Junior studio suite, 1 slaapkamer | Exterieur

Beoordelingen van Pelican London Hotel and Residence

3 out of 5
Pelican London Hotel and Residence
203 Blackshaw Road, London, England

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 294 van 669 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 241 van 669 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 80 van 669 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 669 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 669 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Chevaila

3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Rasheena

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Degene die ons incheckte was niet vriendelijk. Er geen groet vanaf. Ander personeel was wel heel vriendelijk. De executive kamer was lekker ruim. Badkamer was schoon. Bedden lagen comfortabel.
3 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Shella

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room and bathroom was really old and filthy. Even detected molds. The bedding was dirty. It is also across from a cemetery which is not mentioned anywhere. Personnel the first 2 days was terrible. Very uninterested and unfriendly. After these days a friendly lady took her place.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Pelican London Hotel and Residence op 28 okt 2023
Thank you for bringing these concerns to our attention. We regret that your experience did not meet your expectations and have shared your feedback with our team. We hope to have the chance to welcome you back again. We will make sure your next stay is a comfortable one.

4/10 – Matig

Amir

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Marcel

Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Frans Maarten

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes, vriendelijk personeel. Erg kleine kamer en een heel smal bed.
3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Mendi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Mr Vincent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed voor dit deel van London
Locatie is geweldig als je in dit deel van London moet zijn. Zeker voor werk of bezoek aan st georges ziekenhuis. Het hotel is onderdeel van een flat voor studenten en medewerker appartementen. De suites zijn ruim. Het is netjes en schoon. Wifi is erg snel en stabiel. Wel een aantal opmerkingen. Wel tv in slaapkamer, maar niet in de woonkamer. Matrassen zijn oud en zijn echt aan vervanging toe. Suites hebben kitchenette, maar geen keukenhulpmiddelen of pannen? Waarom dan een kitchenette?
4 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Peter

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Was allemaal wel goed, maar niet geweldig
3 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Henk, Amsterdam

Negatief: Personeel en service
Experience.....
Slecht personeel bij de receptie, te jong, onbeleefd..telefoon interessanter dan klant, slechte beheersing van het Engels en niet in staat simpele vragen te beantwoorden. De kamer was klein, zeker voor 98 Pond had ik iets meer ruimte verwacht. Toilet, wastafeltje en badruimte idem, alles dicht op elkaar gepropt. Er stond een tafeltje met wat servies in de hoek tegenover het bed waar je je enkels tegen stoot. Op veel plekken lag viezigheid in de badruimte bv achter het toilet en naast de vuilnisbak. Overall genomen zal ik er geen tweede keer een kamer boeken.
1 nacht verbleven in juni 2018

4/10 – Matig

S, Belgie

Negatief: Netheid, comfort kamer
Teleurstellend
Vriendelijk personeel. Kleine kamer maar geriefelijk. Onderbroek voorgaande bezoekers nog op de grond. Putje spoelbak verstopt. Gelijkvloers. Veel lawaaihinder van rondlopende mensen. Belletje van de lift steeds te horen. Geen ontbijt via reservatie maar toch ontbeten. In een frigo. November en airco aan. Ontbijt was basic maar in orde (toast, ontbijtkoek, fruit, yoghurt, muesli, fruitsap). Goed voor 1 nacht.
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Rebecca

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's clean and a good bargain if you are willing to be a little further away from central London. I booked a single, and the bed was much larger than a single (great!) but not quite as big as double. The room said it had a desk in it, but there isn't (just a note if anyone is expecting one to work on). The elevator rings/chimes quite loudly anytime anyone gets on/off on that floor which woke me up a few times, but other than that it was quiet. I slept very comfortably and had a perfectly pleasant experience.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

RICHARD

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideal location for a wild night in Tooting!!!!
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Yasir

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
would recommend
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Philip

The room was small but clean and comfortable for one night.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Oliver

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Federica

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
The staff was very nice but the picture I saw were very deceptive. There was stains on the wall near the trash can, mildew residue by the shower. The remote control was greasy and to to top it off the pillow smelled like sweat
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Susan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
My stay was restful. The only thing I would change is putting a shelf in the shower, there was nowhere to put the shampoo or soap, and you had to open the shower door to reach them off the sick, and water would go all over the floor. The pillows were flat and had no filling. I just used 3 for 1.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Susan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked how close it was to St Georges Hospital within walking distance. Very quiet. Staff extremely helpful. It was very clean. The only thing I would have liked is a hairdryer, and the pillows were a little flat. I was there alone so I just used 3 pillows to make one decent one. I could have asked at reception although it was a small issue for how nice the hotel was, and how the staff had been. Very easy check in.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Wendy

Positief: Netheid, personeel en service
Cleanliness and comfort good, staff polite and friendly. I stayed in a cosy double, comfortable for just myself, would have been too cramped for one person. Not enough storage - need more hangers, drawers,and shelving in shower. Noise levels low, even though my room was near lift, and I stayed over Easter weekend. Also, had window open at night and noise low. On site restaurant would have been good, especially for breakfast.
10 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Nathan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel, staff always greeting, bed and room is comfortable, maybe the hotel could put usb chargers in the wall as a suggestion and the hotel will be perfect! Thanks for a wonderful time.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Jackie

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Ann

Zakenreiziger
Lovely staff. Clean , comfortable room. Excellent location for visiting hospital.parking was easy on the road outside . Parking meters take card payments. Would definitely use this hotel again.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Paula

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bed slightly small lovely room .. we would stay again Lovely and helpful Staff .. priced well for a overnight stay
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

yusmin

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Teresa

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The only thing I didn't like was the bedroom carpet which, in my opinion, needs steam cleaning.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Godfrey

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient for our family
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Keeva

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love that you could talk to the high street and if you wanted easy to get the bus that stops right outside, place was clean as well, also had a smart TV. However we did book a queen size bed all we got was a small double, and the room was much much smaller then expected, not really like the pictures.
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Antina

3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Gillian

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Convenient for a hospital appointment.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Laura

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geoffrey

Zakenreiziger, Reisde met partner
Very quiet room no hot water 1st night but came on the next night
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Tiffany

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Roger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
.
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Gary

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Executive room but dirty carpets
W e booked an Executive room for 2 nights these rooms are more expensive. Whilst the staff are lovely and polite the carpets in the room.need either a good clean or refurbishing. Stains all over it and not pleasant to.look at. Bathrooms very clean with required toiletries and some great free TV channels
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Mohammad

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Lucy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

amanda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Was really convenient for the hospital. Large room with extras like iron etc. Was very hot even with the air con turned down & you could not open the windows; shower was not warm & one of the bed frames was broken
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No frills but nice clean hotel.
No frills but a good functional hotel. Everything worked as should and room was spotlessly clean.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Paul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
First 3 days of my syay heating not working.
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Jørgen Skov

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern and clean room. Very friendly staff. Very convenient for meetings at SGUL.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Pelican London Hotel and Residence op 8 dec 2023
We’re really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us. We hope to see you again soon!

10/10 – Uitstekend

Peta, Ipswich

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient for St. Georges NHS Hospital.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Pelican London Hotel and Residence op 8 dec 2023
We’re really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us. We hope to see you again soon!

8/10 – Goed

Lester

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Pelican London Hotel and Residence op 8 dec 2023
We’re really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us. We hope to see you again soon!

10/10 – Uitstekend

Colin

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Pelican London Hotel and Residence op 8 dec 2023
We’re really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us. We hope to see you again soon!

10/10 – Uitstekend

Maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Pelican London Hotel and Residence op 8 dec 2023
We’re really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us. We hope to see you again soon!

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I can not fault the place the staff are very friendly and very helpful
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Pelican London Hotel and Residence op 8 dec 2023
We’re really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us. We hope to see you again soon!

10/10 – Uitstekend

jonathan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Safe quiet good value
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Jean-Guy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We booked two rooms with Queen Beds but got double beds which are significantly smaller. Also, the rooms were quite small, which might explain the lack of Queen size beds in those particular rooms. A nice gesture to compensate would have been nice. I brought it up to the receptionist but didn't hear anything back. I would have rated it 5 stars otherwise.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Pelican London Hotel and Residence op 8 dec 2023
We’re really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us. We are sorry to hear that we didn't meet your requirement. We hope to give you a much better experience on your next stay. We hope to see you again soon!