Particuliere eigenaar

Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een buitenzwembad in Bellflower

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower

Wifi, beddengoed
Koffieservice
Receptie
Lobby
Een buitenzwembad

Beoordelingen

5,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Wasservice
  • Huisdiervriendelijk
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen
De huidige prijs is € 84
inclusief belastingen en toeslagen
12 okt - 13 okt

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer, 1 kingsize bed, roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer, 1 kingsize bed, roken (Jetted Tub)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een bubbelbad
Privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Kabelzenders
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer, 2 queensize bedden, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 26 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Standaard kamer, 2 queensize bedden, roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 26 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Superior kamer, 1 kingsize bed, roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een magnetron
Kabelzenders
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Superior kamer, 1 kingsize bed, roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een magnetron
Kabelzenders
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken (Roll-In-Shower)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Superior kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken (Roll-In-Shower)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een magnetron
Kabelzenders
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Je vindt Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower in Bellflower. Medieval Times en RMS Queen Mary zijn een paar culturele hoogtepunten om van te genieten. Actievelingen kunnen bovendien hun hart ophalen bij Long Beach Cruise Terminal en World Cruise Center. Neem een kijkje bij een evenement of maak een wedstrijd mee bij Long Beach Convention and Entertainment Center en denk er ook aan wat tijd voor Knott's Berry Farm te maken, een topattractie die je niet mag missen.
Kaart
8730 Artesia Blvd, Bellflower, CA, 90706

In de buurt

  • Knott's Berry Farm - 12 min. rijden - 17.0 km
  • California State University, Long Beach - 13 min. rijden - 13.3 km
  • Aquarium of the Pacific - 16 min. rijden - 21.8 km
  • Long Beach Convention and Entertainment Center - 17 min. rijden - 22.6 km
  • Long Beach Cruise Terminal - 18 min. rijden - 23.7 km

Lokaal vervoer

  • Del Amo Station - 8 min. rijden
  • Norwalk- Santa Fe Springs Station - 21 min. rijden
  • Long Beach, CA (LGB-Long Beach Municipal) - 13 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬7 min. lopen
  • ‪Rally's - ‬8 min. lopen
  • ‪7-Eleven - ‬18 min. lopen
  • ‪Starbucks - ‬9 min. lopen
  • ‪7-Eleven - ‬13 min. lopen

Over deze accommodatie

Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower

Hoogtepunten van de accommodatie
Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower biedt onder meer voorzieningen zoals wasvoorzieningen aan. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een 24-uurs receptie, meertalig personeel en een automaat
  • Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten zeer te spreken zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 63 kamers zijn voorzien van gemakken als airconditioning. Daarnaast bieden ze voorzieningen zoals wifi.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Flatscreentelevisies van 55 inch met kabelzenders
  • Mini-koelkasten, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen en parkeerplaatsen voor personenbussen beschikbaar

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Minikoelkast
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 2 rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk zwembad
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke personenbusparkeerplaats
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Visuele alarmen in de gangen

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 1987

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 55 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Minikoelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 15.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Volwassenen vanaf 18 jaar dienen alle aansprakelijkheid voor de boeking te accepteren
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen een toeslag van USD 15 per huisdier, per nacht (maximaal USD 105 per verblijf)
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden en katten zijn welkom
2 in totaal (maximaal 36 kg per huisdier)
Huisdieren mogen niet alleen worden gelaten
Beperkingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: USD 50 per accommodatie, per verblijf

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: USD 15 per huisdier, per nacht, maximaal USD 105 per verblijf
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar (een partij die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep). De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Je boeking wordt wel gedekt door het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Huisdieren dienen bij het inchecken te worden aangegeven. Gasten die 1 huisdier meenemen, hoeven geen huisdierentoeslag te betalen. De toeslag voor huisdieren die in het gedeelte ‘Toeslagen’ staat vermeld, is alleen van toepassing als gasten 2 of meer huisdieren meenemen. Huisdieren dienen aangelijnd te zijn in gemeenschappelijke ruimtes van de accommodatie. Van gasten wordt verwacht dat zij de uitwerpselen van hun huisdier opruimen.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Het zwembad is toegankelijk van 09.00 uur tot 22.00 uur.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Royalty Inn
Red Roof Inn Bellflower
Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower Hotel
Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower Bellflower
Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower Hotel Bellflower

Veelgestelde vragen

Is Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad. Het zwembad is geopend van 09.00 uur tot 22.00 uur.

Hoeveel kost een verblijf bij Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower?

Vandaag, 11 okt. 2025, kost een verblijf bij Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower van één nacht voor twee volwassenen op 12 okt. 2025 min. € 84,42, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower?

