Exterieur

Beoordelingen van Langorf Hotel

3 out of 5
Langorf Hotel
Frognal, 20, London, ENG

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 88 van 448 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 212 van 448 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 101 van 448 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 448 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 448 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is een mooi oud gebouw, met grote kamers met hogeplafond. Alleen is het alles oud en stuk. Het ontbijt vond ik erg goed en de buurt is rustig het hotel ook je hoort niet de andere gasten.
4 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Valentine, Vinkeveen

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Outdated four star hotel
The room was tiny, but the bed was poor. almost no possibility to take a shower. the breakfast personnel were unfriendly. the breakfast was very mediocre, except for the coffee, no eggs served of any kind ! WE checked out, left our Luggage to be picked up later. when we came the hotel was closed. only after 15 minutes the door was opened. we almost missed our plane back. Honestly more a 1 star then a 4 star hotel ! The location compensates it..

8/10 – Goed

Diederik, Zwolle

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel dichtbij metro halte Finchley Road
Langorf hotel is een prima hotel met goede voorzieningen. Een prettige kamer voor 3 personen. Badkamer voldoet, douche is wel krap voor grotere personen. Prima kwaliteit bedden. Ontbijt is redelijk, voldoende keuze, alleen wel elke ochtend hetzelfde. Personeel is jong, aardig en behulpzaam.

8/10 – Goed

Wendy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gewoon een net hotel met goed personeel.
Prima uitval basis voor een weekend londen, prima faciliteiten, prima bedden en sanitair is schoon en personeel vriendelijk.

8/10 – Goed

Marco, apeldoorn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gezellig en goed hotel waar voor je geld
We waren met 2 personen . goede ontvangst , duidelijke uitleg. kamer was goed 2 bedden , bureau .bad en douche . warm water kamer was perfect. ontbijt goed verzorgd niets te klagen . zelf wat te eten mee voor op de dag. met de underground 15min van Westminster . perfect voor de 2 dagen dat we er waren

8/10 – Goed

Ben, Almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig hotel met mooie kaers
Rustig gelegen hotel met prima kamers. Engelse sfeer alleen geen spek en eggs maar dat is het enige kleine minpuntje. Schone kamers, ruim en van alles voorzien.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Ben

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Denisa op 11 mei 2020
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir fühlten uns dort sehr wohl, ist auch praktisch gelegen zu unseren Bekannten
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Denisa op 2 mrt 2020
Thank you for staying with us. We highly appreciate your feedback, as it is important to us to keep improving our business

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Denisa op 2 mrt 2020
Thank you for staying with us. We highly appreciate your feedback, as it is important to us to keep improving our business.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Windows in room 401 a bit noisy when wind is blowing.staff however very obliging
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Denisa op 2 mrt 2020
Thank you for staying with us. We highly appreciate your feedback, as it is important to us to keep improving our business.

8/10 – Goed

Renato, Italia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel facilmente raggiungibile con i mezzi pubblici (tram e metro) in zona tranquilla. Camere molto silenziose (risveglio con il canto degli uccellini). Struttura abbastanza datata. Colazione migliorabile.
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Denisa op 2 mrt 2020
Thank you for staying with us. We highly appreciate your feedback, as it is important to us to keep improving our business

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
moyen
Quartier agréable - belle façade. 1ere surprise chambre en sous sol avec vue sur poubelle. Jour 3 Fuite d'eau venant de la salle de bain du dessus. changement de chambre très rapide pour se retrouver dans une chambre toujours en sous sol à côté de la chaudière qui se déclenchait toute les minutes. Literie à revoir, matelas en bout de course. Chambre spacieuse. Propreté correcte. Mal insonorisé. Jour sous la porte d'entrée. Plancher qui craque. Petit déjeuné pas très varié.
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Denisa op 16 mrt 2020
We highly appreciate your feedback, as it is important to us to keep improving our business!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Denisa op 23 jan 2020
Thank you for staying with us. We highly appreciate your feedback, as it is important to us to keep improving our business

10/10 – Uitstekend

Eduardo, Porto

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms cozy and warm with very friendly staff. Location is nice with lots of restaurants, stores and transportation nearby.
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Denisa op 20 jan 2020
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All staff was helpful, cheerful and always available.
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Denisa op 8 jan 2020
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback!

