Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Townhouse 16 Ilford Hill

2.5 out of 5
Townhouse 16 Ilford Hill
16 Ilford Hill, Ilford, England

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 17 van 86 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 35 van 86 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 86 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 86 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 86 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel om alleen te slapen. De kamer vrij klein maar voor ons niet erg. Als er 1 puntje van commentaar moet zijn is het dat we zelf om schone handdoeken moesten vragen omdat ze het zelf niet verwisselen. Ze geven het wel zo mee zonder er voor te rekenen dus het is een kleine moeite.
3 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Ammy op 15 jul 2019
Hi! Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you aren't completely satisfied with our services and we'll surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Ammy

8/10 – Goed

Bon, Amsterdam

Positief: Personeel en service
Op zich prima hotel. Wat klein en simpel, maar ontzettend vriendelijk personeel. Slecht ontbijt
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Ritesh Yadav op 26 nov 2018
Hallo Bon, Ik ben blij dat ik je heb gediend. We zullen ervoor zorgen dat we onze diensten op de best mogelijke manier aan onze gasten aanbieden. en ook een verontschuldiging voor het ongemak dat u tegenkwam, wij zullen ervoor zorgen dat hetzelfde niet opnieuw gebeurt. Je bent een integraal lid van de uitgebreide familie en ik hoop dat je ons blijft steunen. Een fijne dag toegewenst :) Bedankt, Ritesh Yadav

2/10 – Ontzettend slecht

Ray, Ede

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Zeer onvriendelijk personeel, kamer netjes en schoon maar bij binnenkomt wordt je bijna bedwemd door de overdadige geir van luchtverfrisser. Parkeren niet mogelijk bij hotel, wij kregen een adres om auto verderop te parkeren bij een prive huis. Ongeveer vijf minuten lopen van hotel. Ontbijt gemist om 09:10, was tot 09:00 hierover hadden wij geen info gekregen. Wij zullen deze locatie nooit gaan aanraden.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Ritesh Yadav op 15 nov 2018
Hallo Ray, Dat is echt jammer dat u niet dat soort ervaring had waarvan wij weten dat ze het aanbieden. Begrijp alsjeblieft dat we nooit zouden willen dat onze gasten met dergelijke problemen geconfronteerd worden. Sta ons gewoon nog een kans toe om u te verblijden met een geweldige ervaring. Met vriendelijke groet, Ritesh Yadav

8/10 – Goed

Orhan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Veel lawaai in de nacht, over algemeen geen verkeerd hotel
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Ritesh Yadav op 14 nov 2018
Hallo Orhan, Ik ben blij dat ik je heb gediend. We zullen ervoor zorgen dat we onze diensten op de best mogelijke manier aan onze gasten aanbieden. en ook een verontschuldiging voor het ongemak dat u tegenkwam, wij zullen ervoor zorgen dat hetzelfde niet opnieuw gebeurt. Je bent een integraal lid van de uitgebreide familie en ik hoop dat je ons blijft steunen. Een fijne dag toegewenst :) Bedankt, Ritesh Yadav

4/10 – Matig

jack, harmelen

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Schone nette kamer maar erg klein
Het personeel is vriendelijk de kamer netjes maar met 3 personen erg klein. De trein rijdt elke 10 minuten dus dat ging prima (20 minuten naar Londen),

10/10 – Uitstekend

Barrier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Ammy op 1 okt 2019
Thanks for rating us positively, Barrier! We hope to welcome you again soon. Have a nice day :) Regards, Ammy.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの皆さんが非常に親切です。清掃はちゃんと申請してください。バスタオルの交換は1日ごとです。お気をつけを。
5 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Ammy op 1 okt 2019
Hi, We are pleased to know you had an awesome stay with us. Your precious words of appreciation always urge us to serve better in the future. Regards, Ammy.

10/10 – Uitstekend

Barrier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Ammy op 25 sep 2019
Glad to see that you have rated us super,Barrier! Hope to serve you soon with an even more happening stay. Regards, Ammy.

8/10 – Goed

Felicita

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Ammy op 19 sep 2019
We’re grateful that you took time out to rate us highly. We feel blessed to have your love and support. Regards, Ammy.