Ja, bij Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower zijn katten en honden (maximaal 2 in totaal) toegestaan, met een maximaal gewicht van 36 kg per huisdier. Er geldt een toeslag van USD 15 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen. Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer details.

Wat kost het om bij Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower?

Je kunt vanaf 15.00 uur inchecken. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower?

Dit hotel in Bellflower ligt binnen 10 km afstand van Long Beach City College, Liberal Arts Campus, Los Cerritos Shopping Center en Kaiser Permanente - Downey Medical Center. Ook The Rinks - Lakewood ICE en Cerritos Center for Performing Arts liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen over Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower

Beoordelingen

5,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 146 van 622 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 73 van 622 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 73 van 622 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 68 van 622 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 262 van 622 beoordelingen

5,2/10

Netheid

5,6/10

Personeel en service

4,8/10

Voorzieningen

5,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Brittany

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The pictures look nothing like the rooms, or the how they keep the outside property. From the moment we pulled, we could already tell it was going to be a problem. Staff always had a sign up saying they would retuen in 15 minutes, and it would be longer than that. The phone didn't work in the room, the room itself was horrible. Thick chunks of hair in the shower, food in the bed under the sheets, little pellets(from what, i don't know) were stuck in the walls, in the chair, and in corners of the room on the floor. The wallpaper was falling off in the bathroom, the vent was fully exposed and thick dust covering it. They also had tissue stuck in the peep hole of the door. The outlets were falling apart. We were suppose to be there for 2 nights, we didn't even stay 24 hours because of the condition of that room. I have pictures of how nasty room 229 was. It was so unprofessional to see a child cleaning the rooms. I'm sure he was no more then 10-13 years old. I have stayed at 2 other Red Roofs and none of them looked like this one.
2 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Norma

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very disappointed! I asked for 2 rooms for bottom and proceeded to give me 2 upstairs instead. Fake advertisement, The rooms smell like cigarettes, blankets had holes from the burns, walls dirty, bathroom had no mirror and tub was stained. Air vents are so dirty fills with dirt/dust. Sticky floors towels stained mold on the shower walls everything felt dirty. And to top it off. I was given a room with no key. So everytime we returned to room. We had to ask clerk. To unlock our door. Will never book again.
3 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

William

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was dirty , mold in bathroom, ac did not work properly, and the key card lock did not work The manager told me if I left my room he would have to let me in every time I needed to re-enter confirmation $RRI1382ABO010 I want my money back or credit
1 nacht verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Claudia

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Didn't stay at the property. Very disappointed the room smell really bad the pool green. I'm still waiting for my REMBOLSE theybsay they will givme 97.00 when i pay 109 is a rip of nothing like the picture I wan muy whole amount refound please. The font desk lady state she send me a gmail for my reembolse she didn't.
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Jakara

Good

2/10 – Ontzettend slecht

Amaka

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Do not stay here, this loves is infested with roaches, ac doesn’t work, brown water coming out of faucets. Untrained staff arguing with customers, anytime you go into the front office. This place should be shut down!
8 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Jakara

Positief: Voorzieningen
Good
7 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Marco

7 nachten verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Erica

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything dirty
1 nacht verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Taren

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
They didn't honor my booking
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Gina, Long Beach

1 nacht verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Jemel

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Needs new renovation very old a nasty. Moldy molding walls on top of cracks a wholes. My refrigerator didn’t work a was clearly like that for months. I open it an an insist smell came out. Just nasty. I wouldn’t offer this place to no one
1 nacht verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Clement

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Didnt have a microwave, toilet kept running, walls had holes in it
2 nachten verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

CeCelia

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It needs to be shut down. Roaches everywhere. Mold on the walls. Shower didn't have a knob. Had to hunt down housekeeping. The whole stay was a mess. 10/10 do not recommend
9 nachten verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Jessica

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

David

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sin comentarios
1 nacht verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Elizabeth

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Zachary

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They was mold covering the bathroom.
8 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Nancy

1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Lisa

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They’re great!!
All these puppies were born here
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Nancy

Reisde met huisdieren
Positief: Voorzieningen
The management is great the housekeepers are really nice ! They mind their business. The management doesn’t bother you at all as long as you pay your rent on time they’re happy and do not bother you at all! I’ve been here for a year already and I wouldn’t change hotels for nothing in the workd
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Jakara

Positief: Netheid, voorzieningen
Good
7 nachten verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Shanalee

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was dirty as we're the towels and sheets. The water barely came out of the shower head. It was a non-smoking room but the bathroom reeked like cigarette smoke. I do not smoke and it was so nasty. Won't ever be back to this hotel.
1 nacht verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Candice

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing like the pictures. Very disappointed.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Dontaye

6 nachten verbleven in augustus 2025