8/10 – Goed

RAFFAELLA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Week end in london
Ottima posizione in quartiere residenziale tranquillo vicino alla fermata della metro e degli autobus x aereoporti di luton e stansted ottimo rapporto qualita prezzo buona colazione buona puluzia e gentilezza del personale
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Denisa op 8 jan 2020
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Priscilla

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay, location was super convenient and room was excellent. Special thanks to the staff who was amazingly helpful, friendly and kind!
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Denisa op 8 jan 2020
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
No hot water in the morning, otherwise fair!.......
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Mohamed op 15 dec 2019
Thank you for staying with us. We apologise and highly appreciate your feedback, Unfortunately the issue began on your morning of check out, we have gotten a plumber in who has resolved the issue.

10/10 – Uitstekend

Charles, Atlanta

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exceptional staff. The person who checked us in solved a big problem for us. He is very much appreciated.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Denisa op 4 dec 2019
Thank you for staying with us! We appreciate your feedback!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
A base only.
Nice staff but tired room with windows that don't close or open properly. Very draughty at that end of the room. Access to one side of double bed only (Room 505) Noisy lift when arriving on level 3, but we were warned by staff. Continental (?) breakfast only available.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Denisa op 25 nov 2019
Thank you for staying with us. We highly appreciate your feedback, as it is important to us to keep improving our business

10/10 – Uitstekend

Humberto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Mohamed op 24 okt 2019
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Antonella

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Denisa op 21 okt 2019
We highly appreciate your feedback, as it important to us to keep improving our business.

8/10 – Goed

Chatrin

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Denisa op 18 okt 2019
Than you for staying with us! We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Denisa op 16 okt 2019
We highly appreciate your feedback, as it important to us to keep improving our business.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Ci vengo tutti gli anni perché mi piace la zona, per abitudine, non perché ci trovo qualcosa di speciale..
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Denisa op 14 okt 2019
Than you for staying with us! We appreciate your feedback!

6/10 – Redelijk

Nikolaj

Reisde met familie
Due to a visit in that area, the location was perfecr. Also close to Underground/buses, and easy connection to Stanstead. “Breakfasr” was disapointing.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Denisa op 10 okt 2019
We highly appreciate your feedback, as it important to us to keep improving our business.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Don’t really know where the 4 stars have come from. Wall paper needs cleaning and room needs re-decorating. Shower leaked all over the floor. Amazing front of house very friendly. But as stated- I don’t think this place is four stars at all. 2 maximum.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Denisa op 10 okt 2019
We highly appreciate your feedback, as it is important to us to keep improving our business.

8/10 – Goed

Bruce

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Denisa op 10 okt 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Jutta

Positief: Personeel en service
8 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Steffen G.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Denisa op 10 okt 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Matig

Prem

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location, good staff but tired hotel
Great location close to transport links and eating facilities, front of house staff very accommodating and pleasant. The Hotel is currently having some redecorating carried out in some of the rooms. The room I had was in a poor state of repair and quality (bearing in mind this is supposed to be 4 stars). The carpets were worn and stained, damaged door frames, and the bathroom tiles and walls were stained.
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Denisa op 10 okt 2019
Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to write a review. As you fairly noticed, there are currently some major maintenance/redecorating works which will be be carried out in most of the rooms. As of August 2019, there is a new ownership in place and there will be ongoing improvements to the premises. We appreciate your patience and understanding at this time and we hope to welcome you in the future and meet your expectations.

