 jun 2022
Thank you for sharing a review. Your feedback is very appreciated.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
They are not flexible in the way of late check-in and changing of dates
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 1 sep 2020
Many thanks for sharing an "anonymous" review - With the information that you have provided I can only assume that you booked a pre-paid/non flexible rate and that as per the terms and conditions,that you accepted at the time of booking, we were unable to accept your modification requests. If this is the case, the solution that I propose is quite simple - Please book flexible rates if this ensures your peace of mind.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Extra's zijn waterkoker, usb aansluitingen en evt chromecast op tv. Goed parkeren, wat als je met de auto in Londen bent heel belangrijk is en ondanks de ligging aan snelweg merk je hier binnen niks van qua geluid, zolang je het raam dichthoud.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 4 mrt 2020
Bedankt voor het delen van een mooie beoordeling van het hotel. Wij verheugen ons op uw volgende verblijf!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor dit hotel betaal je iets meer dan het broertje Ibis Budget verderop, maar daar krijg je een ruimere kamer met betere tv, waterkoker op kamer en een usb blok waardoor je daarvoor niet eens een verloopstekker nodig hebt. Centrum van Barking op loopafstand via straatje naast het hotel bereikbaar.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Jordi Pena - General Manager op 9 jan 2020
Bedankt voor een geweldige review! Wij verheugen ons op uw volgende bezoek.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel was heel vriendelijk. Er lag op sommige plekken wat stof op de kamer. Voor de rest uitstekend
5 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Bouchra

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes nabij centrum Barking inclusief metrostation op 10 minuten loopafstand.
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 12 jun 2019
Bedankt voor een absoluut schitterende beoordeling! We kijken uit naar uw volgende bezoek blijven :)

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Jordi Pena - General Manager op 11 jan 2019
Thank you for sharing a review! See you soon.

8/10 – Goed

Linda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel
Prima hotel. Ongeveer 10 minuten lopen van het dichtstbijzijnde metrostation (ook treinen en bussen), waarvandaan je in ongeveer een half uur midden in Londen bent. De kamer was klein maar netjes, voor mij een ietwat te hard bed, maar wel ok. Op de kamer een waterkoker aanwezig om koffie en thee te maken. ‘S ochtends een simpel Engels ontbijt. Vlakbij het hotel lekker gegeten bij Christina’s.
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Jordi Pena - General Manager op 29 sep 2018
Bedankt voor het delen van een goede recensie! We kijken uit naar uw volgende verblijf :)

6/10 – Redelijk

Walter, Netherlands

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
nearby city, good price range
no fridge, strange payment measures for bar tabs etc.
3 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Britt, Nederland

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, ligging is niet dichtij Londen City
Heel erg goed hotel, netjes en verzorgd, alleen de ligging is niet dichtbij Londen City. zeker 3 kwartier moeten reizen met metro en bus om in Londen City te komen. hier ben je veel tijd aan kwijt. vooral als je een stedentrip maakt.

6/10 – Redelijk

Antoinette

Simpel hotel, netjes, verzorgd.
Simpel hotel maar goed verzorgd. Netjes, iedere dag nette service. Jammer dat het metro station in Barking centrum ligt, dus wel een eindje lopen naar het hotel. Barking staat bekend als een slechte van Londen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Schoon en aardig geprijsd
+ Schoon + Goede bedden + slechts 3 pond / nacht parkeerkosten auto + 15 min lopen naar de Subway (30-45 min Subway naar centrum Londen) - Barking is na sluitingstijd van de winkeltjes wat guur - Douche water temperatuur varieerde vaak en veel tijdens douchen

4/10 – Matig

Wilma

Negatief: Personeel en service
Mwah
Ons verblijf in Ibis London Barking was ok maar niet meer dan dat. Voor het geld konden we waarschijnlijk ook niet meer verwachten. De kamer was netjes en schoon en het personeel was correct en een soort van vriendelijk maar ik ben wel eens anders ontvangen in een hotel. Het ontbijt was ronduit slecht. Met 2 personen betaalden we bijna EUR 25,- maar dat was het echt niet waard. Het hotel ligt ong 10 minuten lopen vanaf het station en dat is goed te doen. De wandeling door Barking is wel deprimerend, het is geen leuk gedeelte waar je doorheen moet lopen. Al met al zal ik dit hotel niet nog een keer boeken.

10/10 – Uitstekend

Angela, Australia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Experience!
We very much enjoyd our stay at this hotel. Rooms were very tidy, bed was super comfortable and we slept like a log, service was excellent. Location was not too bad and it was just a 10 minute walk to Barking Tube station and london bus services. The eating section was very cosy and breakfast was pretty good. Have your breakfast early though as we had a late morning breakfast and it was a little dry as it was there since early morning. We also had dinner on a couple of nights and food was pretty good too. A little expensive for my liking but still worth the try. Staff were super friendly and very accommodating. Also provided Free WIFI in the rooms which is a big help. Access to the hotel by car is very easy as it's adjacent to the A13. We did not experience traffic noice either. Would definitely recommend this hotel and would book it again if we returned to London.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lenghty check-in
Check-in procedures could be improved, otherwise clean, basic hotel.

