Hôtel Compostelle
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Maison de Sainte Bernadette
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hôtel Compostelle





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer laden

Economy tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Digitale zenders
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Digitale zenders
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

18 Rue Bernadette Soubirous, Lourdes, 65100
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hôtel Hélianthe
Hôtel Hélianthe
- Gratis wifi
- Restaurant
- Fitnessruimte
- Spelletjeskamer
8.8 van 10, Uitstekend, 63 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.44 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 10 voor volwassenen en ca. EUR 10 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hôtel Compostelle Lourdes
Compostelle Lourdes
Hôtel Compostelle Hotel
Hôtel Compostelle Lourdes
Hôtel Compostelle Hotel Lourdes
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hôtel Compostelle
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 jun 2025
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met familie
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Seng Ngoh
3 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Seng Ngoh
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Francis, Antrim
31 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francis
3 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Dan
18 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dan
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Hugo
Reisde met familie
25 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hugo
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Atsushi
17 jun 2024
Positief: Personeel en service
Atsushi
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Meimiti
Reisde met familie en kleine kinderen
5 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Meimiti
3 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Shiela
2 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shiela
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Victor
20 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Victor
2 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Minerva, Kew Gardens
Reisde met partner
11 sep 2023
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Minerva
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Jérôme
22 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jérôme
4 nachten verbleven in augustus 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Karel
Reisde met familie
3 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Karel
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Deva
1 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Deva
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Birgitta
9 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bra läge
Birgitta
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Germaine
2 jul 2023
Germaine
1 nacht verbleven in juni 2023
4/10 – Matig
Raquel
28 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hotel incómodo; personal amable
Raquel
3 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Daniel
26 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel
3 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Jean
11 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jean
2 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Hassan
29 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magnifaique
Hassan
2 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
trés bel emplacement accueil exceptionnel
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 okt 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Julie, Sarnia
Reisde met partner
24 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julie
2 nachten verbleven in september 2019