10/10 – Uitstekend

Karen, Sunnyvale, CA, USA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked that it was in the Hampstead area of London, an area I am particularly fond of. It is also more European-touristy rather than American-touristy, offering a different experience. I love the traditional look of the building, the rooms, and the decor. The breakfast was also quite tasty, and the hotel is located reasonably close to tube stations and other transportation. I would definite return on a future trip to London. Only small complaint is that the computer available for guests never did work properly while we were there.
5 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Denisa op 14 okt 2019
Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to write a review. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back in the future!

6/10 – Redelijk

Christine

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Denisa op 10 okt 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.

4/10 – Matig

Yoav

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not worth it
I didn't enjoy the brief stay in the hotel. Overall this is an old hotel that isn't being maintain properly. - Old carpets which aren't being clean as the entire hotel have a bad oder. - Bathroom is small and inconvenient, celling covered with mold. - Old mattress super uncomfortable
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Denisa op 10 okt 2019
We are sorry to hear that our accommodation did not meet your expectations. Please be advised that there is a new ownership of the hotel and all these issues will be addressed in due course, hoping to bring improvements to both the appearance and the operations of the hotel.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Ældre charmerende hotel i rolige omgivelser
Ældre og meget hyggeligt hotel i rolige omgivelser. Ingen larm om natten fra gaden eller andre værelser. Venligt og imødekommende personale. Fin morgenmad med frugt, yoghurt, frisk juice og forskelligt brød med ost, pålæg og hårdkogte æg.
4 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
The basement room was clean, well decorated and a good size for London. We were disappointed because there was no kettle, no tea bags, milk and toilet rolls at various points in our three night stay. Surely that's not too much to expect?!
3 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Christopher

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked location from other travelers I was with. What I didn’t like was no air conditioning the rooms where not nice had to change rooms.
4 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Michelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohammed was amazing, terrific source of information... very welcoming
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was outstanding, and we loved the breakfast. Our beds were comfortable, but there was mold in the bathroom. There isn’t adequate ventilation for the bathroom, so the steam after taking a shower lingers and there is mold all over the ceiling and upper portion of the walls in that room. Also, the website says in two places that they have an airport shuttle, but they do not. When we called to arrange to be picked up at the airport, we were told we would have to get a taxi because the hotel doesn’t have a shuttle at all. The listing is inaccurate regarding this, and we were left to our own devices to manage our own transportation. We enjoyed our stay, but the mold in the bathroom and inaccuracies in the listing need immediate attention from management. The mold situation is serious and could cause a severe reaction to another guest. The lack of a shuttle despite the website claiming there is one is false advertising, and while we were able to work around it, it caused us considerable unnecessary stress and frustration.
7 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Could use a cleaning
The front desk personnel were amazing and very friendly. Location was close to Finchley Station and some restaurants. Bed was very comfortable. Room was not vacuumed and counters were dusty. I had to wipe down remote with alcohol swabs. Bathroom was dirty and I had to clean toilet myself. Luckily housekeeping left cleaning supplies in bathroom. Overall decent value for price but far from London if not familiar with London Underground.
4 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Das Personal war nett,das Frühstück ging,die Sauberkeit ließ zu wünschen übrig
5 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
C
6 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

TSUN SUM

wifi問題
basement冇wifi,然後冇數據嘅話上唔到網 清潔問題可以做得更加好 但係地方位置好理想 可以搭巴士直接到oxford circus
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Shyam op 21 jun 2019
It's good to hear that you were happy with the stay. Thanks a lot and hope to see you again.

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rank dirty hotel
Power went out in my room! They were unable to move me so was in the dark the whole night and morning.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Sham op 21 jun 2019
We are very sorry to hear that. Unfortunately we didnt have any room available to offer you that day. Otherwise we should have definitely done so to make you happy.

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Mikael

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Jorå
Helt ok. Något slitet
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Shay op 21 jun 2019
It is nice to hear that you were happy with your stay with us. Hope to see you again. Thanks

8/10 – Goed

Charan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Shyam op 21 jun 2019
It seems that you were happy with your stay with us. Thanks and hope to see you again.