8/10 – Goed

Chantal, 's-Hertogenbosch, Nederland

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfort prima, locatie kan beter.
Prima hotel. Afstand tot aan metro iets te ver. Wel dicht bij snelweg.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Hotel ernaast is beter
Dit Hotel is niet slecht maar het Hotel ernaast (Premiere Inn) biedt meer waar voor je geld. Het enige dat beter is is airco op de kamer maar deze werkte niet goed waardoor we er weinig aan hadden. In Premiere inn is kamer groter, bed beter, badkamer beter, meer Televiesiezenders, beter ontbijt, gratis parkeren, etc voor minder geld. Helaas was premiere inn vol dus hadden we geen keus voor dit weekend. Volgende keer boek ik eerder zodat ik zeker in Premiere Inn kan overnachten.

6/10 – Redelijk

EMMANUEL

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 23 mei 2024
Thank you for sharing a positive review of a recent stay at ibis London Barking. The team appreciates your feedback and looks forward to welcome you soon again at the hotel.

2/10 – Ontzettend slecht

Roland

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 23 mei 2024
Thank you for taking the time to review your recent stay at ibis London Barking. We are sorry to understand that the hotel fell short of your expectations.

8/10 – Goed

Jonathan, Rugby

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 19 mei 2024
Thank you for sharing a good review of a recent stay at ibis London Barking! We truly appreciate your words and hope to welcome you soon again at the hotel.

10/10 – Uitstekend

JONATHAN AGYAPONG

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 23 mei 2024
Thank you for sharing such a wonderful review of a recent stay at ibis London Barking. The team is very happy to receive your feedback and look forward to your next stay! :)

10/10 – Uitstekend

Mervyn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely room, easy to get around london.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 21 apr 2024
Thanks for sharing a wonderful review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated and we look forward to your next stay. Best Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Katie

Reisde met een groep, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Booked a family room with double bed and a single bed, arrived into the hotel enter the room with a SOFA single bed, duvet was wet, poor service and very rude staff. Very noisy unable to sleep the staff didn't tell other customers off to keep volume down after midnight. When we requested for a dry and clean duvet the staff expected us as paying customers to put the bedding in. Not happy never returning to this OBIS hotel been to better IBIS hotels with same star rating and better staffing.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 11 apr 2024
Thank you for taking the time to share your very important feedback following a recent stay at IBIS London Barking. Please note that all our family bedrooms are furnished with a king size bed and a single sofa bed. I apologise that it appears to have been some confusion in regard to this. On behalf of the team I would like to further apologise for any other inconvenience that we may be responsible for and we will strive to be more vigilant on future occasions. Best Regards

6/10 – Redelijk

Karan

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
AC not working
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 9 apr 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

10/10 – Uitstekend

khadar

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 20 apr 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

8/10 – Goed

PATRICK

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property and location served the purpose of the trip and the price was reasonable for the stay.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 5 apr 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated.

8/10 – Goed

mohsin

3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 23 mrt 2024
Thank you for sharing a review. Your feedback is very appreciated. Best Regards

8/10 – Goed

teju

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 20 feb 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

8/10 – Goed

Victoria

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 18 feb 2024
Thank you for sharing a great review! We truly appreciate your feedback and hope to welcome you soon again at the hotel.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 28 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Paul

Reactie van Jordi PENA - General Manager op 22 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Adenike

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There service is good
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 22 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Olayinka

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 22 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

6/10 – Redelijk

SIMONE

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hospedagem OK
Quarto padrão Íbis, porém o ralo do box do banheiro estava parcialmente entupido, o que atrapalhava o banho.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 22 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Dajean

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 22 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Adil

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 22 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Ugur

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 22 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

10/10 – Uitstekend

James

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Safe place
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 22 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good experience with my family. Highly recommended.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 22 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Arif

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 22 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

8/10 – Goed

Gareth

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
an average hotel
I stayed as a stop over during a business trip . nice basic hotel . parking was chargeable though
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 22 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

8/10 – Goed

Jason

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Useful location allbeit walk to tube can feel edgy but had no issues at all when we did. No decaf coffee in restaurant but in room did not make sense. Will book again however
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 22 jan 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

4/10 – Matig

Velislava

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 4 dec 2023
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

10/10 – Uitstekend

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business stay
Good room and food
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 4 dec 2023
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Paramjit

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Safe
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 4 dec 2023
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Eliza

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice settings, room was clean and good amount of space.
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Jordi PENA - General Manager op 4 dec 2023
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards