Hotel Bristol - Liburnia

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel aan het strand, met een binnenzwembad

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Bristol - Liburnia

Terrein van de accommodatie
Serveert lunch, diner, lokale gerechten, zeezicht
Interieur
Exterieur
Lobby

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Op privéstrand
  • Ontbijt inbegrepen
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Balkon
Televisie
Een draagbare ventilator
Een regendouchekop
Een haardroger
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
  • 16 m²
  • Uitzicht op het park
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 1 eenpersoonsbed

Premium kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Balkon
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een haardroger
Een diep ligbad
Kabelzenders
Een bureau
  • 25 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 1 eenpersoonsbed

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Balkon
Televisie
Een draagbare ventilator
Een regendouchekop
Een diep ligbad
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
  • 16 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Setaliste marsala Tita 27, Lovran, 51415

In de buurt

  • Haven van Lovran - 5 min. lopen - 0.4 km
  • Strand van Medveja - 5 min. rijden - 3.2 km
  • Walk of Fame van Kroatië - 9 min. rijden - 6.1 km
  • Haven van Opatija - 10 min. rijden - 6.8 km
  • Park Angiolina - 10 min. rijden - 6.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Opatija-Matulji - 22 min. rijden
  • Rijeka (RJK) - 50 min. rijden

Restaurants

  • ‪Riviera Restoran Lovran - ‬5 min. lopen
  • ‪Tabu - ‬3 min. rijden
  • ‪Archie 's Pub - ‬20 min. lopen
  • ‪Restaurant - pizzeria Delfino - ‬5 min. lopen
  • ‪Lovranski pub - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Bristol - Liburnia

Hotel in de buurt van Kvarnergolf
Met voorzieningen zoals een gratis selfserviceontbijt, een terras en winkels ter plaatse kom je niets tekort bij Hotel Bristol - Liburnia. Het plaatselijke buffetrestaurant met lokale gerechten, Bristol Lovran, serveert lunch en diner. Je kunt er genieten van uitzicht op de zee. Naast voorzieningen zoals een speeltuin en een stomerij/wasserijservice kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een binnenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Meertalig personeel, een lift en een rookvrije accommodatie
  • Een 24-uurs receptie, hulp bij uitstapjes/tickets en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle 100 kamers beschikken over voorzieningen zoals gratis wifi.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Televisies met kabelzenders
  • Balkons, baby-/kinderbedjes en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Kroatisch, Engels, Duits en Italiaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: wifi (toeslag)

Parkeren en vervoer

  • Gratis beveiligd, onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis zelfbedieningsontbijt beschikbaar op werkdagen van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Bristol Lovran

Dingen om te doen

  • Binnenzwembad
  • Speeltuin
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Babybed (toeslag)
  • Binnenzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Speeltuin
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Aan de baai
  • Aan een privéstrand
  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)

Badkamer

  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Bureau
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 16

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen EUR 13.50 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Maximaal 25 kg per huisdier

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober tot 31 maart, EUR 1.50 per persoon, per nacht voor volwassenen; EUR 0.75 per nacht voor gasten van 12 tot 17 jaar oud. De belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 30 september betaal je EUR 2.00 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.00 per nacht voor gasten tussen 12 en 17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: EUR 13.50 per huisdier, per nacht
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Voor een babybed worden kosten in rekening gebracht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Bristol Lovran
Hotel Bristol Lovran
Smart Selection Hotel Bristol Lovran
Smart Selection Hotel Bristol
Smart Selection Bristol Lovran
Smart Selection Bristol
Bristol Hotel Lovran
Hotel Bristol
Smart Selection Hotel Bristol
Hotel Bristol - Liburnia Hotel
Hotel Bristol - Liburnia Lovran
Hotel Bristol - Liburnia Hotel Lovran

Veelgestelde vragen

Is Hotel Bristol - Liburnia voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Bristol - Liburnia?

Ja, bij dit hotel zijn huisdieren toegestaan, met een maximaal gewicht van 25 kg per huisdier. Er geldt een toeslag van EUR 13.50 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij Hotel Bristol - Liburnia te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Bristol - Liburnia?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Bristol - Liburnia uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Bristol - Liburnia?

