Exterieur

Beoordelingen van London Marriott Hotel Canary Wharf

5 out of 5
London Marriott Hotel Canary Wharf
22 Hertsmere Road, Canary Wharf, London, England

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 663 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 225 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 61 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 35 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 1006 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Stefan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel op een prachtige locatie. Kamer ok, badkamer wat ouderwets, een bad met douche gordijn, inloopdouche zou prettiger/frisser zijn.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Sukanya op 25 aug 2023
Thank you for your feedback, much appreciated.

10/10 – Uitstekend

Ivette

3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Sukanya op 1 sep 2022
Thanks for your lovely review, much appreciated.

4/10 – Matig

rcb

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ups and downs
Staff was really friendly and well mannered. Breakfast was very Good. Surrounding area with bars restaurants, cinema, canary warf, shopping centre and metro very good. But the room was very basic. The ventilaton was so loud it kept waking me up. Even with the airco turned off. Metro/train station was just outside the widow. So as I wanted to sleep, I woke up with the first train passing by at 6/6:30am.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Fanny Hanisch - Senior Guest Experience Manager op 4 aug 2019
Thank you for your feedback! We were sorry to hear about the downs. Please feel free to reach out to us directly for any future stays to ensure you are looked after.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie rustige omgeving, net buiten hartje Londen. Ervaring met Expedia echter negatief, eerst triple room geboekt, nadien geen mogelijkheid om te veranderen naar twee double rooms omdat we een dag na boeking met vier zouden zijn, bij aankomst in hotel bleek er zelfs geen triple room te bestaan, toch een extra kost van £ 205!
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Fanny Hanisch - Guest Services Manager op 9 mrt 2019
Dear Anonymous, thank you for sharing your feedback with us. We hope to have an opportunity of welcoming you back and enhance your experience with us in the near future.

10/10 – Uitstekend

Hans

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima
prima hotel, blijft jammer dat douchen in een bad, dat blijft behelpen, zeker met dat douchegordijn
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

aggie, nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer tevreden!
Mooie schone kamers, super vriendelijk personeel, dichtbij de metro
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

karine, arnhem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, leuke ligging
Prima hotel, leuke ligging veel winkels en restaurants in de buurt. Heerlijk bed en prima kamer. Als ik toch een minpuntje moet noemen is het douchen in bad achter een douchegordijntje niet 5 sterren waardig.
5 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Marco, leeuwarden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bijzonder goed hotel.
Bijzonder goed hotel. Zeer vriendelijk personeel. Ligt dichtbij trein, metro en winkelcentra. Prijs kwaliteitverhouding is zeer goed. Is zeker aan te bevelen.
3 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Guus, NH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte uitvalsbasis voor ontdekking Londen.
Het hotel ligt buiten het drukke centrum, maar een metrostation voor de deur. Je bent vrij snel in het centrum of andere bezienswaardigheden. Naast de deur ook verschillende eet- en drinkgelegenheden. In het hotel is er personeel aanwezig voor informatie, folders en diverse wetenswaardigheden. Drie dagen geweest en drie dagen volop genoten van Londen. Het weer zat ook mee (25C).
2 nachten verbleven in juni 2018

4/10 – Matig

Jane

Reisde met een groep
Room key didn’t work 4 times to get into our room and we had to return to Reception each time! In the end someone had to come and reset it!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Mari op 28 apr 2024
Dear Jane, I am sorry to learn of your issues with the room keys. This must have been frustrating for you indeed. I am glad that this was resolved for you. I do hope this won't deter you from coming back to us. I wish you all the best in the meanwhile.Regards, Mari

10/10 – Uitstekend

Chantal

Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The restaurant at the hotel needs to have more variety.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Mari op 28 apr 2024
Dear Chantal, Thank you for taking the time to give us your feedback. This will be shared internally. We look forward to seeing you again very soon.Best wishes, Mari

10/10 – Uitstekend

Emika

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
clean
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Mari op 28 apr 2024
Dear Emika, Thank you for you lovely message and score. I am glad you had an enjoyable stay. Please come and see us again.Best wishes, Mari

6/10 – Redelijk

Jenny

I wouldn't rate this as 5 star, the rooms were tired, and grubby, reception staff weren't great, 4 of us stayed and onlY 2 towels in the room!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Mari op 11 apr 2024
Dear Jenny, Thank you for taking the time to give us your feedback. I am truly sorry to learn you had challenges on your arrival as the room was not ready for four of you and had to request additional towels. This was our oversight indeed.I am truly sorry that you found the room lacking as well. We work tirelessly to ensure our rooms are well looked after and maintained. I do hope your feedback was given to the front desk for us to look into it and rectify. We appreciate all feedback given to us as this allows us to improve our service. Thank you for bringing your concerns to our attention.Best wishes, Mari