2/10 – Ontzettend slecht

Farzaneh

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Ammy op 19 sep 2019
Hi,Farzaneh! We regret the unpleasant experience you had with us. We will try to make your next stay comfortable with us with continuous improvements. Looking forward to hosting you soon with a delightful stay ahead :) Regards, Ammy.

10/10 – Uitstekend

Emiliano, Roma

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prenotato per errore, non sapendo la distanza da Londra, è stata una delle scelte migliori della vacanza. Personale gentile posto molto accogliente e carino e molto ben organizzato. Zona facilmente raggiungibile da Liverpool street o Stratford tramite TFL in 16 minuti .. fino a tarda notte. Molto consigliato a chi vuole un alloggio lontano dal caos di Londra, economico e soddisfacente. Spero di tornare presto quando rivisiterò Londra -- Reservation made by mistake (not knowing how "far" it was from London) it was one of the best thing of my trip to London. Really kind staff, comfortable nice place and good organization is how I'm describing this hotel. Zone 4 really easy to reach out, thanks to the TFL rail station who is well connected to Liverpool Street/Stratford station, even at night , thanks to the each train,passing in and out every 10 minutes or less. I recommend this one for anyone wants to stay far away from the caps of the city of London ... But at the same time,having a really good experience. I hope to go back there on my next visit to London.
6 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Ammy op 15 sep 2019
Hi, Thanks a lot for staying with us. Hope to host you soon. Looking forward to your continuous love and support :) Regards, Ammy.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
This property could be great with a little bit of maintenance. Good price and facilities are adequate. But shower was difficult to operate as the cold tap was broken and the hose was not connected properly so water was sent at 90 degrees. The TV signal was also not able to pick up channel 1 or 2. Breakfast is adequate but again could be better organised. No plates, no glasses and no bread available at 8am. Some thought on the layout of materials would allow guest to get there breakfast with out delay and been on top of one another.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Ammy op 10 sep 2019
We regret that the stay turned out to be an average one. We’ve updated the feedback and the issues that troubled you up within our team and they’re working on it. Request you to take this as an off case, this is definitely not how we serve our s. Hope to have another chance soon so we can make it up to you by an amazing stay ahead. Regards, Ammy.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Ammy op 7 sep 2019
Hi, Thank you for taking out your valuable time to rate us. We apologize for the dissatisfaction and we'll surely put in our best efforts to keep up with your expectations in the future. Regards, Ammy.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Per quanto riguarda la pulizia della camera posso dire che mancava completamente..non venivano cambiati nemmeno gli asciugamani. La colazione era molto scarsa
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good night's sleep.
Attended a wedding and wanted somewhere close to the venue and train station. Twin room was clean and had all the essentials and beds were very comfortable with clean good quality linen. Room was perfect for what we needed. It is on a main road so there was traffic noise but the room was not at the front so not a problem..
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Ammy op 27 aug 2019
Hi, Thanks for rating us positively and we do apologize for the issue faced. We will surely work on your feedback and promise to provide an amazing experience on your next stay. Regards, Ammy.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Ammy op 27 aug 2019
Hey! Thanks a ton for backing us up with the perfect rating. We will bring out the best of our efforts to pull this off to a whole new level next time. Have a great day ahead. Regards, Ammy.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Ammy op 24 aug 2019
We’re grateful that you took time out to rate us. We feel blessed to have your love and support. Regards, Ammy.

8/10 – Goed

Christopher

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Merci pour l'accueil!
Accueil : très bon accueil, personnel aimable et disponible !!! Ne changez rien!!!!!!! Nous avons séjourné dans la '' Deluxe Twin Room'' la chambre était correct, dans l'ensemble. J'ai payé 97€ pour 3 nuits, cela reste quand même raisonnable. Cependant, le ménage devrait être un peu plus poussé, il faut demander à l'accueil pour que cela soit fait (changement de serviette etc.), mais je le dit pour le rapport qualité-prix cela vaut largement. Mon père et moi-même avons passé un bon séjour, et je reviendrai sans hésiter dans cet hôtel qui est bien desservi.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Ammy op 4 okt 2019
Bonjour Christophe! Merci de nous avoir évalué positivement et nous nous excusons pour le problème rencontré. Vos idées et vos suggestions nous motivent toujours à améliorer encore nos services. Cordialement, Ammy.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Ammy op 20 aug 2019
Delighted to know that you loved our services, Have a pleasant day ahead :) Regards, Ammy.

