Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 642 van 1003 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
642
Gastenscore: 8 - Goed. 299 van 1003 beoordelingen" "
8 - Goed
299
Gastenscore: 6 - Redelijk. 37 van 1003 beoordelingen" "
6 - Redelijk
37
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 1003 beoordelingen" "
4 - Matig
11
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 1003 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
14
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Peter
2 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ibis Canning Town op 5 dec 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,FaiazFront Office Team Member
10/10 – Uitstekend
Stefaan
Reisde met partner
2 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a very nice stay. A little further from the center of Londeon but underground on the opposite side of the street.
Stefaan
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sara Fernandez - Front Office Team Member op 4 nov 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis London Canning Town. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
10/10 – Uitstekend
Karel, Spijkenisse
Reisde met partner
31 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zoals altijd weer keurig geholpen. Vriendelijk personeel en top locatie aan de metro en bus.
Karel
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Faiaz, Team Member op 12 nov 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,ibis London Canning Town
8/10 – Goed
Rainier
26 aug 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is goed gelegen schoon en heeft een goed ontbijt
Rainier
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Justina op 26 aug 2023
Dear Rainier, Thank you for you feedback!We are happy that you enjoyed staying with us and we hope to see you next time!
8/10 – Goed
M.P.J.
Reisde met familie
24 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is only a few steps away from the Undergrond station. Starbucks around the corner and supermarket in a few 100 meters
M.P.J.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Justina op 26 aug 2023
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
8/10 – Goed
MP
Reisde met familie
27 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MP
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Justina op 26 aug 2023
Dear MP, Thank you for leaving us a feedback!We hope to see you back.
10/10 – Uitstekend
Karel Jacobus Van, Spijkenisse
20 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dear Karel,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis London Canning Town. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
10/10 – Uitstekend
Senada
Reisde met familie
28 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel!!!!
New hotel, very clean, and a top breakfast!
Employees very kind
Location, very central
Senada
Reactie van Curtis op 10 jan 2023
Hey Seanad,Thank you so much for the both your score and your feedback.We are delighted to hear you had a great stay with us and enjoyed the customer service from our staff and the location.We hope you had a safe journey back home and we look forward to welcoming you back with us soon.Kind regards
8/10 – Goed
daniel
Reisde met partner
12 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
het eten was minder daar mag wat meer aandacht en variatie wel jammer
daniel
3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Magda op 16 dec 2022
Thanks so much for the review Daniel!Delighted to read you had an enjoyable stay and i hope to welcome you back to Ibis London Canning Town. Many Thanks,
10/10 – Uitstekend
Annemiek
13 sep 2022
Annemiek
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Curtis op 18 sep 2022
Hey Anne, Thank you so much for your score and taking the time to leave one.I am so happy for the score and glad you enjoyed your stay with us and our customer service. I hope you had a safe journey back home and look forward to having you stay with us to continue the great service and stay.Kind regards
8/10 – Goed
Paul
Zakenreiziger
19 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig
Paul
11 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
7 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik vindt heel leuk hotel met vriendelijke interieur ,absoluut appart ook geen receptie bijzonder ,de kamer was in de kleine kant ,en ik heb gezien ook en gast met een hond dat vindt ik minder ,nooit meegemaakt ,en ik reis veel.
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 jan 2020
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location - good value for money.
Staff sometimes very junior and a bit rude, perhaps because of inexperience.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel immediately opposite metro station
We did a 2 day trip to London and stayed in this hotel. Hotel is only 3 stations away from London City airport and is immediately opposite the metro station of Canning Town. From the hotel it is very easy to reach all interesting spots in London.
The hotel itself has a nice atmosphere. Rooms are comfortable and clean. The buffet breakfast is good.
We really enjoyed our stay here..
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met partner
2 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht bij de metro; leuke moderne inrichting: gezellig
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 nov 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
20 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een heel net hotel, met een ontspannen sfeer.
Vanaf London City airport is het prima aan te reizen en metro en DLR voor de deur maakt reizen door Londen erg makkelijk.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Melanie, Nederland
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een goed hotel, mooie uitstraling en een prima kamer. Het hotel zit tegenover het station (trein/metro) waardoor je snel bij het centrum bent (ongeveer 20 minuten reizen). Mijn kamer zat ook precies tegenover het station maar ik heb totaal geen geluidsoverlast gehad, met de ramen dicht is hier niks van te horen. Matras wel aan de harde kant, maar het is maar net wat je zelf gewend bent. Ik zal dit hotel aan iedereen aanraden :)
Melanie
4 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekende accommodatie op steenworp afstand van metrostation Canning Town. Je bent zo in het centrum of op Londen City Airport.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 mei 2019
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Locatie prima, prijs/ kwaliteit verhouding goed.
Hygiene in bar / wc's zeer matig.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
5 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Redelijke bedden, prima douche, alleen jammer dat de douchekop een beetje loszat
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
29 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
lekker makkelijk bij openbaar vervoer en heerlijk schoon hotel.
goede faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Yasmine
23 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed verblijf
Perfecte ligging vlak bij de metro, proper en mooi hotel. Lekker ontbijt
Yasmine
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schone kamers en faciliteiten. Tevens ook een goede locatie.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie. Vlakbij de metro. Uitgebreid ontbijt. Schone kamers. Gezellige sfeer in de lounge. Ruime badkamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Jurgen
21 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heel goed gelegen voor businessbezoek aan ExCel.