8/10 – Goed

Uwe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good access to London city via public transport
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Kritika op 8 apr 2024
Thank you for your feedback. Much appreciated Kind regardsFront Desk Team

8/10 – Goed

daniele

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely property but needed a little bit more care. Room very good but not a very nice stain on the couch . Carpet also had a stain beside bed side cabinet. Breakfast very good.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Micah Altshuler op 5 apr 2024
Thank you for your kind reply. We hope you had a wonderful stay with us here. Kind regards, Front Desk Team

10/10 – Uitstekend

KEIICHI

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nice stay
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Micah Altshuler op 5 apr 2024
Thank you for your kind reply. We hope you had a wonderful stay with us here. Kind regards, Front Desk Team

10/10 – Uitstekend

Alejandro, Alexandria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location in Canary Wharf.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sukanya op 3 apr 2024
Thank you for your kind feedback. Much appreciated.

10/10 – Uitstekend

Malkeet

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good stay
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mari op 1 apr 2024
Dear Malkeet, Thank you for taking the time to give us your feedback. We are extremely happy to hear that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcome you back in future. Best wishes, Mari

10/10 – Uitstekend

Don

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very enjoyable stay, excellent facilities and service.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Micah Altshuler op 20 mrt 2024
Thank you for your kind reply. We hope you had a wonderful stay with us here. Kind regards,Front Desk Team

10/10 – Uitstekend

Edwin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Sukanya op 15 mrt 2024
Thank you for your feedback. Much appreciated.

10/10 – Uitstekend

alice bonython

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Kritika op 29 mrt 2024
Thank you for your kind reply. Hope to see you soonKind regardsFront desk team

10/10 – Uitstekend

Karen

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Kritika op 29 mrt 2024
Thank you for your kind reply. Hope to see you soonKind regardsFront desk team

10/10 – Uitstekend

Cydonie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely stay in a modern and comfortable room.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Sukanya op 3 mrt 2024
Thank you for your kind feedback. Much appreciated.

10/10 – Uitstekend

James

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Sukamya op 3 mrt 2024
Thank you for your kind feedback. Much appreciated.

8/10 – Goed

Melanie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
I stayed here with my 2 kids and the hotel was great. My only issue was how staff manage the check out process. There is no review of charges before you leave. After check out, i received my receipt which incorrectly charged me for another guest's bar tab. After exchanging over 8 emails with the hotel over several hours, i was told they had found the error and would refund the charge within 10 working days. Whilst they were apologetic, i do think it is cheeky to unilaterally charge guest's credit cards which are left with them on trust without checking with the guest first.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Sukanya op 27 feb 2024
Thank you for your honest feedback. Kindly reach out directly to us for the areas of improvement.

10/10 – Uitstekend

Anita, Beeton

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
close to the ICE conference
10 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Micah Altshuler op 12 feb 2024
Thank you for your kind feedback. We hope you had a wonderful stay here with us. Kind regards,Front Desk Team

10/10 – Uitstekend

Anita, Beeton

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was close the conference I was attending
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Micah Altshuler op 12 feb 2024
Thank you for your kind feedback. We hope you had a wonderful stay here with us. Kind regards,Front Desk Team

10/10 – Uitstekend

Anita, Beeton

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was close to the conference I was attending
11 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Micah Altshuler op 12 feb 2024
Thank you for your kind feedback. We hope you had a wonderful stay here with us. Kind regards,Front Desk Team

10/10 – Uitstekend

Anita, Beeton

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was close to the conference I was attending
12 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Micah Altshuler op 12 feb 2024
Thank you for your kind feedback. We hope you had a wonderful stay here with us. Kind regards,Front Desk Team

4/10 – Matig

Olly

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a lovely stay at Marriott, the staff were very helpful & very pleasant too. However, I requested for help with my suitcases and a large weightless bag while checking out. During this process, the weightless bag that was totally intact all the way from Chicago to London got badly damaged, and the handle was ripped off. This experience ruined what could have otherwise been a 5 star experience for me.
Reactie van Mari op 13 feb 2024
Dear Olly, I want to thank you for taking the time to five us feedback on your most recent stay.I am so glad to learn you had a comfortable stay and that the service offered by the team was helpful and pleasant. On the other hand, I am truly sorry that your suitcase was damaged. This is very unfortunate and disappointing for us as well. We would like to make amends and a guest services manager has already emailed you in this regard after your initial report. Kindly reply back to us to take this forward. I want to thank you for informing us and for your calm deminer and allowing us to look into this.We look forward to speaking to you very soon. Kind regards, Mari