8/10 – Goed

Tom

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
They forgot to clean the room a couple of times. Otherwise the place is great. Right in town centre, friendly staff and a lovely restaurant in the hotel with big choice of hot food.
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van OYO Operations Manager op 11 aug 2019
Dear Tom, Thank you for choosing us to stay and taking the time to leave us a review. We appreciate your feedback. Though you had a good stay with us we are sorry to hear that we let you down a couple of times on the housekeeping front. We most definitely will pick this with the team. We look forward to welcoming you back in the future and if we can be of any help please do give us a shout. Thank you

2/10 – Ontzettend slecht

Mohammad

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Extremely poor, arrived at hotel receptionist was sleeping. I arrived from a flight at 12:30 am and arrived and 3:30 and already informed the hotel of this. To then tell me they are overbooked and cotact another hotel. I contacted hotel.com. Who made me further wait a 45 min to then send me to a hotel which was again further overbooked I had to waste cab fares on this journey fo no reason. At 4:35 am I booked a new hotel which I had to pay £130 for. I am exteremley disappointed and out of pocket and yet to receive a refund or any compensation after being £150 out of pocket due to further cab fares and booking another hotel.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Carsten

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Ammy op 5 aug 2019
Hi, Thank you for rating us, it seems like your stay with us has not been up to the mark. We believe in continuous improvements. Do give us another chance and we'll ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Ammy.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Ammy op 1 aug 2019
Hi, We're sorry to know that you're not fully satisfied with our services. Be assured, we'll strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones.🙂 Regards, Ammy.

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van OYO Operations Manager op 30 jul 2019
Thank you for taking the time to review us.

8/10 – Goed

YUNG KUEI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Edward op 20 jul 2019
Glad to see that you have rated us positively, Yung! Do give us more chances to delight you in the future as well. Regards, Edward

10/10 – Uitstekend

Min Gyu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
better good hotel
정말로 만족합니다 지내는동안 편안하고 시설도 괜찮고 혼자왔는데 굉장히 잘지내다가 갑니다! 근처에 헬스장, 큰 마트가 있어서 생활하기 좋았어요 다음에 또 올거같아요 호텔 외관은 클래식하고 마법의 건물같았어요
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van OYO Operations Manager op 17 jul 2019
Thank you for choosing to stay with us and we appreciate your time in leaving some feedback. We are delighted to hear you had a great stay with us and we look forward to welcoming you back.

8/10 – Goed

craig, hakesworth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weekend away
Staff were friendly and helpful, room comfortable and clean. Basic but it was just a base to sleep.
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van OYO Ops Manager op 23 jun 2019
Thank you so much for choosing us to stay and taking the time to leave us feedback. We look forward to welcoming you back in the future.

6/10 – Redelijk

vasiliki-vanesa

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
The receptionist was so rude. He was never at the desk either
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van OYO Operations Manager op 12 jun 2019
I am so sorry to hear that our receptionist has been rude towards you. Please accept our sincere apologies. Your feedback is valued and we will address this with the entire team . we look forward to welcoming you again so you can see experience the difference in person.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Good low cost Hotel
OK for the cost
5 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van OYO Ops Mgr op 5 jun 2019
Thank your for staying with us and the feedback. We will continue to improve our services and look forward to welcoming you back again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Edward op 25 mei 2019
Appreciate your positive rating. We do take pride in catering to our guest's needs the best way we can. Keep this love coming :) Regards, Edward

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
My stay
I really enjoyed my stay at Alto. You cannot get a better deal at that price. Only this is that the duvet covers had stains on them
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Edward op 25 mei 2019
Hi! Thank you for sharing this with me. We’ve cascaded the same to our concerned team and we’ll try our best to keep up with your expectations. Have a great day! Regards, Edward

