Lobbylounge

Beoordelingen van King Solomon Hotel

3 out of 5
King Solomon Hotel
155-159 Golders Green Road, London, England

Beoordelingen

5,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 93 van 802 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 159 van 802 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 205 van 802 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 171 van 802 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 174 van 802 beoordelingen" "

5,8/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

5,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Valerie

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De schimmel op de douche, in de badkamer en ratten die heen en weer schoten. Smerig!
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

AHM

3 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Iwona

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andere kamer dan op foto , stonk overal , ontbijt niet lekker
2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Auto konden we prima parkeren, metro op loopafstand. Goede prijs kwaliteit verhouding voor een twee sterrenhotel. Bedden lagen goed en het was schoon. Was bevooroordeeld door de reviews, dit aangegeven aan de receptie. Wij hebben een goede ervaring
2 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer en hotel komen niet overeen met de fotos die op de Expedia te zien zijn. Onze kamers waren zeer klein. Onze kamers waren in de zolder. Hotel is van meerdere huizen gemaakt zonder lift, kleine trappen, klein badkamers en kleine kamers. Restaurant ziet mooi uit in de fotos maar in het echt is die super klein en oud.
2 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede verbinding met het centrum.
Hotel was eenvoudig. Binnen het ontbijt is niet rekening gehouden met niet orthodox joodse gebruiken. Dit is niet duidelijk naar voren gekomen met het boeken. Badkamer was te klein. Wanneer je groot of wat zwaarder bent had een probleem.
6 nachten verbleven in januari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Bernier

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg slecht, niet van deze tijd
Bij inchecken werd vermeld dat we de beste familiekamer hadden. Al na eerste toiletbezoek was deze verstopt. Badkamer was er oud en schimmel aan het plafond en niet schoon. De bedden zijn ZEER slecht, erg slappe vering. Tweepersoonsbed is niet in te slapen omdat je telkens naar elkaar toe zakt. Nagenoeg niet geslapen. De volgende morgen lekte het door het plafond heen van de douche van de kamer erboven. Toen waren we er wel klaar mee.....geen nacht langer meer. Ander hotel geboekt. Wifi voor 4 personen € 85,-- voor 5 dagen..........belachelijk
5 nachten verbleven in december 2017

4/10 – Matig

bjorn, houthalen

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Heel kleine kamer er niets
Het ontbijt is teleurstellent je kan alleen ei eten in de vorm van eiersalade en rtonijn salade heel weinig ontbijt dus
4 nachten verbleven in oktober 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slecht hotel. Hier kom je echt alleen om te slapen
Gelukkig hadden wij onze verwachtingen niet hoog staan. Maar omdat het hotel zelf mooie foto's plaatsten gaven we het de voordeel van de twijfel. Bij aankomst was de man achter de receptie niet echt spraakzaam. ik vroeg of we een kamer kregen die wel "goed" was. Hij zei dat alle kamers goed waren en negeerde de rest. Wij hadden kamer 74 wat op de 2de verdieping lag. Met stijlen trappen naar boven. Wat gelijk opviel was dat de trap echt al weken geen stofzuiger hadden gezien terwijl er boven een op de gang stond te wachten om ooit een gebruikt te gaan worden. Onze kamer was een lachertje. Wij zijn zelf niet zo lang (ik 1.62cm)dus paste makkelijk in het bed maar toch lag ik met me voeten aan het randje. Badkamer was denk ik 2m2. Was schoon. De schimmel was netjes overheen geverfd. Wastafel liep niet door waardoor wij onze tanden poesten boven de wc. Gelukkig stond er wc direct onder de wastafel. De kamer liep scheef dus alles wat kan rollen.. rolt! Vloerbedekking was niet fris meer en zat los. Bobbels aan alle kanten. Gordijnen waren vies. En het was er bloedheet!!!! En dat terwijl onze verwarming uitstond en het raam open (buiten temperatuur was -3) het hele hotel was bloedheet. Het ontbijt bestaat elke dag uit bagels en sneetjes wit en bruinbrood. Tonijn met maïs, komkommer, tomaten, gekookte eieren en scrambled egg. Alles koud! Het hotel is gericht op de joodse toeristen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Goed, simpel hotel. Alles is oud maar het ziet er netjes uit

4/10 – Matig

Jane

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Alle waar naar z'n geld
Goedkoop joods- hotel , buiten centrum maar gunstig liggend voor de metro. Kamer oke , hotel zelf oud en aan elkaar hangend van gangetjes, trappetjes, deuren enz. Helaas was de kamer niet klaar toen we kwamen.