Dit hotel in Lovran ligt aan het strand, binnen 10 minuten lopen van Haven van Lovran en Kvarnergolf. Strand van Medveja ligt op 3,2 km.

Beoordelingen over Hotel Bristol - Liburnia

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 19 van 90 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 47 van 90 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 90 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 90 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 90 beoordelingen

7,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Willem, Rijswijk ZH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Voor voor- en naseizoen

Ik zou hier niet graag zitten in het hoogseizoen, als er op pleintjes in de omgeving van het hotel tot in de nacht lawaai en muziek geproduceerd wordt. Voortaan zou ik alleen hotel met ontbijt boeken: Het avondeten is namelijk vanaf 7 uur en dan zo overvloedig dat ik er niet van af kan blijven en mijn volle maag mij een halve nachtrust kost. Een warme lunch in het middaguur en twee boterhammen om half zes is voor mij voldoende.
5 nachten verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

Petra

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Rundreise

Leider hat dieses Hotel seine Zeit hinter sich. Unser Zimmer (Superior) war zwar wirklich schön, grosszügig, sehr hohe Decke, stilgerecht eingerichtet. Die Fenster waren aber mehr als alt und überhaupt nicht dicht. Das Hotel ist sehr! hellhörig. Frühstücksbüffet mit Automatenkaffee und 4 Sorten Beuteltee überzeugte überhaupt nicht. Sorry, auf keinen Fall wieder.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Valerio

Positief: Netheid, personeel en service

Felice

Ottima posizione attenzione ai supplementi non specificati
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Timur

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Kein Strand nur Felsen

Mittelmäsig
6 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Espen

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

SERVICE OG BELIGGENHET REDDER DET MESTE

Dette var en gammel storhet av et hotel, men beklageligvis har sannsynligvis midlene vært for små i forbindelse med renovering. En bli og veldig behjelpelig kvinnelig resepsjonist reddet oppholdet. Ordnet opp med reparatør til rommets gamle vindus/dørscreen. Hotelllet ligger supert til ved havet og den 12 km lange langomare, men vedlikeholdet på hotellet er dårlig. Det er i utgangspunktet en fantastisk bygning, men som sagt det mangler vedlikehold. Vi hadde drom med sjøutsikt. Badet var Ok renovert men lite, rommet og møbler gammelt og slitt. Takvifta funket Ok og rommet lå slik at man klarte seg faktisk greit i over 30 grader uten ac. Frokosten var bra og ble inntatt i noe som engang helt sikkert har vært et utrolig fint rom, men nå bar det preg av gammel vannlekkasje. Parkering ordner seg selv om det er smått med plass. Dette kunne vært et fantastisk sted, men er det definitivt ikke.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positive: excellent food, comfortable room, fantastic view, nice staff Negative: lack of AC, fridge,
5 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Catherina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Zekerijah

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Zekerijah

Kratak boravak na proputovanju.Stanje objekta jako loše,fotografije smještajnih jedinica ne odgovaraju stvarnom stanju.Hotelu potrebno hitno renoviranje.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

NBl

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Das Personal, egal ob Service, Rezeption, Küche oder Housekeeping, war durchweg immer freundlich und zuvorkommend. Das Frühstücksbuffet war immer ausreichend aber leider keine Abwechslung. Das Abendbuffet war sehr gut. Jeden Abend etwas anderes. Es wurde immer wieder nachgelegt. Für uns war es super. Das Zimmer war leider sehr hellhöriger, ansonsten hat es alles gehabt was man benötigt. Für die Hunde war es auch Urlaub. Das Personal ist sehr Tierlieb. Danke an alle.
7 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Tarek

Positief: Netheid, comfort kamer
A pleasant stay . Room had a great view. One could feel the Bristol Hotel had seen More Glamourous days with wide staircases, large bedrooms and bathrooms, and grand restaurant with the great terrace
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Jeanette Ruvik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Anbefales i Lovran