Jurgen
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good restaurant with good price/quality ratio! Could use a bit more variation in the menu though.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 jan 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
A, NL
31 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tegenover underground station.
Prettig hotel met goed ontbijt
A
3 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig rustig en fris hotel. Openbaar vervoer aan de overzijde.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 dec 2018
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 dec 2018
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 dec 2018
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel tegenover metro station, ideaal!
Personeel erg vriendelijk, Tarik was zeer behulpzaam!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Robbert
24 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel dicht bij metro (1 minuut). Kamers zijn netjes. Ontbijt is goed geregeld en vriendelijk personeel. Voor een weekendje londen een prima adres!
Robbert
3 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gezellig modern hotel. Supervriendelijk personeel. Perfecte ligging vlakbij de metro. Prima uitgebreid ontbijt.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Helen
Reisde met een groep
28 apr 2024
Beds were a bit narrow but staff were great and eager to help. Fahir, topping up the breakfast bar was wonderful- helpful and hilarious! Thank you for a lovely stay!
Helen
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Will - Front Office Team Leader op 29 apr 2024
Hello Helen,We hope this message finds you well. Thank you very much for the lovely review and we hope to welcome you back in the future.Kind regards,
8/10 – Goed
Roberto
Zakenreiziger
24 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is attentive, knowledgeable and very helpful. They solve problems quickly and effectively, limiting customer inconvenience to a minimum. The facility is modern, beautifully designed, clean. Rich breakfast.
Roberto
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Will - Front Office Team Leader op 29 apr 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Will, Front Office
10/10 – Uitstekend
Michele
Reisde met partner, Reisde met familie
23 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms seemed very new and everything was in good condition. Very nice bar/restaurant on the ground level. Super friendly staff. Right across the street from the subway station, which was great.
Michele
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Will - Front Office Team Leader op 28 apr 2024
Hi Michele,Thank you for taking the time to write such a lovely review. We are elated that you enjoyed your room, the ground floor, location and our service. Please don't be a stranger and if you have any requests, just let us know and we will be happy to help.Kind regards,
10/10 – Uitstekend
DAVID
23 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
DAVID
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Will - Front Office Team Leader op 28 apr 2024
Hello David,We hope this finds you well and thank you so much for giving us a perfect score. We are so glad that you enjoyed your stay and we hope our paths will cross again.Kind regards,
8/10 – Goed
Michaela
Reisde met familie
15 apr 2024
Sehr sauberes Hotel. Angestellte nett, hilfsbereit und freundlich
Michaela
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Will - Front Office Team Leader op 29 apr 2024
Hello Michaela,Thank you for your kind words. We hope you enjoyed your time in our wonderful city and we hope to welcome you back in the not too distant future.Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Cynthia
14 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had an amazing stay here. As a solo international traveler, I felt safe, the room and property were very clean, the location is great especially being directly across from the bus and train station. The staff were absolutely wonderful from check in to the restaurant to housekeeping. This was a perfect stay and I highly recommend it!
Cynthia
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Will - Front Office Team Leader op 14 apr 2024
Hello Cynthia,We hope this message finds you well and we are so glad that you had such a lovely stay! It is always amazing to read such kind remarks and we hope that you are not a stranger.Kind regards,
10/10 – Uitstekend
youness
Reisde met een groep
13 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good position
youness
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ibis Front Office op 14 apr 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,FaiazFront Office Team Member
10/10 – Uitstekend
Regina
Reisde met een groep
6 apr 2024
Positief: Voorzieningen
Clean, friendly, comfortable
Regina
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sara op 6 apr 2024
Dear Regina, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis London Canning Town. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Dominik
Reisde met familie
5 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Early Check-In war bei uns trotz der Osterfeiertage bereits um 8 Uhr möglich. Den Bahnhof nebenan hört man bei geschlossenem Fenster überhaupt nicht. Alles in allem war es ein sehr schöner Aufenthalt.
Dominik
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van sara op 6 apr 2024
Dear Dominik, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis London Canning Town. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Sara - Front office team member
10/10 – Uitstekend
Lara
Reisde met familie
30 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient for o2 arena as one stop away on the tube. Hotel directly opposite tube station. Very friendly staff on arrival & lovely clean room
Lara
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Will - Front Office Team Leader op 30 mrt 2024
Hi Laura,Thank you for taking the time to write us such a lovely review! We are so glad that you enjoyed your stay and we hope to welcome you back the next time an event at the O2 takes your fancy. If there is anyway we can further improve your stay, please let us know!Kind regards
10/10 – Uitstekend
Jill
Reisde met een groep, Reisde met familie
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is ideally situated for access to the O2. A short underground trip (1 stop) away. Rooms spotlessly clean and beds very comfortable. Staff friendly and helpful. Will definitely stay again.
Jill
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Will - Front Office Team Member op 25 mrt 2024
Hello Jill,We hope this message finds you well. Thank you so much for taking the time to write us a review. We are so glad that you enjoyed your stay. It is always lovely to read just nice things about so much of what we do, especially our housekeeping team who do such a wonderful job.Thank you again and hopefully we can welcome you back soon.Kind regards,