6/10 – Redelijk

Henk, Delden

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstap naar London
Geschikt als verblijf om London te verkennen. Geen luxe, functioneel Hotel met oude inrichting. Eenvoudig ontbijt. Ligt in een wel nette joodse wijk.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima voor scholen/klassen, maar voor een gezin van vier op een dergelijk kleine kamer? Erbarmelijk.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Terleurstellend
Jammer dat er een verbouwing was. Ontbijt was matig voor Nederlanders

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simpel
Het hotel was onhygienisch. Elke ochtend werden weleens waar de handoeken vervangen. Maar de dode spinnen plakte nog aan de muur. En de badkamer zat helemaal vol schimmel. Het was geen duur hotel. Maar dan nog. De eerste ochtend hadden we koud douche water

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Dichtbij golders green underground station.
Prima hotel voor de prijs, niet super centraal gelegen maar met een metro station een paar minuten lopen verder totaal geen probleem. Hotel zit vol met nationaliteiten, en dan vooral Hindoestanen en Joden. Leuk om eens mee te maken. Ze waren in verbouwing dus verwacht dat ze in het verloop van het jaar een mooier hotel krijgen.

8/10 – Goed

Daan, Den Haag

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Simpel hotel in een goede buurt
Het is niet het meest dure hotel en van binnen oogt het een beetje oud en kan het wel een lik verf gebruiken. De kamers zijn wel OK en worden netjes schoongemaakt. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is in orde. Je krijgt waar je voor betaalt. Er zitten geen addertjes onder het gras en de 24 uurs receptie is fijn als je laat thuis komt.. Naja, wifi was een beetje traag. Dat hadden ze echt beter moeten doen. In de buurt is niet zo veel te doen maar het tube station golders green is op loopafstand. Daar is ook een bus station. Je kunt met deze bussen direct naar London Victoria of Stansted airport. Als je in dit hotel verblijft is het misschien slim om via Stansted te vliegen. De directe omgeving is heel goed. Geen tekenen van armoede of andere problemen. Er zijn veel winkels en restaurants (merendeels koosjer) in de buurt.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bij binnenkomst rook de entree naar sigaret.
de kamers waren vies, het stonk, we hadden 2 kamers naast elkaar gevraagd , en we kregen 2 kamers op verschillende etages. We zullen dit hotel niemand aanraden. Bah!!!!!

6/10 – Redelijk

fam van der Zee

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet meer verwachten voor het geld
Het hotel is goed bereikbaar met OV. op 10 minuten lopen van het Golders Green tube station. bij aankomst bleek het hotel met een behoorlijke renovatie bezig te zijn. het ruikte redelijk muf en bedompt en een grote beurt is duidelijk nodig. aan de kamer ontbrak bv een simpele prullenbak en de (kabel) TV deed hethelemaal niet. het ontbijt was in een keurig nieuwe zaal / restaurant maar was wel vrij beperkt in keus. maw voor ons als gezin voor 1 nacht geen vreselijk probleem. ik zou het met gezin echt niet meer dan 1 nacht doen. De huidige staat van het hotel maakt een vervallen indruk.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bezoek londen
Londen was voor ons een zeer geslaagd bezoek. Helaas het enige minpunt was het hotel. Gordijnen sloten het raam niet geheel af, aangezien de kamer op grondniveau lag was dit zeer oncomfortabel, de verwarming was defect (wintertijd) dit werd wel gecompenseerd door elektrische radiatoren maar toch!!!!! niet warm te krijgen. Ramen waren enkel glas en dit was duidelijk te zien aan de aanslag op de kozijnen. Badkamer was slecht onderhouden en bed was niet wat verwacht mocht worden. Algemene indruk ZEER SLECHT

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kosher hotel
Hotel is in de joodse buurt en dat is op strata te zien. Hte hotel is van ene joodse eigenaar met een kosher ontbijtbuffet. Erg vies, vooral het dirnken. Hotel ligt dicht bij metro en is vanaf luchthaven Luton goed met greenline (busservice) te bereiken. Uit stappen Brent Cross (shopping centre) en dan stukje lopen of met bus 210 tot halte woodstock ave, hotel tegenover busstop. Kamer waren niet schoon (stof, vieze handdoek op de kast) en beetje gehorig. Prijs / kwaliteit klopte wel.

2/10 – Ontzettend slecht

Riley

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place looks dirty and old at the outside but in the inside it looks the complete opposite but trying to see where you are staying is very tough to find once you check in doorway after door way and just seemed inconvenient
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Sonata Gird op 2 mei 2024
Dear Riley,Thank you for taking the time to share your feedback. We're glad to hear that you found the interiors of the King Solomon Hotel pleasing. We do, however, regret to hear about your experience with navigating our premises. We are always looking to improve our guests' experiences, and your feedback is invaluable in that regard. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more seamless stay.