10/10 – Uitstekend

Sean

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Stay
Very comfortable and nicely located.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Micah Altshuler op 29 jan 2024
Thank you for your kind feedback. We hope you had a wonderful stay with us. We look forward to hosting you again soon. Kind regards, Front Desk Team

8/10 – Goed

Karyl

good
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Micah Altshuler op 29 jan 2024
Thank you for your kind feedback. I hope you had a wonderful stay with us. We look forward to hosting you sometime soon.Kind regards,Front Desk Team

10/10 – Uitstekend

Jason

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Staff and Hotel
Amazing Hotel. If I’m ever back in London I would defiantly think about book this hotel again
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Micah Altshuler op 29 jan 2024
Thank you so much for your kind feedback. We hope you had a wonderful stay with us. We look forward to hosting you sometime soon. Kind regards,Front Desk Team

8/10 – Goed

Claire

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Micah Altshuler op 29 jan 2024
Thank you for your kind feedback. I hope you had a wonderful stay with us. We look forward to hosting you sometime soon.Kind regards,Front Desk Team

10/10 – Uitstekend

Christopher

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stop at the Marriott Canary Wharf
Second visit to the Marriott very friendly staff, and excellent service, recommended.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Fanny Hanisch, Asst. Front Office Manager op 9 jan 2024
Thank you for your lovely feedback, much appreciated.

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, friendly staff
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Fanny Hanisch, Asst. Front Office Manager op 9 jan 2024
Thank you for your lovely feedback, much appreicated.

10/10 – Uitstekend

Jamie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic stay.
On arrival the room we had booked was not available, but without even asking they upgraded us to another room and gave us free access to the executive lounge… For New Years Eve I think this was fantastic service especially as the hotel was full.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Fanny Hanisch, Asst. Front Office Manager op 9 jan 2024
Thank you for your lovely feedback, much appreciated. Happy New Year to you and your loved ones.

10/10 – Uitstekend

Alan, Crewkerne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Fanny Hanisch, Asst. Front Office Manager op 9 jan 2024
Thank you for your feedback, much appreciated!

8/10 – Goed

Andrew

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Sukanya op 25 dec 2023
Thank you for your feedback. Much appreciated.

10/10 – Uitstekend

Vivienne

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sukanya op 25 dec 2023
Thank you for your feedback. Much appreciated.

10/10 – Uitstekend

alice

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Sukanya op 25 dec 2023
Thank you for your feedback. Much appreciated.

10/10 – Uitstekend

Tracy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Staff are amazing!
Lovely hotel in a great location. Bed was really comfortable and room was spacious. The staff are all amazing and really made our stay. Only couple of issues was the queue for breakfast and the wait for lifts but these were minor problems and didn't spoil our stay.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Sukanya op 25 dec 2023
Thank you for your feedback. Much appreciated.

10/10 – Uitstekend

Ronaldo, Edmonton

7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sukanya op 9 dec 2023
Thank you for your feedback. Much appreciated.

4/10 – Matig

Debbie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Check in was awful. Room wasn’t available until 2.5hrs after official check in!
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Sukanya op 9 dec 2023
Thank you for sharing your honest feedback with us. We hope to welcome you back in the future and regain your trust. Please feel free to reach out directly to discuss any areas for improvement.

8/10 – Goed

Kirsty

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Sukanya op 9 dec 2023
Thank you for your feedback. Much appreciated.

2/10 – Ontzettend slecht

elizabeth

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Sukanya op 9 dec 2023
Thank you for sharing your honest feedback with us. We hope to welcome you back in the future and regain your trust. Please feel free to reach out directly to discuss any areas for improvement.

8/10 – Goed

JOHN

3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Sukanya op 9 dec 2023
Thank you for your feedback. Much appreciated.

10/10 – Uitstekend

Harry

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great, free cookies were also delicious
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Sukanya op 9 dec 2023
Thank you for your feedback. Much appreciated.

10/10 – Uitstekend

Gareth

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfy beds, nice atmosphere. Tom on the front desk was very helpful and thorough.
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Sukanya op 9 dec 2023
Thank you for your feedback. Much appreciated.

10/10 – Uitstekend

KIN WAH

4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Sukanya op 25 dec 2023
Thank you for your feedback. Much appreciated.