Houngvilai Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Luang Prabang
Fotogalerie voor Houngvilai Hotel





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 117
inclusief belastingen en toeslagen
5 nov - 6 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Badjassen
Gratis mineraalwater
Een minibar
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
5 badkamers
Een haardroger
Badjassen
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Een haardroger
Badjassen
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Ban Pakham, Luang Prabang
Over deze accommodatie
Houngvilai Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Sunrise Hotel Luang Prabang MekongRiver
Sunrise Hotel Luang Prabang MekongRiver
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 111 beoordelingen
De prijs is € 66
inclusief belastingen en toeslagen
6 nov - 7 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het Engels ontbijt: ca. USD 12 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 15 per kamer
- De accommodatie berekent een toeslag van 3 procent op betalingen met een creditcard
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Houngvilai Hotel Luang Prabang
Houngvilai Luang Prabang
Houngvilai
Houngvilai Hotel Hotel
Houngvilai Hotel Luang Prabang
Houngvilai Hotel Hotel Luang Prabang
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Houngvilai Hotel
8,0
Zeer goed
9,0
Netheid
9,0
Locatie
9,0
Personeel en service
7,8
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Chikako
Reisde met een groep
26 feb 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chikako
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
BYUNGMIN
Reisde met een groep
8 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
다시 가고싶은곳
BYUNGMIN
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Corey
Reisde met familie en kleine kinderen
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Corey
2 nachten verbleven in december 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Charles
3 dec 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charles
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
moru
Reisde met een groep
27 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
moru
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Dave, USA
Reisde met partner
2 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dave
4 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
12 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 okt 2019
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
ATSUSHI
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
立地よし、サービスよし、
ATSUSHI
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Martin
21 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely Hotel
Martin
4 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Kihwan
29 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kihwan
8 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2018