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen
Cleanliness was an issue - finding long hairs throughout room made it feel like it hadn’t been vacuumed. I stayed in two rooms - one was missing TV remote, other the Kettle - an odd discrepancy.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Edward op 25 mei 2019
Hi! We're extremely apologetic to know that your experience with us has not been a pleasant one and we’d definitely work on your feedback, in order to ensure that the related issues are carefully monitored and eliminated to the maximum extent. Regards, Edward

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Edward op 25 mei 2019
Thanks for the positive rating! Hope to host you soon :) Regards, Edward

8/10 – Goed

marius

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice!
is a good location for whoever wants to save some money, the small but clean room and the warmth goes perfectly. on a scale of 1 to 10 on my side has the grade 8
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Edward op 25 mei 2019
Charmed to see you loved our services, Marius! Have a pleasant day ahead :) Regards, Edward

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Edward op 25 mei 2019
Appreciate your positive rating!. We do take pride in catering to our guest's needs the best way we can. Keep this love coming :) Regards, Edward

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Edward op 25 mei 2019
Thanks for the perfect rating! Hope to host you soon. Looking forward to your continuous love and support :) Regards, Edward

8/10 – Goed

Jacob

Positief: Netheid, personeel en service
No hot water
Everything was perfectly fine apart from the hot water not getting hot but infact getting colder the longer it was running.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Rio op 17 apr 2019
Sorry for the unpleasant experience you had with us, Jacob! Thanks for notifying us and we’ll surely work towards better guest experience in the future. Regards, Rio

10/10 – Uitstekend

AMAECHI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
An ideal place for guests and travellers
Very brilliant place for travellers. Have absolutely everything you need in a hotel. Great price and good value for money. Heating system is fantastic. Rooms have private refrigerator for your comfort. Check out time is convenient.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Deboshree op 5 apr 2019
Hi, Amaechi! Appreciate your valuable feedback. That’s what always motivate us to enhance your experience with us. Looking forward to hosting you soon with superb experience further. Regards, Deboshree

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propre chambre propte hall propre restaurant propre
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Deboshree op 29 apr 2019
Salut, invité! Merci beaucoup de rester avec nous. J'espère vous accueillir à nouveau avec une expérience merveilleuse. Cordialement, Deboshree

8/10 – Goed

david

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Ritesh op 26 mrt 2019
Much thanks to you for rating us positively, David! Delighted to know you loved our services. Have a nice day :)Regards, Ritesh

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Ritesh op 18 mrt 2019
Thanks for the positive rating, Guest! Hope to welcome you again soon :)Regards, Ritesh

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Ritesh op 11 mrt 2019
Thanks for the positive rating, Guest! Hope to welcome you again soon :)Regards, Ritesh

10/10 – Uitstekend

Emran

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel in ilford
This hotel is best in Ilford area.their services was great.been there 2times.love it thanks bash to lookafter us
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Ritesh op 11 mrt 2019
Love to hear this, Emran! It’d be great if you can spread the word among your circle. Have a pleasant day ahead :)Regards, Ritesh

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Deboshree op 1 apr 2019
Hi, Guest! Thanks a lot for staying with us. Hope to host you soon. Looking forward to your continuous love and support :) Regards, Deboshree

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Near to the station. Friendly staff Newly renovated
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Ritesh op 1 feb 2019
Hi, Guest! We are glad to see you liked our services. Keep this love coming :) Regards, Ritesh

10/10 – Uitstekend

Paris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The amazing OYO Hotel!
I really enjoyed my stay here! Best staff I’ve ever met! And couldn’t be happier that I picked your hotel! Thankyou so much!
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Ritesh op 29 jan 2019
Hi, Paris! We are glad to see you liked our services. Keep this love coming :) Regards, Ritesh

10/10 – Uitstekend

Alexias

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Ritesh op 28 jan 2019
Glad to see that you have rated us super, Alexias! Hope to serve you soon with an even more happening stay. Regards, Ritesh

8/10 – Goed

Derek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant Surprise in Ilford.
Like the polite, helpful staff in this tidy place. Nice, clean room and just a short walk from the station and amenities. Will happily stay there again.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Ritesh op 15 jan 2019
Delighted to hear your words of praise, Derek! We’ll ensure to provide the consistent service when you visit us next time. Have a pleasant day ahead :) Regards, Ritesh