Vi var 5 venner på MC-tur som hadde to netter på hotellet. Vi kom frem ved midnatt pga. problemer tidligere på dagen, og ble møtt av en hyggelig resepsjonist som kom ut og tok oss imot og viste oss parkering for syklene. Rommene var store og fine, og to av rommene hadde nydelig utsikt mot Adriaterhavet. Det ene rommet hadde såkalt "garden view", og var da mot innkjøring til hotellet. Fin frokost ute på terrassen. Lovran er et koselig lite sted, med restauranter både ved havet og i gamlebyen. Et godt totalinntrykk.
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Christina, Baden Württemberg

Positief: Personeel en service

Idyllisches Hotel in direkter Strandnähe

Wir sind zufälligerweise auf dieses Hotel gestoßen da wir über unsere andere Unterkunft mehr als enttäuscht waren. Die Mitarbeiterin an der Rezeption war super freundlich und gab uns zuerst den Zimmerschlüssel damit wir uns ein Bild von dem Zimmer machen konnten. Es ist zwar nicht groß aber alles war vorhanden. Vom Balkon aus hatten wir einen seitlichen Meerblick, jetzt konnte für uns auch der Urlaub beginnen. Wir hatten Halbpension gebucht, das Frühstück ist ausreichend zum Abend essen gab es im Preis inbegriffen Getränke wie Wasser, Säfte, Bier und Wein. Wir hatten wunderschönen Urlaub in Lovran und würden auch wieder kommen.
4 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

XIAODONG

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Nice stay

parking place are not enough
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Tolles Hotel in Strandnähe

Es war alles passend. Mit den freien Parkplätzen kann es eng werden. Gebühren 8 Euro am Tag.
3 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Hans, Lienz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel Bristol

Trotz Nachsaion und kurz vor dem Zusperren war das Hotel im Topzustand sowie die ganze Hotelcrew aufmerksam, zuvorkommend und sehr sehr freundlich. Wir waren mit dem ganzen Paket mehr als zufrieden. Nach dem Motto..... es gibt nichts was es nicht gibt. 2 Familien aus Lienz Wir kommen wieder
2 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

This, Glarus, schweiz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ehrwürdiges Hotel mit Stil

Kein modernes Hotel, das beliebig in jeder Stadt stehen könnte. Das Bristol erzählt von früherer klasse. Dabei sind essen und Service nicht zu bemängeln. Wir kommen wieder.
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Helle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Mikael

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Fantastisk utsikt från rummet mot havet. Charmig nostalgisk litet samhälle som säkerligen vittnar om den tidigare glamouren på denna rivieran. Detta hotellet har samma glamourösa anda och har ett perfekt läge. Slö personal i restaurangen där det ständigt saknas endera bestick, glas, eller mat vid buffén. Tråkigt att de måste ta i så med betalningen sv solstolar där de är dyrast i staden.
3 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Sylvia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Elegant room, great view

Warm, friendly welcome at reception. We arrived late but could tell the buffet would have been very good had we arrived earlier. Very nice location with lovely bay views. Elegant, ckassical style room.

10/10 – Uitstekend

Zorka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bili smo na marunijadi, a hotel je doslovce u sred svega i k tome još na obali. Soba sa bajkonom i veličanstvenim pogledom na grad i more.....

2/10 – Ontzettend slecht

Torsten

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Das Hotel hat keinesfalls 4 Sterne verdient.

Das Hotel ist nicht geeignet für Ruhesuchende. Alle drei Tage stellten sich neue Busreisende als Gäste ein. Damit verbunden herrscht auch in den Nachtstunden ein erheblicher Lärmpegel (u.a. laute Gespräche auf dem Flur, Knallen der Zimmertüren). Die Geräuschdämmung ist völlig unzureichend. Der Speisesaal macht einen ungepflegten Eindruck. Das Frühstücksbuffet ist eintönig und auf Kostenminimierung ausgerichtet. Das Bedienungspersonal macht einen interessenlosen Eindruck. Der Balkon wurde nie gesäubert und war mit Taubenkot verunreinigt. Die Bettwäsche war teilweise fleckig und wies manchmal Löcher auf.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer