Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken | Luxe beddengoed, een bureau, geluiddichte muren

Beoordelingen van Wellesley Hotel

3.5 out of 5
Wellesley Hotel
17 Wellesley Rd, Ilford, England

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 47 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 47 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 47 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 47 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 47 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Mini, Amsterdam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was geweldig goeie service goed gelegen Vriendelijk personeel
4 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

María

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Genial
4 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Hanna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I stayed here from the 1st of March to the 6th of March. My stay was great. There was a issue with my room the first day and they upgraded me to a even better and bigger room. The staff was lovely. The man in the reception is very kind and very helpful. They continually greet you with a big smile. The location is perfect. You literally have everything around there. I will be booking this hotel next time I visit London.
5 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Lars

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Jim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
The shower was not usable. The "rain head" had not been descaled in ages. Too much furniture in a small room ... would have suited a single bed. Small radiator swamped by the bed was cold despite extra blanket.
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Amanullah

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
My London tour
It is a small good hotel, very close to market, restaurants, London Metro. Friendly staff.
6 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent

10/10 – Uitstekend

david

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing !!!
Beautiful stay at this hotel , staff are so friendly, the rooms are so clean and very comfortable, don’t hesitate to book just book ( the rooms look newly built aswell) and as for the shower the shower was 10/10 it comes out at such a beautiful pace you can adjust it so you don’t have to hold the shower either , I really enjoyed my stay here for such a reasonable price
3 nachten verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Mark

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Adeboye

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
VERY AMAZING
6 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Hasan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a comfortable one week stay.
6 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Lee

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Solo
Perfect spot close to food and shopping.
2 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Abdirahman

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Way too over priced. Not worth the money but it was alright. Some flies and the room was too hot.
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Monika

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Ali ist sehr nett und bemüht. Die Unterkunft an sich ist in die Jahre gekommen, das Bett war leider sehr "durchgelegen", das Bad miniklein - aber für die 3 Nächte ging es. Mein Physio freut sich nun ;-)
3 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel was ok, no frills - was clean and functional. Person on the front desk was very pleasant and helpful. Check in / check out straightforward. Would use again.
2 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Meryl

Positief: Netheid, personeel en service
It was nice
1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Naresh

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good for the price
2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Hassan

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Excellent, will be back.
I enjoyed it and I plan to be back. Marks on the sink were a bit off putting, could do with a mini renovation. Was impressed with the iron and hairdryer when requested. Manager is excellent and helpful. So much in walking distance. Easy to receive food deliveries by meeting at the door. Nice warm and hot water. Appreciate the kettle, mugs, glasses, microwave and the right amount of hangers in the wardrobe. Housekeeping is every other day. Think this needs to be updated online but that was okay for us and you can always request if you need something in between such as fresh towels. Appreciate the net curtains to keep the light coming in and maintain privacy at the same time. An important thing that we look for when booking.
6 nachten verbleven in november 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Thierry

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pas terrible
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Salma

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was awesome. He really went out his way to makesure it was a smooth stay for me.
2 nachten verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

T

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Low standards.
Postives: Manager is very nice and very helpful. Three slots for parking at the front so first come first serve. There are parking spaces in surrounding roads free from 18:30 to 08:30. Hotel in Ilford Town Centre and easy access to train stations and shops. Negatives: Initially stayed in a room and was not happy due to pungent smell from the bathroom, and was not clean. In addition there the shower heads were broken. Informed the manager regarding this and rectified the issue by moving us to another room which was better. We still had a problem where hot water seems to stop working at night so there have been nights were we could not shower at night. Room curtains were very dusty, personally never had a problem before but I was constantly sneezing and congested therefore had to take antihistamines to overcome the issue.
5 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value for money and clean!
Was lovely stay. Room was clean and tidy. My only quarm is that the hotel is on a busy one way street so there’s a bit of noise. Also, as my stay was in the summer - it was extremely hot. However, did get a fan when I asked for one.
2 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Stephen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

John, Liverpool

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The host was excellent friendly always there to help. Knowledge of area regarding where to eat out etc. Couldnt ask for better
5 nachten verbleven in oktober 2020

4/10 – Matig

Wayne

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Wellesley
Staff pleasant. However room was in poor condition. Broken window, dirty carpets, tiles and toilet roll holder off the wall
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Roland

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay at Wellesley
The room was excellent. Te manager was more then excellent. It was a great stay
3 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Use this hotel when working in London and think it is great value.
1 nacht verbleven in mei 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Stephen

Zakenreiziger
Standard
Standard
4 nachten verbleven in april 2020

8/10 – Goed

Rohan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place to stay
Nice clean place to stay. Friendly staff.
2 nachten verbleven in april 2020
Reactie van Ali op 15 apr 2020
Thankyou for your kindness. I hope to host you again.

6/10 – Redelijk

Mariya

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Room way too small
Room was very small. Much smaller than on pictures. We had a baby as well and we were struggling. Bed and tv table less than half feet apart and baby hit badly trying to squeeze in between.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Ali op 20 mrt 2020
Hi Thankyou for staying with us. You have not mentioned in your reservation that you have a baby with you. We could have arranged a family room for you for a little extra cost. You had to look after your baby as that was your responsibility but we apologise for any inconvenience.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
It's reasonably good. But, I can find a better hotel for the same price with free breakfast, daily changing of linen etc.
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottimo soggiorno.
Personale disponibilissimo e accogliente. Posizione comoda a due passi dalla stazione Ilford e da una via piena di negozi (tra cui Primark) ed un centro commerciale con molti servizi (tra cui posti economici per mangiare come burger king). Stanza carina e pulizia impeccabile! Ci sono inoltre Molte prese usb per caricare i dispositivi nella stanza.Unica pecca (irrilevante) odore forte di cibi nei corridoi dell’hotel (ma non nelle stanze).
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

MOSEMOIZ

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to stay
It was an amazing stay. Close to main places. Clean and comfortable. I would definetaly stay again. Highly recommened.
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Lee, Birmingham

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
I was terribly disappointed when i booked for a hotel room based on pictures on the internet, just to get there and end up living in a loft. The description of the room should have been made clear, which was not so. Whilst the customer service was great- especially the lady in the reception (Mandie) who was exceptionally helpful- the hotel service could improve on its value offering to customers. For instance you check in late 3pm and check out too early (10m)- that could be adjusted to flexible checking and not too early checkout. These long boring piece is not intended to undermine the place or some of the good things in the hotel, but i thought that the feedback might help the hotel for future improvement
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Shelley

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely and friendly
The staff were incredibly helpful. So welcoming and polite. It’s a small family run place and good value for money
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Greg

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Victoria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Sydney

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel!
The hotel was lovely and well-maintained and the receptionist was very welcoming. I throughly enjoyed my stay there and would return again.
3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Newly renovated hotel, hidden from noisy road
This is newly renovated hotel still very fresh. Person at the reception was very helpful, I was able to keep the luggage very much earlier than check in time and on check out date kept luggage late since my flight was late in the evening.
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

jay

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très sympa, très propre, mais dommage un peu loin du centre de Londres.
4 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Benan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very nice. near station
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nearly a good place
As a new hotel it is in a good location and is very clean and fresh. There are however a few minor things thad need addressing such as they have one communal ironing board which has a ripped cover and falls off. They also only have one iron. It is also advertised that you have tea and coffee in your room and this is in the pictures but this is not the case. A few minor tweaks and this could be a great little hotel as it has excellent wifi, great location and comfy beds.
3 nachten verbleven in april 2019