2/10 – Ontzettend slecht

Aleksandra

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Blessing

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent overall. My only concern was the noise coming from other people as they were closing the doors too loudly and were talking too loudly in the middle of the night.
2 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Leonardo

good
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Folarin

2 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

CLIVE

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was OK, but I was perturbed to be asked for photographic ID at check in. I don’t remember this bring mentioned in any correspondence and the fact that I was allowed to check in after I had confirmed my name, address and phone number shows how ridiculous this is. This has never stopped any criminal activity in my view.
1 nacht verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

??

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
エレベーターがなく、荷物を運ぶのは大変です。 また、寒くて水道管が凍ってしまい朝から昼過ぎにかけて水が出てこずお湯だけと不便でした。
6 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Samuel

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

saul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Todo super
3 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Martina

4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Laurent

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beau séjour
Parfaitement placé pour mon séjour et répond à chaques fois à mon attente
5 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Asel snc

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Il letto si deve rifare
3 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Roiza

1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Loubna

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Je ne dirais pas que c était un superbe hôtel. Ça dépanne. Fait pas être difficile.
3 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mathilde

5 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Carlos

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Paul, Cheshire

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 Minutes walk to Brent Cross Tube station - 20 Minutes Tube ride into Euston Station - Ideal for visiting family / attending venues in Norh London
2 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Bethan

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely awful
The absolute worse hotel I have ever stayed, at the room stank, the toilet was extremely dirty inside, all the tiles in the floor was cracked, the door handles had something sticky all over them, the shower and bath were full of grime along with the tiles, the pillow may aswell have not been there it was so thin. The walls were paper thin, we could literally hear every word of the conversations going on next door. The fire alarm was going off. The carpet was filthy. I’ve never had a worse sleep or felt so dirty staying anywhere in my life. The only reason I didn’t leave and go elsewhere was that I couldn’t find another hotel so last minute but I tried
2 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mariam

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich rate euch davon ab, dieses Hotel zu buchen. Das Zimmer, das wir ursprünglich gebucht hatten, war winzig klein. Das war aber nicht das Hauptproblem, sondern das Bad. Es war übersät mit schwarzem Schimmel. Die Decke, die Wände, selbst die Tür hatte Schimmel auf der Farbe drauf. In der Dusche und in den Fugen war es natürlich nicht besser. Als ich das an der Rezeption ansprach, taten sie recht überrascht, was mich jedoch nicht überzeugte, da sämtliche Bewertungen dieses Hotels von einem Schimmelproblem reden. Mir wurde versucht weiß zu machen dass dies durch die Person die das Zimmer zuvor hatte verursacht wurde, und es vor nem Monat noch nicht so aussah (was unmöglich ist bei dem Ausmaß). Wir haben um ein neues Zimmer gebeten, wurde zunächst abgelehnt da sie "ausgebucht" waren. Kurze zeit später wurde uns jedoch ein Zimmer angeboten, das eigentlich für eine andere Familie gedacht war, die noch nicht angereist ist. Das Zimmer am sich war größer, das Schimmelproblem im Bad bestand noch. Da hat sich der Schimmel nicht nur über die Wände ausgebreitet, sondern auch im Toilettenrand. Wirklich sauber waren die Bettbezüge auch nicht. Die Lüftungsanlagen sind grottenschlecht und ziehen auch keine Luft ab. Kein wunder dass die Feuchtigkeit nicht entweichen kann. Sie haben mich Mithilfe von Expedia früher auschecken lassen und haben uns die restlichen Nächte zurückgezahlt. Außerdem riecht es in den Fluren des Hotels sehr modrig und feucht. Wird also ein allgemeines Problem sein.
6 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Bjørg

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Carlos

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have been here for a while and I feel at home. Great Reception 🌻
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Matthew

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Things like the shower was broken and the tiny TV provided wasn't useable but was a decent hotel, looked nice and done the job
1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Synne Marlene

3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Natalie

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The stay was great I've stayed before. However this time I was in a room overviewing the street and got limited sleep with the noise of people outside. Also one of the beds had sand on a portion of the sheets under a cushion. Otherwise once again a good stay.
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

N'famady

1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Maywand

3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Monica

2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Carlos

1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Christian

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sauberkeit war nicht wirklich gut. In den Ecken überall Dreck. Inventar alles sehr alt und abgenutzt. Zimmer extrem dunkel und stickig, Fenster kann nicht richtig geöffnet werden. Bad ist lächerlich klein. Tür zum Zimmer muss immer aufstehen da sonst kein Platz. Wasser in der Dusche nur heiß, kein kaltes Wasser vorhanden. TV hat auch nicht funktioniert. Preis/Leistung stimmt überhaupt nicht. Viel zu teuer für die bessere Besenkammer.
3 nachten verbleven in oktober 2023